Zelfs dan is er nog wel verschil geloof ikquote:Op vrijdag 19 juli 2019 13:04 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Jawel, maar geen goeie headphones.
Ja klopt, maar niet echt surround. Wel wat effect maar dat vond ik niet zo.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 13:05 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zelfs dan is er nog wel verschil geloof ik
Even een tr meegepaktquote:Op vrijdag 19 juli 2019 13:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Prima.
Krijg dan de tyfus maar met je PM.
@Taglianoquote:Op vrijdag 19 juli 2019 13:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Prima.
Krijg dan de tyfus maar met je PM.
Zal ik het voor jou wel navragen doublepain? (PM/DM)quote:Op vrijdag 19 juli 2019 13:05 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zelfs dan is er nog wel verschil geloof ik
Heb een goeie Sony headset, maar geluid is echt next levelquote:Op vrijdag 19 juli 2019 13:06 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ja klopt, maar niet echt surround. Wel wat effect maar dat vond ik niet zo.
Ik sluit me aan bij Calandquote:Op vrijdag 19 juli 2019 13:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zal ik het voor jou wel navragen doublepain? (PM/DM)
Smaakt het geluid naar gravel?quote:Op vrijdag 19 juli 2019 13:06 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Heb een goeie Sony headset, maar geluid is echt next level
Ik zat toevallig vanochtend te kijken naar een nieuwe over ear. Jij tips?quote:Op vrijdag 19 juli 2019 13:06 schreef Doublepain het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 19 juli 2019 13:06 schreef Doublepain het volgende:
[..]
[..]
Ik sluit me aan bij Caland
Natuurlijk. Midden in de natuur, lekker mountainbiken door de bergen, zwemmen bij de watervallen en toch binnen een kwartier toch nog in de stad kunnen zijn. Ah en in de bar halve liters voor 50 eurocent. Prima.quote:
@Smoofie of @Lange_Lans kwam een tijdje terug met een goeie geloof ik, zelf geen idee, heb gewoon een rond de 100 gekochtquote:Op vrijdag 19 juli 2019 13:07 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ik zat toevallig vanochtend te kijken naar een nieuwe over ear. Jij tips?
heyquote:Op vrijdag 19 juli 2019 13:13 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Lol, zag net een volwassen man met een Willem II shirt lopen.
In een babywinkel (Van Asten in Tilburg).
Wat een ontzettende pauper ben je dan zeg.
Fixed.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 13:13 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Lol, zag net een volwassen man in Tilburg lopen
@Caland vindt dit een goede grap.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 13:17 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Is de vader van Depay ook al bij een club gespot? Of heeft hij geen vader? #dtv
sowquote:Op vrijdag 19 juli 2019 13:17 schreef Zipportal het volgende:
[..]
moet eigenlijk bij de Action zijn voor wat duct tapequote:Op vrijdag 19 juli 2019 13:18 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ben altijd wel te spreken over de AH Excellent wijnen.
Logisch dat je dan naar de AH gaat.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 13:19 schreef aTypisch het volgende:
[..]
moet eigenlijk bij de Action zijn voor wat duct tape
quote:Op vrijdag 19 juli 2019 13:17 schreef Zipportal het volgende:
[..]
dat is daar bijquote:Op vrijdag 19 juli 2019 13:19 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Logisch dat je dan naar de AH gaat.
Zit er tegenover maatquote:Op vrijdag 19 juli 2019 13:19 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Logisch dat je dan naar de AH gaat.
Ik hoorde dat de hele emmapassage weg isquote:Op vrijdag 19 juli 2019 13:20 schreef aTypisch het volgende:
[..]
dat is daar bij
die in de emmapassage is weg
Zal nu wel lollies aan het kopen zijn.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 13:07 schreef Buitendam het volgende:
@:GGMM loopt blauwtjes bij twee volwassen mannen op het Fok!forum.
Jeetje.
Die zal ook wel naar Kermis FM luisteren dan.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 13:13 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Van Astennnn, Baby Super Storeeee.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 13:13 schreef Lenny_Leonard het volgende:
doe normaal debielquote:Op vrijdag 19 juli 2019 13:40 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Van Astennnn, Baby Super Storeeee.
Leuk papa Lenny!!
quote:Op vrijdag 19 juli 2019 13:47 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Geantwoord, maar ik zou toch even langs een SOA-kliniek gaan als ik jou was.
Lolquote:Op vrijdag 19 juli 2019 13:47 schreef DonRaja het volgende:
[..]
WTFquote:Op vrijdag 19 juli 2019 13:47 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Verdomme, kut Charlottequote:Op vrijdag 19 juli 2019 13:47 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Smerige vette dikzak.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 14:05 schreef Doublepain het volgende:
Ik eet een broodje met proteine chocopasta
Moet jij wetenquote:Op vrijdag 19 juli 2019 14:05 schreef Doublepain het volgende:
Ik eet een broodje met proteine chocopasta
Ja nogal, we waren gisteren bij je moeder namelijkquote:Op vrijdag 19 juli 2019 14:06 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Nu je dat leest maak je je óók direct zorgen over een SOA? Verdacht.
Ik heb hier geen antwoord op.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 14:07 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ja nogal, we waren gisteren bij je moeder namelijk
EDIT: https://twitter.com/thierrybaudet/status/1152186118831562752?s=20quote:
quote:Op vrijdag 19 juli 2019 14:10 schreef Doublepain het volgende:
[..]
EDIT: https://twitter.com/thierrybaudet/status/1152186118831562752?s=20
lol, twitter is kapot op . FOK! @:Danny @:Banny
Ik ga weer FVD stemmen
twitter:thierrybaudet twitterde op vrijdag 19-07-2019 om 13:59:11Even om de discussie helder te krijgen: VVD en CDA willen nu dus de families van IS-strijders, die willens en wetens naar het kalifaat zijn afgereisd om dit weerzinwekkende terreurregime te steunen, terughalen naar NL. Grapperhaus wil zelfs “met ze in gesprek”. Waanzin. #FVD https://t.co/4Gvghi7grD reageer retweet
Mijn post is verwijderdquote:Op vrijdag 19 juli 2019 14:20 schreef Elan het volgende:
GC / [Vraag wat je wil] aan een van de maagdenhuis bezetters
Dit topic
Ik heb ook even wat bijgedragen.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 14:20 schreef Elan het volgende:
GC / [Vraag wat je wil] aan een van de maagdenhuis bezetters
Dit topic
Crewbash. Genote.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 14:29 schreef Caland het volgende:
Beetje vreemd dat een post met ‘leuke TT’ is weggehaald van mij
Wat is @:onlogisch toch een incapabel stuk vreten
Het lijkt erop dat @onlogisch niet zo lekker in zijn vel zit.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 14:29 schreef GGMM het volgende:
Scrummie krijgt zonder enige aanleiding een enorme sneer van onlogisch te verwerken.
Ja het sporten noem je niet, dat is verleden tijd zekerquote:Op vrijdag 19 juli 2019 14:35 schreef onlogisch het volgende:
Tijdje niet gehaxballed, dan krijg je dat soort dingen hé. Ik moet ergens op uitdelen.
Morgen klappen we wel even maat.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 14:37 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ja het sporten noem je niet, dat is verleden tijd zeker
Walgelijk stuk collectief van cellen dat je bent
Lekker maatquote:Op vrijdag 19 juli 2019 14:33 schreef Doublepain het volgende:
[..]
GOD
Ik ben +/- 2 uur rijden ervandaan volgende week
@aTypisch of @kapiteintje willen altijd de betweter uithangenquote:
Zeker naar Ohrid?quote:Op vrijdag 19 juli 2019 14:43 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Lekker maat
Macedonië ken ik niet maar oost europa god bevalt altijd wel
Oke gedaanquote:Op vrijdag 19 juli 2019 14:43 schreef Doublepain het volgende:
[..]
@:atypisch of @:kapiteintje willen altijd de betweter uithangen
Gewoon meteen gelijk geven, ben je ervan af
[..]
Zeker naar Ohrid?
Ja inderdaad, je gaat mensen die op de grond liggen een trap na geven. Leuke vent ben jij zeg. How low can you go.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 14:43 schreef Doublepain het volgende:
[..]
@:atypisch of @:kapiteintje willen altijd de betweter uithangen
Gewoon meteen gelijk geven, ben je ervan af
[..]
Zeker naar Ohrid?
Wat doe jij voor werk dan dat je jezelf zoveel beter vindt dan een ander?quote:
ik doe iets met computersquote:Op vrijdag 19 juli 2019 14:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat doe jij voor werk dan dat je jezelf zoveel beter vindt dan een ander?
quote:Op vrijdag 19 juli 2019 14:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja inderdaad, je gaat mensen die op de grond liggen een trap na geven. Leuke vent ben jij zeg. How low can you go.
misstaat niet in het rijtjequote:Op vrijdag 19 juli 2019 14:53 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[Vraag wat je wil] die iets doet met computers.
@:VraagWatJeWil
Je stelt vragen om een kwetsbaar persoon de grond in te trappen, dat siert je niet.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 14:53 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Stel gewoon directe vragen aan een kraker, daar is het topic toch voor?
Boeiend, links tuigquote:Op vrijdag 19 juli 2019 15:00 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je stelt vragen om een kwetsbaar persoon de grond in te trappen, dat siert je niet.
Omdat hij/zij/whatever dat artikel gebruikte als excuus voor een zogenaamde burnout, omdat ie naast zijn studie zogenaamd druk was met bestuursdingen/vrijwilligerswerk, en is ook nog eens kraakt.. daar mag je niks over vragen?quote:Op vrijdag 19 juli 2019 15:00 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je stelt vragen om een kwetsbaar persoon de grond in te trappen, dat siert je niet.
Je geeft een oordeel zonder iemand zijn verhaal te weten en vervolgens geef je hem een extra trap na. Dat vind ik niet sterk van je. Ik hoop dat mensen een beetje aardiger voor jou zijn wanneer jij eens overvallen wordt door het leven.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 15:02 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Omdat hij/zij/whatever dat artikel gebruikte als excuus voor een zogenaamde burnout, omdat ie naast zijn studie zogenaamd druk was met bestuursdingen/vrijwilligerswerk, en is ook nog eens kraakt.. daar mag je niks over vragen?
Ik hoop juist dat mensen tegenwoordig wat harder zijn en gewoon over alles kunnen praten ipv zielig doen en telkens iemand aaien over zijn bol.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 15:07 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je geeft een oordeel zonder iemand zijn verhaal te weten en vervolgens geef je hem een extra trap na. Dat vind ik niet sterk van je. Ik hoop dat mensen een beetje aardiger voor jou zijn wanneer jij eens overvallen wordt door het leven.
Nu hou ik erover op. Anders grijpt onlogisch weer in.
Ah ok, dus dat is de methode. We gaan mensen die in de put zitten gewoon losers noemen en dan lost alles zichzelf op. Je gedraagt je echt als iemand met het levensinzicht van een 14-jarige.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 15:11 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik hoop juist dat mensen tegenwoordig wat harder zijn en gewoon over alles kunnen praten ipv zielig doen en telkens iemand aaien over zijn bol.
Maargoed daar heb jij moeite mee blijkt.
Werd je account maar gewist.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 15:20 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Huh, dat vraag wat je wil topic is ineens uit mijn AT gegaan. Volgens mij zijn er posts gewist!
Je doet alsof we het over een arme sloeber hebben uit de sloppenwijken van Rio de Janeiro. Het is een studentje, die zijn studie het liefst zoveel mogelijk uitstelt en lekker wil werken aan projectjes zoals ie zelf zegt.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 15:18 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ah ok, dus dat is de methode. We gaan mensen die in de put zitten gewoon losers noemen en dan lost alles zichzelf op. Je gedraagt je echt als iemand met het levensinzicht van een 14-jarige.
depressie is toch veel hipperquote:Op vrijdag 19 juli 2019 15:14 schreef Caland het volgende:
Een burnout krijgen is hip onder jong links tuig.
quote:Op vrijdag 19 juli 2019 15:24 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Een voorbeeld hiervan is @:Scrummie2.0
Bedankt.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 15:22 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ik zal zo even een mailtje sturen naar forum@fok.nl
Ohquote:Op vrijdag 19 juli 2019 15:25 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ik ben niet links en niet depressief.
ik ook hoorquote:Op vrijdag 19 juli 2019 15:24 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Een voorbeeld hiervan is @:Scrummie2.0
Hahahaha lolquote:Op vrijdag 19 juli 2019 15:29 schreef Tjacka het volgende:
Ik ga Scrummie3.0 alvast aanmaken. Dan moet hij 4.0 aanmaken lol
Hahahahaquote:Op vrijdag 19 juli 2019 15:29 schreef Tjacka het volgende:
quote:Op vrijdag 19 juli 2019 15:29 schreef Tjacka het volgende:
Als zwakkeren een trap na geven jouw manier van in het leven staan is dan zegt dat meer over jouzelf dan over een ander. Dat jij een bepaald falen moet projecteren op anderen om jezelf niet schuldig te hoeven over je eigen lafhartige gedrag is tekenend.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 15:21 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je doet alsof we het over een arme sloeber hebben uit de sloppenwijken van Rio de Janeiro. Het is een studentje, die zijn studie het liefst zoveel mogelijk uitstelt en lekker wil werken aan projectjes zoals ie zelf zegt.
quote:Op vrijdag 19 juli 2019 15:29 schreef Tjacka het volgende:
Oke je hebt gelijkquote:Op vrijdag 19 juli 2019 15:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Als zwakkeren een trap na geven jouw manier van in het leven staan is dan zegt dat meer over jouzelf dan over een ander. Dat jij een bepaald falen moet projecteren op anderen om jezelf niet schuldig te hoeven over je eigen lafhartige gedrag is tekenend.
is dit kip piri?quote:Op vrijdag 19 juli 2019 15:33 schreef Tjacka het volgende:
was leuk grapje he jongens
dit was mijn reactie na het versturen
[ afbeelding ]
Haha je bent geen modereeter meerquote:Op vrijdag 19 juli 2019 15:35 schreef Charlotte3 het volgende:
Jammer dat ik de geschiedenis van aangepaste berichten niet meer kan zien...
Stinho.quote:
Nee.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 15:37 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Haha je bent geen modereeter meer
Ben je ontslagen
quote:Op vrijdag 19 juli 2019 15:35 schreef Charlotte3 het volgende:
Jammer dat ik de geschiedenis van aangepaste berichten niet meer kan zien...
quote:
quote:Editgeschiedenis van dit bericht:
Revisie #0 Vieze varkens. Ik ga tekenen (origineel bericht) - ingevoerd op 19-07-2019 15:38
Welkequote:Op vrijdag 19 juli 2019 15:48 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Tino Martin nu @ Kermis FM
@:jancees
Dat wordt dus een verrassing voor jou.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ga bij m'n ouders eten, dus weet niet wat er op het menu staat.
ik zou vanavond gaan als ik jou wasquote:Op vrijdag 19 juli 2019 17:02 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Wat vind je van het programma trouwens? @:jancees
19 JUL
John West, Lange Frans, Alex, Wesly Bronkhorst, Dries Roelvink en Quido van de Graaf
20 JUL
Henk Dissel, Ferry de Lits, Rob van Daal en Danny Canters
21 JUL
Frank Smeekens, Bas Hutten, Randy schoonderwaldt, Joeri Plaizier, Nelis Leenman en Vinzzent
22 JUL
Tim Douwsma, Roy Donders, John de Bever, Wesley Klein, Pascal Redeker, Alex, DJ Coenio en vele andere.
23 JUL
John West, Jordy vd Boer en Raymon Hermans
24 JUL
Zanger Kafke, Cooldown Café, Radje Draaien en Buren van de Brandweer
25 JUL
Snollebollekes, Alex en Randy Schoonderwaldt
26 JUL
Django Wagner, Henk Dissel, Danny Nikolay en DJ Coenio
27 JUL
Zanger Kafke, Rene Schuurmans, Peer&Pijn, Etiënne en DJ Coenio
28 JUL
Jeroen van Zelst, Jeffrey Heesen, Gino Meijs, Frank Smeekens en Jordy van den Boer.
Ik heb een keer aan hem gevraagd of hij z'n naam niet moest veranderen in Zanger Kanker. Was bijna vechten, wat ik ongetwijfeld hard zou hebben verloren, want mokerdronken.quote:
quote:Op vrijdag 19 juli 2019 17:06 schreef JanCees het volgende:
[..]
ik zou vanavond gaan als ik jou was
morgen ook leuk
21 jul is joeri plaizier, nelis leeman (die typfout van hun) en vinzzent wel leuk
22 tim douwsma is oke. bever, wesley klein en ons pascal zijn natuurlijk top
23 jul John west genot en raymon hermans ook prima talent
24 ken ik alleen die kafke door jou
25 snollebollekes wel leuk maar zal wel giga druk zijn denk ik
26 djangogod, henk dissel ook TOP alleen niet echt kermis
28 jeffrey heesen is top
lenny vindt hem beter dan rené karst terwijl die kafke welgeteld 1 liedje heeftquote:Op vrijdag 19 juli 2019 17:09 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik heb een keer aan hem gevraagd of hij z'n naam niet moest veranderen in Zanger Kanker. Was bijna vechten, wat ik ongetwijfeld hard zou hebben verloren, want mokerdronken.
22ste naar pascal dan !!!quote:Op vrijdag 19 juli 2019 17:10 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Vanavond al plannen.
23 juli lijkt me wel genot. Raymon Hermans niks mis mee. M'n favoriet. En dan ook nog eens John West erbij.
Lennyquote:Op vrijdag 19 juli 2019 17:10 schreef JanCees het volgende:
[..]
lenny vindt hem beter dan rené karst terwijl die kafke welgeteld 1 liedje heeft
Hij neemt zichzelf ook niet echt serieus he. Uit de hand gelopen grap.quote:
Dit is niet waar. Ik kan wel om Kafke lachen. Ik vind het niet beter dan Rene Karst.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 17:10 schreef JanCees het volgende:
[..]
lenny vindt hem beter dan rené karst terwijl die kafke welgeteld 1 liedje heeft
quote:Op vrijdag 19 juli 2019 17:12 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dit is niet waar. Ik kan wel om Kafke lachen. Ik vind het niet beter dan Rene Karst.
quote:Op zondag 14 juli 2019 22:40 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Kafke > Karst.
Al spreekt dat te dik in de kist je vast aan. Snap ik wel.
kom je hier nooit?quote:Op vrijdag 19 juli 2019 17:12 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ken ik niet maat. Ik ga meteen luisteren.
Oei.quote:
je valt door de mandquote:Op vrijdag 19 juli 2019 17:15 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Sorry maat, ik was toen niet serieus.
Wat zwak dit.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 17:15 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Sorry maat, ik was toen niet serieus.
Ik wilde je even kwaad krijgen, de reactie viel tegen. Sorry Scrummie!!quote:Op vrijdag 19 juli 2019 17:56 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Je lat voor legendarische VBL posts ligt ontzettend laag.
Niet weer doen hè.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 17:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik wilde je even kwaad krijgen, de reactie viel tegen. Sorry Scrummie!!
Alleen als hij voldoet aan de criteria.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 18:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik zal nooit weer een post van jou in dat topic plaatsen!
VIESDIKquote:Op vrijdag 19 juli 2019 18:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wat voor? (ik heb patat gegeten, met een broodje kroket)
Smerige vetzak.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 18:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wat voor pizza? (ik heb patat gegeten, met een broodje kroket)
Quattro formaggi. Hopelijk heeft het gesmaakt!quote:Op vrijdag 19 juli 2019 18:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wat voor? (ik heb patat gegeten, met een broodje kroket)
Ja was heerlijk makker.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 18:13 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Quattro formaggi. Hopelijk heeft het gesmaakt!
WAT EEN TOEVALquote:Op vrijdag 19 juli 2019 18:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ga dezelfde eten als Scrum, en jij?
uh zo'n AH merk, salami, olijven en prei (geen idee hoe dat heet)quote:Op vrijdag 19 juli 2019 18:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ga dezelfde eten als Scrum, en jij?
Eet smakelijkquote:Op vrijdag 19 juli 2019 18:15 schreef Doublepain het volgende:
[..]
uh zo'n AH merk, salami, olijven en prei (geen idee hoe dat heet)
Ik eet meestal rond 20.00 maar tot 23.00 wachten ga ik niet volhouden.quote:
Ben meestal rond 9/10 klaar met gym, vandaarquote:Op vrijdag 19 juli 2019 18:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik eet meestal rond 20.00 maar tot 23.00 wachten ga ik niet volhouden.
Het werd agv.quote:
quote:
Ja.quote:
Die dikke moeder van je, die is niet slim.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan gebeuren met zoveel mensen op elkaars lip.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 20:17 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
https://www.omroepgelderl(...)litie-doet-onderzoek
ik denk drank en drugsquote:Op vrijdag 19 juli 2019 20:17 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
https://www.omroepgelderl(...)litie-doet-onderzoek
''Hij genoot van het leven''quote:
Hij ligt wel gelijk onder een zeiltje op de camping.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 20:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kan gebeuren met zoveel mensen op elkaars lip.
Het maakt mij verder geen jota uit dat je friet eet, maar waarom in godsnaam daar een wit broodje bij eten?quote:Op vrijdag 19 juli 2019 18:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wat voor pizza? (ik heb patat gegeten, met een broodje kroket)
Ik denk hivaidsquote:
Wanneer ga jij naar de Lion King?quote:Op vrijdag 19 juli 2019 20:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kan gebeuren met zoveel mensen op elkaars lip.
quote:Op vrijdag 19 juli 2019 20:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh doe je nog steeds aan deze act.
Ik ben van de week naar Aladdin geweest. Die was echt leuk wel.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 20:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh doe je nog steeds aan deze act.
Dat wordt zweten voor hem in de moskee.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 21:16 schreef Elan het volgende:
Wtf we krijgen een hittegolf des doods @:Kingroland
Genot. Vanaf wanneer?quote:Op vrijdag 19 juli 2019 21:16 schreef Elan het volgende:
Na of voor woensdag???????quote:Op vrijdag 19 juli 2019 21:16 schreef Elan het volgende:
Ik zit volgende week in het noordoosten van het land. Dan weet je dat.quote:
@GGMMquote:Op vrijdag 19 juli 2019 21:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Dinsdag komt meestal voor de woensdag, ongelooflijke idioot.
Meestal? Wanneer niet dan?quote:Op vrijdag 19 juli 2019 21:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Dinsdag komt meestal voor de woensdag, ongelooflijke idioot.
Lekker. Geniet er van straksquote:Op vrijdag 19 juli 2019 22:00 schreef Doublepain het volgende:
Pizza in de oven
@:scrummie2.0
@:haags_kwartiertje
Al in rdam?quote:Op vrijdag 19 juli 2019 21:34 schreef KingRoland het volgende:
Wel grappig dat iedereen daar een grote bek had dat het deze zomer gewoon rond de 20 graden zou worden.
En we zijn pas in juli.
Net voor 23 euro gegeten + drankjes hier (2 pers) genotquote:Op vrijdag 19 juli 2019 22:12 schreef Doublepain het volgende:
Wel mooi dat Iran werkt aan een beter milieu
twitter:realDonaldTrump twitterde op vrijdag 19-07-2019 om 22:01:47Just spoke to @KanyeWest about his friend A$AP Rocky’s incarceration. I will be calling the very talented Prime Minister of Sweden to see what we can do about helping A$AP Rocky. So many people would like to see this quickly resolved! reageer retweet
Hoeveel denar is dat? 2000?quote:Op vrijdag 19 juli 2019 22:17 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Net voor 23 euro gegeten + drankjes hier (2 pers) genot
Ja sowieso toeristischquote:Op vrijdag 19 juli 2019 22:22 schreef Doublepain het volgende:
Macedonie is best duur geworden door al die toeristen, Servie is wel cheaper
quote:Op vrijdag 19 juli 2019 22:30 schreef kapiteintje het volgende:
Glaasje rode wijn, Rolling Stones op de achtergrond. Niks mis mee.
Kan zo op de grachtengordel gaan wonen.
Sympathy for the Devil staat nu op.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 22:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mijn favoriet van Rolling Stones
Ja ouwe reusquote:Op vrijdag 19 juli 2019 22:31 schreef Doublepain het volgende:
Maar waar zit je nou @:Wereldgozer??
OHRID??????
Dat verklaard een hoop ja, tering veel Nederlanders ook tegenwoordigquote:Op vrijdag 19 juli 2019 22:36 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ja ouwe reus
Wel mooi, cultuurshock van de Henk en Ingrids in de bus toen ze balkania gebouwen zagen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |