Ik word ziek van dat afval gezeik.quote:Op zondag 21 juli 2019 01:01 schreef BoonDockSaint het volgende:
wel eens zon plaatje gezien van al die troep die wij in de ruimte hebben hangen past bijna niks meer bij
Gij afvallige !!!quote:Op zondag 21 juli 2019 01:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik word ziek van dat afval gezeik.
doe nog een plasje!quote:Op zondag 21 juli 2019 01:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die plaatjes vertekenen het beeld compleet. Er is letterlijk genoeg ruimte. Je moet alleen oppassen dat je niet heel veel kleine deeltjes maakt door botsingen en hele domme dingen als het opblazen van satellieten.quote:Op zondag 21 juli 2019 01:01 schreef BoonDockSaint het volgende:
wel eens zon plaatje gezien van al die troep die wij in de ruimte hebben hangen past bijna niks meer bij
Save Badeend, destroy the planetquote:Op zondag 21 juli 2019 01:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
quote:
Jezus Scrut, doe ff normaalquote:
volgens mij heb ik dat gezien? een uur of half 11?quote:Op zondag 21 juli 2019 00:56 schreef Recce het volgende:
[..]
Het ruimtestation is veel helderder dan de helderste ster of planeet. Is echt bijna alsof er iemand met een lampje naar beneden schijnt.
Dat moet dat 23 uur zijn geweest. Toen kwam-ie ook langs.quote:Op zondag 21 juli 2019 01:09 schreef Charmian het volgende:
[..]
volgens mij heb ik dat gezien? een uur of half 11?
quote:Op zondag 21 juli 2019 01:10 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ben vanavond naar een ABBA-coverband geweest. Hele gave avond gehad.
maar verder heb je geen problemenquote:Op zondag 21 juli 2019 01:10 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ben vanavond naar een ABBA-coverband geweest. Hele gave avond gehad.
ik zag in ieder geval een heel helder lichtdingetje in de lucht, was geen vliegtuigquote:Op zondag 21 juli 2019 01:10 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat moet dat 23 uur zijn geweest. Toen kwam-ie ook langs.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |