Sneeuw jezelf niet onder !quote:
Gekkiequote:Op zondag 21 juli 2019 23:40 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Goddank hoef ik niet te doen alsof.
Hier een plaatje van de neerslagverdeling over Nederland:quote:Op zondag 21 juli 2019 23:37 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Ik las daar dus een enorm leerzaam stuk over.
Kan het alleen niet terugvinden.
De mafketel.quote:
Ik zit in het 800-gebied.quote:Op zondag 21 juli 2019 23:41 schreef Recce het volgende:
[..]
Hier een plaatje van de neerslagverdeling over Nederland:
[ afbeelding ]
Op de Veluwe regent het dus een stuk meer en wij zitten misschien in de schaduw daarvan. Waarom het in Limburg nog droger is, zou ik niet zo snel kunnen verklaren.
Dat bedoel ik dus, dat op de Veluwe de neerslag valt, en er voor ons niets overblijft.quote:Op zondag 21 juli 2019 23:41 schreef Recce het volgende:
[..]
Hier een plaatje van de neerslagverdeling over Nederland:
[ afbeelding ]
Op de Veluwe regent het dus een stuk meer en wij zitten misschien in de schaduw daarvan. Waarom het in Limburg nog droger is, zou ik niet zo snel kunnen verklaren.
Dit schreeuwt om harde maatregelen!quote:Op zondag 21 juli 2019 23:43 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus, dat op de Veluwe de neerslag valt, en er voor ons niets overblijft.
Toch hou ik van je.quote:Op zondag 21 juli 2019 23:44 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Huh? Ik ben hier al bijna een jaar de enige normale, hoor.
Nee, dat ben ik. Alleen iets korter, dat dan weer welquote:Op zondag 21 juli 2019 23:44 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Huh? Ik ben hier al bijna een jaar de enige normale, hoor.
Ik vind dat de Veluwe gewoon terug moet naar zijn eigen land!quote:Op zondag 21 juli 2019 23:45 schreef D. het volgende:
[..]
Een referendum waar niemand zich iets van aantrekt
Afsteken en in zee laten glijdenquote:Op zondag 21 juli 2019 23:46 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik vind dat de Veluwe gewoon terug moet naar zijn eigen land!
Er is hier volgens mij geen ruimte voor twee normale usersquote:Op zondag 21 juli 2019 23:45 schreef tonja het volgende:
[..]
Nee, dat ben ik. Alleen iets korter, dat dan weer wel
Geef hem een schep.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |