Oh ik klikte er niet opquote:Op zaterdag 20 juli 2019 23:57 schreef Recce het volgende:
[..]
Nah, als je er op klikt, krijg je een grote versie. Die heeft normaal echt een belachelijk hoge resolutie waardoor het één grote waas is met de compressie die op het plaatje zit.
Dank je.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 23:53 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik lees er verschillende boeken over. Deze vond ik interessant:
https://www.goodreads.com(...)gma?from_search=true
Alles vergoed gekregen. Ballonvaarders zijn goed verzekerd. En terecht. Ze richten veel schade aan.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 23:57 schreef Recce het volgende:
[..]
Ach, wat naar.Paarden zijn ook wel erg kwetsbaar.
quote:Op zaterdag 20 juli 2019 23:57 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Ik ben al eens een paard verloren door zo'n ballon.
Liepen in de wei, en pal boven ze zetten ze de brander aan. Paarden op hol en 1 paard bleef achter een omheiningpaal hangen. Knie verbrijzeld.
Zo'n ballonvlucht zal ook wel mede zo duur zijn door die verzekering. Ik weet in ieder geval dat boeren er niet blij van worden.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 23:59 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Alles vergoed gekregen. Ballonvaarders zijn goed verzekerd. En terecht. Ze richten veel schade aan.
Dat wel maar toch. Ik woonde aan de rand van weilanden en daar landen ze ook vaak. Altijd een flesje wijn voor de boer.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 23:59 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Alles vergoed gekregen. Ballonvaarders zijn goed verzekerd. En terecht. Ze richten veel schade aan.
Ik vond het wel mooi om meerdere ballonnen in de lucht te zien.quote:Op zondag 21 juli 2019 00:02 schreef Recce het volgende:
[..]
Zo'n ballonvlucht zal ook wel mede zo duur zijn door die verzekering. Ik weet in ieder geval dat boeren er niet blij van worden.
Als ik een paar boeken door elkaar ga lezen, raak ik altijd de draad kwijt. Meestal lees ik de boeken dan niet uit en dat is zonde. De boeken die je leest zijn niet echt makkelijk leeswerk, lijkt me.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 20:26 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik lees nu Grand Hotel Europa en De Zijderoutes. Ook nog Familie Stix (Geert Mak) en De stilte van het Licht van Zwagerman. Je ziet dat ik hapsnap lees
Oh en Het isgelijkteken van Dijkgraaf, die is ook leuk.
Met enorm veel verdriet van een kind waar het paard van was. Het telefoontje van de kliniek dat ze het paard zo snel mogelijk wilden laten inslapen omdat de pijn onverdraaglijk was zal ik dan ook nooit vergeten.quote:
Hier is elk jaar een ballonfestival met tientallen ballonnen. Prisha is daar vorig jaar nog naartoe geweest. Dat is best indrukwekkend.quote:Op zondag 21 juli 2019 00:04 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik vond het wel mooi om meerdere ballonnen in de lucht te zien.
4 wat?quote:
Vanwege?quote:Op zondag 21 juli 2019 00:06 schreef chufi het volgende:
Hier werd net een hoop vuurwerk afgeschoten .....
Iemand jarig zeker.quote:Op zondag 21 juli 2019 00:06 schreef chufi het volgende:
Hier werd net een hoop vuurwerk afgeschoten .....
Dat kan ik mij voorstellen, paarden zijn zo'n mooie dieren.quote:Op zondag 21 juli 2019 00:05 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Met enorm veel verdriet van een kind waar het paard van was. Het telefoontje van de kliniek dat ze het paard zo snel mogelijk wilden laten inslapen omdat de pijn onverdraaglijk was zal ik dan ook nooit vergeten.
4 wat dan?quote:
quote:
Zeg dat dan meteen.quote:
quote:
Mo_Muffin zeker omdat hij de treinreis heeft overleeft.quote:Op zondag 21 juli 2019 00:13 schreef chufi het volgende:
[..]
[..]
Een of ander festival waarschijnlijk
quote:Op zondag 21 juli 2019 00:13 schreef chufi het volgende:
[..]
[..]
Een of ander festival waarschijnlijk
Zat dat ook in die aangespoelde containers?quote:
quote:
Dat is verplicht op een eiland, anders snuiven ze de stranden op.quote:
nahquote:Op zondag 21 juli 2019 00:36 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]