quote:Op zaterdag 20 juli 2019 23:45 schreef Recce het volgende:
Wat foto's van mijn avondwandeling:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En een panorama:
[ afbeelding ]
Ik heb deze keer de foto's maar even verkleind. Google Foto past toch al enorme compressie toe, dus die hoge resolutie die ik normaal upload heeft helemaal geen zin.
EDIT: Ik zie dat dat verkleinen niet helemaal is gelukt!Even uitzoeken hoe dat kan.

quote:Op zaterdag 20 juli 2019 23:45 schreef Recce het volgende:
Wat foto's van mijn avondwandeling:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En een panorama:
[ afbeelding ]
Ik heb deze keer de foto's maar even verkleind. Google Foto past toch al enorme compressie toe, dus die hoge resolutie die ik normaal upload heeft helemaal geen zin.
EDIT: Ik zie dat dat verkleinen niet helemaal is gelukt!Even uitzoeken hoe dat kan.

nou vrouwen kan je beter gelijk geven, de samenwerking ging vrij goed op kookgebiedquote:

Die verdween vrij snel achter de bomen inderdaad.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 23:47 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Mooie foto's Recce. Die ballon moet in je buurt geland zijn.

quote:Op zaterdag 20 juli 2019 23:49 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
nou vrouwen kan je beter gelijk geven, de samenwerking ging vrij goed op kookgebied

quote:Op zaterdag 20 juli 2019 23:51 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik zwaaien er na mijn aap dat zien ze toch nooitze kunnen toch verrekijkers hebben of wah?
[ afbeelding ]

NAAR mijn aap.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 23:51 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik zwaaien er na mijn aap dat zien ze toch nooitze kunnen toch verrekijkers hebben of wah?
[ afbeelding ]

Ja je hoort die afterburner echt debiel hard ze zetten vaak hier de landing al in ookquote:Op zaterdag 20 juli 2019 23:52 schreef Recce het volgende:
[..]
NAAR mijn aap.En ze hebben vast wel eens verrekijkers bij zich. Verder schijnt het zo te zijn dat je heel goed gesprekken van mensen op de grond kunt meeluisteren.

Ik lees er verschillende boeken over. Deze vond ik interessant:quote:Op zaterdag 20 juli 2019 20:29 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
De geschiedenis van de wiskunde. Welk boek is dat?

light image resizer werkt heel goed.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 23:45 schreef Recce het volgende:

Ik kan me voorstellen dat er wel iets herkenbaars in moet zitten. Jij bent ook niet voor niets zo gedreven allerlei dingen aan het doen. In ieder geval vond jij het wel een goed boek. Heel veel mensen dachten een mountaineering boek te kopen en die waren een beetje pissig, zo te lezen.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 20:31 schreef Prisha het volgende:
[..]
klopt. Daar had ie het over. Maar ook over zijn depressie en het waarom of dat hij ging mountaineren. Heel bijzonder, ik zie echt een rode draad door al die boeken heen. En het grappige is dat ik wel wat herken erin.

Je kunt in imgur zelf resizen. Kennelijk duurt het even voordat dat door is gewerkt.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 23:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
light image resizer werkt heel goed.

Ik ben al eens een paard verloren door zo'n ballon.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 23:52 schreef Recce het volgende:
[..]
NAAR mijn aap.En ze hebben vast wel eens verrekijkers bij zich. Verder schijnt het zo te zijn dat je heel goed gesprekken van mensen op de grond kunt meeluisteren.

Nah, als je er op klikt, krijg je een grote versie. Die heeft normaal echt een belachelijk hoge resolutie waardoor het één grote waas is met de compressie die op het plaatje zit.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 23:56 schreef Ghostbuster het volgende:
Chrome past die foto's toch gewoon aan, wel mooi zo groot, je moet als Fokker wel een 24inch scherm hebben, anders tel je niet echt mee

Ach, wat naar.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 23:57 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Ik ben al eens een paard verloren door zo'n ballon.
Liepen in de wei, en pal boven ze zetten ze de brander aan. Paarden op hol en 1 paard bleef achter een omheiningpaal hangen. Knie verbrijzeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |