Ja was wel even een extra touch weer, ipv van Korianderquote:

kan toch ook bij elkaar?quote:Op zaterdag 20 juli 2019 23:26 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja was wel even een extra touch weer, ipv van Koriander

Ik zou er niet intrappen als ik jou was.quote:

Hey, je hebt GB's tinder bio gevondenquote:Op zaterdag 20 juli 2019 23:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zou er niet intrappen als ik jou was.

Er kan hier ook niets meer geheim blijven.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 23:28 schreef TillyB het volgende:
[..]
Hey, je hebt GB's tinder bio gevonden

Welke kant heb je opgeswaaipt?quote:Op zaterdag 20 juli 2019 23:29 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Er kan hier ook niets meer geheim blijven.

De rot op kant.quote:

hardnekkig ghostjequote:Op zaterdag 20 juli 2019 23:32 schreef Superbadeendje het volgende:
Maar hij bleef maar in beeld komen.

Moet ik hier wat op zeggen?quote:

Neeh, laten we het netjes houden.quote:

jij bent vanavond aan de beurtquote:

Ik, elke avond voordat ik mijn bed instap.quote:

Ze zijn weer mooi Recce.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 23:45 schreef Recce het volgende:
Wat foto's van mijn avondwandeling:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En een panorama:
[ afbeelding ]
Ik heb deze keer de foto's maar even verkleind. Google Foto past toch al enorme compressie toe, dus die hoge resolutie die ik normaal upload heeft helemaal geen zin.
EDIT: Ik zie dat dat verkleinen niet helemaal is gelukt!Even uitzoeken hoe dat kan.

ballon ballonquote:Op zaterdag 20 juli 2019 23:45 schreef Recce het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En een panorama:
[ afbeelding ]
Ik heb deze keer de foto's maar even verkleind. Google Foto past toch al enorme compressie toe, dus die hoge resolutie die ik normaal upload heeft helemaal geen zin.
EDIT: Ik zie dat dat verkleinen niet helemaal is gelukt!Even uitzoeken hoe dat kan.

Mooie foto's Recce. Die ballon moet in je buurt geland zijn.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 23:45 schreef Recce het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En een panorama:
[ afbeelding ]

Mooi, gisterenavond vlogen hier er ook 2 over het huis, zit een vereniging in de buurt hierquote:Op zaterdag 20 juli 2019 23:45 schreef Recce het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En een panorama:
[ afbeelding ]

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |