Dit is alleen nog het ontbijt. De lunch moet nog komenquote:Op donderdag 18 juli 2019 07:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dank, geldt dit ook voor de lunch?
Ik verheug me er nu al op.quote:Op donderdag 18 juli 2019 07:48 schreef stokj het volgende:
[..]
Dit is alleen nog het ontbijt. De lunch moet nog komen
Ik dacht dat die sinaasjus niet zo gezond is. Tenzij ze de bewerkte versie bedoelen (las ik van de week).quote:Op donderdag 18 juli 2019 07:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik verheug me er nu al op.
Ja krijg je kanker van. Maarja van wat niet tegenwoordig...quote:Op donderdag 18 juli 2019 07:51 schreef stokj het volgende:
[..]
Ik dacht dat die sinaasjus niet zo gezond is. Tenzij ze de bewerkte versie bedoelen (las ik van de week).
quote:Op donderdag 18 juli 2019 07:51 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ik probeerde hem te kapen van je![]()
EN WEER TE TRAAG
Dit is lekker met het weekend.. dan kan je rustig de tijd nemen en hoeft het niet allemaal zo vroegquote:
Zeker, ben benieuwd wie ik vandaag tegen ga komen op het werk.quote:Op donderdag 18 juli 2019 07:50 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Goedemorgen stokj![]()
Klaar voor een saaie dag op het werk?
Men kan dan net zo goed niet leven...quote:Op donderdag 18 juli 2019 07:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja krijg je kanker van. Maarja van wat niet tegenwoordig...
Ik zou passen.quote:Op donderdag 18 juli 2019 07:53 schreef stokj het volgende:
[..]
Zeker, ben benieuwd wie ik vandaag tegen ga komen op het werk.
Op de D-vleugel is er vandaag een 'left over' borrel. Dus al het drank en voedsel dat op elke afdeling in de koelkast staat wordt gedeeld met elkaar![]()
![]()
True.quote:Op donderdag 18 juli 2019 07:53 schreef stokj het volgende:
[..]
Men kan dan net zo goed niet leven...
Hahahahahaquote:Op donderdag 18 juli 2019 07:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Haha lizoen kan er niets aan doen.
Inderdaad. Misschien kan ik de left overs van dit ontbijt meenemen. Als CD en Limoen klaar zijn met etenquote:
Ooit hequote:Op donderdag 18 juli 2019 07:54 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Hahahahahaik voel me wel echt traag vandaag ja
Dat is wel weer zo, doordeweeks moet je jezelf met dit zo volproppen in korte tijdquote:Op donderdag 18 juli 2019 07:52 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Dit is lekker met het weekend.. dan kan je rustig de tijd nemen en hoeft het niet allemaal zo vroeg
Succes alvast.quote:Op donderdag 18 juli 2019 07:54 schreef stokj het volgende:
[..]
Inderdaad. Misschien kan ik de left overs van dit ontbijt meenemen. Als CD en Limoen klaar zijn met eten![]()
![]()
Oh.....er moest iets over blijven?quote:Op donderdag 18 juli 2019 07:54 schreef stokj het volgende:
[..]
Inderdaad. Misschien kan ik de left overs van dit ontbijt meenemen. Als CD en Limoen klaar zijn met eten![]()
![]()
Slaap lekker. Nu gaat het je lukken!quote:Op donderdag 18 juli 2019 07:58 schreef devzero het volgende:
Ik ga ook maar weer eens een poging wagen![]()
quote:Op donderdag 18 juli 2019 08:00 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Veel plezier stokj
Ik ga er ook vandoor![]()
Fijne dag allen
Slaap lekker.. al ben je daar wel erg laat meequote:Op donderdag 18 juli 2019 07:58 schreef devzero het volgende:
Ik ga ook maar weer eens een poging wagen![]()
Doeiquote:Op donderdag 18 juli 2019 08:00 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Veel plezier stokj
Fijne dag allen
Doe ik alquote:Op donderdag 18 juli 2019 08:01 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
je blijft hier in je uppie Haags![]()
GA EENS WERKEN DAN
HAAAAAAAAAAAAGS KWARTIERTJEquote:Op donderdag 18 juli 2019 08:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
HAAAAAAAAAAAAGS KWARTIERTJE
Jijquote:
quote:
Ik kan nog prima berichtjes op fok posten met mijn piemelquote:Op donderdag 18 juli 2019 08:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zolang je piemel het maar blijft doen.
Ik ben aan het oefenenquote:Op donderdag 18 juli 2019 08:33 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik kan nog prima berichtjes op fok posten met mijn piemel
Picsquote:Op donderdag 18 juli 2019 08:33 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik kan nog prima berichtjes op fok posten met mijn piemel
Zegt mij helemaal nietsquote:Op donderdag 18 juli 2019 09:17 schreef ToT het volgende:
[..]
The game.
Was zo'n kleine hype een aantal jaren geleden.
Als je er aan denkt, heb je verloren.quote:
Klinkt echt fantastischquote:Op donderdag 18 juli 2019 09:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Als je er aan denkt, heb je verloren.
Dus als iemand zegt: "The game" en je denkt er aan, heb je verloren.
Meer standaard is dat iemand tegen je zegt: "You just lost the game".
Heb je als een Snorlax alles zitten opetenquote:Op donderdag 18 juli 2019 07:56 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Oh.....er moest iets over blijven?
Was je weer.quote:Op donderdag 18 juli 2019 09:31 schreef stokj het volgende:
[..]
Heb je als een Snorlax alles zitten opeten
Wat toevallig, kreeg net een mail van een van mijn managementassistenten (die van 50) met Ciao...quote:
Fijne dag Limoen, groeten aan Citroen!quote:Op donderdag 18 juli 2019 08:00 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Veel plezier stokj
Fijne dag allen
Die wilde weg. Lolquote:Op donderdag 18 juli 2019 09:31 schreef stokj het volgende:
[..]
Wat toevallig, kreeg net een mail van een van mijn managementassistenten (die van 50) met Ciao...
quote:Op donderdag 18 juli 2019 10:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je dacht ik kop hem zelf alvast in voor hij het doet. Lol
Dat is een beter genot idd!quote:Op donderdag 18 juli 2019 11:47 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik heb je zusje ook genot gegeven
Hoeveel keer?quote:Op donderdag 18 juli 2019 11:47 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik heb je zusje ook genot gegeven
Dit is machinale kwaliteit: in de kantine smeren ze aan de lopende band deze broodjes.quote:Op donderdag 18 juli 2019 11:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Vond het ontbijt er beter uitzien
Nicequote:Op donderdag 18 juli 2019 12:02 schreef stokj het volgende:
[..]
Dit is machinale kwaliteit: in de kantine smeren ze aan de lopende band deze broodjes.
Neem je tijd!quote:Op donderdag 18 juli 2019 12:28 schreef skysherrif het volgende:
Rustig hier.
Ik ga zo een kopje koffie drinken
3e opquote:Op donderdag 18 juli 2019 12:28 schreef skysherrif het volgende:
Rustig hier.
Ik ga zo een kopje koffie drinken
Jij tochquote:Op donderdag 18 juli 2019 13:47 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Oh dan ben ik vandaag niet meer nodig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |