True.quote:Op donderdag 18 juli 2019 07:53 schreef stokj het volgende:
[..]
Men kan dan net zo goed niet leven...
Hahahahahaquote:Op donderdag 18 juli 2019 07:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Haha lizoen kan er niets aan doen.
Inderdaad. Misschien kan ik de left overs van dit ontbijt meenemen. Als CD en Limoen klaar zijn met etenquote:
Ooit hequote:Op donderdag 18 juli 2019 07:54 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Hahahahahaik voel me wel echt traag vandaag ja
Dat is wel weer zo, doordeweeks moet je jezelf met dit zo volproppen in korte tijdquote:Op donderdag 18 juli 2019 07:52 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Dit is lekker met het weekend.. dan kan je rustig de tijd nemen en hoeft het niet allemaal zo vroeg
Succes alvast.quote:Op donderdag 18 juli 2019 07:54 schreef stokj het volgende:
[..]
Inderdaad. Misschien kan ik de left overs van dit ontbijt meenemen. Als CD en Limoen klaar zijn met eten![]()
![]()
Oh.....er moest iets over blijven?quote:Op donderdag 18 juli 2019 07:54 schreef stokj het volgende:
[..]
Inderdaad. Misschien kan ik de left overs van dit ontbijt meenemen. Als CD en Limoen klaar zijn met eten![]()
![]()
Slaap lekker. Nu gaat het je lukken!quote:Op donderdag 18 juli 2019 07:58 schreef devzero het volgende:
Ik ga ook maar weer eens een poging wagen![]()
quote:Op donderdag 18 juli 2019 08:00 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Veel plezier stokj
Ik ga er ook vandoor![]()
Fijne dag allen
Slaap lekker.. al ben je daar wel erg laat meequote:Op donderdag 18 juli 2019 07:58 schreef devzero het volgende:
Ik ga ook maar weer eens een poging wagen![]()
Doeiquote:Op donderdag 18 juli 2019 08:00 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Veel plezier stokj
Ik ga er ook vandoor![]()
Fijne dag allen
Doe ik alquote:Op donderdag 18 juli 2019 08:01 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
je blijft hier in je uppie Haags![]()
GA EENS WERKEN DAN
HAAAAAAAAAAAAGS KWARTIERTJEquote:Op donderdag 18 juli 2019 08:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
HAAAAAAAAAAAAGS KWARTIERTJE
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |