Dit is alleen nog het ontbijt. De lunch moet nog komenquote:Op donderdag 18 juli 2019 07:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dank, geldt dit ook voor de lunch?
Ik verheug me er nu al op.quote:Op donderdag 18 juli 2019 07:48 schreef stokj het volgende:
[..]
Dit is alleen nog het ontbijt. De lunch moet nog komen
Ik dacht dat die sinaasjus niet zo gezond is. Tenzij ze de bewerkte versie bedoelen (las ik van de week).quote:Op donderdag 18 juli 2019 07:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik verheug me er nu al op.
Ja krijg je kanker van. Maarja van wat niet tegenwoordig...quote:Op donderdag 18 juli 2019 07:51 schreef stokj het volgende:
[..]
Ik dacht dat die sinaasjus niet zo gezond is. Tenzij ze de bewerkte versie bedoelen (las ik van de week).
quote:Op donderdag 18 juli 2019 07:51 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ik probeerde hem te kapen van je![]()
EN WEER TE TRAAG
Dit is lekker met het weekend.. dan kan je rustig de tijd nemen en hoeft het niet allemaal zo vroegquote:
Zeker, ben benieuwd wie ik vandaag tegen ga komen op het werk.quote:Op donderdag 18 juli 2019 07:50 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Goedemorgen stokj![]()
Klaar voor een saaie dag op het werk?
Men kan dan net zo goed niet leven...quote:Op donderdag 18 juli 2019 07:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja krijg je kanker van. Maarja van wat niet tegenwoordig...
Ik zou passen.quote:Op donderdag 18 juli 2019 07:53 schreef stokj het volgende:
[..]
Zeker, ben benieuwd wie ik vandaag tegen ga komen op het werk.
Op de D-vleugel is er vandaag een 'left over' borrel. Dus al het drank en voedsel dat op elke afdeling in de koelkast staat wordt gedeeld met elkaar![]()
![]()
True.quote:Op donderdag 18 juli 2019 07:53 schreef stokj het volgende:
[..]
Men kan dan net zo goed niet leven...
Hahahahahaquote:Op donderdag 18 juli 2019 07:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Haha lizoen kan er niets aan doen.
Inderdaad. Misschien kan ik de left overs van dit ontbijt meenemen. Als CD en Limoen klaar zijn met etenquote:
Ooit hequote:Op donderdag 18 juli 2019 07:54 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Hahahahahaik voel me wel echt traag vandaag ja
Dat is wel weer zo, doordeweeks moet je jezelf met dit zo volproppen in korte tijdquote:Op donderdag 18 juli 2019 07:52 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Dit is lekker met het weekend.. dan kan je rustig de tijd nemen en hoeft het niet allemaal zo vroeg
Succes alvast.quote:Op donderdag 18 juli 2019 07:54 schreef stokj het volgende:
[..]
Inderdaad. Misschien kan ik de left overs van dit ontbijt meenemen. Als CD en Limoen klaar zijn met eten![]()
![]()
Oh.....er moest iets over blijven?quote:Op donderdag 18 juli 2019 07:54 schreef stokj het volgende:
[..]
Inderdaad. Misschien kan ik de left overs van dit ontbijt meenemen. Als CD en Limoen klaar zijn met eten![]()
![]()
Slaap lekker. Nu gaat het je lukken!quote:Op donderdag 18 juli 2019 07:58 schreef devzero het volgende:
Ik ga ook maar weer eens een poging wagen![]()
quote:Op donderdag 18 juli 2019 08:00 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Veel plezier stokj
Ik ga er ook vandoor![]()
Fijne dag allen
Slaap lekker.. al ben je daar wel erg laat meequote:Op donderdag 18 juli 2019 07:58 schreef devzero het volgende:
Ik ga ook maar weer eens een poging wagen![]()
Doeiquote:Op donderdag 18 juli 2019 08:00 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Veel plezier stokj
Fijne dag allen
Doe ik alquote:Op donderdag 18 juli 2019 08:01 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
je blijft hier in je uppie Haags![]()
GA EENS WERKEN DAN
HAAAAAAAAAAAAGS KWARTIERTJEquote:Op donderdag 18 juli 2019 08:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
HAAAAAAAAAAAAGS KWARTIERTJE
Jijquote:
quote:
Ik kan nog prima berichtjes op fok posten met mijn piemelquote:Op donderdag 18 juli 2019 08:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zolang je piemel het maar blijft doen.
Ik ben aan het oefenenquote:Op donderdag 18 juli 2019 08:33 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik kan nog prima berichtjes op fok posten met mijn piemel
Picsquote:Op donderdag 18 juli 2019 08:33 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik kan nog prima berichtjes op fok posten met mijn piemel
Zegt mij helemaal nietsquote:Op donderdag 18 juli 2019 09:17 schreef ToT het volgende:
[..]
The game.
Was zo'n kleine hype een aantal jaren geleden.
Als je er aan denkt, heb je verloren.quote:
Klinkt echt fantastischquote:Op donderdag 18 juli 2019 09:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Als je er aan denkt, heb je verloren.
Dus als iemand zegt: "The game" en je denkt er aan, heb je verloren.
Meer standaard is dat iemand tegen je zegt: "You just lost the game".
Heb je als een Snorlax alles zitten opetenquote:Op donderdag 18 juli 2019 07:56 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Oh.....er moest iets over blijven?
Was je weer.quote:Op donderdag 18 juli 2019 09:31 schreef stokj het volgende:
[..]
Heb je als een Snorlax alles zitten opeten
Wat toevallig, kreeg net een mail van een van mijn managementassistenten (die van 50) met Ciao...quote:
Fijne dag Limoen, groeten aan Citroen!quote:Op donderdag 18 juli 2019 08:00 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Veel plezier stokj
Fijne dag allen
Die wilde weg. Lolquote:Op donderdag 18 juli 2019 09:31 schreef stokj het volgende:
[..]
Wat toevallig, kreeg net een mail van een van mijn managementassistenten (die van 50) met Ciao...
quote:Op donderdag 18 juli 2019 10:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je dacht ik kop hem zelf alvast in voor hij het doet. Lol
Dat is een beter genot idd!quote:Op donderdag 18 juli 2019 11:47 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik heb je zusje ook genot gegeven
Hoeveel keer?quote:Op donderdag 18 juli 2019 11:47 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik heb je zusje ook genot gegeven
Dit is machinale kwaliteit: in de kantine smeren ze aan de lopende band deze broodjes.quote:Op donderdag 18 juli 2019 11:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Vond het ontbijt er beter uitzien
Nicequote:Op donderdag 18 juli 2019 12:02 schreef stokj het volgende:
[..]
Dit is machinale kwaliteit: in de kantine smeren ze aan de lopende band deze broodjes.
Neem je tijd!quote:Op donderdag 18 juli 2019 12:28 schreef skysherrif het volgende:
Rustig hier.
Ik ga zo een kopje koffie drinken
3e opquote:Op donderdag 18 juli 2019 12:28 schreef skysherrif het volgende:
Rustig hier.
Ik ga zo een kopje koffie drinken
Jij tochquote:Op donderdag 18 juli 2019 13:47 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Oh dan ben ik vandaag niet meer nodig.
Hij is toch geen schildpad.quote:Op donderdag 18 juli 2019 16:13 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Waarom moet je zo gemeen doen? Nog steeds in die stemming?
Dat is hij welquote:Op donderdag 18 juli 2019 16:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hij is toch geen schildpad.
quote:Op donderdag 18 juli 2019 16:15 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Omdat zijn moeder een schildpad is en zijn vader een pad
Gisteren wel, vandaag valt het meequote:Op donderdag 18 juli 2019 16:13 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Waarom moet je zo gemeen doen? Nog steeds in die stemming?
Gelukkig maar!quote:Op donderdag 18 juli 2019 18:03 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Gisteren wel, vandaag valt het mee
Dat verklaart allesquote:Op donderdag 18 juli 2019 18:14 schreef devzero het volgende:
[..]
Hij heeft ook wel een erg jaloerse vriend
quote:Op donderdag 18 juli 2019 18:14 schreef devzero het volgende:
[..]
Hij heeft ook wel een erg jaloerse vriend
Ik last dat topic gisteren met stomme verbazing. Ik denk nog steeds dat het een troll isquote:Op donderdag 18 juli 2019 18:17 schreef ToT het volgende:
[..]Niet bepaald zoals deze TS dus?
R&P / Vriendin neemt tweede vriend
quote:Op donderdag 18 juli 2019 18:21 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik last dat topic gisteren met stomme verbazing. Ik denk nog steeds dat het een troll is
Dat lijkt mij ook ja.quote:Op donderdag 18 juli 2019 18:21 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik last dat topic gisteren met stomme verbazing. Ik denk nog steeds dat het een troll is
Als het echt is, dan is hij gewoon opzij geschoven en heeft iemand anders zijn plaats ingenomen, maar weet hij het nog niet.quote:Op donderdag 18 juli 2019 18:33 schreef ToT het volgende:
[..]Hij heeft me zelfs een DM gestuurd omdat hij dacht dat ik oprecht verward was over de situatie, terwijl ik met mijn post juist bedoelde dat hij kloten moest hebben!
Aardige klap voor je ego; ingeruild worden voor een impotente terminale patiėnt.quote:Op donderdag 18 juli 2019 18:35 schreef devzero het volgende:
[..]
Als het echt is, dan is hij gewoon opzij geschoven en heeft iemand anders zijn plaats ingenomen, maar weet hij het nog niet.
Zijn (ex) vriendin wilde gewoon tijdelijk iets nieuws, iets zonder lange termijn verplichtingen.quote:
quote:Op donderdag 18 juli 2019 18:45 schreef devzero het volgende:
[..]
Zijn (ex) vriendin wilde gewoon tijdelijk iets nieuws, iets zonder lange termijn verplichtingen.
Anders is het wel heel sneu.quote:Op donderdag 18 juli 2019 18:21 schreef devzero het volgende:
[..]
Ja, dat was het wel. Ik kan me nog herinneren van die thread dat die boyfriend zijn zoon uit een andere relatie was.quote:
quote:
quote:Op donderdag 18 juli 2019 18:50 schreef devzero het volgende:
[..]
Ja, dat was het wel. Ik kan me nog herinneren van die thread dat die boyfriend zijn zoon uit een andere relatie was.
Deze lijkt me niet nee, maar op Youtube staan ook wat interviews / docu's waarin je ziet dat een vreselijk verdrietige man zijn vriendin ineens moet delen met een ander, en dat ze om de beurt met haar in bed duiken terwijl de ander dus naar de logeerkamer verbannen wordt voor die nacht.quote:
Ergens wel een beetje hypocriet dat we dat heel zielig moeten vinden voor die man, maar je hoort nooit wat over vrouwen die hun man moet delen.quote:Op donderdag 18 juli 2019 18:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Deze lijkt me niet nee, maar op Youtube staan ook wat interviews / docu's waarin je ziet dat een vreselijk verdrietige man zijn vriendin ineens moet delen met een ander, en dat ze om de beurt met haar in bed duiken terwijl de ander dus naar de logeerkamer verbannen wordt voor die nacht.![]()
In 1 zo'n filmpje zie je zo'n kerel bijna in tranen uitbarsten als hij naar die logeerkamer moet, en zijn vriendin/vrouw zegt: "Ahhh schat, ik zie dat je hartstikke moe bent. Ga maar vlug slapen."
Ehhhh.....en je denkt dat wij dat juist weer normaal vinden?quote:Op donderdag 18 juli 2019 18:53 schreef devzero het volgende:
[..]
Ergens wel een beetje hypocriet dat we dat heel zielig moeten vinden voor die man, maar je hoort nooit wat over vrouwen die hun man moet delen.
WIj vinden dat misschien niet normaal (ik zeker niet), maar over het algemeen wordt daar toch iets makkelijker over gedaan als een man een vriendin naast zijn vrouw heeft.quote:Op donderdag 18 juli 2019 18:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Ehhhh.....en je denkt dat wij dat juist weer normaal vinden?Waarom zijn we ineens hypocriet?
Sommige mensen hebben een buitenman of buitenvrouw die zich niet in de oorspronkelijke relatie mengt.quote:Op donderdag 18 juli 2019 18:56 schreef devzero het volgende:
[..]
WIj vinden dat misschien niet normaal (ik zeker niet), maar over het algemeen wordt daar toch iets makkelijker over gedaan als een man een vriendin naast zijn vrouw heeft.
Ik weet niet met wat voor mensen jij omgaat.quote:Op donderdag 18 juli 2019 18:56 schreef devzero het volgende:
[..]
WIj vinden dat misschien niet normaal (ik zeker niet), maar over het algemeen wordt daar toch iets makkelijker over gedaan als een man een vriendin naast zijn vrouw heeft.
Hier spreekt iemand met ervaring.quote:Op donderdag 18 juli 2019 18:57 schreef stokj het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben een buitenman of buitenvrouw die zich niet in de oorspronkelijke relatie mengt.
Niet in elke straat een chikie hebbenquote:Op donderdag 18 juli 2019 18:56 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik heb dit zelf niet zo ervaren maar ken een aantal mensen die er zo mee omgingen.quote:Op donderdag 18 juli 2019 18:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hier spreekt iemand met ervaring.
ditquote:Op donderdag 18 juli 2019 18:59 schreef Geerd het volgende:
[..]
Niet in elke straat een chikie hebben![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jij ook alquote:
Is lastig hoor in deze tijdenquote:Op donderdag 18 juli 2019 18:59 schreef Geerd het volgende:
[..]
Niet in elke straat een chikie hebben![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Fok natuurlijk, dus dan moet het wel waar zijn.quote:Op donderdag 18 juli 2019 18:58 schreef ToT het volgende:
Ik weet niet met wat voor mensen jij omgaat.
quote:Op donderdag 18 juli 2019 19:02 schreef devzero het volgende:
[..]
Fok natuurlijk, dus dan moet het wel waar zijn.
De zus van @DerRabbitquote:Op donderdag 18 juli 2019 19:02 schreef eNGine10 het volgende:
Krijg een beetje het gevoel dat we allemaal naar detzelfde chickies in de straat gaan
Gewoon de kutsappen af laten likken door je chik straat verder op en doorquote:
Bertha met d'r kunstheup!quote:Op donderdag 18 juli 2019 19:02 schreef eNGine10 het volgende:
Krijg een beetje het gevoel dat we allemaal naar detzelfde chickies in de straat gaan
quote:Op donderdag 18 juli 2019 19:00 schreef stokj het volgende:
[..]
Ik heb dit zelf niet zo ervaren maar ken een aantal mensen die er zo mee omgingen.
Op het moment dat je de buitenman of buitenvrouw toelaat in je relatie dan krijg je praktijken zoals in die topic. Dan is het nog maar de vraag of je als persoon überhaupt een buitenvrouw of man accepteert.
Jij weetquote:Op donderdag 18 juli 2019 19:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Bertha met d'r kunstheup!Die pijpt zo lekker als het gebitje uit gaat!
Nu de zomer het is kan het denk ik wel want dan zijn mensen beschikbaarquote:Op donderdag 18 juli 2019 19:02 schreef Geerd het volgende:
[..]
Gewoon de kutsappen af laten likken door je chik straat verder op en door![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mag ik haar nummer?quote:Op donderdag 18 juli 2019 19:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Minder geribbelde weerstand hequote:Op donderdag 18 juli 2019 19:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Bij mensen die geen kunstgebit hebben is de speeksel en slijmproductie in grote aantallen aanwezig...quote:Op donderdag 18 juli 2019 19:06 schreef ToT het volgende:
[..]Ik wilde het nog wat ranziger maken, maar ik krijg het gewoonweg niet uit m'n vingers!
quote:Op donderdag 18 juli 2019 19:07 schreef stokj het volgende:
[..]
Bij mensen die geen kunstgebit hebben is de speeksel en slijmproductie in grote aantallen aanwezig...
SEX / Andere mannen die seks hebben gehad met je vriendinquote:Op donderdag 18 juli 2019 19:02 schreef eNGine10 het volgende:
Zijn van die dingen die moet je niet willen wetenquote:Op donderdag 18 juli 2019 19:07 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
SEX / Andere mannen die seks hebben gehad met je vriendin
Ik zou altijd wel willen wetenquote:Op donderdag 18 juli 2019 19:08 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Zijn van die dingen die moet je niet willen weten
Waarom?quote:
Jij eerstquote:
Seks in de tuin of op het badkamermeubel?quote:Op donderdag 18 juli 2019 19:12 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
A dunno. Ik wil zijn geschiedenis weten misschien
Nee, dat nietquote:Op donderdag 18 juli 2019 19:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Seks in de tuin of op het badkamermeubel?
Niks schokkends in ieder gevalquote:Op donderdag 18 juli 2019 19:14 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Nee, ik wil weten. Dus ik vraag.
Jij wil niet weten
Zeer geliefd onder den fokkersquote:
Neequote:
Toen je vroeg of aloa al klaar was en aloa antwoordde dat hij al klaar was?quote:Op donderdag 18 juli 2019 19:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Sjonge jonge, het was zo spannend.
SNOEIhard neuken.quote:Op donderdag 18 juli 2019 19:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Hebben jullie al leuke plannen voor het weekend?
Ja ik zat het net op te zoeken.quote:Op donderdag 18 juli 2019 19:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zaterdag veel buien dus niet echt bbq weer of zo
quote:Op donderdag 18 juli 2019 19:37 schreef aloa het volgende:
Jammer, maar komen nog meer zomerse dagen.
Ik ga in ieder geval nog een keer barbecueėnquote:Op donderdag 18 juli 2019 19:38 schreef ToT het volgende:
[..]Komende week, zie ik.
En ach, volgens mij is het vrijdag en zondag ook best aardig bbq-weer.
Maar dinsdag ziet het er een stuk beter uit.
Rondje Scheveningenquote:Op donderdag 18 juli 2019 19:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Hebben jullie al leuke plannen voor het weekend?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |