Editgeschiedenis van dit bericht:quote:
Dit boeit niemand.quote:Op donderdag 18 juli 2019 20:44 schreef kapiteintje het volgende:
Vrienden
Net heerlijk cordon bleu met bloemkool en krieltjes op.
quote:
quote:Editgeschiedenis van dit bericht:
Revisie #0 (origineel bericht) - ingevoerd op 18-07-2019 20:37
Zondag naar de moskee.
Ik hoop dat het gesmaakt heeft!quote:Op donderdag 18 juli 2019 20:44 schreef kapiteintje het volgende:
Vrienden
Net heerlijk cordon bleu met bloemkool en krieltjes op.
quote:Op donderdag 18 juli 2019 20:46 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Vriendenlijst:
Onlogisch
Shitlist:
Onlogisch
quote:Op donderdag 18 juli 2019 20:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Bedankt vriend, bij deze zit het weer goed tussen ons.
ik heb een hitlist. iedereen die mij irriteert komt eropquote:Op donderdag 18 juli 2019 20:46 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Vriendenlijst:
Onlogisch
Shitlist:
Onlogisch
[..]
[..]
Plaats dan gelijk een URL idioot.quote:Op donderdag 18 juli 2019 20:50 schreef KingRoland het volgende:
Als Haags zo doorgaat bij het topic over het weer komt hij erop. hij begeeft zich op glad ijs
ik ben op mobielquote:Op donderdag 18 juli 2019 20:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Plaats dan gelijk een URL idioot.
Ik heb toch geen idee waar je het over hebt, mongool. Post een link als je wilt dat ik het snap.quote:Op donderdag 18 juli 2019 20:50 schreef KingRoland het volgende:
Als Haags zo doorgaat bij het topic over het weer komt hij erop. hij begeeft zich op glad ijs
Ik vind dit een leuk en tevens intelligent grapje.quote:
Vriendenlijst:quote:Op donderdag 18 juli 2019 21:00 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik vind dit een leuk en tevens intelligent grapje.
En nu ga ik een espresso zetten, want ik heb tegenwoordig voor 800 euro aan spullen en daar maak ik me toch een bakken donkerbruine godennectar mee.
en als je geen spullen heb pleur ik dat zo in de gootsteenquote:Op donderdag 18 juli 2019 21:00 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik vind dit een leuk en tevens intelligent grapje.
En nu ga ik een espresso zetten, want ik heb tegenwoordig voor 800 euro aan spullen en daar maak ik me toch een bakken donkerbruine godennectar mee.
Macaroni in de wasbakquote:Op donderdag 18 juli 2019 21:06 schreef JanCees het volgende:
[..]
en als je geen spullen heb pleur ik dat zo in de gootsteen
moet je maar spullen hebben
Voor wat?quote:Op donderdag 18 juli 2019 21:12 schreef KingRoland het volgende:
Wie gaat er naar scheveningen?
@:haags_kwartiertje @:mortaxx @:kapiteintje @:elan @:scrummie2.0 @:tarado @:donraja
Wat ga je doen in skiffa dan ah mattie?quote:Op donderdag 18 juli 2019 21:12 schreef KingRoland het volgende:
@:haags_kwartiertje @:mortaxx @:kapiteintje @:elan @:scrummie2.0 @:tarado @:donraja
strand want 30 graden volgende weekquote:Op donderdag 18 juli 2019 21:23 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat ga je doen in skiffa dan ah mattie?
Uh okequote:Op donderdag 18 juli 2019 21:23 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Had bij jou geen baard verwacht. Wel grappig hoe je een beeld van iemand vormt in je hoofd.
Lijkt me vreselijk om dan in Scheveningen op het strand te moeten liggen.quote:Op donderdag 18 juli 2019 21:24 schreef KingRoland het volgende:
[..]
strand want 30 graden volgende week
Nee?quote:Op donderdag 18 juli 2019 21:30 schreef JanCees het volgende:
[..]
Uh oke
Had je m'n WhatsApp pf niet gezien
Ik nietquote:Op donderdag 18 juli 2019 21:12 schreef KingRoland het volgende:
insgelijks. Alles goed in Gent?quote:Op donderdag 18 juli 2019 22:16 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dag napo.Het doet me deugd je hier te zien.
Zeker. Het zijn Gentse Feesten vanaf morgen. (Vanavond is er ook al wat te doen voor de Gentenaars)quote:Op donderdag 18 juli 2019 22:17 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
insgelijks. Alles goed in Gent?
Benieuwd hoe onlogisch zich zal verweren tegen deze aanval.quote:Op donderdag 18 juli 2019 22:17 schreef KingRoland het volgende:
bepaalde users mogen van mij gewoon van de aardbodem verdwijnen
Is dat altijd gelijktijdig met de kermis hier?quote:Op donderdag 18 juli 2019 22:19 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zeker. Het zijn Gentse Feesten vanaf morgen. (Vanavond is er ook al wat te doen voor de Gentenaars)
Geen idee, lijkt me wel dan.quote:Op donderdag 18 juli 2019 22:20 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Is dat altijd gelijktijdig met de kermis hier?
Ik lees net dat de Druppelkut Bierkant heeft gekocht.quote:Op donderdag 18 juli 2019 22:25 schreef kapiteintje het volgende:
Zou lachen zijn om de Fok!-crew een keer door Gent rond te leiden.
Zit er direct naast dus wel slimme zet, hebben ze hun eigen privé-pleintje voor de deur. Kom eigenlijk nooit in Bierkant, te veel toeristen en klein vooral.quote:Op donderdag 18 juli 2019 22:27 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik lees net dat de Druppelkut Bierkant heeft gekocht.
yes, hij gaat dat restaurant er tussen slopen en dan alles doortrekken.quote:Op donderdag 18 juli 2019 22:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zit er direct naast dus wel slimme zet, hebben ze hun eigen privé-pleintje voor de deur.
Je bent nogal op de hoogte.quote:Op donderdag 18 juli 2019 22:30 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
yes, hij gaat dat restaurant er tussen slopen en dan alles doortrekken.
Niets mis mee.quote:
Bedankt Scrum, dit is waarom ik je quote omdat de rest hier net het verschil tussen een vork en mes kunnen zienquote:Op donderdag 18 juli 2019 20:09 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Weet ik ook niet.
Waarschijnlijk ben je allergisch voor een stofje in je nieuwe wasmiddel. Beste is neutral, daar zitten de minste stofjes in waar je last van kan krijgen, maar beter schakel je gewoon weer over naar je vorige.
Het ging hierover in de APPquote:
Daarom heb ik ook Apple productenquote:Op donderdag 18 juli 2019 22:34 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ben blij dat je zo met je privacy bezig bent.
Hoeveel APPS zijn er wel niet? Ik word heel onrustig van die groepsapps, ik ben er mee gestopt.quote:
Wie zitten er in.quote:Op donderdag 18 juli 2019 22:34 schreef napoleonfour het volgende:
Eentje die jij wel zal volhouden kapi, lol
Tik 'm aan broederquote:Op donderdag 18 juli 2019 22:35 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Daarom heb ik ook Apple producten
Met @Scrummie2.0 zijn we de drie musketiersquote:
ik heb wel een macbook en een imacquote:Op donderdag 18 juli 2019 22:39 schreef Doublepain het volgende:
Bordje leeg, wat heb ik toch een goeie opvoeding gehad
[..]
Met @:scrummie2.0 zijn we de drie musketiers
Beestquote:Op donderdag 18 juli 2019 22:39 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ik heb wel een macbook en een imac
Die serie is niet nieuw.quote:Op donderdag 18 juli 2019 22:41 schreef Doublepain het volgende:
Ik ben ook begonnen aan een nieuwe serie:
[ afbeelding ]
Kapigod. Nee nog lekker thuis.quote:Op donderdag 18 juli 2019 22:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jojogodin.Hoe gaat het met je? De kleine al naar de creche?
Lol. 1>3>2 trouwens, @Buitendam is het met mij eens.quote:Op donderdag 18 juli 2019 22:34 schreef Lange_Lans het volgende:
Vandaag sprak ik iemand die Stranger Things SE03, in tegenstelling tot de eerste 2 seizoenen, wat ongeloofwaardig vindt.
Ik ook. @GGMM niet.quote:Op donderdag 18 juli 2019 23:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Lol. 1>3>2 trouwens, @:buitendam is het met mij eens.
quote:Op donderdag 18 juli 2019 23:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zeker omdat die kinderen nu te oud zijn. (lol)
Morgen even testen met koptelefoon.quote:Op donderdag 18 juli 2019 23:57 schreef Doublepain het volgende:
Scrum
Check het verschil als je hem eerst op 3D Surround gooit, daarna Equalizer erop doet en daarna nog vanaf welke device
Je kan mij oprapen
Meeste van de features ook: ( Applies to Mac Only )quote:Op donderdag 18 juli 2019 23:58 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Morgen even testen met koptelefoon.
quote:Op vrijdag 19 juli 2019 00:00 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Meeste van de features ook: ( Applies to Mac Only )
Mac > Windows
@:jancees
Voor mijn tijd, maar mijn moeder was groot 'fan' dus 40/45x gezien in mijn jeugd..quote:Op vrijdag 19 juli 2019 00:01 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Sowieso. Applegoden.
Er komt dus een Top Gun 2 met Tom Cruise. Of ben je daar te jong voor?
Beste titlesong ooit denk ikquote:Op vrijdag 19 juli 2019 00:01 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Sowieso. Applegoden.
Er komt dus een Top Gun 2 met Tom Cruise. Of ben je daar te jong voor?
Moederskindje slaat zus met slechte smaak halfdood met honkbalknuppelquote:
Frontpage, niet geklikt.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 00:25 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Moederskindje slaat zus met slechte smaak halfdood met honkbalknuppel
Ik ga weer FVD stemmen denk ik
100%quote:Op donderdag 18 juli 2019 23:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Lol. 1>3>2 trouwens, @:buitendam is het met mij eens.
Werken maat.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 07:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Werken dan sporten en daarna een biertje drinken. En jij?
Ben te nieuwsgierig.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 08:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Seizoen 3 was niet nodig. Dit gaat alleen maar tegenvallen.
Stel je toch niet zo ontzettend aan. Laat je gewoon vermaken, wat maakt het toch uit.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 08:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Rtquote:Op vrijdag 19 juli 2019 08:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 19 juli 2019 08:56 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Stel je toch niet zo ontzettend aan. Laat je gewoon vermaken, wat maakt het toch uit.
Ik heb er toch wel weer zin in, terwijl ik wel weet dat het kut gaat worden.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 08:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gaat gewoon goed worden. Net als Stranger Things 3.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 09:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb er toch wel weer zin in, terwijl ik wel weet dat het kut gaat worden.
jij vind alles goed simpelequote:Op vrijdag 19 juli 2019 09:01 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Gaat gewoon goed worden. Net als Stranger Things 3.
moet jij wetenquote:Op vrijdag 19 juli 2019 09:03 schreef JanCees het volgende:
[..]
bedankt, ik zet alvast mijn poppenspeler.xml klaar
Nee, het gaat kut worden. Het verhaal is ook al klaar maar de kijkcijfers zijn goed dus moet het maar doorgaan. Dat gaat zelden goed. Stranger Things moet ook ophouden.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 09:01 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Gaat gewoon goed worden. Net als Stranger Things 3.
quote:Op vrijdag 19 juli 2019 09:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
jij vind![]()
![]()
@:Caland
@:GGMM
@:Zipportal
@:kingroland
Hier stond eerst jij vindtquote:Op vrijdag 19 juli 2019 09:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
jij vind![]()
![]()
Ik heb je LETTERLIJK een paar minuten geleden hier al op gewezen. @GGMM ook al, trouwens.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 09:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
jij vind![]()
![]()
Kermis FM. En dat moet een kind opvoeden.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 09:05 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Boys
Kermis FM is weer in de lucht!!
@:caland
@:charlotte3
Lolquote:Op vrijdag 19 juli 2019 09:05 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Boys
Ies koeltoer in Tillyquote:Op vrijdag 19 juli 2019 09:06 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Kermis FM. En dat moet een kind opvoeden.
We zijn verloren.
wat is datquote:Op vrijdag 19 juli 2019 09:05 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Boys
Heb er 6 jaar gewoond. NOOIT naar Kermis FM geluisterd. Ik wist niet eens dat het bestond.quote:
Waarom? Dat verhaal is helemaal niet klaarquote:Op vrijdag 19 juli 2019 09:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee, het gaat kut worden. Het verhaal is ook al klaar maar de kijkcijfers zijn goed dus moet het maar doorgaan. Dat gaat zelden goed. Stranger Things moet ook ophouden.
Tokkies en proleten zooi.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 09:05 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Boys
Lol. Wat gaan ze nu dan doen, wederom een bank beroven? Of bedoel je Stranger Thingsquote:Op vrijdag 19 juli 2019 09:08 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Waarom? Dat verhaal is helemaal niet klaar. Volgens mij waren er bij de start al 5 seizoenen geschreven.
in stranger things ja?quote:Op vrijdag 19 juli 2019 09:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Lol. Wat gaan ze nu dan doen, wederom een bank beroven?
Ik doelde op Stranger Things in dit geval.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 09:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
heb ik geen FM voor nodigquote:Op vrijdag 19 juli 2019 09:09 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Smakeloze volkszangers, gok ik. Moet toch in jouw straatje passen.
Net als bij Prison break, voor de 8e keer ontsnappen.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 09:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
geen idee, kijk die fantasy onzin nietquote:Op vrijdag 19 juli 2019 09:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat gebeurde in de jaren 80 ook hoor.
Oh, dat verhaal vind ik eigenlijk wel klaar. Verwacht in ieder geval vrij weinig er meer van.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 09:10 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ik doelde op Stranger Things in dit geval.
Maar in Papel gaan ze iemand bevrijden volgens de trailers.
Daar hoef je het niet voor te kijken.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 09:10 schreef JanCees het volgende:
[..]
geen idee, kijk die fantasy onzin niet
Precies.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 09:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Net als bij Prison break, voor de 8e keer ontsnappen.
De schrijvers gelukkig niet.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 09:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Oh, dat verhaal vind ik eigenlijk wel klaar. Verwacht in ieder geval vrij weinig er meer van.
mijn spotify werkt 365 dagen per jaar @onlogischquote:Op vrijdag 19 juli 2019 09:12 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Radiozender van Tilburg kermis. Is 10 dagen in de lucht per jaar.
Dat zeg ik net; het verhaal is al grotendeels geschreven voor het een succes werd.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 09:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee, gek genoeg is dat zelden zo met schrijvers als ze een succesvolle serie hebben.
Nou dan gaat er ongetwijfeld weer een spannend nieuw monster komen!quote:Op vrijdag 19 juli 2019 09:14 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Dat zeg ik net; het verhaal is al grotendeels geschreven voor het een succes werd.
Precies. Ik hoop dat jij niet gaat kijkenquote:Op vrijdag 19 juli 2019 09:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nou dan gaat er ongetwijfeld weer een spannend nieuw monster komen!
Wat maakt jou dat uit? Overigens ga ik wel kijken want ik vind het sfeertje ontzettend tof.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 09:15 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Precies. Ik hoop dat jij niet gaat kijken.
wlequote:Op vrijdag 19 juli 2019 09:16 schreef JanCees het volgende:
snap wle dat @:scrummie het leuk vindt dan lol
Jaaaa Len, whoeeee!quote:Op vrijdag 19 juli 2019 09:05 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Boys
Ga weg.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 09:19 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Jaaaa Len, whoeeee!
Ik ga morgen.. beetje op terras zitten en mensen kijken.. savonds sushi daar.
Jij gaat vandaag al een rondje lopen zeker?
is er wel een feesttentquote:Op vrijdag 19 juli 2019 09:19 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Jaaaa Len, whoeeee!
Ik ga morgen.. beetje op terras zitten en mensen kijken.. savonds sushi daar.
Jij gaat vandaag al een rondje lopen zeker?
en snackbar.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 09:21 schreef JanCees het volgende:
alleen schiettent en zweefmolen zijn relevant
Genoeg feest. Geloof dat Stef Ekkel morgen komt..quote:Op vrijdag 19 juli 2019 09:20 schreef JanCees het volgende:
[..]
is er wel een feesttent
of een goed bruincafé met een obscure volkszanger?
die attracties boeien me geen reet namelijk
Heb nu een maand YT Premium trialquote:Op vrijdag 19 juli 2019 09:13 schreef JanCees het volgende:
[..]
mijn spotify werkt 365 dagen per jaar @:onlogisch
stef ekkelgodquote:Op vrijdag 19 juli 2019 09:22 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Genoeg feest. Geloof dat Stef Ekkel morgen komt..
ken ik nietquote:Op vrijdag 19 juli 2019 09:22 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Heb nu een maand YT Premium trial
Bevalt prima
Aan jou wel, privéquote:Op vrijdag 19 juli 2019 09:26 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Kun je ons ook uitleggen wat YP is dan?...
Klopt. Des te langer ik er over nadenk des te slechter is seizoen 3.quote:
jij vindquote:
Wat denk je? Grootste kermis van Benelux.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 09:20 schreef JanCees het volgende:
[..]
is er wel een feesttent
of een goed bruincafé met een obscure volkszanger?
die attracties boeien me geen reet namelijk
Oh dat @onlogischquote:
Qua attracties jaquote:Op vrijdag 19 juli 2019 09:28 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wat denk je? Grootste kermis van Benelux.
Volledig eens met GGMMquote:Op vrijdag 19 juli 2019 09:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt. Des te langer ik er over nadenk des te slechter is seizoen 3.
Alleen maar "humor" in elke verhaallijn.
Die hele relatie tussen Joyce en Hopper "humor" Die gekke maffe Rus "humor" Dat irritante wijf Erica "humor". Het was gewoon te veel. En ik vond het allemaal niet grappig dus dat hielp ook niet.
Nee, dit seizoen vond ik kut.
[..]
jij vind![]()
@:onlogisch
@:buitendam
@:maxi-mus
@Flippiee bedoelde ikquote:Op vrijdag 19 juli 2019 09:29 schreef JanCees het volgende:
[..]
Oh dat @:onlogisch
[..]
Qua attracties ja
Die boeien me geen reet
-> NH kermis genot @:napoleonfour @:flippie @:tjacka
Erg gezellig.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 09:28 schreef onlogisch het volgende:
Wat vind jij ervan dat Charlotte hier weer post?
Ben meer van PH en XHquote:Op vrijdag 19 juli 2019 09:34 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ja
[..]
Ligt eraan welke categorie je kiest
Dan zul je het genre moeten missen.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 09:39 schreef Doublepain het volgende:
Ik heb een dm/pm ban
[..]
B is ook goed
Niet veelquote:Op vrijdag 19 juli 2019 09:42 schreef Charlotte3 het volgende:
Wat heb je allemaal uitgespookt dan, met al die bans!!?
Oh nee hoorquote:Op vrijdag 19 juli 2019 09:40 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Dan zul je het genre moeten missen.
Eens, maar alsnog beter dan se2. Het liedje dat een wereld redt gejank is wel peak slechte humor.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 09:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt. Des te langer ik er over nadenk des te slechter is seizoen 3.
Alleen maar "humor" in elke verhaallijn.
Die hele relatie tussen Joyce en Hopper "humor" Die gekke maffe Rus "humor" Dat irritante wijf Erica "humor". Het was gewoon te veel. En ik vond het allemaal niet grappig dus dat hielp ook niet.
Nee, dit seizoen vond ik kut.
[..]
jij vind![]()
@:buitendam
@:maxi-mus
Oh ja dat liedje was ik nog vergeten te benoemen, dat was écht barslecht ja.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 10:05 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Eens, maar alsnog beter dan se2. Het liedje dat een wereld redt gejank is wel peak slechte humor.
Waarom heeft niemand deze basisschoolfout opgemerkt?quote:Op vrijdag 19 juli 2019 09:10 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Nee, daarom is Lenny ook zo'n debiel om jouw te taggen.
jouwquote:Op vrijdag 19 juli 2019 09:10 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Je tagged mensen die de basisschool nooit afgemaakt hebben.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 10:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Waarom heeft niemand deze basisschoolfout opgemerkt?
@:ggmm
Ik kom weer op tijd om een fileersessie mee te maken zie ik.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 10:37 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je tagged mensen die de basisschool nooit afgemaakt hebben.
quote:Op vrijdag 19 juli 2019 10:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh ja dat liedje was ik nog vergeten te benoemen, dat was écht barslecht ja.
Nee, ik vond S2 juist wel goed. Beter nog dan S1 zelfs.
jouwquote:Op vrijdag 19 juli 2019 09:10 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dan heb je toch antwoord gekregen.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 11:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
@:jojoortje
Bel je het consultatiebureau wanneer je kind voor de prik met vier jaar kan komen hebben ze een achterstand van 5-6 maanden.
Ja in S1 was dat mens een beetje irritant. Verder wel een prima seizoen.quote:
Helaas nog niet.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 11:28 schreef maxi-mus het volgende:
Heb je al antwoord op je Mario Maker tweet @:ggmm?
Bedoel je die moeder of Nancy?quote:Op vrijdag 19 juli 2019 11:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja in S1 was dat mens een beetje irritant. Verder wel een prima seizoen.
Net als S2.
[..]
Helaas nog niet.
Ik heb nog even geduld.
Dat heb ik al 189 keer gezegd jongen.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 08:58 schreef Buitendam het volgende:
Waarom heeft NIEMAND mij hier gewezen op Brooklyn 99? Wat een geniale show.
quote:Op vrijdag 19 juli 2019 07:30 schreef onlogisch het volgende:
V-v-v-v-vier op een rij!!!1!!1!1
@:Lange_lans
@:lenny_leonard
turkijegodentwitter:achahbarmo twitterde op vrijdag 19-07-2019 om 10:59:22Een restaurant in Turkije:"Als je honger hebt en geen geld, schroom dan niet. Als je op een dag terugkomt, betaal je op dat moment, indien het dan niet lukt, dan is het je vergeven. Ook al zeggen ze dat de mensheid dood is, wij hebben nog steeds hoop." https://t.co/ryxIsebMCn reageer retweet
Vieze linkse socialistenquote:Op vrijdag 19 juli 2019 11:55 schreef aTypisch het volgende:
turkijegodentwitter:achahbarmo twitterde op vrijdag 19-07-2019 om 10:59:22Een restaurant in Turkije:"Als je honger hebt en geen geld, schroom dan niet. Als je op een dag terugkomt, betaal je op dat moment, indien het dan niet lukt, dan is het je vergeven. Ook al zeggen ze dat de mensheid dood is, wij hebben nog steeds hoop." https://t.co/ryxIsebMCn reageer retweet
faillissement kennen ze nietquote:Op vrijdag 19 juli 2019 11:55 schreef aTypisch het volgende:
Rug?quote:Op vrijdag 19 juli 2019 11:02 schreef Tarado het volgende:
lekker getraind net, ging wel goed, alleen wat last van m'n nek
Ik wilde eerst zeggen op vakantie maar ben er 1 keer geweest en eigenlijk is alleen Tilburg nóg lelijker.quote:
Het Berlijn van Italië dus?quote:Op vrijdag 19 juli 2019 12:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik wilde eerst zeggen op vakantie maar ben er 1 keer geweest en eigenlijk is alleen Tilburg nóg lelijker.
Hier is gerommeld met de tekst.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 10:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Waarom heeft niemand deze basisschoolfout opgemerkt?
@:ggmm
Je kind zal daar maar worden geboren.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 12:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik wilde eerst zeggen op vakantie maar ben er 1 keer geweest en eigenlijk is alleen Tilburg nóg lelijker.
echt?quote:Op vrijdag 19 juli 2019 12:29 schreef Dven het volgende:
Ik eet een kiwi. Uiteraard met huid en haar.
Ik sla over.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 12:41 schreef Ship-o-Bricks het volgende:
Wie wil er een lekkere tattazoen?
[ afbeelding ]
bedankt maatquote:Op vrijdag 19 juli 2019 12:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik sla over.
JanCees eet die van mij wel op.
Louitjetwitter:NOSsport twitterde op vrijdag 19-07-2019 om 07:56:00Als een kind in een snoepwinkel🍭 Louis van Gaal geniet met volle teugen op bezoek in de Tour🚴♂️🇫🇷 https://t.co/xcoI7TRnZe reageer retweet
Data kennen ze hier niet. Daarom eet ik 500 gram skyrquote:
Ga jij wél naar de gym?quote:Op vrijdag 19 juli 2019 12:52 schreef Dven het volgende:
[..]
Data kennen ze hier niet. Daarom eet ik 500 gram skyr
quote:Op vrijdag 19 juli 2019 12:53 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het normale leven in Bulgarije is al een workout.
Ik woon in een dorpje met 300 inwoners en waar de gemiddelde leeftijd op een jaar of 60 ligt.quote:
Daarom hautain levenquote:Op vrijdag 19 juli 2019 12:53 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het normale leven in Bulgarije is al een workout.
Beetje alcohol stoken en oma’s bangen. My man.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 12:55 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik woon in een dorpje met 300 inwoners en waar de gemiddelde leeftijd op een jaar of 60 ligt.
Bijgebouw in tuin wordt wel over een maand verbouwd en daar komt een sauna en een gym.
Fruitbomen in de tuin zijn allemaal al kaalgeplukt ja. Dat gaat lekkere domashna rakia a 70 % wordenquote:Op vrijdag 19 juli 2019 12:56 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Beetje alcohol stoken en oma’s bangen. My man.
Moet je je maar gedragen debielquote:Op vrijdag 19 juli 2019 12:57 schreef Caland het volgende:
Nog steeds geen toegang tot dm/pm trouwens
@:doublepain
@:yvonne
@:danny
je vergeet @trein2000quote:Op vrijdag 19 juli 2019 12:57 schreef Caland het volgende:
Teringquote:Op vrijdag 19 juli 2019 12:55 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik woon in een dorpje met 300 inwoners en waar de gemiddelde leeftijd op een jaar of 60 ligt.
Bijgebouw in tuin wordt wel over een maand verbouwd en daar komt een sauna en een gym.
Dan zal @GGMM niet snel die kant op komen.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 12:55 schreef Dven het volgende:
[..]
Wat een matige grap.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 13:00 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dan zal @:GGMM niet snel die kant op komen.
Samequote:Op vrijdag 19 juli 2019 12:57 schreef Caland het volgende:
URL.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 13:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat een matige grap.
(die van @:maxi-mus gisteren vond ik wel leuk)
Zonder een linkje kan ik niets met deze informatie. Godverdomme, dat hoef ik alleen tegen Scrummie te zeggen. Gefeliciteerd, dat is je niveau.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 13:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat een matige grap.
(die van @:maxi-mus gisteren vond ik wel leuk)
Zal ik het even navragen voor je.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 12:57 schreef Caland het volgende:
'goede reputatie'quote:Op vrijdag 19 juli 2019 13:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zal ik het even navragen voor je.
Moet je je wel gedragen voortaan anders gooi ik mijn goede reputatie voor niks te grabbel.
quote:Op vrijdag 19 juli 2019 13:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Moet je je wel gedragen voortaan anders gooi ik mijn goede reputatie voor niks te grabbel.
Ik vroeg het niet aan jouquote:Op vrijdag 19 juli 2019 13:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |