Nooit geprobeerd want ik lust geen maggi.quote:Op maandag 22 juli 2019 00:06 schreef tonja het volgende:
[..]
Als ze in de soep hangen als je de maggi pakt
Lyza wil je niet meer, DM-de ze mij net.quote:Op maandag 22 juli 2019 00:11 schreef Recce het volgende:
[..]
Dit is wel hele slechte framing!
[..]
Ik blijf bij Lyza.
Tuurlijk wel, maar zo geforceerd als Eend het deed was niet nodigquote:Op maandag 22 juli 2019 00:10 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dus dit was het? Nieuwe users en een ouwe getrouwe als Treehut komen niet in de OP?
quote:Op maandag 22 juli 2019 00:12 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Lyza wil je niet meer, DM-de ze mij net.
Ach, tieten.. Slechte uitvinding. Als je geen kinderen wil is het enige nut dat je er mannetjes mee kan lokken, voor de rest zitten die krengen alleen maar in de weg.quote:Op maandag 22 juli 2019 00:11 schreef Marsani het volgende:
Zelf kijk ik niet naar maten. Diegene heeft iets wat je raakt of het is er niet.
Staat vast wel ergens in die tuin van jequote:Op maandag 22 juli 2019 00:12 schreef Marsani het volgende:
[..]
Nooit geprobeerd want ik lust geen maggi.
OH? DM is niet meer geheim?quote:Op maandag 22 juli 2019 00:12 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Lyza speelt het spelletje goed.quote:Op maandag 22 juli 2019 00:12 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
DM is de ondergang van de SCquote:Op maandag 22 juli 2019 00:12 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Slechte uitvinding?quote:Op maandag 22 juli 2019 00:13 schreef tonja het volgende:
[..]
Ach, tieten.. Slechte uitvinding. Als je geen kinderen wil is het enige nut dat je er mannetjes mee kan lokken, voor de rest zitten die krengen alleen maar in de weg.
Het zou veel praktischer zijn als ze pas gaan groeien als je zwanger bent.
Nou ja, Treehut was bijvoorbeeld terecht toegevoegd maar is er ook weer uitgehaald.quote:Op maandag 22 juli 2019 00:12 schreef D. het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, maar zo geforceerd als Eend het deed was niet nodig
Nah, beetje gelijk. Vind het wel leuk staan in een strak truitje.quote:Op maandag 22 juli 2019 00:13 schreef tonja het volgende:
[..]
Ach, tieten.. Slechte uitvinding. Als je geen kinderen wil is het enige nut dat je er mannetjes mee kan lokken, voor de rest zitten die krengen alleen maar in de weg.
Het zou veel praktischer zijn als ze pas gaan groeien als je zwanger bent.
Hij had idd de pech dat Eend een beetje doorschoot en ineens iedereen die hier een keer een scheet kwam laten in de OP zettequote:Op maandag 22 juli 2019 00:14 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nou ja, Treehut was bijvoorbeeld terecht toegevoegd maar is er ook weer uitgehaald.
Kan, maar waag me er niet aan, voor ik het weet zit ik soep te trekken van de datura.quote:Op maandag 22 juli 2019 00:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Staat vast wel ergens in die tuin van je
een mod nog welquote:Op maandag 22 juli 2019 00:16 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik dacht even dat iemand een tiet poste
Ze zou een goede president van de VS zijn, zeker?quote:Op maandag 22 juli 2019 00:13 schreef Recce het volgende:
[..]
Lyza speelt het spelletje goed.Beetje fake news verspreiden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |