33 graden vind ik al veel te heet voor de Efteling. 20 graden ook al trouwens. -5 graden ook.quote:Op zondag 21 juli 2019 01:28 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik kom Dinsdag nog aardig weg met mijn Efteling geloof ik
quote:Op zondag 21 juli 2019 01:32 schreef Recce het volgende:
[..]
33 graden vind ik al veel te heet voor de Efteling. 20 graden ook al trouwens. -5 graden ook.
RIP TillyBBQ.quote:Op zondag 21 juli 2019 01:30 schreef TillyB het volgende:
[..]
Hier ook 38 donderdag, aan zee nog wel!
Meer 29 denk ik, en ik vermaak mij op ieder terrasquote:Op zondag 21 juli 2019 01:32 schreef Recce het volgende:
[..]
33 graden vind ik al veel te heet voor de Efteling. 20 graden ook al trouwens. -5 graden ook.
twitter:kylegriffin1 twitterde op vrijdag 19-07-2019 om 19:25:23Trump calls the North Carolina crowd, some of whom chanted 'send her back,' "incredible people. Those are incredible patriots."Trump says of Ilhan Omar: “She’s lucky to be where she is, let me tell you. And the things that she has said are a disgrace to our country."Via CNN https://t.co/rmuDIZf09A reageer retweet
Die Henk is toch de nieuwe vlam van sacha?quote:Op zondag 21 juli 2019 01:29 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ohjadie was ik helemaal vergeten. Henk past mooi in dat rijtje namen
Met of zonder broekje?quote:Op zondag 21 juli 2019 01:33 schreef mario390 het volgende:
nee hoor nu hadden we al 14 dagen niet zo mooi weer ik will wel nog zwemmen gaan
Er was een dominee bij Anderson cooper die verwoorde het perfect gisterenavondquote:Op zondag 21 juli 2019 01:33 schreef Recce het volgende:
Deze had ik nog gemist:twitter:kylegriffin1 twitterde op vrijdag 19-07-2019 om 19:25:23Trump calls the North Carolina crowd, some of whom chanted 'send her back,' "incredible people. Those are incredible patriots."Trump says of Ilhan Omar: “She’s lucky to be where she is, let me tell you. And the things that she has said are a disgrace to our country."Via CNN https://t.co/rmuDIZf09A reageer retweet
Zelfs Weerplaza heeft 33 graden voor de Efteling dinsdag en die zijn altijd vrij conservatief. Dat wordt lekker tussen de andere zweetlichamen glibberen.quote:Op zondag 21 juli 2019 01:33 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Meer 29 denk ik, en ik vermaak mij op ieder terras
Echt een Droomvlucht !quote:Op zondag 21 juli 2019 01:34 schreef Recce het volgende:
[..]
Zelfs Weerplaza heeft 33 graden voor de Efteling dinsdag en die zijn altijd vrij conservatief. Dat wordt lekker tussen de andere zweetlichamen glibberen.
Ik kan in de kneuzen entree daar kan je zitten ookquote:Op zondag 21 juli 2019 01:34 schreef Recce het volgende:
[..]
Zelfs Weerplaza heeft 33 graden voor de Efteling dinsdag en die zijn altijd vrij conservatief. Dat wordt lekker tussen de andere zweetlichamen glibberen.
Ik denk dat alleen de BDS deze hittegolf overleeft.quote:Op zondag 21 juli 2019 01:35 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ik moet maar alvast goed mn erfenis op gaan stellen, iemand nog een scooter?
Pythonquote:Op zondag 21 juli 2019 01:36 schreef Recce het volgende:
[..]In de Python verschroei je helemaal met die warme lucht in je bakkes.
Hier klik ik echt niet opquote:Op zondag 21 juli 2019 01:34 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die Henk is toch de nieuwe vlam van sacha?
quote:
Misschien kan ik ook wel in de kneuzensectie.quote:Op zondag 21 juli 2019 01:36 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik kan in de kneuzen entree daar kan je zitten ook
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alleen op de wereld het dakquote:Op zondag 21 juli 2019 01:36 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik denk dat alleen de BDS deze hittegolf overleeft.
Geen idee. I know nothing.quote:
quote:Op zondag 21 juli 2019 01:38 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien kan ik ook wel in de kneuzensectie.
Nou ja aan mij zie je ook niks verder, Till gaat beweren van wel nuSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I may be wrong, but it's highly unlikely.
quote:Op zondag 21 juli 2019 01:39 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ik denk dat sas liever met dr keel aan de kapstok hangt
[..]
quote:Op zondag 21 juli 2019 01:38 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien kan ik ook wel in de kneuzensectie.
Heb je ook een autistenpas?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TEAM BAKSTEEN
anders ruik je het welquote:Op zondag 21 juli 2019 01:39 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nou ja aan mij zie je ook niks verder, Till gaat beweren van wel nu
Op een date? al kom je niet echt autistisch over hierquote:Op zondag 21 juli 2019 01:41 schreef Recce het volgende:
[..]
Nee.Ik zou niet weten wanneer dat van pas zou komen.
Zou het helpen?quote:Op zondag 21 juli 2019 01:41 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Op een date? al kom je niet echt autistisch over hier
quote:Op zondag 21 juli 2019 01:42 schreef Amphorapotje het volgende:
Ik heb genoten, bedankt en slaap lekker !![]()
Slaap wel!quote:Op zondag 21 juli 2019 01:42 schreef Amphorapotje het volgende:
Geen ideequote:
Ik dacht dat het een grap was maar het bestaat echt, maar het lijkt me ontzettend awkward om 'm te gebruikenquote:Op zondag 21 juli 2019 01:41 schreef Recce het volgende:
[..]
Nee.Ik zou niet weten wanneer dat van pas zou komen.
[..]
Trustequote:Op zondag 21 juli 2019 01:42 schreef Amphorapotje het volgende:
Slaap lekker.quote:Op zondag 21 juli 2019 01:42 schreef Amphorapotje het volgende:
quote:Op zondag 21 juli 2019 01:43 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Geen ideeTill kan geeneens een pas laten zien met die wapper klauwen
quote:Op zondag 21 juli 2019 01:47 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nou ja, dan ga ik maar slapen.
[ afbeelding ]
Trusten
Nah, volgens mij is het idee dat iemand anders dan begrijpt dat iemand raar reageert omdat-ie autisme heeft. Geen idee of dat helpt in de praktijk. Ik heb die pas niet nodig omdat ik wel gewoon normaal kan communiceren.quote:Op zondag 21 juli 2019 01:43 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ik dacht dat het een grap was maar het bestaat echt, maar het lijkt me ontzettend awkward om 'm te gebruikenschuif je dan zo die pas in iemands bakkes? En dan?
Slaap ze!quote:Op zondag 21 juli 2019 01:47 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Trusten
Trustequote:Op zondag 21 juli 2019 01:47 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Trusten
Ja ok maar het is niet echt een bekend fenomeen dus het lijkt me dat je dan alsnog rare blikken en discussies krijgt over hoe en wat er precies aan de hand isquote:Op zondag 21 juli 2019 01:49 schreef Recce het volgende:
[..]
Nah, volgens mij is het idee dat iemand anders dan begrijpt dat iemand raar reageert omdat-ie autisme heeft. Geen idee of dat helpt in de praktijk. Ik heb die pas niet nodig omdat ik wel gewoon normaal kan communiceren.
Nee, lijkt me ook al zullen hulpverleners als politie etc. er misschien wel een training in hebben gehad?quote:Op zondag 21 juli 2019 01:54 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ja ok maar het is niet echt een bekend fenomeen dus het lijkt me dat je dan alsnog rare blikken en discussies krijgt over hoe en wat er precies aan de hand is
Ja das waarquote:Op zondag 21 juli 2019 01:57 schreef Recce het volgende:
[..]
Nee, lijkt me ook al zullen hulpverleners als politie etc. er misschien wel een training in hebben gehad?
Als je zonder reden heel zenuwachtig doet in een supermarkt terwijl ze een winkeldief zoeken, zou zo'n pas misschien kunnen helpen.quote:
ah truequote:Op zondag 21 juli 2019 02:03 schreef Recce het volgende:
[..]
Als je zonder reden heel zenuwachtig doet in een supermarkt terwijl ze een winkeldief zoeken, zou zo'n pas misschien kunnen helpen.
Even aan iedereen die ik gisteren misschien beledigd heb of onjuist bejegend en dan met name Mo,quote:Op zaterdag 20 juli 2019 01:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Trusten Possie, maar maak je hier niet zo druk,, Tijden kom je hier niet buurten en opeens doe je of het van jou is ..
Slapen gaan is beter voor nu
Voel mij hier helemaal thuis.quote:Op zondag 21 juli 2019 07:58 schreef chufi het volgende:
Doet ie het een beetje naar behoren in zn huisje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |