Alle gordijnen aan flarden, alle planten van de vensterbank af, lekker door de potgrond rollen, dan wat brokjes eten en lekker in de netste stoel gaan dromen.quote:Op zondag 21 juli 2019 11:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Of donderjagen even achter elkaar aan, klimmen in de gordijnen, gebruiken de bank als krabpaal en slapen dan pas verder
Uiteraard.quote:Op zondag 21 juli 2019 11:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat heb je toch wel tegen ze gezegd voordat je de deur uit ging?
Die zijn dolblij, lekker rustigquote:Op zondag 21 juli 2019 11:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar ze denken niet: Zo die Mo is nu al 24 uur weg, het wordt nu wel tijd dat hij thuis komt
Maar die ken ik ook niet echtquote:Op zondag 21 juli 2019 13:46 schreef mario390 het volgende:
[..]
zeker de heeft mmet loy en basian gezongen
K3 ken je wel toch?quote:
de oude K3 ken ik wel, de nieuwe ook nietquote:
k3 kenn ik ook met karenquote:Op zondag 21 juli 2019 13:53 schreef Nizno het volgende:
[..]
de oude K3 ken ik wel, de nieuwe ook niet
Ik ben daar te oud voor, zelfs mn dochter heeft dat nooit gevolgd als kindquote:Op zondag 21 juli 2019 13:53 schreef Nizno het volgende:
[..]
de oude K3 ken ik wel, de nieuwe ook niet
ik luister graag naar het foute uurquote:Op zondag 21 juli 2019 13:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ben daar te oud voor, zelfs mn dochter heeft dat nooit gevolgd als kind
qmusic, smorgens tussen 9 en 10.quote:
OK, maar wie zit er op dat laatste te wachten ?quote:Op zondag 21 juli 2019 13:59 schreef Nizno het volgende:
[..]
qmusic, smorgens tussen 9 en 10.
En heb internetradio dus kan het 24/7 luisteren
Kan ook 24u per dag elke dag van het jaar kerstmuziek luisteren op skyradio christmas
nah ik vinnut best lekker midden in de zomer even een uurtje kerstmuziekquote:Op zondag 21 juli 2019 14:01 schreef chufi het volgende:
[..]
OK, maar wie zit er op dat laatste te wachten ?
ik bedoelte caught in the act met ben,loy ,bastianquote:Op zondag 21 juli 2019 13:59 schreef Nizno het volgende:
[..]
qmusic, smorgens tussen 9 en 10.
En heb internetradio dus kan het 24/7 luisteren
Kan ook 24u per dag elke dag van het jaar kerstmuziek luisteren op skyradio christmas
ik ben sowieso een bijzonder kindquote:
das wel waar. Maar Mariah en Chris zijn dan ook wel bijzonderquote:Op zondag 21 juli 2019 14:05 schreef Mrsloveable het volgende:
Maar het zijn vaak dezelfde liedjes van tig jaar geleden bijna geen nieuwe
een liedje van Dik Trom?quote:
weet ik veul. maar dat was een bijzonder kind zei zn mamaquote:
Dat zeggen alle mama’squote:Op zondag 21 juli 2019 14:08 schreef Nizno het volgende:
[..]
weet ik veul. maar dat was een bijzonder kind zei zn mama
Heb niks met Mariahquote:Op zondag 21 juli 2019 14:06 schreef Nizno het volgende:
[..]
das wel waar. Maar Mariah en Chris zijn dan ook wel bijzonder
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |