Ik vind de Veluwe eigenlijk ook een on-Nederlands fenomeen. Nederland hoort plat te zijn. Egaliseren met die bult.quote:
quote:Op zondag 21 juli 2019 23:49 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik vind de Veluwe eigenlijk ook een on-Nederlands fenomeen. Nederland hoort plat te zijn. Egaliseren met die bult.
Zo plat als het er hier soms aan toe gaat?quote:Op zondag 21 juli 2019 23:49 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik vind de Veluwe eigenlijk ook een on-Nederlands fenomeen. Nederland hoort plat te zijn. Egaliseren met die bult.
Ik ben niet zo goed in taal, dat was mijn slechtste vak, Nederlands.quote:
Je bend de enigste nied.quote:Op zondag 21 juli 2019 23:50 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik ben niet zo goed in taal, dat was mijn slechtste vak, Nederlands.
Zo slecht was ik ook weer niet.quote:
of je houd juist van scrut ondanks dat hij normaal is.quote:Op zondag 21 juli 2019 23:50 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
quote:Op zondag 21 juli 2019 23:49 schreef Recce het volgende:
[..]
Ook een optiequote:Op zondag 21 juli 2019 23:52 schreef Nizno het volgende:
[..]
of je houd juist van scrut ondanks dat hij normaal is.
Er zijn miljarden mensen slechter in Nederlands dan jij.quote:Op zondag 21 juli 2019 23:50 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
quote:Op zondag 21 juli 2019 23:52 schreef Recce het volgende:
[..]
Zo plat als de boezem van onze voormalige mod.
Het mag wel een natuurgebied blijven hoor. Het moet alleen niet zover boven zeeniveau uit willen steken.quote:Op zondag 21 juli 2019 23:52 schreef Gooddeal het volgende:
[..]Doe normaal. Het enige stukje echte natuur in Nederland.
Schuif dan Zuid Limburg plat.
Schrale troostquote:Op zondag 21 juli 2019 23:53 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Er zijn miljarden mensen slechter in Nederlands dan jij.
quote:Op zondag 21 juli 2019 23:53 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Er zijn miljarden mensen slechter in Nederlands dan jij.
Mijn Nederlands stond wel een hoog cijfer achterquote:
Beetje van scrut houden.quote:Op zondag 21 juli 2019 23:52 schreef Nizno het volgende:
[..]
of je houd juist van scrut ondanks dat hij normaal is.
Nederlands stond als eerste op je rapport ?quote:Op zondag 21 juli 2019 23:54 schreef Nizno het volgende:
[..]
Mijn Nederlands stond wel een hoog cijfer achter
Dit soort zinnen liet je destijds achterwege?quote:Op zondag 21 juli 2019 23:54 schreef Nizno het volgende:
[..]
Mijn Nederlands stond wel een hoog cijfer achter
Nee, want dan schep je een precedent en willen ze allemaal. Dan hebben we hier straks helemaal geen weer meerquote:Op zondag 21 juli 2019 23:53 schreef Recce het volgende:
[..]
Het mag wel een natuurgebied blijven hoor. Het moet alleen niet zover boven zeeniveau uit willen steken.
jaquote:Op zondag 21 juli 2019 23:55 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dit soort zinnen liet je destijds achterwege?
quote:Op zondag 21 juli 2019 23:55 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dit soort zinnen liet je destijds achterwege?
Ja ik wil een president.quote:Op zondag 21 juli 2019 23:55 schreef tonja het volgende:
[..]
Nee, want dan schep je een precedent en willen ze allemaal. Dan hebben we hier straks helemaal geen weer meer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |