Met de blauwe sleutel.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 19:29 schreef mario390 het volgende:
hoe gaat dat schliessen en wer open maken?
Ik ken ze enkel van de clip met Cliff Richard. UIteraard ken ik ook hun persiflage op Bohemian Rhapsody (als Bad News)quote:Op zaterdag 20 juli 2019 19:25 schreef Disana het volgende:
Kent iemand The Young Ones nog uit de jaren 80?
Leuk dat je de liedjes kent. Ik vraag me af of ze nu nog zo leuk zouden zijn, als ik het zeker wist zou ik je aanraden ze te googelen.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 19:32 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ken ze enkel van de clip met Cliff Richard. UIteraard ken ik ook hun persiflage op Bohemian Rhapsody (als Bad News)
En de geheime code.quote:
ik drukte op topic sluiten en maakte hem daarna weer open.quote:
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Ik vond het leuk, moest er goed om lachen.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 19:34 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik drukte op topic sluiten en maakte hem daarna weer open.
was een grapje.
klein beetje humor omdat iemand om een slotje riep.
Dus jij reageert op commando?quote:Op zaterdag 20 juli 2019 19:34 schreef Nizno het volgende:
[..]
was een grapje.
Inderdaad, dat kon hij heel goed.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 19:35 schreef Voxs het volgende:
Die Rick Mayell (?) Had later ook The storyteller, mooie spannende verhalen.
behalve als het gemeend isquote:Op zaterdag 20 juli 2019 19:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dus jij reageert op commando?
Zullen we het testenquote:Op zaterdag 20 juli 2019 19:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dus jij reageert op commando?
quote:Op zaterdag 20 juli 2019 19:35 schreef Soury het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
En ook een serie met een hotel. Heel viezig..quote:
oke baasjequote:Op zaterdag 20 juli 2019 19:34 schreef Nizno het volgende:
[..]
was een grapje.
Nizno zit.quote:
Oh, dat herinner ik me niet meer.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 19:37 schreef Voxs het volgende:
[..]
En ook een serie met een hotel. Heel viezig..
quote:Op zaterdag 20 juli 2019 19:36 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Nizno stout.quote:
Bottom! Dat hotel was nachtmerrie voor bezoekersquote:
Ah natuurlijk. Ik heb daar niet zoveel van gezien omdat ik het niet zo leuk vond.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 19:38 schreef Voxs het volgende:
[..]
Bottom! Dat hotel was nachtmerrie voor bezoekers
Opstandig een beetje,komt wel goed.quote:
vooral sukkels die zichzelf voor schut zetten.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 19:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Dieren en kinderen die zich te pletter vallen. Ik kijk er niet naar.
Gewoon vaak pak slaag geven.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 19:40 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Opstandig een beetje,komt wel goed.
En Hans Kraai als presentator toch? Vreselijk.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 19:40 schreef Disana het volgende:
[..]
inmiddels zit er een vrouwmensquote:Op zaterdag 20 juli 2019 19:41 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
En Hans Kraai als presentator toch? Vreselijk.
Kinderen is wel grappigquote:Op zaterdag 20 juli 2019 19:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe Kraai eruitziet.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 19:41 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Daar mis je niets aan.quote:
Dat was Grim Tales.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 19:35 schreef Voxs het volgende:
Die Rick Mayell (?) Had later ook The storyteller, mooie spannende verhalen.
Die wil ik wel graag op zijn smoel laten gaanquote:Op zaterdag 20 juli 2019 19:41 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Nee snap ik ook niet. Idem met dieren die zich te pletter lopen.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 19:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Kinderen is wel grappigNee ik snap soms niet dat mensen filmen als een kind vet op hun bek gaan
Dat is een oude foto.quote:
Dieren doen soms onverwachtse dingen. Je koter in een karretje van een heuvel af laten roetsten is wat andersquote:Op zaterdag 20 juli 2019 19:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee snap ik ook niet. Idem met dieren die zich te pletter lopen.
Man 3,het gaat om het idee toch?quote:
Die rot kop blijftquote:Op zaterdag 20 juli 2019 19:44 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Man 3,het gaat om het idee toch?
Ik vind het gewoon niet leuk om te zien, bedacht of spontaan.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 19:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Dieren doen soms onverwachtse dingen. Je koter in een karretje van een heuvel af laten roetsten is wat anders
Gaat het wel?quote:Op zaterdag 20 juli 2019 19:44 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Man 3,het gaat om het idee toch?
Die heten bij ons Don & Ad.quote:
Dat is een film.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 19:37 schreef Voxs het volgende:
[..]
En ook een serie met een hotel. Heel viezig..
quote:
ik vond het ook minder leuk.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 19:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Ah natuurlijk. Ik heb daar niet zoveel van gezien omdat ik het niet zo leuk vond.
Achja! thx!quote:
Ik welquote:Op zaterdag 20 juli 2019 19:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon niet leuk om te zien, bedacht of spontaan.
quote:
Bottom dacht ik.quote:
Does your dog bite ??quote:Op zaterdag 20 juli 2019 19:46 schreef Amphorapotje het volgende:
Peter Sellers : Doe joe ave a reum?
Nee,ik wil 10 euro per CD.Vooraf betalen.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 19:47 schreef mario390 het volgende:
[..]
[..]
will je alle Fetenhits gratis downloaden?
quote:
Fuck you !!!!!!!!!!!!!!!quote:
aha ik zie dezelfde mensen, maar filmquote:
echt?quote:Op zaterdag 20 juli 2019 19:48 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Nee,ik wil 10 euro per CD.Vooraf betalen.
Lukt dat? 20 CD`s toch.quote:
Bottom is de serie. Behalve dezelfde acteurs staat de film er los van.quote:
Ja, die Lama's vond ik trouwens maar niets.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 19:48 schreef TillyB het volgende:
[..]
In Bottom is het gewoon een appartement
*ah lama![]()
Nu moet je asiel aanvragen bij een anderquote:Op zaterdag 20 juli 2019 19:49 schreef Recce het volgende:
Damn, zomaar het kliekje van Lyza uitgezet.
het zijn 80 compilaties, ik heb al 2 - 4 downgeloadet je kann alle 60 minutt en compilatie downloadenquote:
To the moon and backquote:Op zaterdag 20 juli 2019 19:50 schreef TillyB het volgende:
[..]
Nu moet je asiel aanvragen bij een ander
Ik wel, Bottom dan weer nietquote:Op zaterdag 20 juli 2019 19:50 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ja, die Lama's vond ik trouwens maar niets.
Scrut had me al ingelijfd. Ik had geen keuze kennelijk.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 19:50 schreef TillyB het volgende:
[..]
Vreselijkquote:
Wat jammer, jullie hadden de ruimte gemeen.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 19:49 schreef Recce het volgende:
Neem jij hem, krijg je ¤100 van petzi.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 19:50 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ik zag hetquote:Op zaterdag 20 juli 2019 19:49 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Bottom is de serie. Behalve dezelfde acteurs staat de film er los van.
Kom maar bij de mijne. Maar ik noem het geen kliekje. Dat is viezig. Clubje ook niet. Samenscholing of zo. Of een troep, of een ietsigheid.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 19:49 schreef Recce het volgende:
Je kunt het vast alleen, lukt mij ook.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 19:51 schreef Recce het volgende:
[..]
Scrut had me al ingelijfd. Ik had geen keuze kennelijk.
en compilatie The Rare Classics met Het is en Nacht heb ik downgeloadetquote:
Is toch 800 euro,ik DM je mijn bankrekening nr wel.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 19:50 schreef mario390 het volgende:
[..]
het zijn 80 compilaties, ik heb al 2 - 4 downgeloadet je kann alle 60 minutt en compilatie downloaden
quote:Op zaterdag 20 juli 2019 19:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Neem jij hem, krijg je ¤100 van petzi.
Ik ben dus niet de enige.quote:
Hoort Scrut niet bij Lyza's kliekje?quote:Op zaterdag 20 juli 2019 19:51 schreef Recce het volgende:
[..]
Scrut had me al ingelijfd. Ik had geen keuze kennelijk.
Watquote:
[..]
[..]
Nah, Lyza is daar niet echt in geïnteresseerd. Die UI is meer toeval.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 19:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat jammer, jullie hadden de ruimte gemeen.
Vind het ook niets.quote:
quote:Op zaterdag 20 juli 2019 19:52 schreef mario390 het volgende:
[..]
en compilatie The Rare Party Classics met Het is en Nacht heb ik downgeloadet
[..]
[..]
mak geen grapjesquote:Op zaterdag 20 juli 2019 19:52 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Is toch 800 euro,ik DM je mijn bankrekening nr wel.
Ze heeft een ton.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 19:52 schreef Soury het volgende:
[..]Die zit wel met wat begravenis kosten
Jokkebrok.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 19:52 schreef Recce het volgende:
[..]
Nah, Lyza is daar niet echt in geïnteresseerd. Die UI is meer toeval.
godverquote:Op zaterdag 20 juli 2019 19:52 schreef Soury het volgende:
[..]Die zit wel met wat begravenis kosten
Aan gewichtquote:
Jij zat toch in alle kliekjes? Een ietsigheid is wel fijn.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 19:51 schreef Voxs het volgende:
Kom maar bij de mijne. Maar ik noem het geen kliekje. Dat is viezig. Clubje ook niet. Samenscholing of zo. Of een troep, of een ietsigheid.
Je weet dat je het ook aan mij moet betalen.quote:
Maar ze houden wel van elkanderquote:Op zaterdag 20 juli 2019 19:54 schreef Recce het volgende:
[..]Die twee zijn het nooit ergens over eens.
Ik hopquote:Op zaterdag 20 juli 2019 19:54 schreef Recce het volgende:
[..]
Jij zat toch in alle kliekjes? Een ietsigheid is wel fijn.Welke kant ga je het onweer opsturen?
Misschien is Scrut wel lesbisch!quote:
Stap je nou gewoon uit het kliekje van Scrutquote:Op zaterdag 20 juli 2019 19:54 schreef Recce het volgende:
[..]
Jij zat toch in alle kliekjes? Een ietsigheid is wel fijn.Welke kant ga je het onweer opsturen?
Haar broer was toch bezig de nalatenschap in te pikken? Daar had ze een dilemma over, zonder te benoemen wat het dilemma nou precies was.quote:
Ah, kieskoesteringenquote:
whut?quote:Op zaterdag 20 juli 2019 19:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je weet dat je het ook aan mij moet betalen.
Haar boekje komt snel uit. Cashen !!!!quote:Op zaterdag 20 juli 2019 19:56 schreef Recce het volgende:
[..]
Haar broer was toch bezig de nalatenschap in te pikken? Daar had ze een dilemma over, zonder te benoemen wat het dilemma nou precies was.
Moet je aan Sas vragen, zij noteert alles in het 40+ schriftje.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 19:56 schreef Recce het volgende:
[..]
Haar broer was toch bezig de nalatenschap in te pikken? Daar had ze een dilemma over, zonder te benoemen wat het dilemma nou precies was.
Er is geen touw aan vast te knopen. Overleden man 2 jaar geleden, vriend waar ze mee naar zeeland verhuisde, ook 2 jaar geleden en haar stalkt, de dominee. Lastig lastig.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 19:56 schreef Recce het volgende:
[..]
Echt waar hoor.quote:
Die iemand riep wat anders.quote:
Geen zin om te promoten maar wij moeten het wel allemaal kopenquote:Op zaterdag 20 juli 2019 19:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Haar boekje komt snel uit. Cashen !!!!
quote:Op zaterdag 20 juli 2019 19:57 schreef TillyB het volgende:
[..]
Vandaar dat ie de kliekjes van Lyza overneemt
Verstrikt raken in leugens is niet handigquote:Op zaterdag 20 juli 2019 19:57 schreef Voxs het volgende:
[..]
Er is geen touw aan vast te knopen. Overleden man 2 jaar geleden, vriend waar ze mee naar zeeland verhuisde, ook 2 jaar geleden en haar stalkt, de dominee. Lastig lastig.
Binnenstebuiten.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 19:55 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik hopIetsigheid is idd fijn, beetje fluïde, beetje heen en weer, ondersteboven, kan allemaal. Ik laat het onweer over ons heen komen. Tot nu toe heeft het nog niet heel veel zin er in
Ja zoiets was het, één van haar drama's, die komen zo af en toe hier langs, maar zo is haar leven.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 19:56 schreef Recce het volgende:
[..]
Nee, maar goed, ze heeft afscheid genomen.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 19:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Verstrikt raken in leugens is niet handig
Je zou bijna duren dat de behandeling extra lang duurt, want daar zal het sowieso koeler zijn dan buiten. Je gaat een pittige week tegemoet.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 19:56 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ah, kieskoesteringen![]()
Ik moet woensdag met een pijnlijke kies naar de tandarts, net op de heetste dag van het jaarhoop dat die lijer airco heeft
Ja vastquote:Op zaterdag 20 juli 2019 19:59 schreef Voxs het volgende:
[..]
Nee, maar goed, ze heeft afscheid genomen.
Jammer!quote:Op zaterdag 20 juli 2019 19:58 schreef Recce het volgende:
[..]
Binnenstebuiten.![]()
Het onweer lijkt ten zuiden van ons te gaan.
Nee, ik zit nu in alle kliekjes. Beetje een quantumeffect.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 19:56 schreef TillyB het volgende:
[..]
Stap je nou gewoon uit het kliekje van Scrutwispelturig!
Dat gaat niet door, nog een drama.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 19:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Haar boekje komt snel uit. Cashen !!!!
Oh .....quote:
Thanks, misschien ga ik er de hele week wel bivakkeren jaquote:Op zaterdag 20 juli 2019 19:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je zou bijna duren dat de behandeling extra lang duurt, want daar zal het sowieso koeler zijn dan buiten. Je gaat een pittige week tegemoet.
Succes alvast!
Damn! Stomme kiezen ook.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 19:56 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ik moet woensdag met een pijnlijke kies naar de tandarts, net op de heetste dag van het jaarhoop dat die lijer airco heeft
Querido neemt helemaal geen manuscripten aan, dus dat was sowieso niet zo waarschijnlijk. En sowieso niet.quote:
ahuh, fijn dat je het even duidt met een bekende vergelijkingquote:Op zaterdag 20 juli 2019 19:59 schreef Recce het volgende:
[..]
Nee, ik zit nu in alle kliekjes. Beetje een quantumeffect.
K'ching!quote:Op zaterdag 20 juli 2019 20:00 schreef TillyB het volgende:
[..]
Thanks, misschien ga ik er de hele week wel bivakkeren jadoe mij maar een heul nieuw gebit tandarts
Tuurlijk heeft hij airco!quote:Op zaterdag 20 juli 2019 19:56 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ja klerelijers. Gelukkig valt het nog wel te onderdrukken met pijnstillers hier. Maar loop er al maanden mee dus het moet echt een keer gebeuren.quote:
Ze zoekt een kleine uitgeverij die het in een kleine uitgave wil uitbrengen.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 20:01 schreef Voxs het volgende:
[..]
Querido neemt helemaal geen manuscripten aan, dus dat was sowieso niet zo waarschijnlijk. En sowieso niet.
Ja Querido was het, ik kon niet meer op die naam komen. Het is allemaal een beetje onwaarschijnlijk wat ze vertelt.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 20:01 schreef Voxs het volgende:
[..]
Querido neemt helemaal geen manuscripten aan, dus dat was sowieso niet zo waarschijnlijk. En sowieso niet.
En ze was nog niet klaar voor een nieuwe man nadat haar vorige man was overleden. Ze leeft een paar levens door elkaar.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 19:57 schreef Voxs het volgende:
[..]
Er is geen touw aan vast te knopen. Overleden man 2 jaar geleden, vriend waar ze mee naar zeeland verhuisde, ook 2 jaar geleden en haar stalkt, de dominee. Lastig lastig.
Het ene moment zei ze van wel, het volgende van niet, maar ze hoopte dat wij het wel zouden kopen.quote:
Broer was vorig jaar in februari overleden weet ik nog. Wel sneu.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 19:57 schreef Voxs het volgende:
[..]
ja toch?quote:
Zeker als je ziet wat voor een prentenboeken er uit komen.. Maar het idee is leuk, gewoon in eigen beheer een paar.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 20:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja Querido was het, ik kon niet meer op die naam komen. Het is allemaal een beetje onwaarschijnlijk wat ze vertelt.
Ja, dat laatste is het wel inderdaad.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 19:58 schreef TillyB het volgende:
[..]
Nawww er zit vast wel wat liefde onder die sibling rivalry
Zo lang!quote:Op zaterdag 20 juli 2019 20:01 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ja klerelijers. Gelukkig valt het nog wel te onderdrukken met pijnstillers hier. Maar loop er al maanden mee dus het moet echt een keer gebeuren.
Oh, nou ik heb geen interesse iig, mocht het er ooit van komenquote:Op zaterdag 20 juli 2019 20:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het ene moment zei ze van wel, het volgende van niet, maar ze hoopte dat wij het wel zouden kopen.
Is het je kies of je tandvlees? Dat kan ook bijna kiespijnerig aanvoelen..quote:Op zaterdag 20 juli 2019 20:01 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ja klerelijers. Gelukkig valt het nog wel te onderdrukken met pijnstillers hier. Maar loop er al maanden mee dus het moet echt een keer gebeuren.
ik lees t iddquote:
Ik ben ook wel uit de prentenboeken gegroeid.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 20:03 schreef TillyB het volgende:
[..]
Oh, nou ik heb geen interesse iig, mocht het er ooit van komen
Ik verwacht een gratis exemplaar.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 19:58 schreef TillyB het volgende:
[..]
Geen zin om te promoten maar wij moeten het wel allemaal kopen
Ja, ik dacht al wel dat quantumeffecten je niet vreemd waren.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 20:01 schreef TillyB het volgende:
[..]
ahuh, fijn dat je het even duidt met een bekende vergelijking
Heb je kiespijn? shit johquote:Op zaterdag 20 juli 2019 20:01 schreef TillyB het volgende:
[..]
Lekker overal tegen aan bemoeienquote:
Nah ik heb eigenlijk alleen een controle afspraak, dus misschien gaat het nog wel weken duren voor ie aan die kies begint. En ik ben altijd zo snugger om in de zomer te gaan, dan gaat ie meestal net op vakantie ook.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 20:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zo lang!![]()
Wat gaat hij ermee doen, weet je dat al?
Kies! #Deesstylequote:Op zaterdag 20 juli 2019 20:04 schreef Voxs het volgende:
[..]
Is het je kies of je tandvlees? Dat kan ook bijna kiespijnerig aanvoelen..
kreeg iets mee idd,quote:Op zaterdag 20 juli 2019 20:05 schreef Voxs het volgende:
[..]
Lekker overal tegen aan bemoeienEn is nogal een 'markante' user.
Hm ja tegenwoordig moet je overal voor terug komen, tenzij hoge nood.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 20:05 schreef TillyB het volgende:
[..]
Nah ik heb eigenlijk alleen een controle afspraak, dus misschien gaat het nog wel weken duren voor ie aan die kies begint. En ik ben altijd zo snugger om in de zomer te gaan, dan gaat ie meestal net op vakantie ook.Naja we zien wel, pijnstillers genoeg in huis
Sterkte ermee. Hopelijk valt het mee.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 20:01 schreef TillyB het volgende:
[..]
Hoezo? Wie ben je dan helemaal wel niet?quote:Op zaterdag 20 juli 2019 20:05 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik verwacht een gratis exemplaar.
quote:Op zaterdag 20 juli 2019 20:05 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, ik dacht al wel dat quantumeffecten je niet vreemd waren.
Dat was haar stiefbroer, zei ze een paar dagen geleden.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 20:03 schreef Prisha het volgende:
[..]
Broer was vorig jaar in februari overleden weet ik nog. Wel sneu.
Ben jij nog naar Zeeland geweest?quote:Op zaterdag 20 juli 2019 20:05 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik verwacht een gratis exemplaar.
Valt wel mee hoor, het is goed te onderdrukken zolang ik er niet op kauw. Maar er moet echt even naar gekeken worden. Hoop op aircoquote:
Ik kreeg het visum niet op tijd rond.quote:
Ik wel,quote:
huh? Echt? Daar zei ze voig jaar helemaal niks over. Had het voor de zekerheid nog teruggelezen om zeker te weten of ik het goed had.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 20:07 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat was haar stiefbroer, zei ze een paar dagen geleden.
Jammerquote:Op zaterdag 20 juli 2019 20:08 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik reeg het visum niet op tijd rond.
Ik heb een airco, verdoving en een combinatietang-setje. Komt goed !quote:Op zaterdag 20 juli 2019 20:08 schreef TillyB het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor, het is goed te onderdrukken zolang ik er niet op kauw. Maar er moet echt even naar gekeken worden. Hoop op airco
Over het algemeen hebben tandartsen wel airco. Heeft te maken met de stoffen die ze gebruiken en dat het niet te warm moet zijn of zoiets. Was mij ooit verteld.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 20:08 schreef TillyB het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor, het is goed te onderdrukken zolang ik er niet op kauw. Maar er moet echt even naar gekeken worden. Hoop op airco
quote:Op zaterdag 20 juli 2019 20:09 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik heb een airco, verdoving en een combinatietang-setje. Komt goed !
Egniequote:
Omdat hij saai was?quote:Op zaterdag 20 juli 2019 20:08 schreef Prisha het volgende:
[..]
huh? Echt? Daar zei ze voig jaar helemaal niks over. Had het voor de zekerheid nog teruggelezen om zeker te weten of ik het goed had.
Zag dat ze toen zei dat je een raket in je reet moest stoppen
quote:Op zaterdag 20 juli 2019 20:09 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ja, dat was een pijnlijke toestand.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 20:08 schreef Prisha het volgende:
[..]
huh? Echt? Daar zei ze voig jaar helemaal niks over. Had het voor de zekerheid nog teruggelezen om zeker te weten of ik het goed had.
Zag dat ze toen zei dat je een raket in je reet moest stoppen
quote:Op zaterdag 20 juli 2019 20:09 schreef Prisha het volgende:
[..]
Over het algemeen hebben tandartsen wel airco. Heeft te maken met de stoffen die ze gebruiken en dat het niet te warm moet zijn of zoiets. Was mij ooit verteld.
En een schroefhaakje.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 20:09 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Bijna allesquote:
En je bent veel goedkoper, toch? Tilly heeft zelf genoeg handschoentjes.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 20:09 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik ga m'n eigen tandarts afzeggen, hup naar willem met de waterpomptangquote:Op zaterdag 20 juli 2019 20:11 schreef Recce het volgende:
[..]
En je bent veel goedkoper, toch? Tilly heeft zelf genoeg handschoentjes.
Ik doe het gratis, maar je dient wel eerst een formulier in te vullen.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 20:11 schreef Recce het volgende:
[..]
En je bent veel goedkoper, toch? Tilly heeft zelf genoeg handschoentjes.
Jij doet het voor de lol?quote:Op zaterdag 20 juli 2019 20:12 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik doe het gratis, maar je dient wel eerst een formulier invullen.
Nee, mensen in nood help ik wel.quote:
quote:Op zaterdag 20 juli 2019 20:12 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik doe het gratis, maar je dient wel eerst een formulier in te vullen.
Ook al, arme Lyza!quote:Op zaterdag 20 juli 2019 20:13 schreef Recce het volgende:
[..]
Nee, Lyza werd echt saai genoemd door Petzi.
Meer iets dat ik geen risico loop. zoiets.quote:
ik moet geen bange tandarts hoorquote:Op zaterdag 20 juli 2019 20:14 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Meer iets dat ik geen risico loop. zoiets.
quote:Op zaterdag 20 juli 2019 20:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Nu schiet het me weer te binnen: ik verwarde Lyza met Prisha. Sorry!
Ik kan dat allemaal niet voor me halen wie ZO werd genoemd, wel dat het is gezegd.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 20:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ook al, arme Lyza!
Ow ja iemand anders noemde Lyza bitch.
Ah! Ik weet niet of Prisha een kliekje heeft eigenlijk.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 20:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Nog een assistente nodig? Dan neem ik mijn eigenste handschoenen mee.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 20:14 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Dat verzorgt mijn vrouw dan eventueel.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 20:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nog een assistente nodig? Dan neem ik mijn eigenste handschoenen mee.
Binnen komen, deur in het gezicht slaan, kies op de grond en zeggen dat het een windvlaag is.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 20:14 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik haal ook wat door elkaarquote:Op zaterdag 20 juli 2019 20:15 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
[..]
Ik kan dat allemaal niet voor me halen wie ZO werd genoemd, wel dat het is gezegd.
Ik kan het anders niet meer bijhouden.
Ik weet het ook niet hoor. Het is de leeftijd.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 20:15 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
[..]
Ik kan dat allemaal niet voor me halen wie ZO werd genoemd, wel dat het is gezegd.
Ik kan het anders niet meer bijhouden.
quote:Op zaterdag 20 juli 2019 20:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Binnen komen, deur in het gezicht slaan, kies op de grond en zeggen dat het een windvlaag is.
Vast niet.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 20:15 schreef Recce het volgende:
[..]
Ah! Ik weet niet of Prisha een kliekje heeft eigenlijk.
Ja. Herhaal het nog ff oetlul. Blij dat je niet meer in mijn kliekje zit.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 20:13 schreef Recce het volgende:
[..]
Nee, Lyza werd echt saai genoemd door Petzi.
Jullie gaan niet met de hele SC aan m'n muil lopen rommelen hoorquote:Op zaterdag 20 juli 2019 20:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nog een assistente nodig? Dan neem ik mijn eigenste handschoenen mee.
Tilly's-tandenmeet!quote:Op zaterdag 20 juli 2019 20:19 schreef TillyB het volgende:
[..]
Jullie gaan niet met de hele SC aan m'n muil lopen rommelen hoor
quote:Op zaterdag 20 juli 2019 20:18 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ja. Herhaal het nog ff oetlul. Blij dat je niet meer in mijn kliekje zit.
Ik ook, meestal in het Engels. Tegenwoordig te weinig naar mijn zin. Wel veel studiemateriaal, te weinig romans. Nu weer begonnen in wat boeken en het is toch wel fijn weer.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 20:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Niet meer, maar ik heb honderden boeken gelezen, meestal in het Engels. En jij?
Ik vind het heerlijk voor het slapen gaan, ik lees vooral thrillers.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 20:20 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik ook, meestal in het Engels. Tegenwoordig te weinig naar mijn zin. Wel veel studiemateriaal, te weinig romans. Nu weer begonnen in wat boeken en het is toch wel fijn weer.
Heb jij ook sinds het internet het gevoel dat je je tijd verspilt als je romans leest? Dat hoor ik vaak van mensen.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 20:20 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik ook, meestal in het Engels. Tegenwoordig te weinig naar mijn zin. Wel veel studiemateriaal, te weinig romans. Nu weer begonnen in wat boeken en het is toch wel fijn weer.
Ik had geen klasse volgens Petziquote:Op zaterdag 20 juli 2019 20:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Allemaal een taak dan, één voor de tanden, één voor de wenkies microbladen, botox, fillers, manicure etcquote:
Oeh, dan zou ik niet kunnen slapenquote:Op zaterdag 20 juli 2019 20:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind het heerlijk voor het slapen gaan, ik lees vooral thrillers.
Bij mij is het andersom, ik vind dat ik te veel tijd verspeel omdat ik te weinig romans lees tegenwoordigquote:Op zaterdag 20 juli 2019 20:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Heb jij ook sinds het internet het gevoel dat je je tijd verspilt als je romans leest? Dat hoor ik vaak van mensen.
Ik nog steeds High Exposure: An Enduring Passion for Everest and Other Unforgiving Places van David Breashearsquote:
Misschien heb jij een andere hobby?quote:Op zaterdag 20 juli 2019 20:22 schreef Amphorapotje het volgende:
Ik lees geen enkel boek helaas. Mijn vrouw is een boekverslinder bij uitstek.
Nee dat niet zo. Wel dat ik te vaak te makkelijk kies voor wat browsen ipv een boek lezen. Aan de andere kant lees ik wel veel schildergerelateerde artikelen. Als ik een boek pak, heb ik het idee tijd te verspillen die ik had kunnen gebruiken voor die studie.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 20:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Heb jij ook sinds het internet het gevoel dat je je tijd verspilt als je romans leest? Dat hoor ik vaak van mensen.
Ik doe de wenkies welquote:Op zaterdag 20 juli 2019 20:22 schreef TillyB het volgende:
[..]
Allemaal een taak dan, één voor de tanden, één voor de wenkies microbladen, botox, fillers, manicure etc
Dat kan ook. En klinkt net zo logisch.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 20:22 schreef pullup het volgende:
[..]
Bij mij is het andersom, ik vind dat ik te veel tijd verspeel omdat ik te weinig romans lees tegenwoordig
iemand had iets gepost met "fucking" nog iets en ik had er een lach smilie als reactie op gezet, dezequote:Op zaterdag 20 juli 2019 20:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zo, jij hebt ook een veeg uit de pan gehad
Ik deed alles tot ik ziek werd. Nu internet.quote:
De laatste tijd vooral boeken over ruimtevaart en ook een paar over (de geschiedenis van de) wiskunde. Maar ik lees van alles, als ik er zin in heb. Ook sci-fi en thrillers etc.quote:
Ik las het gister! ( dat jij het leest)quote:Op zaterdag 20 juli 2019 20:23 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik nog steeds High Exposure: An Enduring Passion for Everest and Other Unforgiving Places van David Breashears
Wie niet.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 20:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zo, jij hebt ook een veeg uit de pan gehad
Ik las veel in de trein naar mijn werk toe. Even een boek halen op het station. Op een dag stond ik voor mijn boekenkast en daar stond ondertussen voor aardig wat geld aan boeken.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 20:22 schreef Amphorapotje het volgende:
Ik lees geen enkel boek helaas. Mijn vrouw is een boekverslinder bij uitstek.
Is je concentratie weg?quote:Op zaterdag 20 juli 2019 20:24 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik deed alles tot ik ziek werd. Nu internet.
Dat heb ik ook eerder, ik moet elke avond wel lezen, heb ook het idee dat ik niet kan slapen al ik niet gelezen heb.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 20:22 schreef pullup het volgende:
[..]
Bij mij is het andersom, ik vind dat ik te veel tijd verspeel omdat ik te weinig romans lees tegenwoordig
Heb je nu wel te eten?quote:Op zaterdag 20 juli 2019 20:24 schreef D. het volgende:
[..]
[..]
Nee, de verpakking was niet goed afgesloten, dus heb me er niet aan gewaagd
De fysiek is weg. En door..quote:
Oh ja Recce, ik was niet helemaal compleet. Voor deze, en na die van Krakauer had ik die van Beck Weathers gelezen: Left for dead.quote:
Ik lees nu Grand Hotel Europa en De Zijderoutes. Ook nog Familie Stix (Geert Mak) en De stilte van het Licht van Zwagerman. Je ziet dat ik hapsnap leesquote:Op zaterdag 20 juli 2019 20:24 schreef Recce het volgende:
[..]
De laatste tijd vooral boeken over ruimtevaart en ook een paar over (de geschiedenis van de) wiskunde. Maar ik lees van alles, als ik er zin in heb. Ook sci-fi en thrillers etc.
Veel.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 20:26 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik ook wel, maar weet echt niet meer wat ze allemaal heeft geroepen
ik moest lachen om iets met het woord fuckquote:
Dan kom jij nog wel een keer aan de beurt. Maar eerst wachten tot het 'ik ben ervan weg' spel is uitgespeeld.quote:
quote:Op zaterdag 20 juli 2019 20:24 schreef Prisha het volgende:
[..]
iemand had iets gepost met "fucking" nog iets en ik had er een lach smilie als reactie op gezet, dezeDat was mis blijkbaar
Verstandig!quote:Op zaterdag 20 juli 2019 20:24 schreef D. het volgende:
[..]
[..]
Nee, de verpakking was niet goed afgesloten, dus heb me er niet aan gewaagd
Tssssk, tokkie!quote:Op zaterdag 20 juli 2019 20:26 schreef Prisha het volgende:
[..]
ik moest lachen om iets met het woord fuck
Hoop doet levenquote:Op zaterdag 20 juli 2019 20:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Dan kom jij nog wel een keer aan de beurt. Maar eerst wachten tot het 'ik ben ervan weg' spel is uitgespeeld.
naar LINKS!!! naar RECHTS!!!quote:
quote:Op zaterdag 20 juli 2019 20:26 schreef D. het volgende:
[..]
Je dacht dat ik enkel satésaus wilde eten?
Voornamelijk thriller-achtige boeken. Lars Kepler/Jo Nesbo. Dat soort boeken. Geen enorm zware kost in elk geval.quote:
Volgens mij heb ik ook nog geen veeg uit de pan gekregen. Weet niet of ze lekker kookt ook..quote:
echt? nee toch?quote:
Wandel ze !quote:Op zaterdag 20 juli 2019 20:27 schreef Recce het volgende:
Het is droog inmiddels. Ik ga een stukje wandelen.
Wat jammer, ik hoop dat er nog iets overblijft naast het computeren. Zelf heb ik sinds ik ziek werd geen concentratie meer waardoor ik niet kan lezen. Vind het heel erg maar gelukkig is er ook voor mj het internet.quote:
Wandel'zequote:Op zaterdag 20 juli 2019 20:27 schreef Recce het volgende:
Ik had geen saté, maar wel zin in wat satésaus bij mijn frietjesquote:Op zaterdag 20 juli 2019 20:27 schreef TillyB het volgende:
[..]Ik ken mensen die geen saté eten zonder satésaus bijvoorbeeld, ik weet niet wat jij voor rigoreuze eetprincipes hebt.
Kijk uit voor die kloterupsenquote:Op zaterdag 20 juli 2019 20:27 schreef Recce het volgende:
Ik heb hele mooie zelfgeëpileerde wenkies hoorquote:
Fotograveeeerzequote:Op zaterdag 20 juli 2019 20:27 schreef Recce het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |