Misschien voor herhaling vatbaar.quote:
Ze ervaren wel wat stress ja. Als ik met vakantie ben "passen" mijn ouders op dan vergeet ze wel snel hoor.quote:Op zondag 21 juli 2019 11:03 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik mis ze ook, die beesten denken, waar is die naartoe?
En zou ie nog terugkomen?
Valt best mee hoor. Iedereen kan best een nachtje weg, met katten.quote:Op zondag 21 juli 2019 11:03 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik mis ze ook, die beesten denken, waar is die naartoe?
En zou ie nog terugkomen?
Ze hebben elkaar...en voldoende eten en water,quote:Op zondag 21 juli 2019 11:04 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Valt best mee hoor. Iedereen kan best een nachtje weg, met katten.
Nachtje wel jaquote:Op zondag 21 juli 2019 11:04 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Valt best mee hoor. Iedereen kan best een nachtje weg, met katten.
Daarom, komt best goed.quote:Op zondag 21 juli 2019 11:05 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ze hebben elkaar...en voldoende eten en water,
En ze kunnen geen klok kijken dus weten ook niet hoelang jij weg bentquote:Op zondag 21 juli 2019 11:05 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ze hebben elkaar...en voldoende eten en water,
Ze hebben een interne klok hier hoorquote:Op zondag 21 juli 2019 11:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En ze kunnen geen klok kijken dus weten ook niet hoelang jij weg bent
Kan die app ook de kattenbak verschonen?quote:Op zondag 21 juli 2019 11:09 schreef chufi het volgende:
Je hebt daar toch systemen voor zodat je van afstand via luidspreker en scherm gedoseerd kunt voederen via je phone of zoiets
Die twee katten van mij liepen al met gele hesjes rond toen de zomertijd in moest gaan.quote:
Dat katten geen tijdsbesef hebben lijkt mij een mooiere gedachte las je 2 dagen weg bent.quote:
Oh ze hebben wel vaste patronen. Als de klok verzet wordt, dan komen ze een uur te vroeg / te laat om eten zeurenquote:
Dat besef komt door hongergevoel en bepaalde gewoontes in hun omgeving.quote:
Jouw katten hebben een biologische klokquote:Op zondag 21 juli 2019 11:18 schreef Voxs het volgende:
[..]
Oh ze hebben wel vaste patronen. Als de klok verzet wordt, dan komen ze een uur te vroeg / te laat om eten zeuren![]()
Verder redden katten zich wel. Ze zijn niet gestressed als je een nachtje weg bent.
Toch een soort van klok dusquote:Op zondag 21 juli 2019 11:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat besef komt door hongergevoel en bepaalde gewoontes in hun omgeving.
Ja, het is ook niet het hongergevoel,want brokjes zijn er altijd. Het is het lekkere natvoerhapje.quote:Op zondag 21 juli 2019 11:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jouw katten hebben een biologische klok
Maar als ie te vies is gaan ze het ergens anders doen, en dat wil je niet.quote:Op zondag 21 juli 2019 11:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Je bent er niet dus last van de stank heb je dan toch ook niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |