abonnement Unibet Coolblue
pi_188017751
En bij de USDA hebben ze liever geen weterschappers die hun neus in zaken steken waar ze geen verstand van hebben. Oplossing: verplicht ze om op korte termijn te verhuizen van Washington naar Kansas City anders worden ze ontslagen.
Je verzint het toch niet :X

Trump set to decimate USDA research, fire hundreds of scientists
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_188018191
quote:
9s.gif Op zaterdag 20 juli 2019 07:11 schreef Kijkertje het volgende:
En bij de USDA hebben ze liever geen weterschappers die hun neus in zaken steken waar ze geen verstand van hebben. Oplossing: verplicht ze om op korte termijn te verhuizen van Washington naar Kansas City anders worden ze ontslagen.
Je verzint het toch niet :X

Trump set to decimate USDA research, fire hundreds of scientists
Het erge is, dat de man té dom is om dit zelf te bedenken tijdens een spelletje golf.
Dan zitten er (dus) andere slimme domme mannen achter.
Soort zoekt soort.
Terug naar de Dark Ages.
  zaterdag 20 juli 2019 @ 08:51:46 #123
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_188018276
Ik las in deze topicreeks al over de vraag waarom ze een Nobelprijs had gekregen, maar deze beschamende dialogen had ik nog niet gezien

quote:
A Yazidi woman from Iraq told Trump that ISIS killed her family. ‘Where are they now?’ he asked.

(..)

Murad, who lives in Germany, told Trump that she never wanted to be a refu­gee but that ISIS murdered her mother and six brothers.

“Where are they now?” Trump asked.

“They killed them,” she repeated. “They are in the mass grave in Sinjar, and I’m still fighting just to live in safety.”

“I know the area very well that you’re talking about,” Trump responded.

(..)

As she started to back away, Trump said: “And you had the Nobel Prize. That’s incredible. They gave it to you for what reason?”

“For what reason?” Murad replied. “For, after all this happened to me, I didn’t give up. I made it clear to everyone that ISIS raped thousands of Yazidi women.” She told him she was the first woman to get out and speak publicly about what was happening.

“Oh, really, is that right?” Trump said, his voice notably more upbeat. “So you escaped.”

“I escaped, but I don’t have my freedom yet,” she said.

Trump has said that he deserves the Nobel Peace Prize for his work on Syria and North Korea and has lamented that President Barack Obama received the honor during his first year in office.

(..)

Bron: WaPo
Géén kloon van tvlxd!
  zaterdag 20 juli 2019 @ 09:01:58 #124
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_188018348
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 juli 2019 08:44 schreef AnneX het volgende:

[..]

Het erge is, dat de man té dom is om dit zelf te bedenken tijdens een spelletje golf.
Dan zitten er (dus) andere slimme domme mannen achter.
Soort zoekt soort.
Terug naar de Dark Ages.
Moet gelijk denken aan wat Noam Chomsky ooit over dergelijke types heeft gezegd:

"See, big business is kind of Communist: they want a powerful state organizing things in their long-term interests. And the guys that came into power with Newt Gingrich in 1994 are a somewhat different breed… they're people who want money tomorrow, they don't care what happens to the world two inches down the road, they're deeply irrational. And they're totalitarian: despite what they say, they in fact want a very powerful state, but only to order people around and tell them how to live, and to lock them up if they step the wrong way, and so on, a national security state, basically."
An apatheist is someone who is not interested in accepting or rejecting any claims that gods exist or do not exist.
  zaterdag 20 juli 2019 @ 09:02:34 #125
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_188018356
Trump gaat na zijn racistische opmerkingen gewoon verder met dictatortje spelen door te liegen en politici aan te vallen omdat ze kritiek hebben. En hij kan niet eens uitleggen waarom hij het oneens is met de chant "send her back", misschien omdat hij helemaal niet tegen die leus is? Hij grijpt iedere kans om om zijn eigen gat diper te graven, en zijn blinde aanhang gaan met hem mee.

quote:
Trump vows congresswomen ‘can’t get away with’ criticizing U.S.

President Trump broadly declared Friday that no one should criticize the United States while he is president, part of a renewed attack on four minority congresswomen whom he has targeted as un-American.

Trump also praised his supporters who chanted at a rally, “Send her back!,” a refrain directed at one of the lawmakers, ­Somali-born Rep. Ilhan Omar (D-Minn.). The president called the campaign crowd “incredible patriots” — a day after saying he disagreed with the chant.

Trump’s shift Friday was reminiscent of how he responded to the deadly clash between white nationalists and protesters in Charlottesville in August 2017.

(..)

Trump, in his inaugural address, spoke of “American carnage,” describing empty factories “like tombstones across the landscape,” and separately has talked about China outpacing the United States. His 2016 campaign slogan was “Make America Great Again,” as if it weren’t.

(..)

Asked about his unhappiness with the rally chant, Trump said: “You know what I’m unhappy with? I’m unhappy with the fact that a congresswoman can hate our country. I’m unhappy with the fact that a congresswoman can say anti-Semitic things.”

Trump has provided no evidence that Omar has ever said she hates the United States. Earlier this week she said, “I probably love this country more than anyone that is naturally born.”

(..)

Trump also has falsely accused Omar of praising the terrorist group al-Qaeda.

Speaking to reporters Friday afternoon, he claimed that the congresswomen have talked about “evil Jews,” which they haven’t, and inaccurately said ­Ocasio-Cortez had called America “garbage,” when she was actually talking about not settling for incremental policies that were “10 percent better than garbage.”

Reporters asked Trump if he believed that the “Send her back!” chant was racist.

“No, you know what’s racist to me? When somebody goes out and says the horrible things about our country, the people of our country, that are anti-Semitic, who hate everybody, who speak with scorn and hate,” Trump said. “ . . . We’re dealing with people who hate our country.”

(..)

Bron: WaPo
Géén kloon van tvlxd!
  zaterdag 20 juli 2019 @ 09:05:34 #126
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_188018384
quote:
Opvallend weinig reacties op dit toch wel opmerkelijke bericht, is iedereen alweer vergeten wie deze meneer is? :)

Anyway, de connecties zijn weer frappant, to say the least...
An apatheist is someone who is not interested in accepting or rejecting any claims that gods exist or do not exist.
  zaterdag 20 juli 2019 @ 09:15:06 #127
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_188018474
Send him home.
realDonaldTrump twitterde op vrijdag 19-07-2019 om 22:01:47 Just spoke to @KanyeWest about his friend A$AP Rocky’s incarceration. I will be calling the very talented Prime Minister of Sweden to see what we can do about helping A$AP Rocky. So many people would like to see this quickly resolved! reageer retweet
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_188018797
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juli 2019 09:15 schreef Mani89 het volgende:
Send him home.
realDonaldTrump twitterde op vrijdag 19-07-2019 om 22:01:47 Just spoke to @:KanyeWest about his friend A$AP Rocky’s incarceration. I will be calling the very talented Prime Minister of Sweden to see what we can do about helping A$AP Rocky. So many people would like to see this quickly resolved! reageer retweet
Deze man is echt de grootste grap ooit... En daar zitten we dan nog tot 2024 mee opgescheept
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_188018933
WSJ: America’s Nationalist Awakening

Christopher DeMuth, jurist en voormalig medewerker van Richard Nixon en Ronald Reagan geeft zijn kijk op waarom de VS (en de wereld in meer algemene zin) zo nationalistisch is geworden. Goedgeschreven stuk dat ook eens de andere kant van het verhaal laat zien. Het gedram om een multietnische samenleving af te dwingen met nietszeggende modekreetjes als "diversiteit is onze kracht" hangt velen de keel uit en ontmaskerd de overheid als een instituut die haar eigen bevolking en hun interesses verloochend.
Ik ben blank en dus ben ik niet wit.
pi_188019850
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juli 2019 09:51 schreef Oostwoud het volgende:
WSJ: America’s Nationalist Awakening

Christopher DeMuth, jurist en voormalig medewerker van Richard Nixon en Ronald Reagan geeft zijn kijk op waarom de VS (en de wereld in meer algemene zin) zo nationalistisch is geworden. Goedgeschreven stuk dat ook eens de andere kant van het verhaal laat zien. Het gedram om een multietnische samenleving af te dwingen met nietszeggende modekreetjes als "diversiteit is onze kracht" hangt velen de keel uit en ontmaskerd de overheid als een instituut die haar eigen bevolking en hun interesses verloochend.
Over het algemeen zijn het vooral de republikeinen die haar eigen bevolking en interesses verloochent. Geef republikeinen 20 jaar de macht en je hebt een totalitaire oligarchy met een klein superrijk groepje en veel arme mensen zonder toekomst. Een soort Rusland.
Geef democraten 20 jaar de macht en je hebt gewoon een Europees land.
Zo moeilijk is het allemaal niet.
beter een knipoog dan een blauw oog
  zaterdag 20 juli 2019 @ 11:16:55 #131
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_188019897
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juli 2019 11:11 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Over het algemeen zijn het vooral de republikeinen die haar eigen bevolking en interesses verloochent. Geef republikeinen 20 jaar de macht en je hebt een totalitaire oligarchy met een klein superrijk groepje en veel arme mensen zonder toekomst. Een soort Rusland.
Geef democraten 20 jaar de macht en je hebt gewoon een Europees land.
Zo moeilijk is het allemaal niet.
Exact! Vind het ook helemaal geen 'goed stuk' eigenlijk, komt op mij over als iemand die vooral z'n eigen straatje aan het schoonvegen is. Daar is hij niet uniek in verder hoor, zo'n Bill Kristol schaar ik daar ook onder.

Chris Hayes had eergisteren trouwens een aardig item over het waarom van de steun aan Trump.

An apatheist is someone who is not interested in accepting or rejecting any claims that gods exist or do not exist.
pi_188019934
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juli 2019 11:11 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Over het algemeen zijn het vooral de republikeinen die haar eigen bevolking en interesses verloochent. Geef republikeinen 20 jaar de macht en je hebt een totalitaire oligarchy met een klein superrijk groepje en veel arme mensen zonder toekomst. Een soort Rusland.
Geef democraten 20 jaar de macht en je hebt gewoon een Europees land.
Zo moeilijk is het allemaal niet.
Kun je dit ook maar enigzins onderbouwen? Democraten hebben geen 'special interests'? Het is zo naïef om te denken dat leiderschap van de Dems de poorten naar de hemel openzet.

Ik wil nog wel met je meegaan dat Reps vooral voor de superrijken opkomen. Maar als we dan toch in hyperbolen gaan denken: dankzij de Dems zit iedere Amerikaan straks aan de bedelstaf omdat ze heel Centraal en Zuid-Amerika binnen willen laten als stemvee en tot in het oneindige herstelbetalingen op willen leggen aan blanke Amerikanen want 'muh slavery'.

quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juli 2019 11:16 schreef kladderadatsch het volgende:

[..]

Exact! Vind het ook helemaal geen 'goed stuk' eigenlijk, komt op mij over als iemand die vooral z'n eigen straatje aan het schoonvegen is. Daar is hij niet uniek in verder hoor, zo'n Bill Kristol schaar ik daar ook onder.

Chris Hayes had eergisteren trouwens een aardig item over het waarom van de steun aan Trump.

Net als Knipoogje maak je dit veel te veel over Reps Vs Dems. Het stuk van DeMuth gaat echt dieper dan dat.
Ik ben blank en dus ben ik niet wit.
  Overall beste user 2022 zaterdag 20 juli 2019 @ 11:22:55 #133
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_188019952
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 juli 2019 14:43 schreef Klopkoek het volgende:
thehill twitterde op vrijdag 19-07-2019 om 14:01:00 President Trump on people chanting 'Send her back': "These are people that love our country. I want them to keep loving our country. And I think the Congresswomen, by the way, should be more positive than they are. The Congresswomen have a lot of problems." https://t.co/HiZU9qSnfh reageer retweet
Achterlijk gewoon.
Voor Trump die zijn campagne baseerde op "Amerika is naar de kloten!" wel.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_188020103
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juli 2019 11:20 schreef Oostwoud het volgende:

[..]

Kun je dit ook maar enigzins onderbouwen? Democraten hebben geen 'special interests'? Het is zo naïef om te denken dat leiderschap van de Dems de poorten naar de hemel openzet.

Ik wil nog wel met je meegaan dat Reps vooral voor de superrijken opkomen. Maar als we dan toch in hyperbolen gaan denken: dankzij de Dems zit iedere Amerikaan straks aan de bedelstaf omdat ze heel Centraal en Zuid-Amerika binnen willen laten als stemvee en tot in het oneindige herstelbetalingen op willen leggen aan blanke Amerikanen want 'muh slavery'.
[..]

Net als Knipoogje maak je dit veel te veel over Reps Vs Dems. Het stuk van DeMuth gaat echt dieper dan dat.
Ik trek het helemaal niet door. Ik kijk gewoon naar de policies die democraten en republikeinen graag geimplementeerd zien. Republikeinen gaan voor tax cuts en starving the beast. Dat wil zeggen dat uiteindelijk vrijwel alle overheidsdiensten geprivatiseerd gaan worden en sociale vangnetten het uiterste minimum zullen bereiken. Heel de VS zal vol tolwegen komen te liggen en arme mensen hebben pech.
Democraten willen betere vangnetten, hogere belasting voor de rijken en universal healthcare. Dat is gewoon relatief Europees en het is bewezen dat met de sliders wat meer op 'sociaal' er nog steeds een prima economie kan bestaan en rijken nog steeds erg rijk zijn. Alleen armen zijn minder arm.

Het gezeik over immigratie sla ik even over, want dat is een stropop. Als het aan de democraten ligt heb je gewoon goede strenge grenscontrole met goede visa-regelingen maar geen miljardenverslindende nutteloze muur. Gun control is ook niet interessant voor het grote plaatje.

Zoals ik al zei: 20 jaar met de GOP = Rusland met een muur en waarschijnlijk allerlei vage regelingen waarin Mexicanen voor een extreem hongerloontje naar binnen mogen om fruit te plukken. 20 jaar DEM = West-Europees land met wat standaard immigratiepolitiek, maar waar het ondertussen gewoon prima toeven is voor de middenstand.
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_188020565
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juli 2019 09:05 schreef kladderadatsch het volgende:

[..]

Opvallend weinig reacties op dit toch wel opmerkelijke bericht, is iedereen alweer vergeten wie deze meneer is? :)

Anyway, de connecties zijn weer frappant, to say the least...
De cycle gaat snel. Mueller en de Russian collusion hebben weinig opgeleverd, dus is het nu de "concentration camps", de Epstein connectie en al dat gedoe met Ilhan Omar.
pi_188020626
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juli 2019 12:14 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

De cycle gaat snel. Mueller en de Russian collusion hebben weinig opgeleverd, dus is het nu de "concentration camps", de Epstein connectie en al dat gedoe met Ilhan Omar.
Stuk voor stuk self inflicted wounds. Zelfs met het Mueller-onderzoek hebben de Democraten niets te maken gehad.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_188020654
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juli 2019 12:19 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Stuk voor stuk self inflicted wounds. Zelfs met het Mueller-onderzoek hebben de Democraten niets te maken gehad.
Die faciliteiten zijn onder Obama opgezet. Die zogenaamde kooien waar de kinderen in zaten.

En ja de rest inderdaad, komt door zijn eigen uitspraken of connecties. Maarja, wounds zou ik het niet noemen.
  zaterdag 20 juli 2019 @ 12:30:40 #138
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_188020755
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juli 2019 12:21 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Die faciliteiten zijn onder Obama opgezet. Die zogenaamde kooien waar de kinderen in zaten.

Gaat niet om de faciliteiten op zich, maar om het huidige beleid erachter en hoe die dingen momenteel gebruikt worden.

Onder Obama zijn ze nooit gebruikt om er 4x zoveel mensen in te proppen als waar ze voor berekend zijn en het was ook geen beleid om kinderen van hun ouders te scheiden, tenzij de ouders crimineel waren of aan drugs verslaafd oid.

Nogal een verschil, niet?
An apatheist is someone who is not interested in accepting or rejecting any claims that gods exist or do not exist.
pi_188020864
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juli 2019 12:30 schreef kladderadatsch het volgende:

[..]

Gaat niet om de faciliteiten op zich, maar om het huidige beleid erachter en hoe die dingen momenteel gebruikt worden.

Onder Obama zijn ze nooit gebruikt om er 4x zoveel mensen in te proppen als waar ze voor berekend zijn en het was ook geen beleid om kinderen van hun ouders te scheiden, tenzij de ouders crimineel waren of aan drugs verslaafd oid.

Nogal een verschil, niet?
Dat kinderen worden gescheiden lijkt mij een goede zaak, omdat nu al in 30% van de gevallen is gebleken dat het geen familie was. Kinderen gaan mee met een trafficker en worden onderweg soms zelfs verkracht of misbruikt. Lijkt mij goed om ze dan te scheiden.

Gebeurt ook met ieder ander persoon. Als jij dronken in de auto stapt en je wordt aangehouden, ga jij mee naar het bureau en de kinderen naar huis of een opvang.

En het is ook nog eens makkelijk te ontwijken. Kom de grens over bij een point of entry, dan mag je gewoon samen een aanvraag indienen.
pi_188020897
Weer eentje die het scheiden van kinderen van hun ouders ok vind en het optuigt met een argumentatie van lik me vestje :{ Waar is de humaniteit gebleven?
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  zaterdag 20 juli 2019 @ 12:46:47 #141
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_188020920
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juli 2019 12:41 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Dat kinderen worden gescheiden lijkt mij een goede zaak, omdat nu al in 30% van de gevallen is gebleken dat het geen familie was. Kinderen gaan mee met een trafficker en worden onderweg soms zelfs verkracht of misbruikt. Lijkt mij goed om ze dan te scheiden.

Zelfs al zou het 30% zijn (bron?) dan nog is er wat mij betreft geen enkele rechtvaardiging om standaard zo'n onmenselijk beleid te voeren. Kinderen van 3 jaar oud die gedwongen worden om te kiezen tussen hun vader of moeder, waar hebben we het in godsnaam over?!
An apatheist is someone who is not interested in accepting or rejecting any claims that gods exist or do not exist.
pi_188020968
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juli 2019 12:46 schreef kladderadatsch het volgende:

[..]

Zelfs al zou het 30% zijn (bron?) dan nog is er wat mij betreft geen enkele rechtvaardiging om standaard zo'n onmenselijk beleid te voeren. Kinderen van 3 jaar oud die gedwongen worden om te kiezen tussen hun vader of moeder, waar hebben we het in godsnaam over?!
Waarom niet? Als jij het vliegtuig instapt met je kinderen en een koffer vol drugs mogen je kinderen ook niet mee de cel in. Is gewoon het risico van bewust de regels overtreden. En in Israel worden ze gewoon neergeschoten als ze te dichtbij de grens komen, dus wat dat betreft hebben ze nog geluk.

De bron trouwens: https://www.washingtonexa(...)ilies-were-unrelated
pi_188021338
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juli 2019 12:50 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Waarom niet? Als jij het vliegtuig instapt met je kinderen en een koffer vol drugs mogen je kinderen ook niet mee de cel in. Is gewoon het risico van bewust de regels overtreden. En in Israel worden ze gewoon neergeschoten als ze te dichtbij de grens komen, dus wat dat betreft hebben ze nog geluk.

De bron trouwens: https://www.washingtonexa(...)ilies-were-unrelated
Als je even goed leest zie je dat die bron iets anders zegt als wat jij zegt.
Aan de rest van je post ga ik geen woorden vuil maken :r
  zaterdag 20 juli 2019 @ 13:22:37 #144
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_188021415
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juli 2019 12:50 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Waarom niet? Als jij het vliegtuig instapt met je kinderen en een koffer vol drugs mogen je kinderen ook niet mee de cel in. Is gewoon het risico van bewust de regels overtreden. En in Israel worden ze gewoon neergeschoten als ze te dichtbij de grens komen, dus wat dat betreft hebben ze nog geluk.

De bron trouwens: https://www.washingtonexa(...)ilies-were-unrelated
Ja, dat zei ik, dit was het beleid onder Obama, ter bescherming van die kinderen!

Wat je vergelijking met Israël betreft, whatever floats your boat dude...

Je zgn 'bron' valt onder fake news.

[ Bericht 0% gewijzigd door kladderadatsch op 20-07-2019 13:42:26 ]
An apatheist is someone who is not interested in accepting or rejecting any claims that gods exist or do not exist.
pi_188021524
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juli 2019 09:51 schreef Oostwoud het volgende:
WSJ: America’s Nationalist Awakening

Christopher DeMuth, jurist en voormalig medewerker van Richard Nixon en Ronald Reagan geeft zijn kijk op waarom de VS (en de wereld in meer algemene zin) zo nationalistisch is geworden. Goedgeschreven stuk dat ook eens de andere kant van het verhaal laat zien. Het gedram om een multietnische samenleving af te dwingen met nietszeggende modekreetjes als "diversiteit is onze kracht" hangt velen de keel uit en ontmaskerd de overheid als een instituut die haar eigen bevolking en hun interesses verloochend.
Kun je dat artikel posten? Ik ben wel benieuwd maar ik zie alleen de eerste 4 regels en ik ga natuurlijk niet subscriben om het te lezen.
  zaterdag 20 juli 2019 @ 14:24:50 #146
8369 speknek
Another day another slay
pi_188022436
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juli 2019 09:51 schreef Oostwoud het volgende:
Het gedram om een multietnische samenleving af te dwingen met nietszeggende modekreetjes als "diversiteit is onze kracht" hangt velen de keel uit en ontmaskerd de overheid als een instituut die haar eigen bevolking en hun interesses verloochend.


They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  Overall beste user 2022 zaterdag 20 juli 2019 @ 14:36:14 #147
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_188022595
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juli 2019 12:50 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

in Israel worden ze gewoon neergeschoten als ze te dichtbij de grens komen, dus wat dat betreft hebben ze nog geluk.

In Oost-Duitsland deden ze dat ook. Ben jij een fan van de Honecker-politiek?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_188022661
Het is ook een beetje vreemd om te stellen dat een multi-etnische samenleving zou moeten worden afgedwongen. De VS is er gewoon van oudsher één.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  zaterdag 20 juli 2019 @ 14:44:28 #149
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_188022709
Weinig subtiel ook om van klagen over multi-culturaliteit te switchen naar klagen over multi-etniciteit.
pi_188022718
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juli 2019 14:24 schreef speknek het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Ja, maar dat slaat natuurlijk alleen op blanken.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')