Ja misschien wel.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 23:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik vrees van niet. Kijk het maar gewoon. Kijkt lekker weg man.
Vind altijd wel leuk om te weten hoe nieuwe aanwas op fok terecht is gekomenquote:Op vrijdag 19 juli 2019 23:40 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Had een vraag, achteraf gezien sloeg het nergens op. En toen blijven hangen.
@VraagWatJeWil geeft al je antwoordenquote:
Oh ja ik wilde aan hem nog vragen of het ooit mogelijk was dat de VU bezet kon wordenquote:Op vrijdag 19 juli 2019 23:41 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
@:vraagwatjewil geeft al je antwoorden
Snap ik. Jullie blij dat ik na dat topic ben geblevenquote:Op vrijdag 19 juli 2019 23:41 schreef Solotovski het volgende:
Vind altijd wel leuk om te weten hoe nieuwe aanwas op fok terecht is gekomen
Sws, wie aan mijn mama zit krijgt klappenquote:
Mwahquote:Op vrijdag 19 juli 2019 23:42 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Snap ik. Jullie blij dat ik na dat topic ben gebleven
Je weet dat je JR quote?quote:Op vrijdag 19 juli 2019 23:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Hallo naatje
Het vraagbaak-topic ging best aardig hè.
Snap ikquote:Op vrijdag 19 juli 2019 23:42 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Sws, wie aan mijn mama zit krijgt klappen
quote:
Wat doe jequote:Op vrijdag 19 juli 2019 23:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Hallo naatje
Het vraagbaak-topic ging best aardig hè.
JR zou overigens wel uitstekend zijn voor een AMAquote:
Iets teveel bier denk ik.quote:
Wat is de meest prangende vraag die je aan mij wil stellen?quote:Op vrijdag 19 juli 2019 23:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
JR zou overigens wel uitstekend zijn voor een AMA
Heb jij korsakov ofzoquote:
Deze: https://www.geheugenvande(...)-bezetting-van-de-vuquote:Op vrijdag 19 juli 2019 23:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh ja ik wilde aan hem nog vragen of het ooit mogelijk was dat de VU bezet kon worden
Dark.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 23:44 schreef Elan het volgende:
[..]
Iets teveel bier denk ik.
Welke serie vond jij nou beter dan ST, je noemde hem laatst in de SC
Ik heb je over de jaren al wat vragen mogen stellen, maar onwetendenquote:Op vrijdag 19 juli 2019 23:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat is de meest prangende vraag die je aan mij wil stellen?
Oké ik zet m ff in m'n favorietenquote:Op vrijdag 19 juli 2019 23:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dark.
Stranger Things is hersenloos popcornvermaak, Dark is een serie die in mijn top-5 staat.
Die vragen dan wat mijn lievelingseten is.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 23:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb je over de jaren al wat vragen mogen stellen, maar onwetenden
En wat heb jij bereikt in je leven?quote:Op vrijdag 19 juli 2019 23:45 schreef UitStraling het volgende:
Heel soms denk ik dat Haags in de ochtend wakker gemaakt wordt met een kopje koffie en dat zijn vriendin met een snaakse beginnend vochtige knipoog zegt, "Zeg wilde tijger van me, mmmmm, hoeveel posts had je gisteren en hoeveel topics heb je geopend?"
Dat zou je toch moeten weten als je al zijn berichten voorbij ziet komen. Hij is een keer langs de Mekong gelopen. En toen heeft hij voor 30 cent een bakje rijst gegeten en aan zijn pik getrokken. Nu voelt hij zich een wereldburgerquote:
En liedjes van Nenaquote:Op vrijdag 19 juli 2019 23:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is genot hoor.
Duitse taaltje is ook fijn.
De haat zit diepquote:Op vrijdag 19 juli 2019 23:46 schreef Fok-it het volgende:
Dat zou je toch moeten weten als je al zijn berichten voorbij ziet komen. Hij is een keer langs de Mekong gelopen. En toen heeft hij voor 30 cent een bakje rijst gegeten en aan zijn pik getrokken. Nu voelt hij zich een wereldburger
quote:Op vrijdag 19 juli 2019 23:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat zou je toch moeten weten als je al zijn berichten voorbij ziet komen. Hij is een keer langs de Mekong gelopen. En toen heeft hij voor 30 cent een bakje rijst gegeten en aan zijn pik getrokken. Nu voelt hij zich een wereldburger
Heb wel trek in een wereldburger eigenlijk.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 23:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ben je gekquote:
Niks mis meequote:Op vrijdag 19 juli 2019 23:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij bent dan ook niet objectiefquote:
Eet jij dat bij een serie/film of gewoon zo achter je computer?quote:Op vrijdag 19 juli 2019 23:47 schreef JanCees het volgende:
Tosti was wel lekker @:jr misschien zo nog een maken
Jaloers kreng.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 23:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee. Oprecht niet. Ik hou er gewoon van om te sneren. En om te incasseren is dan ook prima overigens.quote:
Serie nuquote:Op vrijdag 19 juli 2019 23:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Eet jij dat bij een serie/film of gewoon zo achter je computer?
ff quoten.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 23:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee. Oprecht niet. Ik hou er gewoon van om te sneren. En om te incasseren is dan ook prima overigens.
Hehequote:Op vrijdag 19 juli 2019 23:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat moet met je omvang wel zacht aankomenquote:Op vrijdag 19 juli 2019 23:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee. Oprecht niet. Ik hou er gewoon van om te sneren. En om te incasseren is dan ook prima overigens.
Zachte landingquote:Op vrijdag 19 juli 2019 23:49 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat moet met je omvang wel zacht aankomen
Heb dat ook wel eens hoor. Ligt eraan hoe ik mij die dag voel, soms dan kan ik niets anders dan kutopmerkingen plaatsen.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 23:48 schreef Fok-it het volgende:
grtd GENOTquote:Op vrijdag 19 juli 2019 23:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Moet je ook wel een beetje als liefhebber van meisjes zonder nog al te goed ontwikkelde geslachtskenmerken.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 23:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Elkaar een concentratiekamp toewensen GENOTquote:Op vrijdag 19 juli 2019 23:50 schreef Elan het volgende:
[..]
grtd GENOT
Hele nacht bashen en dan gaan slapen
Eindelijk een scherpe opmerking hierover. Netjesquote:Op vrijdag 19 juli 2019 23:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Moet je ook wel een beetje als liefhebber van meisjes zonder nog al te goed ontwikkelde geslachtskenmerken.
Sagaquote:Op vrijdag 19 juli 2019 23:50 schreef JanCees het volgende:
[..]
Bron/broen/the bridge
Wel lekker wijf maar snap haar rol nog niet zo
GRTD-niveau hadden ze hier niet aangekund gok ikquote:Op vrijdag 19 juli 2019 23:50 schreef Elan het volgende:
[..]
grtd GENOT
Hele nacht bashen en dan gaan slapen
Eerste drie seizoenen volgens mij, maar hoorde al dat het laatste seizoen kut was dus niet meer zoveel motivatie.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 23:51 schreef Elan het volgende:
Sherlock is echt goede serie trouwens JR, heb je die al gekeken?
Dat was wel extreem hoog niveau inderdaadquote:Op vrijdag 19 juli 2019 23:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
GRTD-niveau hadden ze hier niet aangekund gok ik
FOKstokgenot
O jaquote:Op vrijdag 19 juli 2019 23:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Elkaar een concentratiekamp toewensen GENOT
Fienquote:Op vrijdag 19 juli 2019 23:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
FOKstokgenot
Heb ik nog een nieuw slot voor gekochtquote:Op vrijdag 19 juli 2019 23:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
FOKstokgenot
Klinkt supergezelligquote:Op vrijdag 19 juli 2019 23:53 schreef Elan het volgende:
[..]
O ja, familie uitschelden, kanker wensen en volgende dag was het weer gezellig alsof niks was gebeurd.
Die etsu was ook een interessante gast
Jij met je briefjes over wat je tegen iedereen kon gebruikenquote:Op vrijdag 19 juli 2019 23:53 schreef Elan het volgende:
[..]
O ja, familie uitschelden, kanker wensen en volgende dag was het weer gezellig alsof niks was gebeurd.
quote:Op vrijdag 19 juli 2019 23:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij met je briefjes over wat je tegen iedereen kon gebruiken
Lag dat ding bij jou in het dorp dan?quote:
Vlakbijquote:Op vrijdag 19 juli 2019 23:54 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Lag dat ding bij jou in het dorp dan?
uiteraardquote:Op vrijdag 19 juli 2019 23:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat was echt een grote teringdebiel.
Had ik ook altijd ruzie mee (kwam door hem)
Kut, ik moet maar eens mee gaan doenquote:
Later werd er een hele dubieuze foto van hem teruggevonden waar hij helemaal was vastgetaped met het een of ander.quote:
quote:Op vrijdag 19 juli 2019 23:54 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Kut, ik moet maar eens mee gaan doen
Daar luistert echt niemand meer naarquote:Op vrijdag 19 juli 2019 23:55 schreef naatje_1 het volgende:
Tering, lamme debiel aan telefoon bij 3fm
Het mooiste was dat iedereen dat geloofdequote:Op vrijdag 19 juli 2019 23:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij met je briefjes over wat je tegen iedereen kon gebruiken
Dat denk jijquote:Op vrijdag 19 juli 2019 23:55 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Daar luistert echt niemand meer naar
@Antonov89 welquote:Op vrijdag 19 juli 2019 23:55 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Daar luistert echt niemand meer naar
Sowieos hebben wij elkaar helemaal de kk ingescholden maanden langquote:Op vrijdag 19 juli 2019 23:53 schreef Elan het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 19 juli 2019 23:54 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Kut, ik moet maar eens mee gaan doen
Ik kijk Tomorowland live op MTV.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 23:55 schreef naatje_1 het volgende:
Tering, lamme debiel aan telefoon bij 3fm
Huh wtf dat heb ik gemist geloof ik lolquote:Op vrijdag 19 juli 2019 23:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Later werd er een hele dubieuze foto van hem teruggevonden waar hij helemaal was vastgetaped met het een of ander.
Rare kwast was dat ja
Oh dat was op zich allemaal wel te doen voor mij jaquote:
Ja hij had toch ook die gekke fetisj voor regenjassen.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 23:56 schreef JanCees het volgende:
[..]
Huh wtf dat heb ik gemist geloof ik lol
Ja, achteraf sloeg dat gewoon helemaal nergens op.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 23:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sowieos hebben wij elkaar helemaal de kk ingescholden maanden lang![]()
Oh weet alleen dat iemand z'n Twitter had gevondenquote:Op vrijdag 19 juli 2019 23:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja hij had toch ook die gekke fetisj voor regenjassen.
En trots op het feit dat hij in Londen woonde, volgens mij.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 23:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja hij had toch ook die gekke fetisj voor regenjassen.
5 keer per week take awayquote:Op vrijdag 19 juli 2019 23:57 schreef JanCees het volgende:
[..]
Oh weet alleen dat iemand z'n Twitter had gevonden
En get on the beers
Hij had ook best wel geld volgens mijquote:Op vrijdag 19 juli 2019 23:57 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
En trots op het feit dat hij in Londen woonde, volgens mij.
quote:
quote:Op vrijdag 19 juli 2019 23:56 schreef I. het volgende:
[..]
Ja, lok die idioot hierheen, gvd. Bedankt hè.
Hahahahquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:11 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Nou, noem op.
Dat jij hier de slet uit hangt![]()
Je denkt hier de koningin te zijn, je bent zelf iritant
Bijzondere usernamequote:
Hij had een apart account gemaakt voor zijn denkbeeldige vriendin, en toen gingen ze samen `daten' en tijdens de date met zijn `tweeen' op FOK!. Dat was echt goudquote:
Fantastischquote:Op zaterdag 20 juli 2019 00:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij had een apart account gemaakt voor zijn denkbeeldige vriendin, en toen gingen ze samen `daten' en tijdens de date met zijn `tweeen' op FOK!. Dat was echt goud
Gaf hij dat later toe dan?quote:Op zaterdag 20 juli 2019 00:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij had een apart account gemaakt voor zijn denkbeeldige vriendin, en toen gingen ze samen `daten' en tijdens de date met zijn `tweeen' op FOK!. Dat was echt goud
Nee zijn er zelf achter gekomen doordat hij natuurlijk uiteindelijk in zijn lulverhalen vastliepquote:
Ja, vaagquote:Op zaterdag 20 juli 2019 00:03 schreef Elan het volgende:
Naatje ken jij _Fanta nog? Uit het ONZ radio topic?
Wat?quote:Op zaterdag 20 juli 2019 00:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die had je al keer gepost. Leipo jaquote:Op zaterdag 20 juli 2019 00:04 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Wat?
Er gaat niks boven KLB / Noorsbloed is een eikel #2
Je moet wel erg eenzaam zijn om dat soort acts te gaan flikken.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 00:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee zijn er zelf achter gekomen doordat hij natuurlijk uiteindelijk in zijn lulverhalen vastliep
Sorry dat mijn geheugen niet meer zo goed is tfoeeequote:
Ja dat is best treurig welquote:Op zaterdag 20 juli 2019 00:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je moet wel erg eenzaam zijn om dat soort acts te gaan flikken.
Ik vergeef je. Het is de leeftijdquote:Op zaterdag 20 juli 2019 00:06 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Sorry dat mijn geheugen niet meer zo goed is tfoeee
quote:Op zaterdag 20 juli 2019 00:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik vergeef je. Het is de leeftijd drugs
Pfff echt hequote:
NAAR HET UWV LOPEN VOOR JE KKCHELDquote:Op zaterdag 20 juli 2019 00:07 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Pfff echt he
Zo ff aowtje regelen ja toch niet dan
Is toch goud of niet danquote:Op zaterdag 20 juli 2019 00:07 schreef Elan het volgende:
R&P / Instorten maar het niet kunnen veroorloven
Wtf hoe kun je zoiets verzinnen
quote:Op zaterdag 20 juli 2019 00:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Loonslaaf leven is tugh lifequote:
kaalscherenquote:Op zaterdag 20 juli 2019 00:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
@:naatje_1
Wat doen we hier met nsbers
whutquote:Op zaterdag 20 juli 2019 00:10 schreef Elan het volgende:
Al is er ook een user die claimt dat hij WoW speelde met Brevik.
Zonder grappen, een oud-student filosofie op de VU stond op de mailinglist van dat manifest van Breivik, omdat hij op zeer conservatieve fora ronddwaalde (heeft zich ook aangesloten bij een anti zwarte piet denktank enzo, zal nu vast iets rond Baudet doen). Zou me dus niet per se verbazenquote:Op zaterdag 20 juli 2019 00:10 schreef Elan het volgende:
quote:Op zaterdag 20 juli 2019 00:13 schreef Fok-it het volgende:
Ik krijg op Twitter een melding binnen van ene Ed Anker die ik kennelijk zou moeten volgen dat hij een dochter heeft gekregen en mijn handen JEUKEN gewoon om te vragen of de naam met een K begint
De wereld is soms kleiner dan je denktquote:Op zaterdag 20 juli 2019 00:12 schreef Fok-it het volgende:
Ach zolang hij zijn manifest niet proefgelezen heeft
Zelfde guild jaquote:Op zaterdag 20 juli 2019 00:10 schreef Elan het volgende:
`Deze tweet is niet beschikbaar''quote:
Ik heb een keer woorden iemand gehad omdat zijn dochter Fay Ling heet en ik zei laat het meisje maar nooit naar Engeland verhuizenquote:Op zaterdag 20 juli 2019 00:13 schreef Fok-it het volgende:
Ik krijg op Twitter een melding binnen van ene Ed Anker die ik kennelijk zou moeten volgen dat hij een dochter heeft gekregen en mijn handen JEUKEN gewoon om te vragen of de naam met een K begint
Ben in Parijs eens meisje tegengekomen, was dochter van m'n natuurkundeleraarquote:Op zaterdag 20 juli 2019 00:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]
De wereld is soms kleiner dan je denkt
Nou dat valt nog wel toch? Leuk woordgrapjequote:Op zaterdag 20 juli 2019 00:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb een keer woorden iemand gehad omdat zijn dochter Fay Ling heet en ik zei laat het meisje maar nooit naar Engeland verhuizen
Toeval?quote:Op zaterdag 20 juli 2019 00:16 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ben in Parijs eens meisje tegengekomen, was dochter van m'n natuurkundeleraar
quote:Op zaterdag 20 juli 2019 00:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb een keer woorden iemand gehad omdat zijn dochter Fay Ling heet en ik zei laat het meisje maar nooit naar Engeland verhuizen
Nu verwacht ik ook een leuke anekdote van jouw kant hieroverquote:Op zaterdag 20 juli 2019 00:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]
De wereld is soms kleiner dan je denkt
Ik was een keer met Enkhuizen met meisje praten (ja echt) bleek het m'n buurmeisje te zijn lol!quote:Op zaterdag 20 juli 2019 00:16 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ik vond van wel ja maar bij die pipo viel toen pas het kwartje.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 00:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou dat valt nog wel toch? Leuk woordgrapje
Sowieso vraag ik me wel eens af hoe de fuck kun je het zo timenquote:Op zaterdag 20 juli 2019 00:16 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Achternicht boeit toch geen reet joh.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 00:22 schreef UitStraling het volgende:
Oom van mij wipte zijn achternicht, kwam hij pas achter nadat mijn zus voor mijn ouders een stamboom aan het maken was![]()
Tering wat een voorpret hadden wij toen, slechte mensen dat wij zijn
Het leven op Urkquote:Op zaterdag 20 juli 2019 00:22 schreef UitStraling het volgende:
Oom van mij wipte zijn achternicht, kwam hij pas achter nadat mijn zus voor mijn ouders een stamboom aan het maken was![]()
Ik krijg sterk de indruk dat jouw ouders ook broer en zus van elkaar zijn.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 00:22 schreef UitStraling het volgende:
echt he ging hier net twee pagina's alleen maar over verdwenen rare users afzeiken.quote:
Jelly af op je oomquote:Op zaterdag 20 juli 2019 00:22 schreef UitStraling het volgende:
Wat is daar raar aanquote:Op zaterdag 20 juli 2019 00:22 schreef UitStraling het volgende:
Ga je toch wegquote:Op zaterdag 20 juli 2019 00:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
echt he ging hier net twee pagina's alleen maar over verdwenen rare users afzeiken.
nee het is weer ironisch allemaal op den fok!.dts moet dicht maar hier is het ook veel afzeiken en zeuren over anderen.quote:
Wow heb jij een rijke familie dat wist ik helemaal nietquote:Op zaterdag 20 juli 2019 00:26 schreef UitStraling het volgende:
Maar ja ken ook een meisje wiens opa haar vader is, schijtrijke familie dus dat mag nooit uitkomen
quote:Op zaterdag 20 juli 2019 00:27 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Wow heb jij een rijke familie dat wist ik helemaal niet
Lolquote:
Michael, je bent zo slecht in rijmen"quote:
quote:Op zaterdag 20 juli 2019 00:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Michael, je bent zo slecht in rijmen"
Nekschotquote:
Welk geldquote:
Rip Bob?quote:Op zaterdag 20 juli 2019 00:33 schreef UitStraling het volgende:
Zou die gast op Fok! hebben gezeten ook, of nog sterker nu nog?
Er was hier ooit wel een user @syndroom die niet goed bij zijn hoofd was.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 00:33 schreef UitStraling het volgende:
Zou die gast op Fok! hebben gezeten ook, of nog sterker nu nog?
Nee niks laat maarquote:
Ooit wel een userquote:Op zaterdag 20 juli 2019 00:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Er was hier ooit wel een user @:syndroom die niet goed bij zijn hoofd was.
Nachtje doorhalen?quote:
De helft van de geregistreerde gebruikers hier zou niet zonder toezicht de straat op moeten kunnenquote:
Die duikt regelmatig op met een ander account, ben de namen even kwijt maar die is vrij makkelijk te herkennen, sterker nog, een van de vaste users hier heeft al lang een vriendin en die heeft daar ooit wat mee gedaan.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 00:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Er was hier ooit wel een user @:syndroom die niet goed bij zijn hoofd was.
Lol dat mens is ook niet helemaal cray cray danquote:Op zaterdag 20 juli 2019 00:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die duikt regelmatig op met een ander account, ben de namen even kwijt maar die is vrij makkelijk te herkennen, sterker nog, een van de vaste users hier heeft al lang een vriendin en die heeft daar ooit wat mee gedaan.
Heel veel is een actquote:Op zaterdag 20 juli 2019 00:35 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
De helft van de geregistreerde gebruikers hier zou niet zonder toezicht de straat op moeten kunnen
Hij is echt knettergek opquote:Op zaterdag 20 juli 2019 00:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lol dat mens is ook niet helemaal cray cray dan
De meeste FOK!kers zijn gewoon hartstikke normale mensen.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 00:35 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
De helft van de geregistreerde hier gebruikers zou niet zonder toezicht de straat op moeten kunnen
Als je sommige dingen kan bedenken alleen al...quote:
Gedaan in welke zin? Syndroom genuekt?quote:Op zaterdag 20 juli 2019 00:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die duikt regelmatig op met een ander account, ben de namen even kwijt maar die is vrij makkelijk te herkennen, sterker nog, een van de vaste users hier heeft al lang een vriendin en die heeft daar ooit wat mee gedaan.
Wacht wat? leg eens uitquote:Op zaterdag 20 juli 2019 00:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dus iedereen met een rijke fantasie is een gevaarlijke gek?quote:Op zaterdag 20 juli 2019 00:37 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Als je sommige dingen kan bedenken alleen al...
GRR Martin is sowieso rijp voor het gestichtquote:Op zaterdag 20 juli 2019 00:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dus iedereen met een rijke fantasie is een gevaarlijke gek?
Jaquote:Op zaterdag 20 juli 2019 00:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dus iedereen met een rijke fantasie is een gevaarlijke gek?
Dat weet ik niet zeker, volgens mij was het na het voorspel wel over.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 00:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gedaan in welke zin? Syndroom genuekt?
Misschien is dat de plek waar hij in alle rust zijn boeken af kan maken.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 00:38 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
GRR Martin is sowieso rijp voor het gesticht
iemands vriendin ging vreemd met hem?quote:Op zaterdag 20 juli 2019 00:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat weet ik niet zeker, volgens mij was het na het voorspel wel over.
Wat voor type gaat er nou met hem in zee?quote:Op zaterdag 20 juli 2019 00:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat weet ik niet zeker, volgens mij was het na het voorspel wel over.
Nee wacht, ik ken die knul. Die heb ik ooit eens op een meet gezien, en hoewel fucking raar, was dat volgensd mij niet Syndroomquote:Op zaterdag 20 juli 2019 00:40 schreef UitStraling het volgende:
Volgens mij wilde dat grietje een roze koelkast en die heeft hij toen voor haar gekocht in ruil voor om het verhaal nog gekker te maken
Een roze koelkast ook echtquote:Op zaterdag 20 juli 2019 00:40 schreef UitStraling het volgende:
Volgens mij wilde dat grietje een roze koelkast en die heeft hij toen voor haar gekocht in ruil voor om het verhaal nog gekker te maken
Nee dat was net voordat die elkaar gevonden hebben.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 00:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
iemands vriendin ging vreemd met hem?
Nou, rustig is het daar niet hoorquote:Op zaterdag 20 juli 2019 00:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Misschien is dat de plek waar hij in alle rust zijn boeken af kan maken.
Hallo maat.quote:
Meid, 't is watquote:Op zaterdag 20 juli 2019 00:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hallo maat.
Ik sluit net m'n computer af klik ik per ongeluk bijwerken en opnieuw opstarten aan ipv afsluiten. Kan ik een half uur wachten.
Ben woedend.
Jajaquote:Op zaterdag 20 juli 2019 00:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hallo maat.
Ik sluit net m'n computer af klik ik per ongeluk bijwerken en opnieuw opstarten aan ipv afsluiten. Kan ik een half uur wachten.
Ben woedend.
Dat is niet zo slim, René.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 00:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hallo maat.
Ben woedend.
Jawel, dat was dezelfde, nou ja weet ik niet helemaal zeker natuurlijk maar heb zoveel van die shit van verschillende kanten meegekregen dat het haast wel zo moet zijn.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 00:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee wacht, ik ken die knul. Die heb ik ooit eens op een meet gezien, en hoewel fucking raar, was dat volgensd mij niet Syndroom
Maar daar ga je geen pen krijgenquote:
Bijzonder onpraktisch wel. Maar, half uur ja? Valt mee tegenwoordig toch.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 00:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hallo maat.
Ben woedend.
En waarom meet je zulje figuren danquote:Op zaterdag 20 juli 2019 00:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jawel, dat was dezelfde, nou ja weet ik niet helemaal zeker natuurlijk maar heb zoveel van die shit van verschillende kanten meegekregen dat het haast wel zo moet zijn.
Uiteraard overdrijf ik om mijn verhaal nog interessanter te maken.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 00:44 schreef I. het volgende:
[..]
Bijzonder onpraktisch wel. Maar, half uur ja? Valt mee tegenwoordig toch.
Ik niet hoor.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 00:44 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
En waarom meet je zulje figuren dan
Wil je ook een koelkast?
Ik ben toen keer met wat grtd'ers naar een bbqmeet van R&P gegaan. Daar was Flipsje ook bij trouwens. die kerel had een fles wijn waar hij mee in zijn hand terug naar de stad liep, niemand wilde verder, toen gaf hij die aan een paar zwervers die eruit liepen te lurken en hem weer teruggaven, toen ging hij vrolijk verder drinkenquote:Op zaterdag 20 juli 2019 00:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jawel, dat was dezelfde, nou ja weet ik niet helemaal zeker natuurlijk maar heb zoveel van die shit van verschillende kanten meegekregen dat het haast wel zo moet zijn.
Wel als je er zelf om vraagt.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 00:43 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Maar daar ga je geen pen krijgen
Ligt eraan wat voor gesticht, als je een besloten afdeling hebt zoals wat ik had, dan was de afzonderingskamer met meer toezicht (dus ook niet echt isoleer) gewoon een kamer aan de gang, dus dan hoor je nog steeds wel dingen hoor.quote:
Nóg interessanter wat doe je ons aan met al die spanning op de late avondquote:Op zaterdag 20 juli 2019 00:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Uiteraard overdrijf ik om mijn verhaal nog interessanter te maken.
Jammer ik wou mijn slag slaanquote:
Ik schrok al, had niet van jou verwacht dat je niet gewoon een SSD had.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 00:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Uiteraard overdrijf ik om mijn verhaal nog interessanter te maken.
Met welke GRTD'ers was dat nog meer?quote:Op zaterdag 20 juli 2019 00:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ben toen keer met wat grtd'ers naar een bbqmeet van R&P gegaan. Daar was Flipsje ook bij trouwens. die kerel had een fles wijn waar hij mee in zijn hand terug naar de stad liep, niemand wilde verder, toen gaf hij die aan een paar zwervers die eruit liepen te lurken en hem weer teruggaven, toen ging hij vrolijk verder drinkenTotaal gek die gozer
Denk het welquote:
Huh zat jij daarinquote:Op zaterdag 20 juli 2019 00:45 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ligt eraan wat voor gesticht, als je een besloten afdeling hebt zoals wat ik had, dan was de afzonderingskamer met meer toezicht (dus ook niet echt isoleer) gewoon een kamer aan de gang, dus dan hoor je nog steeds wel dingen hoor.
Was wel van R&P iets ja maar ik zou met de tering moeten terug zoeken om alles aan elkaar te knopen, heb het allemaal niet onthouden.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 00:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ben toen keer met wat grtd'ers naar een bbqmeet van R&P gegaan. Daar was Flipsje ook bij trouwens. die kerel had een fles wijn waar hij mee in zijn hand terug naar de stad liep, niemand wilde verder, toen gaf hij die aan een paar zwervers die eruit liepen te lurken en hem weer teruggaven, toen ging hij vrolijk verder drinkenTotaal gek die gozer
Oh, dat was ik.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 00:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat oudfokkers die hier niet meer posten. Loka was er ook bij geloof ik. En nog een ander ventje met blauw haarquote:Op zaterdag 20 juli 2019 00:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Met welke GRTD'ers was dat nog meer?
Ik ben gedwongen opgenomen geweest in 2017 jaquote:
Dr.Nick?quote:Op zaterdag 20 juli 2019 00:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat oudfokkers die hier niet meer posten. Loka was er ook bij geloof ik. En nog een ander ventje met blauw haarBen zn naam even kwijt. Klein menneke
Blauw haarquote:Op zaterdag 20 juli 2019 00:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat oudfokkers die hier niet meer posten. Loka was er ook bij geloof ik. En nog een ander ventje met blauw haarBen zn naam even kwijt. Klein menneke
Die jaquote:
maar het blijft irritant!quote:Op zaterdag 20 juli 2019 00:46 schreef I. het volgende:
[..]
Ik schrok al, had niet van jou verwacht dat je niet gewoon een SSD had.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |