Ja misschien wel.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 23:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik vrees van niet. Kijk het maar gewoon. Kijkt lekker weg man.
Vind altijd wel leuk om te weten hoe nieuwe aanwas op fok terecht is gekomenquote:Op vrijdag 19 juli 2019 23:40 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Had een vraag, achteraf gezien sloeg het nergens op. En toen blijven hangen.
@VraagWatJeWil geeft al je antwoordenquote:
Oh ja ik wilde aan hem nog vragen of het ooit mogelijk was dat de VU bezet kon wordenquote:Op vrijdag 19 juli 2019 23:41 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
@:vraagwatjewil geeft al je antwoorden
Snap ik. Jullie blij dat ik na dat topic ben geblevenquote:Op vrijdag 19 juli 2019 23:41 schreef Solotovski het volgende:
Vind altijd wel leuk om te weten hoe nieuwe aanwas op fok terecht is gekomen
Sws, wie aan mijn mama zit krijgt klappenquote:
Mwahquote:Op vrijdag 19 juli 2019 23:42 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Snap ik. Jullie blij dat ik na dat topic ben gebleven
Je weet dat je JR quote?quote:Op vrijdag 19 juli 2019 23:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Hallo naatje
Het vraagbaak-topic ging best aardig hè.
Snap ikquote:Op vrijdag 19 juli 2019 23:42 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Sws, wie aan mijn mama zit krijgt klappen
quote:
Wat doe jequote:Op vrijdag 19 juli 2019 23:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Hallo naatje
Het vraagbaak-topic ging best aardig hè.
JR zou overigens wel uitstekend zijn voor een AMAquote:
Iets teveel bier denk ik.quote:
Wat is de meest prangende vraag die je aan mij wil stellen?quote:Op vrijdag 19 juli 2019 23:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
JR zou overigens wel uitstekend zijn voor een AMA
Heb jij korsakov ofzoquote:
Deze: https://www.geheugenvande(...)-bezetting-van-de-vuquote:Op vrijdag 19 juli 2019 23:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh ja ik wilde aan hem nog vragen of het ooit mogelijk was dat de VU bezet kon worden
Dark.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 23:44 schreef Elan het volgende:
[..]
Iets teveel bier denk ik.
Welke serie vond jij nou beter dan ST, je noemde hem laatst in de SC
Ik heb je over de jaren al wat vragen mogen stellen, maar onwetendenquote:Op vrijdag 19 juli 2019 23:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat is de meest prangende vraag die je aan mij wil stellen?
Oké ik zet m ff in m'n favorietenquote:Op vrijdag 19 juli 2019 23:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dark.
Stranger Things is hersenloos popcornvermaak, Dark is een serie die in mijn top-5 staat.
Die vragen dan wat mijn lievelingseten is.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 23:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb je over de jaren al wat vragen mogen stellen, maar onwetenden
En wat heb jij bereikt in je leven?quote:Op vrijdag 19 juli 2019 23:45 schreef UitStraling het volgende:
Heel soms denk ik dat Haags in de ochtend wakker gemaakt wordt met een kopje koffie en dat zijn vriendin met een snaakse beginnend vochtige knipoog zegt, "Zeg wilde tijger van me, mmmmm, hoeveel posts had je gisteren en hoeveel topics heb je geopend?"
Dat zou je toch moeten weten als je al zijn berichten voorbij ziet komen. Hij is een keer langs de Mekong gelopen. En toen heeft hij voor 30 cent een bakje rijst gegeten en aan zijn pik getrokken. Nu voelt hij zich een wereldburgerquote:
En liedjes van Nenaquote:Op vrijdag 19 juli 2019 23:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is genot hoor.
Duitse taaltje is ook fijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |