Misschien heb jij een andere hobby?quote:Op zaterdag 20 juli 2019 20:22 schreef Amphorapotje het volgende:
Ik lees geen enkel boek helaas. Mijn vrouw is een boekverslinder bij uitstek.

Nee dat niet zo. Wel dat ik te vaak te makkelijk kies voor wat browsen ipv een boek lezen. Aan de andere kant lees ik wel veel schildergerelateerde artikelen. Als ik een boek pak, heb ik het idee tijd te verspillen die ik had kunnen gebruiken voor die studie.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 20:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Heb jij ook sinds het internet het gevoel dat je je tijd verspilt als je romans leest? Dat hoor ik vaak van mensen.

Ik doe de wenkies welquote:Op zaterdag 20 juli 2019 20:22 schreef TillyB het volgende:
[..]
Allemaal een taak dan, één voor de tanden, één voor de wenkies microbladen, botox, fillers, manicure etc

Dat kan ook. En klinkt net zo logisch.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 20:22 schreef pullup het volgende:
[..]
Bij mij is het andersom, ik vind dat ik te veel tijd verspeel omdat ik te weinig romans lees tegenwoordig

iemand had iets gepost met "fucking" nog iets en ik had er een lach smilie als reactie op gezet, dezequote:Op zaterdag 20 juli 2019 20:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zo, jij hebt ook een veeg uit de pan gehad

Ik deed alles tot ik ziek werd. Nu internet.quote:

De laatste tijd vooral boeken over ruimtevaart en ook een paar over (de geschiedenis van de) wiskunde. Maar ik lees van alles, als ik er zin in heb. Ook sci-fi en thrillers etc.quote:

Ik las het gister! ( dat jij het leest)quote:Op zaterdag 20 juli 2019 20:23 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik nog steeds High Exposure: An Enduring Passion for Everest and Other Unforgiving Places van David Breashears

Wie niet.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 20:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zo, jij hebt ook een veeg uit de pan gehad

Ik las veel in de trein naar mijn werk toe. Even een boek halen op het station. Op een dag stond ik voor mijn boekenkast en daar stond ondertussen voor aardig wat geld aan boeken.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 20:22 schreef Amphorapotje het volgende:
Ik lees geen enkel boek helaas. Mijn vrouw is een boekverslinder bij uitstek.

Is je concentratie weg?quote:Op zaterdag 20 juli 2019 20:24 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik deed alles tot ik ziek werd. Nu internet.

Dat heb ik ook eerder, ik moet elke avond wel lezen, heb ook het idee dat ik niet kan slapen al ik niet gelezen heb.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 20:22 schreef pullup het volgende:
[..]
Bij mij is het andersom, ik vind dat ik te veel tijd verspeel omdat ik te weinig romans lees tegenwoordig

Heb je nu wel te eten?quote:Op zaterdag 20 juli 2019 20:24 schreef D. het volgende:
[..]
[..]
Nee, de verpakking was niet goed afgesloten, dus heb me er niet aan gewaagd

De fysiek is weg. En door..quote:

Oh ja Recce, ik was niet helemaal compleet. Voor deze, en na die van Krakauer had ik die van Beck Weathers gelezen: Left for dead.quote:

Ik lees nu Grand Hotel Europa en De Zijderoutes. Ook nog Familie Stix (Geert Mak) en De stilte van het Licht van Zwagerman. Je ziet dat ik hapsnap leesquote:Op zaterdag 20 juli 2019 20:24 schreef Recce het volgende:
[..]
De laatste tijd vooral boeken over ruimtevaart en ook een paar over (de geschiedenis van de) wiskunde. Maar ik lees van alles, als ik er zin in heb. Ook sci-fi en thrillers etc.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |