Als ze in de soep hangen als je de maggi paktquote:Op maandag 22 juli 2019 00:06 schreef Marsani het volgende:
Maar wat is eigenlijk groot tiettechnisch gezien?
vanaf D?quote:Op maandag 22 juli 2019 00:06 schreef Marsani het volgende:
Maar wat is eigenlijk groot tiettechnisch gezien?
Dat vind ik wel erg matig. Je had ook honderd keer zoveel kunnen bieden.quote:Op maandag 22 juli 2019 00:04 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dan bied ik 2 keer zoveel, @:Recce
Na de tieten van de voormalige mod, zit je nu ook al over het formaat van de doos van Lyza te chatten?quote:Op maandag 22 juli 2019 00:05 schreef Recce het volgende:
[..]
Een LEGO-doos per maand. Ik ben vergeten tijdens de onderhandelingen het over de grootte van de doos te hebben.Mijn eerste vergoeding was dit:
[ afbeelding ]
Het is graag of niet.quote:Op maandag 22 juli 2019 00:07 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat vind ik wel erg matig. Je had ook honderd keer zoveel kunnen bieden.
Nizno zou regelen dat de andere avatars er ook weer in komen bij een nieuw deel. Je kan ook niemand meer vertrouwen.quote:Op maandag 22 juli 2019 00:04 schreef chufi het volgende:
Beetje originele OP zit er niet meer in bij sommige hier ..
Er staan er genoeg, Zeurquote:Op maandag 22 juli 2019 00:08 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nizno zou regelen dat de andere avatars er ook weer in komen bij een nieuw deel. Je kan ook niemand meer vertrouwen.
Gewoon tietervaringquote:Op maandag 22 juli 2019 00:08 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
[..]
Mannen die niks weten van boobsizes
uh neuj.... ik had alleen de kruisjes van qltel in een plaatje gezet ipv losse fotootjes elke keer.quote:Op maandag 22 juli 2019 00:08 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nizno zou regelen dat de andere avatars er ook weer in komen bij een nieuw deel. Je kan ook niemand meer vertrouwen.
dat gedoe om die OP wil ik niet meer , want vast zal ie toch nooit worden hier.. teveel tegenstandersquote:Op maandag 22 juli 2019 00:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
uh neuj.... ik had alleen de kruisjes van qltel in een plaatje gezet ipv losse fotootjes elke keer.
Pff, 9 blokjes. Ik kom niet verder dan 4 blokjes, daarna wordt het te moeilijk.quote:Op maandag 22 juli 2019 00:05 schreef Recce het volgende:
[..]
Een LEGO-doos per maand. Ik ben vergeten tijdens de onderhandelingen het over de grootte van de doos te hebben.Mijn eerste vergoeding was dit:
[ afbeelding ]
de TS zorgt voor de OP.quote:Op maandag 22 juli 2019 00:10 schreef chufi het volgende:
[..]
dat gedoe om die OP wil ik niet meer , want vast zal ie toch nooit worden hier.. teveel tegenstanders
Dit is wel hele slechte framing!quote:Op maandag 22 juli 2019 00:08 schreef Scrutinizer het volgende:
Na de tieten van de voormalige mod, zit je nu ook al over het formaat van de doos van Lyza te chatten?
Ik blijf bij Lyza.quote:Het is graag of niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |