quote:Op zondag 21 juli 2019 01:25 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
In mijn geval is dat natuurlijk altijd zo.
The day before you came. Maar dat kan ook wel weer erg fout klinken.quote:
Ik ken nog een liedje : Airco, airco..............quote:
quote:Op zondag 21 juli 2019 01:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
The day before you came. Maar dat kan ook wel weer erg fout klinken.
Je kent ze nogquote:
Rood puntje van 38,1 °C hier en buienradar doet een dag 37 graden en een dag 38 graden.quote:
Trusten skat !quote:
quote:Op zondag 21 juli 2019 00:58 schreef TillyB het volgende:
@:Deisyy doe deze wenkies maarBest tof in het blauwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I may be wrong, but it's highly unlikely.
quote:Op zondag 21 juli 2019 01:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
The day before you came. Maar dat kan ook wel weer erg fout klinken.
Ik kom Dinsdag nog aardig weg met mijn Efteling geloof ikquote:Op zondag 21 juli 2019 01:27 schreef Recce het volgende:
[..]
Rood puntje van 38,1 °C hier en buienradar doet een dag 37 graden en een dag 38 graden.Beetje overdreven hopelijk, maar het gaat gewoon weer tyfusheet worden.
Jaja zit me maar weer jaloers te makenquote:Op zondag 21 juli 2019 01:26 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik ken nog een liedje : Airco, airco..............
Je kan hier altijd een plaspauze inlassen bij de airco.quote:Op zondag 21 juli 2019 01:28 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik kom Dinsdag nog aardig weg met mijn Efteling geloof ik
quote:Op zondag 21 juli 2019 01:29 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Je kan hier altijd een plaspauze inlassen bij de airco.
Jij hebt een tandarts met airco, ik weet dat nog niet.quote:
Hier ook 38 donderdag, aan zee nog wel!quote:Op zondag 21 juli 2019 01:27 schreef Recce het volgende:
[..]
Rood puntje van 38,1 °C hier en buienradar doet een dag 37 graden en een dag 38 graden.Beetje overdreven hopelijk, maar het gaat gewoon weer tyfusheet worden.
Vught. Valt wel mee.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |