Met de blauwe sleutel.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 19:29 schreef mario390 het volgende:
hoe gaat dat schliessen en wer open maken?
Ik ken ze enkel van de clip met Cliff Richard. UIteraard ken ik ook hun persiflage op Bohemian Rhapsody (als Bad News)quote:Op zaterdag 20 juli 2019 19:25 schreef Disana het volgende:
Kent iemand The Young Ones nog uit de jaren 80?
Leuk dat je de liedjes kent. Ik vraag me af of ze nu nog zo leuk zouden zijn, als ik het zeker wist zou ik je aanraden ze te googelen.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 19:32 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ken ze enkel van de clip met Cliff Richard. UIteraard ken ik ook hun persiflage op Bohemian Rhapsody (als Bad News)
En de geheime code.quote:
ik drukte op topic sluiten en maakte hem daarna weer open.quote:
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Ik vond het leuk, moest er goed om lachen.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 19:34 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik drukte op topic sluiten en maakte hem daarna weer open.
was een grapje.
klein beetje humor omdat iemand om een slotje riep.
Dus jij reageert op commando?quote:Op zaterdag 20 juli 2019 19:34 schreef Nizno het volgende:
[..]
was een grapje.
Inderdaad, dat kon hij heel goed.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 19:35 schreef Voxs het volgende:
Die Rick Mayell (?) Had later ook The storyteller, mooie spannende verhalen.
behalve als het gemeend isquote:Op zaterdag 20 juli 2019 19:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dus jij reageert op commando?
Zullen we het testenquote:Op zaterdag 20 juli 2019 19:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dus jij reageert op commando?
quote:Op zaterdag 20 juli 2019 19:35 schreef Soury het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
En ook een serie met een hotel. Heel viezig..quote:
oke baasjequote:Op zaterdag 20 juli 2019 19:34 schreef Nizno het volgende:
[..]
was een grapje.
Nizno zit.quote:
Oh, dat herinner ik me niet meer.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 19:37 schreef Voxs het volgende:
[..]
En ook een serie met een hotel. Heel viezig..
quote:Op zaterdag 20 juli 2019 19:36 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |