SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Krea was here.
Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019C’est Davie :o)
Het kan altijd voor de zekerheid in spoilertags natuurlijkquote:Op vrijdag 19 juli 2019 18:30 schreef Kreator het volgende:
Mag ik de herhaling van slimste mens wel.spoileren?
Welke jaargang?quote:Op vrijdag 19 juli 2019 18:30 schreef Kreator het volgende:
Mag ik de herhaling van slimste mens wel.spoileren?
Beetje jammer idd.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 18:46 schreef Dave het volgende:
Dat ie die dan in de herhaling niet afscheert zou je denken.
quote:Op vrijdag 19 juli 2019 18:43 schreef Kreator het volgende:
Die knul heeft wel een oerlelijke snor trouwens. Maar hij draagt hem met trots.
Nou, 12 vind ik wel heel overdrevenquote:Op vrijdag 19 juli 2019 18:57 schreef I. het volgende:
[..]
Hij moet wel. Anders lijkt ie op een 12-jarige.
Uiteraard weet ik dat; ik kijk ook naar De Slimstequote:
Oei, ik ruik hier een afknapper...quote:
Hehequote:Op vrijdag 19 juli 2019 19:03 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nou, 12 vind ik wel heel overdrevenIk had hem dan 17/18 geschat denk ik.
Uiteraard.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 19:04 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Uiteraard weet ik dat; ik kijk ook naar De Slimste
Nee, heb nog steeds geen flauw idee. Ik zit te twijfelen om terug te bellen, maar aan de andere kant; als het belangrijk was, dan was er wel iets ingesproken of werd er wel nog een keer gebeld.quote:
Zo denk ik er ook altijd over.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 19:58 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nee, heb nog steeds geen flauw idee. Ik zit te twijfelen om terug te bellen, maar aan de andere kant; als het belangrijk was, dan was er wel iets ingesproken of werd er wel nog een keer gebeld.
Ik had laatst dat een onbekend nummer mij belde en had geen idee waarvoor het kon zijn. Was er aan de andere kant een meneer in gebrekkig Nederlands die een auto wou kopen van mij. Ik heb hem uitgelegd dat ik geen auto verkoop. Belt die later weer, ja want dit was echt het nummer dat hij had gekregen. Of ik nu ineens mijn auto niet meer wou verkopen. IK HEB GEENEENS EEN OTOOO JOH.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 19:58 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nee, heb nog steeds geen flauw idee. Ik zit te twijfelen om terug te bellen, maar aan de andere kant; als het belangrijk was, dan was er wel iets ingesproken of werd er wel nog een keer gebeld.
Is dat die met Taylor Swift?quote:
Oh godquote:Op vrijdag 19 juli 2019 20:02 schreef Momo... het volgende:
[..]
Ik had laatst dat een onbekend nummer mij belde en had geen idee waarvoor het kon zijn. Was er aan de andere kant een meneer in gebrekkig Nederlands die een auto wou kopen van mij. Ik heb hem uitgelegd dat ik geen auto verkoop. Belt die later weer, ja want dit was echt het nummer dat hij had gekregen. Of ik nu ineens mijn auto niet meer wou verkopen. IK HEB GEENEENS EEN OTOOO JOH.Derde keer niet opgenomen.
Het is echt heel slecht hè.quote:
Hoogtepuntje.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 20:21 schreef Strani het volgende:
Die TT
Nou ik heb hem inmiddels besteld, de satekroket. Ze komen het zo brengen. De spanning neemt toe!
Was het bijna weer vergeten.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 20:27 schreef Aoibhin het volgende:
TV / [NL] De slimste mens #88 Koninklijk paleis in DC
Met leuke barman
Waar ben ik al niet goed voor...quote:
Zou hard naar de goeie kant swipenquote:Op vrijdag 19 juli 2019 20:27 schreef Aoibhin het volgende:
TV / [NL] De slimste mens #88 Koninklijk paleis in DC
Met leuke barman
Ik ookquote:
Al kijk ik er nu wat langer naar en het lijkt me er wel zo een die in bed te vaak vraagt 'is dit ok voor je?'quote:
quote:Op vrijdag 19 juli 2019 20:35 schreef Allures het volgende:
[..]
Al kijk ik er nu wat langer naar en het lijkt me er wel zo een die in bed te vaak vraagt 'is dit ok voor je?'
bleeeeeeghquote:Op vrijdag 19 juli 2019 20:36 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Tja, dan zelf maar het voortouw nemen he?
Hij leert het snel genoegquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben toch wel heel erg benieuwd naar jouw hondquote:Op vrijdag 19 juli 2019 21:10 schreef Allures het volgende:
En nu heb ik de hond een goeie wandeling beloofd maar ik heb geen zin om een broek te gaan halen boven
Ga dan zonder broekquote:Op vrijdag 19 juli 2019 21:10 schreef Allures het volgende:
En nu heb ik de hond een goeie wandeling beloofd maar ik heb geen zin om een broek te gaan halen boven
HUP met je kont!quote:Op vrijdag 19 juli 2019 21:10 schreef Allures het volgende:
nee dan ben ik bang voor beestjes en prikstruiken en processierupsen en zoquote:
Ductape schijnt goed te helpenquote:Op vrijdag 19 juli 2019 21:21 schreef Allures het volgende:
[..]
nee dan ben ik bang voor beestjes en prikstruiken en processierupsen en zo
Maar ben al gegaan. Belofte maakt schuld
Men lijdt het meest door het lijden dat men vreest.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 21:21 schreef Allures het volgende:
[..]
nee dan ben ik bang voor beestjes en prikstruiken en processierupsen en zo
Maar ben al gegaan. Belofte maakt schuld
Nu al?quote:
broek lijkt me minder moeite dan mijn benen in tape wikkelenquote:
Ik kan multitasken he. Vrouw.quote:
Ik heb een onderbroek aan; telt dat ook?quote:Op vrijdag 19 juli 2019 21:47 schreef Strani het volgende:
Ik kan het toch niet helpen me af te vragen of iedereen hier zonder broek zit te posten. Dat geeft toch een heel ander (niet per se slechter) beeld van deze SC.
Goed genoeg!quote:Op vrijdag 19 juli 2019 21:56 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik heb een onderbroek aan; telt dat ook?
Dat is wel aan te raden ja!quote:Op vrijdag 19 juli 2019 21:59 schreef I. het volgende:
Ik heb minstens de halve dag zonder broek gezeten. Heb hem nu wel even aan, maar hij gaat zo toch echt wel weer uit.Als ik ga douchen.
Rare snuiters inderdaad. Ik doe gewoon altijd m'n zwembroek aan voor onder de douche.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 22:03 schreef I. het volgende:
[..]
Al die mensen die met kleren aan douchen, heb ik nooit begrepen.
Joh, over die onderbroek heb ik een jurkje aanquote:Op vrijdag 19 juli 2019 21:59 schreef Strani het volgende:
Ik heb een korte broek aan maar ik voel me nu wel wat overdressed hier.
Zijn die er serieus?quote:Op vrijdag 19 juli 2019 22:03 schreef I. het volgende:
[..]
Aoibhin, 19 juli 2019, onderbroek, jurkje. Het staat genoteerd!quote:Op vrijdag 19 juli 2019 22:04 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Joh, over die onderbroek heb ik een jurkje aan
Jij bent ook zo'n never-nude?quote:Op vrijdag 19 juli 2019 22:03 schreef Strani het volgende:
[..]
Rare snuiters inderdaad. Ik doe gewoon altijd m'n zwembroek aan voor onder de douche.
Ongetwijfeld. Er zijn mensen die alleen naakt kunnen poepen, dus vast ook mensen die niet naakt kunnen douchen..quote:
Dit gaat de verkeerde kant op, qua onderwerpquote:Op vrijdag 19 juli 2019 22:07 schreef I. het volgende:
[..]
Ongetwijfeld. Er zijn mensen die alleen naakt kunnen poepen, dus vast ook mensen die niet naakt kunnen douchen..
Beha ook nog noteren!quote:Op vrijdag 19 juli 2019 22:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Aoibhin, 19 juli 2019, onderbroek, jurkje. Het staat genoteerd!
quote:Op vrijdag 19 juli 2019 22:09 schreef Strani het volgende:
[..]
Dit gaat de verkeerde kant op, qua onderwerp
Ik kan me er echt niets bij voorstellen... Waarom zou je níet naakt douchen?quote:Op vrijdag 19 juli 2019 22:07 schreef I. het volgende:
[..]
Ongetwijfeld. Er zijn mensen die alleen naakt kunnen poepen, dus vast ook mensen die niet naakt kunnen douchen..
Zwartquote:
Hangt vast weer één of andere fobie achter.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 22:10 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik kan me er echt niets bij voorstellen... Waarom zou je níet naakt douchen?
Ductape is dan eigenlijk bedoeld om de haartjes van de kloteprocessierups te verwijderenquote:Op vrijdag 19 juli 2019 21:38 schreef Allures het volgende:
[..]
broek lijkt me minder moeite dan mijn benen in tape wikkelen
[..]
Ik kan multitasken he. Vrouw.
We wandelen nu
Ik post uitsluitend naakt. Ik ben een nudistenfokker.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 21:59 schreef Strani het volgende:
Ik heb een korte broek aan maar ik voel me nu wel wat overdressed hier.
Pics?quote:Op vrijdag 19 juli 2019 22:16 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik post uitsluitend naakt. Ik ben een nudistenfokker.
Zijn daar geen speciale subfora voor?quote:Op vrijdag 19 juli 2019 22:16 schreef Kreator het volgende:
[..]
weet ik. Ik maakte een grapjequote:Op vrijdag 19 juli 2019 22:16 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ductape is dan eigenlijk bedoeld om de haartjes van de kloteprocessierups te verwijderen![]()
Ook meteen je eigen haartjes = win win![]()
Ik ben gestopt met multitasken. Laat die mannen maar lekker gaan multitasken. Stom gedoe
Goed plan.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 22:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Foto's, huisbezoeken, dat soort dingen.
In Engeland gingen in de sportschool wel alle dames met bikini aan onder de douche, en daar had je zelfs aparte hokjes waarin je elkaar toch niet ziet. Echt apart. Maar dat is dan een cultuurverschilletjes denk ik.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 22:13 schreef I. het volgende:
[..]
Hangt vast weer één of andere fobie achter.
@Davequote:Op vrijdag 19 juli 2019 22:16 schreef Kreator het volgende:
[..]
quote:
Zwart is altijd goed; kun je nooit mee in de fout gaanquote:
Precies. Geldt voor top en bottom natuurlijk.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 22:33 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
[..]
Zwart is altijd goed; kun je nooit mee in de fout gaan
Hm, da's wel vrij apart ja. Alhoewel, ik douche zelf gewoon niet in de sportschool.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 22:32 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
In Engeland gingen in de sportschool wel alle dames met bikini aan onder de douche, en daar had je zelfs aparte hokjes waarin je elkaar toch niet ziet. Echt apart. Maar dat is dan een cultuurverschilletjes denk ik.
Daarom.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 22:33 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
[..]
Zwart is altijd goed; kun je nooit mee in de fout gaan
Ik heb van m'n vrouw begrepen dat de vrouwen hier in Spanje totaal schaamteloos naakt door de kleedkamers banjeren.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 22:32 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
In Engeland gingen in de sportschool wel alle dames met bikini aan onder de douche, en daar had je zelfs aparte hokjes waarin je elkaar toch niet ziet. Echt apart. Maar dat is dan een cultuurverschilletjes denk ik.
Ik douche ook eigenlijk bijna altijd thuis na het sporten. Enige uitzonderingen zijn als ik aansluitend daarna toch in de binnenstad iets moet doen (sportschool zit daar) en ik niet bezweet in mijn sportkleren aan wil komen. Of als ik daar in de sauna wil; dan douche ik na afloop natuurlijk ook na.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 22:35 schreef I. het volgende:
[..]
Hm, da's wel vrij apart ja. Alhoewel, ik douche zelf gewoon niet in de sportschool.Loop gewoon naar huis en douche thuis.
Ik ook wanr vlak bij maar gelukkig banjeren anderen wel schaamteloos naaktquote:Op vrijdag 19 juli 2019 22:35 schreef I. het volgende:
[..]
Hm, da's wel vrij apart ja. Alhoewel, ik douche zelf gewoon niet in de sportschool.Loop gewoon naar huis en douche thuis.
Ah, op die manier. Ja dan zou ik het ook wel overwegen. Ik ga nooit naar de sauna.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 22:45 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik douche ook eigenlijk bijna altijd thuis na het sporten. Enige uitzonderingen zijn als ik aansluitend daarna toch in de binnenstad iets moet doen (sportschool zit daar) en ik niet bezweet in mijn sportkleren aan wil komen. Of als ik daar in de sauna wil; dan douche ik na afloop natuurlijk ook na.
Ik ben zelf wel redelijk preuts denk ik.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 22:46 schreef Allures het volgende:
[..]
Ik ook wanr vlak bij maar gelukkig banjeren anderen wel schaamteloos naakt
Ik hou echt niet van die Amerikaanse verpreutsing in Nederland
Hier in Nederland ook hoor; in ieder geval in mijn sportschool.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 22:37 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb van m'n vrouw begrepen dat de vrouwen hier in Spanje totaal schaamteloos naakt door de kleedkamers banjeren.
Ja, logisch dat je dan zelf niet naakt gaat rondlopen tussen al die victoriaanse preutsheidquote:Op vrijdag 19 juli 2019 22:52 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hier in Nederland ook hoor; in ieder geval in mijn sportschool.
Ik ben zelf echt niet preuts, maar bij mijn Engelse sportschool liep iedereen erg bedekt rond. En dan voel ik mezelf ook heel awkward om dan wel naakt rond te dartelen. Dus ging ik ook maar aan de bikini.
Nu was die sportschool wel letterlijk bij mij om de hoek daar, maar het was toch lekker af en toe om daar even te douchen om wat kosten te besparen
Ja, het is warm dus we hebben alles uitgetrokken!quote:Op vrijdag 19 juli 2019 22:56 schreef Roger_Epiales het volgende:
Goedenavond mensen.
Wat een naakte boel hier.
sauna isquote:Op vrijdag 19 juli 2019 22:48 schreef I. het volgende:
[..]
Ah, op die manier. Ja dan zou ik het ook wel overwegen. Ik ga nooit naar de sauna.
[..]
Ik ben zelf wel redelijk preuts denk ik.
Ik zou het dan juist gaan doen denk ikquote:Op vrijdag 19 juli 2019 22:52 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hier in Nederland ook hoor; in ieder geval in mijn sportschool.
Ik ben zelf echt niet preuts, maar bij mijn Engelse sportschool liep iedereen erg bedekt rond. En dan voel ik mezelf ook heel awkward om dan wel naakt rond te dartelen. Dus ging ik ook maar aan de bikini.
Nu was die sportschool wel letterlijk bij mij om de hoek daar, maar het was toch lekker af en toe om daar even te douchen om wat kosten te besparen
Goed idee, doe ik dat ook maar.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 22:56 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja, het is warm dus we hebben alles uitgetrokken!
Handig toch? Zijn meteen je kleren schoon. Ik ga ook altijd de carwash in met de ramen openquote:Op vrijdag 19 juli 2019 22:03 schreef I. het volgende:
[..]
Ik ga vaak naar de sportschool, maar leuk? Nee. Het is meer een gewoonte voor me geworden en dan is het ook niet erg. Ik vind het onderhand erger als ik het even moet missen, omdat het zo'n gewenning is geworden.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 22:56 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja, logisch dat je dan zelf niet naakt gaat rondlopen tussen al die victoriaanse preutsheid
Ik ga zelf momenteel niet naar een sportschool; ik mis het ook niet. Pure marteling..
respect wel hoorquote:Op vrijdag 19 juli 2019 23:15 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik ga vaak naar de sportschool, maar leuk? Nee. Het is meer een gewoonte voor me geworden en dan is het ook niet erg. Ik vind het onderhand erger als ik het even moet missen, omdat het zo'n gewenning is geworden.
Op de terugweg kom ik ook altijd langs een fijne AH vestiging waar ik gelijk boodschappen kan doen.
Nah, daar ben ik dan toch wat te schijterig voor. Dan pas ik me maar aan.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 22:57 schreef Allures het volgende:
[..]
Ik zou het dan juist gaan doen denk ik
Beetje die geesten vrij maken en afstoffen daar
Thanks!quote:
mijn probleem is dat ik echt iedere sport vreselijk vind om te doen. Paar jaar sportschool gedaan, ik moest mezelf echt dwingen.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 23:18 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Thanks!Maar ik sport al langer heel veel. Begin dit jaar wel vaker dan de afgelopen weken, maar dipjes horen er ook bij.
Mja.. het is ook een beetje respect hebben voor de lokale cultuur denk ik.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 22:57 schreef Allures het volgende:
[..]
Ik zou het dan juist gaan doen denk ik
Beetje die geesten vrij maken en afstoffen daar
Ik had vanuit m'n hotelkamer vorige week uitzicht op een sportschool met glazen dak, dus ik keek er zo op. Ik had eigenlijk even moeten vragen of ze daar ook naakt douchen.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 23:15 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik ga vaak naar de sportschool, maar leuk? Nee. Het is meer een gewoonte voor me geworden en dan is het ook niet erg. Ik vind het onderhand erger als ik het even moet missen, omdat het zo'n gewenning is geworden.
Op de terugweg kom ik ook altijd langs een fijne AH vestiging waar ik gelijk boodschappen kan doen.
quote:Op vrijdag 19 juli 2019 23:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik had vanuit m'n hotelkamer vorige week uitzicht op een sportschool met glazen dak, dus ik keek er zo op. Ik had eigenlijk even moeten vragen of ze daar ook naakt douchen.
Ik vind sportschool eigenlijk ook stom, maar zoals ik zei; is een gewoonte geworden. Dan is het automatisch minder erg. En het is ook fijn om tegelijkertijd tv te kunnen kijken, radio te luisteren of muziek aan te hebben staan; dan gaat de boel ook een stuk sneller.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 23:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
mijn probleem is dat ik echt iedere sport vreselijk vind om te doen. Paar jaar sportschool gedaan, ik moest mezelf echt dwingen.
Op gegeven moment bi O&N besloten te stoppen met dingen die ik niet leuk vind
de insectensterfte is weer een stukje minderquote:Op vrijdag 19 juli 2019 23:28 schreef Strani het volgende:
Ik had net een klein soort libelle in de woonkamer. Met succes gevangen en vrijgelaten bij het raam. Iedereen blij, de wereld gered.
quote:Op vrijdag 19 juli 2019 23:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik had vanuit m'n hotelkamer vorige week uitzicht op een sportschool met glazen dak, dus ik keek er zo op. Ik had eigenlijk even moeten vragen of ze daar ook naakt douchen.
Preciesquote:Op vrijdag 19 juli 2019 23:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
de insectensterfte is weer een stukje minder
Ja stom van me, met al die Londense chicksquote:
Zo veel knappe mannen daar?quote:Op vrijdag 19 juli 2019 23:33 schreef Allures het volgende:
Ik vind de sportschool tegenwoordig echt leuk
Ik ben gewoon verslaafd
Ik kan echt s ochtends gaan en smiddags weer zin hebben
nou ik zou het tussen de moslimasook niet doen maar de Britten kunnen toch wel wat hebbenquote:Op vrijdag 19 juli 2019 23:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Mja.. het is ook een beetje respect hebben voor de lokale cultuur denk ik.
Ik heb vaak van die langpotige muggen in de kamer.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 23:28 schreef Strani het volgende:
Ik had net een klein soort libelle in de woonkamer. Met succes gevangen en vrijgelaten bij het raam. Iedereen blij, de wereld gered.
Nee ik heb altijd voornamelijk de lessen met vrouwenquote:
Dat heb ik ook als ik vaak achter elkaar ga. Hoe vaker je sport, hoe verslavend het wordt.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 23:33 schreef Allures het volgende:
Ik ben gewoon verslaafd
Hahaquote:Op vrijdag 19 juli 2019 23:34 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik heb vaak van die langpotige muggen in de kamer.
Dan gaan de klapdeuren open en zit ik net zo lang te razen met wat kranten in mijn hand van "TYF OP BEEST!" tot de mug de kamer eindelijk verlaten heeft.
Beest is vervolgens levend, maar heeft misschien wel een trauma aan mij
Hahaquote:Op vrijdag 19 juli 2019 23:35 schreef Allures het volgende:
[..]
Nee ik heb altijd voornamelijk de lessen met vrouwen
Mannen zijn niet mijn motivatie voor alles
jij ook alquote:Op vrijdag 19 juli 2019 23:33 schreef Allures het volgende:
Ik ben gewoon verslaafd
Met de meeste soorten sluit ik me hierbij aan, maar muggen krijgen van mij die genade niet.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 23:32 schreef Strani het volgende:
[..]
PreciesIk zal nooit een insect doden tenzij het niet anders kan, als het een plaag is of als de gezondheid wordt bedreigd.
Nee, maar dat is dan ook een gezondheidskwestie.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 23:37 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Met de meeste soorten sluit ik me hierbij aan, maar muggen krijgen van mij die genade niet.
nee er heen is echt kutquote:Op vrijdag 19 juli 2019 23:35 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat heb ik ook als ik vaak achter elkaar ga. Hoe vaker je sport, hoe verslavend het wordt.
En op zichzelf is het niet léuk, maar het gevoel achteraf is echt heerlijk vaak!
Maar Britten zijn sowieso raar wat dat betreft. Eigenlijk helemaal niet zo preuts wat betreft seks (doen het veel, zeker studenten), maar naakt onder de douche met meiden onder elkaar? NO WAY!quote:Op vrijdag 19 juli 2019 23:34 schreef Allures het volgende:
[..]
nou ik zou het tussen de moslimasook niet doen maar de Britten kunnen toch wel wat hebben
Ze moeten verplicht worden slipjes te dragen als ze uit gaan omdat ze anders dronken in de goot allemaal met hun puni on display liggen...
Hier nog niet echt, jeukend bultje na een steek. Irritant wel, maar ik zou het geen medical emergency noemen.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 23:37 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee, maar dat is dan ook een gezondheidskwestie.
ik vraag me af wie nuttiger zijn voor moeder aarde, muggen of mensenquote:Op vrijdag 19 juli 2019 23:37 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Met de meeste soorten sluit ik me hierbij aan, maar muggen krijgen van mij die genade niet.
Ik vind langpootmuggen vooral een beetje erg omdat ze op spinnen lijken... Al is het pluspunt aan hen dat ze kunnen vliegen en ze gauw weggaan als ik loop te zwaaien.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 23:35 schreef Strani het volgende:
[..]
HahaLangpootmuggen zijn m'n zwakke punt. Ik heb sowieso wel een hekel aan insecten maar ik kan het redelijk aan om ze te moeten vangen. Maar langpootmuggen, jeugdtrauma's!
Dat vind ik al behoorlijk ernstig hoorquote:Op vrijdag 19 juli 2019 23:40 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Hier nog niet echt, jeukend bultje na een steek. Irritant wel, maar ik zou het geen medical emergency noemen.
Ik vind het ook net vliegende spinnen inderdaadquote:Op vrijdag 19 juli 2019 23:41 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik vind langpootmuggen vooral een beetje erg omdat ze op spinnen lijken... Al is het pluspunt aan hen dat ze kunnen vliegen en ze gauw weggaan als ik loop te zwaaien.
Spinnen daarentegen zijn eng omdat... tja, spinnen vliegen niet weg. Die kruipen over je heen
quote:Op vrijdag 19 juli 2019 23:38 schreef Allures het volgende:
[..]
nee er heen is echt kut
En de eerste 10 minuten sta ik van 'Jezus kut les. Waarom sta ik hier. Debiel gebeuren. Beetje hopsen met andere huisvrouwen onder TLbuizen. Ik ga zo gewoon naar huis hoor. Nee dat is dom. Stoppen met zeiken hoor. Gewoon even leuk mee doen. Anders doe je maar alsof. Denk aan het squat kontje dat je hier van krijgt. Nee dat helpt inderdaad niet. Denk maar aan alle friet die je dan kunt eten. Owja goeie' en dan gaat het wel
quote:Op vrijdag 19 juli 2019 23:41 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik vind langpootmuggen vooral een beetje erg omdat ze op spinnen lijken... Al is het pluspunt aan hen dat ze kunnen vliegen en ze gauw weggaan als ik loop te zwaaien.
Spinnen daarentegen zijn eng omdat... tja, spinnen vliegen niet weg. Die kruipen over je heen
Daar hoef ik niet lang over na te denken, gok ik.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 23:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik vraag me af wie nuttiger zijn voor moeder aarde, muggen of mensen
Vergeleken hiermee zijn die spinnenplaatjes van @Cyan9 nog bijna cute.quote:
ja maar ik heb echt een amaaaazing sportschool en we hebben maar 1 zo een dus die vermijd ik gewoon en volgens mij doet die maar 2 lessen dus dat gaat heel makkelijkquote:Op vrijdag 19 juli 2019 23:43 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
Dat vat het aardig samen ja![]()
Al doe ik zelf niet heel vaak groepslessen. De keren dat ik het doe, is als er instructeurs/trices zijn waar ik me fijn bij voel. Sommigen kunnen echt zeiken als je net iets verkeerd doet.
Eikelquote:
Waarom mention je hem dan!?quote:Op vrijdag 19 juli 2019 23:48 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Vergeleken hiermee zijn die spinnenplaatjes van @:Cyan9 nog bijna cute.![]()
En nee Cyan, dat is geen uitnodiging er nog een lading te posten.![]()
Hij komt hier te weinig, ik zou hem nog gaan missen.quote:
quote:Op vrijdag 19 juli 2019 23:58 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Hij komt hier te weinig, ik zou hem nog gaan missen.![]()
Maar hij moet wel zijn spinnenplaatjes thuis laten.![]()
Hij zal wel ergens laveloos in een club liggenquote:Op zaterdag 20 juli 2019 00:01 schreef Greys het volgende:
Hij is jarig!
Gefeliciteerd lieve @:ijs_beer !
Ben er speciaal voor wakker gebleven.
[ afbeelding ]
Een blauwe blauwe!quote:Op zaterdag 20 juli 2019 00:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Hij zal wel ergens laveloos in een club liggen
Ik zit bij een sportschool waar 2 vestigingen van zijn, die hooguit een straat van elkaar verwijderd zijn.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 23:49 schreef Allures het volgende:
[..]
ja maar ik heb echt een amaaaazing sportschool en we hebben maar 1 zo een dus die vermijd ik gewoon en volgens mij doet die maar 2 lessen dus dat gaat heel makkelijk
quote:
Eens met beide!quote:Op vrijdag 19 juli 2019 23:58 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Hij komt hier te weinig, ik zou hem nog gaan missen.![]()
Maar hij moet wel zijn spinnenplaatjes thuis laten.![]()
quote:Op zaterdag 20 juli 2019 00:14 schreef Aoibhin het volgende:
Gefeliciteerd lieve @:ijs_beer!
[ afbeelding ]
Nog veel gelukkige jaren met ons en je dierbaren!![]()
![]()
Uiteraardquote:
Oh ja, da's waarquote:Op zaterdag 20 juli 2019 00:15 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
UiteraardMaar wij zijn sowieso een categorie apart
Wordt er nog iets georganiseerd door de fanclub?quote:
Kijk, cadeautjes en een ijsberengoeie ijs"taart".quote:Op zaterdag 20 juli 2019 00:22 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Wordt er nog iets georganiseerd door de fanclub?
Uitstekend geregeld amice!quote:Op zaterdag 20 juli 2019 00:24 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Kijk, cadeautjes en een ijsberengoeie ijs"taart".![]()
[ afbeelding ]
Slaap lekker Koen!quote:
Die is tof!quote:Op zaterdag 20 juli 2019 00:24 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Kijk, cadeautjes en een ijsberengoeie ijs"taart".![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 20 juli 2019 01:09 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Vandaag al twee t-shirts vol gezweet...
Daar zit ik nou net niet op te wachten.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 01:00 schreef Strani het volgende:
Hm.. hittegolfje incoming. Morgen een graad of 35. En dat blijft blijkbaar zo tot donderdag.
Gewoon zonder shirt tochquote:Op zaterdag 20 juli 2019 01:09 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Vandaag al twee t-shirts vol gezweet...
quote:Op vrijdag 19 juli 2019 23:38 schreef Allures het volgende:
[..]
nee er heen is echt kut
En de eerste 10 minuten sta ik van 'Jezus kut les. Waarom sta ik hier. Debiel gebeuren. Beetje hopsen met andere huisvrouwen onder TLbuizen. Ik ga zo gewoon naar huis hoor. Nee dat is dom. Stoppen met zeiken hoor. Gewoon even leuk mee doen. Anders doe je maar alsof. Denk aan het squat kontje dat je hier van krijgt. Nee dat helpt inderdaad niet. Denk maar aan alle friet die je dan kunt eten. Owja goeie' en dan gaat het wel
We hadden er eentje gepland voor vandaag maar bij nader inzien toch verplaatst naar morgen. Kan me voorstellen dat het bij een verjaardags-BBQ wat anders ligt. Hoop dat het toch nog meevalt! En anders ga je als ijsbeer zijnde gewoon de hele middag klagen over klimaatverandering en dat dit allemaal daar de schuld van is en hufters hommels etc. dit dat!quote:Op zaterdag 20 juli 2019 09:35 schreef ijs_beer het volgende:
Het regent hier pijpenstelen en dat blijft t de hele dag doen. Perfect weer voor die BBQ.
Ojeequote:Op zaterdag 20 juli 2019 09:35 schreef ijs_beer het volgende:
Het regent hier pijpenstelen en dat blijft t de hele dag doen. Perfect weer voor die BBQ.
Ja ik heb een CUL meet op het strand.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 09:35 schreef ijs_beer het volgende:
Rip.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 10:22 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja ik heb een CUL meet op het strand..
quote:Op zaterdag 20 juli 2019 10:42 schreef Dave het volgende:
Ben je wel op tijd voor die KEL meet dan, vanavond?
Ik zal er een klap op geven.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 10:42 schreef Dave het volgende:
Ben je wel op tijd voor die KEL meet dan, vanavond?
Vanaf eind van de middag wordt het zonnig en droog en mooi. Tis hier net zelfs bijgesteld naar vanaf drie uur al zonnig en droog.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 10:22 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja ik heb een CUL meet op het strand..
Regen, donder en bliksem wanneer je binnen zitquote:
Goedemiddag zonneschijn!quote:
Ik probeer het een beetje jullie kant op te sturen maar het wil niet zo lukkenquote:Op zaterdag 20 juli 2019 12:17 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Goedemiddag zonneschijn!![]()
Hoewel daar hier in Nederland dan weer weinig van te merken is
Ah dat koppiequote:Op zaterdag 20 juli 2019 12:43 schreef Greys het volgende:
De Griek z'n kapsel is verregend vanmorgen en hij is not amused. Nu moet ie een stukje gevulde koek om z'n gekrenkte hartje te helen.
[ afbeelding ]
Heeft ie geen regenkapje?quote:Op zaterdag 20 juli 2019 12:43 schreef Greys het volgende:
De Griek z'n kapsel is verregend vanmorgen en hij is not amused. Nu moet ie een stukje gevulde koek om z'n gekrenkte hartje te helen.
[ afbeelding ]
Wel z'n tandjes poetsen he!quote:Op zaterdag 20 juli 2019 12:43 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
Jaquote:
Neequote:Op zaterdag 20 juli 2019 12:48 schreef Strani het volgende:
@:Greys heb je wel m'n review van de satekroket gezien?
Pruillie is het.quote:
Oh ik hóu van een satekroket met een hard korstje.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 21:44 schreef Strani het volgende:
Nou ik ben weer thuis. De patiet oorlog was prima maar daar komen jullie natuurlijk niet voor.
De satekroket was ook prima te eten. Ik denk wel dat ze hem iets te lang in het vet hadden liggen want hij was wat hard, maar daar kan de kroket niks aan doen. De inhoud smaakte prima.
Ik zal het de jongen niet al te kwalijk nemen want hij werkt nog maar net in de snackbar.
Ja, ze gaven er een flinke bak mosterd bij in plaats van zo'n lullig zakjequote:Op zaterdag 20 juli 2019 12:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh ik hóu van een satekroket met een hard korstje.
Fijn dat het grotendeels bevallen is! Heb je hem nou nog gedipt in saus?
quote:Op vrijdag 19 juli 2019 23:48 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Vergeleken hiermee zijn die spinnenplaatjes van @:Cyan9 nog bijna cute.![]()
En nee Cyan, dat is geen uitnodiging er nog een lading te posten.![]()
Ik ookquote:Op zaterdag 20 juli 2019 13:04 schreef Dave het volgende:
Nou ja, misschien is het superlekker, maar ik was er tot nu toe vanuit gegaan dat het een foutje was als er er een zakje mosterd bij zat.
Die filmpjes waarbij 30000000 babyspinnetjes uit een nest uitzwermen zijn ook altijd zo cute.quote:
Maar dan proef je de satekroketinhoud toch amper.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 12:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja, ze gaven er een flinke bak mosterd bij in plaats van zo'n lullig zakjeToch netjes.
Oh dat viel enorm mee hoorquote:Op zaterdag 20 juli 2019 13:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar dan proef je de satekroketinhoud toch amper.
Mwah, nou ja, er zaten wel de hele tijd twee blonde meisjes bij de snackbar gisteren, en die zaten daar denk ik niet voor de satekrokettenquote:
Ga ik toch weer denken dat de satékroket in dit geval dubbelzinnig isquote:Op zaterdag 20 juli 2019 13:50 schreef Dave het volgende:
Volgende keer een selfie met de satékroket en snackbarjongen!
Dan was het meer de snackbarjongen met zijn satékroket.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 13:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Ga ik toch weer denken dat de satékroket in dit geval dubbelzinnig is
Je reputatie heeft al te veel schade aangericht, vrees ikquote:Op zaterdag 20 juli 2019 13:59 schreef Dave het volgende:
Ik had het inderdaad bewust in deze volgorde en zonder bezittelijk voornaamwoord getikt.
twitter:AranBade twitterde op zaterdag 20-07-2019 om 12:33:02Weekend poll: naar welke stad moet het Songfestival 2020? #songfestival #eurovision #Eurovision2020 reageer retweet
Kijk, dat zijn duidelijke cijfers.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 14:13 schreef Dave het volgende:
Aran gooit er ook maar een poll tegen aan.twitter:AranBade twitterde op zaterdag 20-07-2019 om 12:33:02Weekend poll: naar welke stad moet het Songfestival 2020? #songfestival #eurovision #Eurovision2020 reageer retweet
Die mensen hebben smaak.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 14:13 schreef Dave het volgende:
Aran gooit er ook maar een poll tegen aan.twitter:AranBade twitterde op zaterdag 20-07-2019 om 12:33:02Weekend poll: naar welke stad moet het Songfestival 2020? #songfestival #eurovision #Eurovision2020 reageer retweet
Ik zou daar zelf de paprika uit laten want dat overheerst zo en straks proef je de goddelijke combi van tomaat pesto mozzarella minder. Maar gewoon lekker bij elkaar kwakken wat jij lekker vindt natuurlijk!quote:Op zaterdag 20 juli 2019 14:19 schreef ryxje het volgende:
Kreeg deze ingrediënten voor een pasta salade in mijn kop.
Pasta
Paprika
Roma tomaat
Pesto groen
Mozzarella
Basilicum
Olijven
Pijnboompitten
hoeveelheden naar smaak
Ondertussen doet Richard Telegraaf een weekendje Maastricht..quote:Op zaterdag 20 juli 2019 14:13 schreef Dave het volgende:
twitter:RichardCrommert twitterde op zaterdag 20-07-2019 om 13:56:14Langs de verdedigingswerken in Maastricht gelopen. Magnifiek om te zien. Nooit gedacht dat het zo groot was https://t.co/LjDnISrtWM reageer retweet
Ik zou er gewoon mosterd doorheen doen!quote:Op zaterdag 20 juli 2019 14:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zou daar zelf de paprika uit laten want dat overheerst zo en straks proef je de goddelijke combi van tomaat pesto mozzarella minder. Maar gewoon lekker bij elkaar kwakken wat jij lekker vindt natuurlijk!
Gadverdammequote:Op zaterdag 20 juli 2019 14:29 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik zou er gewoon mosterd doorheen doen!
Haha eens, ik vind paprika ook altijd overheersend in gerechten, dat laat ik er soms bewust uit.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 14:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zou daar zelf de paprika uit laten want dat overheerst zo en straks proef je de goddelijke combi van tomaat pesto mozzarella minder. Maar gewoon lekker bij elkaar kwakken wat jij lekker vindt natuurlijk!
Zou hij ook kaartjes voor Rieu hebben gekregen?quote:Op zaterdag 20 juli 2019 14:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Ondertussen doet Richard Telegraaf een weekendje Maastricht..twitter:RichardCrommert twitterde op zaterdag 20-07-2019 om 13:56:14Langs de verdedigingswerken in Maastricht gelopen. Magnifiek om te zien. Nooit gedacht dat het zo groot was https://t.co/LjDnISrtWM reageer retweet
Je kan het ook vervangen met zongedroogte tomaatjesquote:Op zaterdag 20 juli 2019 14:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh weet ik niet, misschien van z'n moeder die op die foto's staat en volgens mij in Maastricht woont.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 14:43 schreef Em31 het volgende:
[..]
Zou hij ook kaartjes voor Rieu hebben gekregen?
Ja dat vind ik veel lekkerder in die combinatie.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 14:44 schreef ryxje het volgende:
[..]
Je kan het ook vervangen met zongedroogte tomaatjes
Ooooooooh dat verklaart een hoopquote:Op zaterdag 20 juli 2019 14:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh weet ik niet, misschien van z'n moeder die op die foto's staat en volgens mij in Maastricht woont.
Ik doe het zelfs nergens bewust in en als ik ergens iets krijg met paprika erin vis ik de meeste stukjes eruit.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 14:34 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Haha eens, ik vind paprika ook altijd overheersend in gerechten, dat laat ik er soms bewust uit.
Ik vind paprika juist lekker, gebruik het dan ook vaak. In salades, in wokgerechten, in curry's, noem iets en ik heb er waarschijnlijk wel eens paprika in gegooid.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 14:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik doe het zelfs nergens bewust in en als ik ergens iets krijg met paprika erin vis ik de meeste stukjes eruit.Verpest voor mij vaak echt de rest door dat overheersende.
Heb hem op FB en zag dat z'n moeder hem gister verwende bij haar thuis met lekkere hapjes en dat iemand eronder schreef 'oh dan zit je in Maastricht'. Dus ik snap nu z'n beetje-voorkeur ook wel iets beter.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 14:47 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ooooooooh dat verklaart een hoopdat wist ik niet
die opmerking krijg ik wel vaker. Maar heb er een hekel aan als ik voor alleen mijzelf moet koken. Maar vind het echt leuk om voor een kleine groepje te kokenquote:Op zaterdag 20 juli 2019 14:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
He, zitten er hier een aantal mensen die een beetje houden van koken?
Ik zoek namelijk wat inspiratie voor dingen die snel op moeten deze week.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 14:51 schreef ryxje het volgende:
[..]
die opmerking krijg ik wel vaker. Maar heb er een hekel aan als ik voor alleen mijzelf moet koken. Maar vind het echt leuk om voor een kleine groepje te koken
Mooi zo! Erg verdiend.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 14:52 schreef Greys het volgende:
Ohhh wat is dit haar gegund!
Sari had nog geen club en nu..
https://www.telegraaf.nl/(...)-maakt-droomtransfer
In de kleur 'sla me'. En die muziek in het eerste deelquote:Op zaterdag 20 juli 2019 15:00 schreef Dave het volgende:
- M'n voorhoofd is zo groot als Meerdijk, en nu proberen we er Urk van te maken.
- Je moet de randjes altijd een beetje kietelen *wink*
Haha die heb ik gisteren gekeken. Ik kijk soms wel video's van haar, ze doet het gewoon leuk.quote:
Je wordt geen weervrouw, greys.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 11:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Vanaf eind van de middag wordt het zonnig en droog en mooi. Tis hier net zelfs bijgesteld naar vanaf drie uur al zonnig en droog.
Heb net met verkrampte schouders van de angst in dik onweer de honden uitgelaten, dat was iets minder.
Niet slecht inderdaadquote:Op zaterdag 20 juli 2019 15:36 schreef Em31 het volgende:
Jaloers op hoe Jessie J er zonder make-up uitziet
Dat met de citroen en limoen doe ik al, met wat munt en of komkommer.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 15:04 schreef ryxje het volgende:
@:kaneelstokje
Bloemkool met de sperziebonen en wortels opbakken met krieltjes.
Kan niks bedenken met de worst. Ben een vegetariër. En je puntpaprika kan met een peper ergens erdoor limoen en citroen kan je juist gebruiken als smaakmaker in een grote kan water of als afblussen bij paella of risotto..
Sowieso vind ik het opvallend hoe mensen er met een dikke laag make-up vaak eigenlijk veel minder aantrekkelijk uit zien dan gewoon zonder make-up.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 15:36 schreef Em31 het volgende:
Jaloers op hoe Jessie J er zonder make-up uitziet
quote:Op zaterdag 20 juli 2019 15:38 schreef Strani het volgende:
[..]
Niet slecht inderdaadMaar ik verwacht eigenlijk niet minder dan dit van elke FOK!ster.
Soms zie ik weleens meisjes die ook zo veel dragen als Nikkie doet in haar filmpjes, ik vind het wel mooi (en knap hoe ze het doen), maar in het echt en overdag staat dat toch wel heel onnatuurlijk.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 15:52 schreef I. het volgende:
[..]
Sowieso vind ik het opvallend hoe mensen er met een dikke laag make-up vaak eigenlijk veel minder aantrekkelijk uit zien dan gewoon zonder make-up.
Behalve Nikkie dan, maar die heeft haar gezicht ook dermate laten verbouwen, dat ze er júíst alleen met make-up op beter uitziet.
Ik zat de video even door te browsen en het is schrikbarend hoeveel plamuur Nikki op haar gezicht doetquote:Op zaterdag 20 juli 2019 15:52 schreef I. het volgende:
[..]
Sowieso vind ik het opvallend hoe mensen er met een dikke laag make-up vaak eigenlijk veel minder aantrekkelijk uit zien dan gewoon zonder make-up.
Behalve Nikkie dan, maar die heeft haar gezicht ook dermate laten verbouwen, dat ze er júíst alleen met make-up op beter uitziet.
Vind het echt zonde. Geeft toch wel een vertekend beeld. Alsof dat de nieuwe norm is ofzo.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 16:00 schreef Em31 het volgende:
[..]
Soms zie ik weleens meisjes die ook zo veel dragen als Nikkie doet in haar filmpjes, ik vind het wel mooi (en knap hoe ze het doen), maar in het echt en overdag staat dat toch wel heel onnatuurlijk.
quote:Op zaterdag 20 juli 2019 15:55 schreef Em31 het volgende:
[..]Ik zou willen dat ik dit kon bevestigen, maar helaas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |