Editgeschiedenis van dit bericht:quote:
Dit boeit niemand.quote:Op donderdag 18 juli 2019 20:44 schreef kapiteintje het volgende:
Vrienden
Net heerlijk cordon bleu met bloemkool en krieltjes op.
quote:
quote:Editgeschiedenis van dit bericht:
Revisie #0 (origineel bericht) - ingevoerd op 18-07-2019 20:37
Zondag naar de moskee.
Ik hoop dat het gesmaakt heeft!quote:Op donderdag 18 juli 2019 20:44 schreef kapiteintje het volgende:
Vrienden
Net heerlijk cordon bleu met bloemkool en krieltjes op.
quote:Op donderdag 18 juli 2019 20:46 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Vriendenlijst:
Onlogisch
Shitlist:
Onlogisch
quote:Op donderdag 18 juli 2019 20:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Bedankt vriend, bij deze zit het weer goed tussen ons.
ik heb een hitlist. iedereen die mij irriteert komt eropquote:Op donderdag 18 juli 2019 20:46 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Vriendenlijst:
Onlogisch
Shitlist:
Onlogisch
[..]
[..]
Plaats dan gelijk een URL idioot.quote:Op donderdag 18 juli 2019 20:50 schreef KingRoland het volgende:
Als Haags zo doorgaat bij het topic over het weer komt hij erop. hij begeeft zich op glad ijs
ik ben op mobielquote:Op donderdag 18 juli 2019 20:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Plaats dan gelijk een URL idioot.
Ik heb toch geen idee waar je het over hebt, mongool. Post een link als je wilt dat ik het snap.quote:Op donderdag 18 juli 2019 20:50 schreef KingRoland het volgende:
Als Haags zo doorgaat bij het topic over het weer komt hij erop. hij begeeft zich op glad ijs
Ik vind dit een leuk en tevens intelligent grapje.quote:
Vriendenlijst:quote:Op donderdag 18 juli 2019 21:00 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik vind dit een leuk en tevens intelligent grapje.
En nu ga ik een espresso zetten, want ik heb tegenwoordig voor 800 euro aan spullen en daar maak ik me toch een bakken donkerbruine godennectar mee.
en als je geen spullen heb pleur ik dat zo in de gootsteenquote:Op donderdag 18 juli 2019 21:00 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik vind dit een leuk en tevens intelligent grapje.
En nu ga ik een espresso zetten, want ik heb tegenwoordig voor 800 euro aan spullen en daar maak ik me toch een bakken donkerbruine godennectar mee.
Macaroni in de wasbakquote:Op donderdag 18 juli 2019 21:06 schreef JanCees het volgende:
[..]
en als je geen spullen heb pleur ik dat zo in de gootsteen
moet je maar spullen hebben
Voor wat?quote:Op donderdag 18 juli 2019 21:12 schreef KingRoland het volgende:
Wie gaat er naar scheveningen?
@:haags_kwartiertje @:mortaxx @:kapiteintje @:elan @:scrummie2.0 @:tarado @:donraja
Wat ga je doen in skiffa dan ah mattie?quote:Op donderdag 18 juli 2019 21:12 schreef KingRoland het volgende:
Wie gaat er naar scheveningen?
@:haags_kwartiertje @:mortaxx @:kapiteintje @:elan @:scrummie2.0 @:tarado @:donraja
strand want 30 graden volgende weekquote:Op donderdag 18 juli 2019 21:23 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat ga je doen in skiffa dan ah mattie?
Uh okequote:Op donderdag 18 juli 2019 21:23 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Had bij jou geen baard verwacht. Wel grappig hoe je een beeld van iemand vormt in je hoofd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |