Idd, we kunnen prima zonder.quote:
quote:
Ik word ziek van dat afval gezeik.quote:Op zondag 21 juli 2019 01:01 schreef BoonDockSaint het volgende:
wel eens zon plaatje gezien van al die troep die wij in de ruimte hebben hangen past bijna niks meer bij
Gij afvallige !!!quote:Op zondag 21 juli 2019 01:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik word ziek van dat afval gezeik.
doe nog een plasje!quote:Op zondag 21 juli 2019 01:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die plaatjes vertekenen het beeld compleet. Er is letterlijk genoeg ruimte. Je moet alleen oppassen dat je niet heel veel kleine deeltjes maakt door botsingen en hele domme dingen als het opblazen van satellieten.quote:Op zondag 21 juli 2019 01:01 schreef BoonDockSaint het volgende:
wel eens zon plaatje gezien van al die troep die wij in de ruimte hebben hangen past bijna niks meer bij
Save Badeend, destroy the planetquote:Op zondag 21 juli 2019 01:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
quote:
Jezus Scrut, doe ff normaalquote:
volgens mij heb ik dat gezien? een uur of half 11?quote:Op zondag 21 juli 2019 00:56 schreef Recce het volgende:
[..]
Het ruimtestation is veel helderder dan de helderste ster of planeet. Is echt bijna alsof er iemand met een lampje naar beneden schijnt.
Dat moet dat 23 uur zijn geweest. Toen kwam-ie ook langs.quote:Op zondag 21 juli 2019 01:09 schreef Charmian het volgende:
[..]
volgens mij heb ik dat gezien? een uur of half 11?
quote:Op zondag 21 juli 2019 01:10 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ben vanavond naar een ABBA-coverband geweest. Hele gave avond gehad.
maar verder heb je geen problemenquote:Op zondag 21 juli 2019 01:10 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ben vanavond naar een ABBA-coverband geweest. Hele gave avond gehad.
ik zag in ieder geval een heel helder lichtdingetje in de lucht, was geen vliegtuigquote:Op zondag 21 juli 2019 01:10 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat moet dat 23 uur zijn geweest. Toen kwam-ie ook langs.
Sacha is zwanger, goed gedaanquote:Op zondag 21 juli 2019 01:10 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dank je wel![]()
Welk nieuws is dat eigenlijk?
Dan heb je het ruimtestation gezien (als het tenminste zo rond 23.05 uur was).quote:Op zondag 21 juli 2019 01:12 schreef Charmian het volgende:
[..]
ik zag in ieder geval een heel helder lichtdingetje in de lucht, was geen vliegtuig
quote:
Je probeert er onderuit te komen?quote:Op zondag 21 juli 2019 01:18 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Er is hier toch echt sprake van een misverstand
Henk en Ingridquote:
bij de anvang van Chiquitita als Agnetha zingt moet ik soms bijna huilenquote:Op zondag 21 juli 2019 01:18 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Er is hier toch echt sprake van een misverstand
quote:
quote:
Ik vind Fernando mooi.quote:Op zondag 21 juli 2019 01:21 schreef mario390 het volgende:
[..]
bij de anvang van Chiquitita als Agnetha zingt moet ik soms bijna huilen
Ben je zwanger?quote:Op zondag 21 juli 2019 01:21 schreef mario390 het volgende:
[..]
bij de anvang van Chiquitita als Agnetha zingt moet ik soms bijna huilen
quote:
Pak m plat op zn bek, direct!quote:
Ik heb niet.quote:
Doe eens wat boodschappen kerel, ik zit nooit zonder.quote:
Blijf jij eens even direct van de drank af.quote:Op zondag 21 juli 2019 01:22 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
[..]
Pak m plat op zn bek, direct!
Van Agnetha?quote:
quote:Op zondag 21 juli 2019 01:22 schreef mario390 het volgende:
[..]
yep en i have a dream met de kinderen
Nee, ik neem de laatste. Cheers mate !quote:Op zondag 21 juli 2019 01:23 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Blijf jij eens even direct van de drank af.
De winkel is dicht.quote:Op zondag 21 juli 2019 01:23 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Doe eens wat boodschappen kerel, ik zit nooit zonder.
In mijn geval is dat natuurlijk altijd zo.quote:Op zondag 21 juli 2019 01:24 schreef TillyB het volgende:
[..]
Wel fijn dat je nu al weet dat je baby iig 50% normale genen heeft
Ik durf niet meer te kijkenquote:Op zondag 21 juli 2019 01:24 schreef Recce het volgende:
Het is nu 24,1 °C binnen. Nog even van genieten. Aan het eind van de komende week zal het wel 32+ °C zijn.
quote:Op zondag 21 juli 2019 01:25 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
In mijn geval is dat natuurlijk altijd zo.
The day before you came. Maar dat kan ook wel weer erg fout klinken.quote:
Ik ken nog een liedje : Airco, airco..............quote:
quote:Op zondag 21 juli 2019 01:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
The day before you came. Maar dat kan ook wel weer erg fout klinken.
Je kent ze nogquote:
Rood puntje van 38,1 °C hier en buienradar doet een dag 37 graden en een dag 38 graden.quote:
Trusten skat !quote:
quote:Op zondag 21 juli 2019 00:58 schreef TillyB het volgende:
@:Deisyy doe deze wenkies maarBest tof in het blauwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I may be wrong, but it's highly unlikely.
quote:Op zondag 21 juli 2019 01:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
The day before you came. Maar dat kan ook wel weer erg fout klinken.
Ik kom Dinsdag nog aardig weg met mijn Efteling geloof ikquote:Op zondag 21 juli 2019 01:27 schreef Recce het volgende:
[..]
Rood puntje van 38,1 °C hier en buienradar doet een dag 37 graden en een dag 38 graden.Beetje overdreven hopelijk, maar het gaat gewoon weer tyfusheet worden.
Jaja zit me maar weer jaloers te makenquote:Op zondag 21 juli 2019 01:26 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik ken nog een liedje : Airco, airco..............
Je kan hier altijd een plaspauze inlassen bij de airco.quote:Op zondag 21 juli 2019 01:28 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik kom Dinsdag nog aardig weg met mijn Efteling geloof ik
quote:Op zondag 21 juli 2019 01:29 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Je kan hier altijd een plaspauze inlassen bij de airco.
Jij hebt een tandarts met airco, ik weet dat nog niet.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |