Je hoeft niet te schreeuwenquote:Op zondag 21 juli 2019 14:08 schreef mario390 het volgende:
IK BEDOELDE BEN BOYCE VAN CAUGHT INNNN THEEEE ACTTTT
MET BASTIAN EN LOY HOOOOOOOR
ook weer waarquote:
het is pas echt kerstmissssssssssssssss als Mariah Carey op de radio is....quote:
Ik had de plaat verknipt... kan die plaat nog dromen.quote:
Ben ik niet mee eensquote:Op zondag 21 juli 2019 14:10 schreef Nizno het volgende:
[..]
ook weer waar
[..]
het is pas echt kerstmissssssssssssssss als Mariah Carey op de radio is....
Dan toch niet, reageren ook niet altijd op iets wat ik typ/zegquote:
Ik heb nog shakshuka over van gisteren.... en broodjes maar die mogen niet zo lang in de oven als gisterenquote:Op zondag 21 juli 2019 14:10 schreef Mrsloveable het volgende:
Heb zin om iets lekkers te maken, maar heb niet echt iets in huis daarvoor enz..
Dat ziet er lekker uit, heb het even gegoogeld, ik las het ze waren verbrandquote:
dat is als je 1 woord selecteertquote:
Als ik dat hoor gaat de radio uit.quote:
Oh dan ging dat dus per ongelukquote:
SlamFm Qmusic of 538quote:Op zondag 21 juli 2019 14:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als ik dat hoor gaat de radio uit.Sowieso Skyradio luisteren.
Ja en ik had hem al geantwoord dat ik ze niet nauwelijks kenquote:Op zondag 21 juli 2019 14:09 schreef Nizno het volgende:
Chuf, Mario was nog tegen je bezig blijkbaar terwijl hij mij quote.
luister er verder ook niet naar. alleen de christmas versie als ik in een bui benquote:Op zondag 21 juli 2019 14:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als ik dat hoor gaat de radio uit.Sowieso Skyradio luisteren.
altijd handig om op oudere leeftijd ook nog wat te lerenquote:Op zondag 21 juli 2019 14:15 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Oh dan ging dat dus per ongelukweer wat geleerd en zo leer je elke dag weet wat
het foute uur!!quote:
ik dacht ik zeg t ff want hij gilde zoquote:Op zondag 21 juli 2019 14:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja en ik had hem al geantwoord dat ik ze niet nauwelijks ken
Zo oud ben ik niet hoorquote:Op zondag 21 juli 2019 14:17 schreef Nizno het volgende:
altijd handig om op oudere leeftijd ook nog wat te leren
Ik heb ooit bij een bedrijf gewerkt waar Sky de hele dag aanstond. Ik kon aan het liedje horen hoe laat het was aangezien ze elke dag hetzelfde draaiden.quote:
ow jij bent hier ook al illegaal?quote:
ja das idd wel heel erg aan skyquote:Op zondag 21 juli 2019 14:19 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb ooit bij een bedrijf gewerkt waar Sky de hele dag aanstond. Ik kon aan het liedje horen hoe laat het was aangezien ze elke dag hetzelfde draaiden.
Ik moet nog steeds In Europa een keer uitlezen, maar ik heb geen idee meer waar ik ben gebleven.quote:Op zondag 21 juli 2019 09:58 schreef Voxs het volgende:
[..]
Het was ' De levens van Jan Six' van Mak natuurlijk! Al een tijdje niet meer opgepakt
En ja, dat is wel een beetje het probleem van veel boeken tegelijk. Maar ene keer meer zin in dit, en dan weer dat.
Ik ga proberen een boek uit te lezen, Grand hotel, die is mooi ook.
En nee, geen makkelijk leeswerk, maar wel interessant. De stilte van het Licht van Zwagerman is een kunstfilosofisch boek, over hoe kunstenaars licht vatten in hun werk. De Zijderoutes van Frankopan, over de zijderoutes en vooral de wereldgeschiedenis van uit het perspectief van de Arabisch/Oosterse zienswijze. Six over de beroemde kunsthandelaarsfamilie.
Mooie boeken!
Mijn kat begint altijd op een vaste tijd om natvoer te zeuren, dus een klok hebben ze zeker! Als ik iets langer in bed lig, zoals vandaag, begint m'n kat ook te zeuren, dus ze trekken zich wel iets aan van wat het baasje doet.quote:Op zondag 21 juli 2019 11:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jouw katten hebben een biologische klok
welkomquote:
ostenreich is ook wel ver wegquote:Op zondag 21 juli 2019 14:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Zo is MArio.. Denkt dat we hem niet horen vanuit Ooostenrijk
Al die zwijmelkerstplaten.quote:Op zondag 21 juli 2019 14:17 schreef Nizno het volgende:
[..]
luister er verder ook niet naar. alleen de christmas versie als ik in een bui ben
[..]
altijd handig om op oudere leeftijd ook nog wat te leren
[..]
het foute uur!!![]()
![]()
Dat zou ik geen week uithouden.quote:Op zondag 21 juli 2019 14:19 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb ooit bij een bedrijf gewerkt waar Sky de hele dag aanstond. Ik kon aan het liedje horen hoe laat het was aangezien ze elke dag hetzelfde draaiden.
grinnik scheelt dat niet iedereen dezelfde smaak heeftquote:Op zondag 21 juli 2019 14:22 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Al die zwijmelkerstplaten.![]()
Ik ken wel betere kerstmuziek.
Bedanktquote:Op zondag 21 juli 2019 14:22 schreef Nizno het volgende:
[..]
welkom
[..]
ostenreich is ook wel ver weg
Dat vind ik ook het leuke hier, zo leer je weer eens wat nieuws kennen.quote:Op zondag 21 juli 2019 14:23 schreef Nizno het volgende:
[..]
grinnik scheelt dat niet iedereen dezelfde smaak heeft
Ja Mario, soms gebeurt dat wel eens..quote:Op zondag 21 juli 2019 14:31 schreef mario390 het volgende:
sorry ik heb nur om dat niemand reageert heeft
soms kan het zijn dat je gewoon niet boeiend bent.quote:Op zondag 21 juli 2019 14:31 schreef mario390 het volgende:
Maar niemand kent ze ook.quote:Op zondag 21 juli 2019 14:31 schreef mario390 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |