33 graden vind ik al veel te heet voor de Efteling. 20 graden ook al trouwens. -5 graden ook.quote:Op zondag 21 juli 2019 01:28 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik kom Dinsdag nog aardig weg met mijn Efteling geloof ik
quote:Op zondag 21 juli 2019 01:32 schreef Recce het volgende:
[..]
33 graden vind ik al veel te heet voor de Efteling. 20 graden ook al trouwens. -5 graden ook.
RIP TillyBBQ.quote:Op zondag 21 juli 2019 01:30 schreef TillyB het volgende:
[..]
Hier ook 38 donderdag, aan zee nog wel!
Meer 29 denk ik, en ik vermaak mij op ieder terrasquote:Op zondag 21 juli 2019 01:32 schreef Recce het volgende:
[..]
33 graden vind ik al veel te heet voor de Efteling. 20 graden ook al trouwens. -5 graden ook.
twitter:kylegriffin1 twitterde op vrijdag 19-07-2019 om 19:25:23Trump calls the North Carolina crowd, some of whom chanted 'send her back,' "incredible people. Those are incredible patriots."Trump says of Ilhan Omar: “She’s lucky to be where she is, let me tell you. And the things that she has said are a disgrace to our country."Via CNN https://t.co/rmuDIZf09A reageer retweet
Die Henk is toch de nieuwe vlam van sacha?quote:Op zondag 21 juli 2019 01:29 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ohjadie was ik helemaal vergeten. Henk past mooi in dat rijtje namen
Met of zonder broekje?quote:Op zondag 21 juli 2019 01:33 schreef mario390 het volgende:
nee hoor nu hadden we al 14 dagen niet zo mooi weer ik will wel nog zwemmen gaan
Er was een dominee bij Anderson cooper die verwoorde het perfect gisterenavondquote:Op zondag 21 juli 2019 01:33 schreef Recce het volgende:
Deze had ik nog gemist:twitter:kylegriffin1 twitterde op vrijdag 19-07-2019 om 19:25:23Trump calls the North Carolina crowd, some of whom chanted 'send her back,' "incredible people. Those are incredible patriots."Trump says of Ilhan Omar: “She’s lucky to be where she is, let me tell you. And the things that she has said are a disgrace to our country."Via CNN https://t.co/rmuDIZf09A reageer retweet
Zelfs Weerplaza heeft 33 graden voor de Efteling dinsdag en die zijn altijd vrij conservatief. Dat wordt lekker tussen de andere zweetlichamen glibberen.quote:Op zondag 21 juli 2019 01:33 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Meer 29 denk ik, en ik vermaak mij op ieder terras
Echt een Droomvlucht !quote:Op zondag 21 juli 2019 01:34 schreef Recce het volgende:
[..]
Zelfs Weerplaza heeft 33 graden voor de Efteling dinsdag en die zijn altijd vrij conservatief. Dat wordt lekker tussen de andere zweetlichamen glibberen.
Ik kan in de kneuzen entree daar kan je zitten ookquote:Op zondag 21 juli 2019 01:34 schreef Recce het volgende:
[..]
Zelfs Weerplaza heeft 33 graden voor de Efteling dinsdag en die zijn altijd vrij conservatief. Dat wordt lekker tussen de andere zweetlichamen glibberen.
Ik denk dat alleen de BDS deze hittegolf overleeft.quote:Op zondag 21 juli 2019 01:35 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ik moet maar alvast goed mn erfenis op gaan stellen, iemand nog een scooter?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |