Dat zeggen alle mama’squote:Op zondag 21 juli 2019 14:08 schreef Nizno het volgende:
[..]
weet ik veul. maar dat was een bijzonder kind zei zn mama

Heb niks met Mariahquote:Op zondag 21 juli 2019 14:06 schreef Nizno het volgende:
[..]
das wel waar. Maar Mariah en Chris zijn dan ook wel bijzonder

Je hoeft niet te schreeuwenquote:Op zondag 21 juli 2019 14:08 schreef mario390 het volgende:
IK BEDOELDE BEN BOYCE VAN CAUGHT INNNN THEEEE ACTTTT
MET BASTIAN EN LOY HOOOOOOOR

ook weer waarquote:
het is pas echt kerstmissssssssssssssss als Mariah Carey op de radio is....quote:

Ik had de plaat verknipt... kan die plaat nog dromen.quote:

Ben ik niet mee eensquote:Op zondag 21 juli 2019 14:10 schreef Nizno het volgende:
[..]
ook weer waar
[..]
het is pas echt kerstmissssssssssssssss als Mariah Carey op de radio is....

Dan toch niet, reageren ook niet altijd op iets wat ik typ/zegquote:

Ik heb nog shakshuka over van gisteren.... en broodjes maar die mogen niet zo lang in de oven als gisterenquote:Op zondag 21 juli 2019 14:10 schreef Mrsloveable het volgende:
Heb zin om iets lekkers te maken, maar heb niet echt iets in huis daarvoor enz..

Dat ziet er lekker uit, heb het even gegoogeld, ik las het ze waren verbrandquote:

dat is als je 1 woord selecteertquote:

Als ik dat hoor gaat de radio uit.quote:

Oh dan ging dat dus per ongelukquote:

SlamFm Qmusic of 538quote:Op zondag 21 juli 2019 14:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als ik dat hoor gaat de radio uit.Sowieso Skyradio luisteren.

Ja en ik had hem al geantwoord dat ik ze niet nauwelijks kenquote:Op zondag 21 juli 2019 14:09 schreef Nizno het volgende:
Chuf, Mario was nog tegen je bezig blijkbaar terwijl hij mij quote.

luister er verder ook niet naar. alleen de christmas versie als ik in een bui benquote:Op zondag 21 juli 2019 14:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als ik dat hoor gaat de radio uit.Sowieso Skyradio luisteren.
altijd handig om op oudere leeftijd ook nog wat te lerenquote:Op zondag 21 juli 2019 14:15 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Oh dan ging dat dus per ongelukweer wat geleerd en zo leer je elke dag weet wat
het foute uur!!quote:

ik dacht ik zeg t ff want hij gilde zoquote:Op zondag 21 juli 2019 14:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja en ik had hem al geantwoord dat ik ze niet nauwelijks ken

Zo oud ben ik niet hoorquote:Op zondag 21 juli 2019 14:17 schreef Nizno het volgende:
altijd handig om op oudere leeftijd ook nog wat te leren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |