Hoelang heb je erover gedaan eigenlijk?quote:Op zondag 21 juli 2019 09:34 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik mis mijn poezen....
Die twee slapen nog en hun kat is daar, dus zit ik nu helemaal alleen.
Je hebt ons toch.quote:Op zondag 21 juli 2019 09:34 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik mis mijn poezen....
Die twee slapen nog en hun kat is daar, dus zit ik nu helemaal alleen.
Reizen bedoel je?quote:Op zondag 21 juli 2019 09:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hoelang heb je erover gedaan eigenlijk?
Ah valt me nog mee.quote:Op zondag 21 juli 2019 09:37 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Reizen bedoel je?
Ik ging met de trein van 9.19 u en was om 11.50 u waar ik wezen moest, 1 overstap 20 min tijd.
Het was ' De levens van Jan Six' van Mak natuurlijk! Al een tijdje niet meer opgepaktquote:Op zondag 21 juli 2019 00:04 schreef Recce het volgende:
[..]
Als ik een paar boeken door elkaar ga lezen, raak ik altijd de draad kwijt. Meestal lees ik de boeken dan niet uit en dat is zonde. De boeken die je leest zijn niet echt makkelijk leeswerk, lijkt me.
D8 t wel.quote:Op zondag 21 juli 2019 10:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat zit komende week wel goed.
Niet janken, genieten en voldoende drinken.quote:
Als je moet werken heb je er geen pleuris aan.quote:Op zondag 21 juli 2019 10:43 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Niet janken, genieten en voldoende drinken.
Nee, gelukkig niet, als ik dat zo lees.quote:Op zondag 21 juli 2019 10:49 schreef chufi het volgende:
Iemand nog een Volvo diesel die terug moet ?
Die ruikt de geur van jouw kat.quote:Op zondag 21 juli 2019 10:56 schreef Mo_Muffin het volgende:
De kat is inmiddels wel bij mij gekomen.
Leuke dag gehad las ik.quote:Op zondag 21 juli 2019 10:56 schreef Mo_Muffin het volgende:
De kat is inmiddels wel bij mij gekomen.
Die twee van mij zijn poezen, maar dit is een zwarte kater.quote:Op zondag 21 juli 2019 11:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Poes klinkt in dit geval een beetje weird
I know.quote:Op zondag 21 juli 2019 11:01 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die twee van mij zijn poezen, maar dit is een zwarte kater.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |