Ja en kunnen daar een auto lenen dus dan is het ook makkelijk om beetje rond te trekken.quote:Op woensdag 17 juli 2019 08:34 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ow ja dat is wel leuk als je er iemand kent. Die kan je dan ook wat van het land laten zien
Ik zeg doen!
Ben jij geweest in Kroatië of Slovenië?
Ja. Wintersport heb ik niets mee.quote:Op woensdag 17 juli 2019 08:45 schreef Limoentjuh het volgende:
@:haags_kwartiertje ga je alleen op vakantie naar warme landen?
Jawellll, maar probeer er wat mee te minderenquote:
Gaat ook goedquote:Op woensdag 17 juli 2019 08:38 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Hey. Gaat goed hoor, met jou?
Nee, heb er uiteindelijk maar een dagje gezeten.
Koffie gaat er bij mij echt niet in hoor. Jeugdtraumaquote:Op woensdag 17 juli 2019 08:43 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
DOEN! Zijn hier nog een aantal users die geen koffie drinkenhelemaal van het zotte
Neem de eerste gipsvlucht direct terugquote:Op woensdag 17 juli 2019 08:47 schreef aloa het volgende:
Lijkt mij ook niks.
Met zijn allen de berg af
Lekker hele dag uitleven en savonds de kroeg inquote:Op woensdag 17 juli 2019 08:47 schreef aloa het volgende:
Lijkt mij ook niks.
Met zijn allen de berg af
quote:Op woensdag 17 juli 2019 08:47 schreef stokj het volgende:
[..]
Koffie gaat er bij mij echt niet in hoor. Jeugdtrauma![]()
![]()
Die mint chocolaatjesquote:Op woensdag 17 juli 2019 08:53 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]![]()
Geen chocolade met mint, geen koffie.. wat is dit nou!
Geen redbull, geen alcohol...ik ben geen mensquote:Op woensdag 17 juli 2019 08:53 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]![]()
Geen chocolade met mint, geen koffie.. wat is dit nou!
Een auto hebben is wel echt chill ja als je op vakantie bentquote:Op woensdag 17 juli 2019 08:46 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ja en kunnen daar een auto lenen dus dan is het ook makkelijk om beetje rond te trekken.
Ja beide. Alleen van Kroatië nog niet zoveel gezien. Slovenië is wel echt prachtig
After aidsquote:Op woensdag 17 juli 2019 08:59 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaa !!! Jij snapt het![]()
👊
After eight
Ik drink ook beide nietquote:Op woensdag 17 juli 2019 08:58 schreef stokj het volgende:
[..]
Geen redbull, geen alcohol...ik ben geen mens![]()
![]()
@ToT en ik noemde ze zo vroeger.quote:Op woensdag 17 juli 2019 09:01 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]nou... dat dan weer niet hoor Haags
1x in het jaar misschien.. net als met cola. Alleen sprite drink ik wel regelmatigquote:Op woensdag 17 juli 2019 09:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Red bull kap daarmee, slecht voor je gebit!
quote:Op woensdag 17 juli 2019 09:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
@:tot en ik noemde ze zo vroeger.
Ook slechtquote:Op woensdag 17 juli 2019 09:02 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
1x in het jaar misschien.. net als met cola. Alleen sprite drink ik wel regelmatig
Ow oke.. dronk je vroeger zoveel dan?quote:Op woensdag 17 juli 2019 08:47 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Jawellll, maar probeer er wat mee te minderen
Alleen op werk is het ook een sociaal iets en bne ik er meestal ook wel echt aan toe
Ach ja zoveel is slecht voor je.. ik kan niet alles laten staan hoor. Doe ik al met meer dan genoeg vind ikquote:
Eenschquote:Op woensdag 17 juli 2019 09:04 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ach ja zoveel is slecht voor je.. ik kan niet alles laten staan hoor. Doe ik al met meer dan genoeg vind ik
quote:
Doe je zelf.quote:Op woensdag 17 juli 2019 09:13 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Wel nodig vandaag, wel erg weinig geslapen......
Join the fucking club, ik denk dat ik zo aan m'n 4e bak koffie ga beginnen.quote:Op woensdag 17 juli 2019 09:13 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Wel nodig vandaag, wel erg weinig geslapen......
Cutequote:Op woensdag 17 juli 2019 09:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Net ff melk gegeven nadat-ie met 25 dingen tegelijk aan het spelen was op z'n matje, en nu zit hij Nijntje te kijken terwijl hij zichzelf herhaaldelijk voor de kop slaat!
Oh ik was gelukkig niet de enige........quote:Op woensdag 17 juli 2019 09:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Join the fucking club, ik denk dat ik zo aan m'n 4e bak koffie ga beginnen.
Vannacht ergens na twaalven in slaap gevallen (misschien 1 uur), vanmorgen voor 4.45 wakker geworden, weer even een half uurtje in slaap gevallen en om 5.45 moest ik er uit, de auto in.quote:Op woensdag 17 juli 2019 09:15 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Oh ik was gelukkig niet de enige........
En dat gaat nooit meer over......als je eenmaal begint met gebroken nachten slaap je nooit meer een nachtje lekker door.......sorry voor dit slechte nieuwsquote:Op woensdag 17 juli 2019 09:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Vannacht ergens na twaalven in slaap gevallen (misschien 1 uur), vanmorgen voor 4.45 wakker geworden, weer even een half uurtje in slaap gevallen en om 5.45 moest ik er uit, de auto in.
Dat terwijl ik gisternacht ook weinig geslapen heb en sowieso waren de nachten van de afgelopen 2 weken niet echt ideaal aangezien mini-ToT 's nachts erg druk was.
Mevrouw ToT was meestal wel degene die als eerste wakker werd en opstond, maar toch hakt het er wel in.
Whehe, ja I know.quote:Op woensdag 17 juli 2019 09:20 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
En dat gaat nooit meer over......als je eenmaal begint met gebroken nachten slaap je nooit meer een nachtje lekker door.......sorry voor dit slechte nieuws
Ha ha, tja......quote:Op woensdag 17 juli 2019 09:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehe, ja I know.Ik heb sowieso altijd al slaapproblemen gehad en dan komt dit er fijn bovenop!
Lkkr de tuin in.quote:Op woensdag 17 juli 2019 09:19 schreef ToT het volgende:
En mini-ToT heeft constant aandacht nodig!
Uitputtend, maar natuurlijk ook wel leuk en lief!
Haha, echt wel!quote:Op woensdag 17 juli 2019 09:22 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ha ha, tja......![]()
en de kleine man vraagt veel aandacht?![]()
![]()
Als het beter weer is sowieso wel ja!quote:
quote:Op woensdag 17 juli 2019 09:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Als het beter weer is sowieso wel ja!
Alleen heb ik net gif in het gras zitten strooien tegen klaver, dus voorlopig komt hij daar niet meer in te zitten.
Ech nie!quote:Op woensdag 17 juli 2019 09:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Het was toch altijd al een gifkikker
Lekker man.quote:Op woensdag 17 juli 2019 09:28 schreef ToT het volgende:
En er moet natuurlijk ook regelmatig met hem gespeeld worden.Nu op dit moment zit hij een grijs slabbetje te mishandelen.
En ik had er zo twee, m'n dochter was 14 maanden toen haar broertje geboren werdquote:Op woensdag 17 juli 2019 09:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha, echt wel!
Hij kan zichzelf ook best wel vermaken, maar dan hoor je ineens een wanhopige "Hunnnn!" en zie je 2 van die treurige wenkbrauwen jouw richting uit staan en dan moet hij weer opgepakt en geknuffeld worden om vervolgens weer iets nieuws te gaan doen en jij mag dan raden waar hij dan weer zin in heeft.
"Je hebt al weer een tijdje niet in je loopstoeltje gezeten, beentjes even recht, misschien wil je hier wel in?"
- "HUNNNNNNNNN!!!!!"
"Okee okee, geen loopstoeltje dus. Wil je dan Juf Roos kijken?"
- "HUNNNNN!!!!"
"Okee, niet Juf Roos dus. Misschien Kids Disco? Deze dansende dames vond je toch wel leuk?"
- "Bwèèèèèèh!!!"
"Oh, de kinderen dan? Of anders een tekenfilmpje met muziek?"
(Mini-ToT begint te spartelen)
"Okee okee, geen filmpjes dus. Misschien wil je weer op je matje spelen dan?"En het was deze keer het matje, yaaaaay!!!!!
Wel lekker snel achter elkaar.quote:Op woensdag 17 juli 2019 09:29 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
En ik had er zo twee, m'n dochter was 14 maanden toen haar broertje geboren werd
quote:Op woensdag 17 juli 2019 09:29 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
En ik had er zo twee, m'n dochter was 14 maanden toen haar broertje geboren werd
quote:
Wacht maar tot ie ergens tussen de 2-3 jaar oud is. Krijg je het nog veeeeeel makkelijker.quote:Op woensdag 17 juli 2019 09:34 schreef ToT het volgende:
[..]idd!
Ja het komt steeds dichterbij dat hij zelf kan opstaan en lopen enzo. Hij heeft steeds minder hulp nodig.
quote:Op woensdag 17 juli 2019 09:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wacht maar tot ie ergens tussen de 2-3 jaar oud is. Krijg je het nog veeeeeel makkelijker.
Sommige dingen moet je op z'n beloop laten. Je maakt vooral jezelf helemaal gek met dat beveiligen.quote:Op woensdag 17 juli 2019 09:35 schreef ToT het volgende:
De meeste dingen zijn hier inmiddels redelijk baby-proof, maar er zijn sowieso nog genoeg dingen die hij kan grijpen en slopen!
Zo moet ik de computerkabels allemaal ff goed afschermen met een plank. (Computer staat in de woonkamer, achter de bank.)
Nee okee, maar hij grijpt elke keer kaarsen, kabels, bloempotten enz.quote:Op woensdag 17 juli 2019 09:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Sommige dingen moet je op z'n beloop laten. Je maakt vooral jezelf helemaal gek met dat beveiligen.
Ja dat is wel een dingetje. Maar je huis 100% kindproof maken gaat je echt niet lukken en moet je ook niet willen. Zelf een beetje opletten neemt al veel van je zorgen weg.quote:Op woensdag 17 juli 2019 09:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee okee, maar hij grijpt elke keer kaarsen, kabels, bloempotten enz.
Haha nee snap ik, maar ook andere gevaarlijke of dure breekbare dingen hou ik liever wat uit z'n buurt.quote:Op woensdag 17 juli 2019 09:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja dat is wel een dingetje. Maar je huis 100% kindproof maken gaat je echt niet lukken en moet je ook niet willen. Zelf een beetje opletten neemt al veel van je zorgen weg.
Ok je moet geen schoonmaakspul en chloor laag laten staan natuurlijk.
..
quote:Op woensdag 17 juli 2019 09:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha nee snap ik, maar ook andere gevaarlijke of dure breekbare dingen hou ik liever wat uit z'n buurt.
Dat hij hier continu een plant zit te slopen boeit me bijvoorbeeld niet!Leverde ook wel een paar leuke foto's op!
quote:Op woensdag 17 juli 2019 09:47 schreef ToT het volgende:
En meneertje zat even als een Nazgûl te krijsen omdat hij niet meer wilde blijven staan!
Hebben we allemaal wel eensquote:Op woensdag 17 juli 2019 09:47 schreef ToT het volgende:
En meneertje zat even als een Nazgûl te krijsen omdat hij niet meer wilde blijven staan!
Blauwe pillen toch ?quote:Op woensdag 17 juli 2019 09:47 schreef ToT het volgende:
Zo maar weer de sportschool in beetje wakker worden daarquote:Op woensdag 17 juli 2019 09:52 schreef ToT het volgende:
Zo, 4e bak koffie m'n giechel in geflikkerd en ik voel me bijna weer half mens.
quote:Op woensdag 17 juli 2019 09:51 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Een minimotorblokje lijkt me ook wel leuk eigenlijk
Bijna 30quote:
Ja ik ook, en sowieso als ik het nu blijf drinken, slaap ik komende nacht niet meer!quote:Op woensdag 17 juli 2019 09:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik ben wel even klaar met de koffie.
Pfff loop je dan met je rollator als je keer wilt voetballen met je zoonquote:Op woensdag 17 juli 2019 09:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik ben 44.
Maar 30 vind ik wel een veel betere leeftijd.
Nee na het eten nog 1.quote:Op woensdag 17 juli 2019 09:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik ook, en sowieso als ik het nu blijf drinken, slaap ik komende nacht niet meer!
Ja ideaal is het idd niet, nee.quote:Op woensdag 17 juli 2019 10:01 schreef Geerd het volgende:
[..]
Pfff loop je dan met je rollator als je keer wilt voetballen met je zoon
Was een beetje overdreven maar voorlopig echt nog niet. En misschien ook wel helemaal niet.quote:
Nee...quote:Op woensdag 17 juli 2019 10:19 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Was een beetje overdreven maar voorlopig echt nog niet. En misschien ook wel helemaal niet.
Zou jij kinderen willen?
Een kat?quote:
Niksquote:Op woensdag 17 juli 2019 10:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat brengt ons deze mooie dag?
Ja opzich wel, maar het gaat steeds beter in mijn huidige team. Dus opzich is het niet zo ergquote:Op woensdag 17 juli 2019 08:47 schreef eNGine10 het volgende:
Gaat ook goed
Wel jammer? Je leek er zo enthousiast over.
Als jonger persoon niet goede ervaringen ermee gehad. Maar ik mis zo te horen niet veelquote:Op woensdag 17 juli 2019 09:01 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ik drink ook beide nietoke red bull heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel soms dan. Maar geen koffie is wel
@haags_kwartiertje doe ff danquote:
Wat ga je lunchen?quote:
Ik probeer niet veel te eten en meer te bewegen (nu mijn agenda wat losser in elkaar zit).quote:Op woensdag 17 juli 2019 12:05 schreef stokj het volgende:
[..]
Brood met kaas en een kop thee (heeeeeel simpel).
JAAAquote:
Minder eten, meer bewegen... Eigenlijk simpel hequote:Op woensdag 17 juli 2019 12:06 schreef stokj het volgende:
[..]
Ik probeer niet veel te eten en meer te bewegen (nu mijn agenda wat losser in elkaar zit).
Kan ik ook wat meer in vorm raken dan dat ik nu ben.
Toen ik 2 maanden geleden aan mijn voet was geblesseerd kon ik niet makkelijk lopen. Maar al mijn afspraken waren aan de andere kant van het gebouw. (we hebben 4 vleugels). Ik zat in de A-vleugel en om naar de D-vleugel te gaan ben je al gauw 10 minuten onderweg. Met mijn tempo toen 20 minuten.quote:Op woensdag 17 juli 2019 12:08 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Minder eten, meer bewegen... Eigenlijk simpel he
Je afspraken zo onlogisch mogelijk plannen zodat je hele dag heen en weer moet
Jazeker, afgelopen maandag was cliënt al heel blij dat ik er weer ben en dat zal morgen precies zo zijnquote:
Leuk!!quote:Op woensdag 17 juli 2019 12:22 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Jazeker, afgelopen maandag was cliënt al heel blij dat ik er weer ben en dat zal morgen precies zo zijn
Snap ik, na al die maanden.quote:Op woensdag 17 juli 2019 12:22 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
en ik kan wel wat afleiding gebruiken......
Doelde eigenlijk op iets anders.....quote:Op woensdag 17 juli 2019 12:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Snap ik, na al die maanden.
Oh..quote:Op woensdag 17 juli 2019 12:23 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Doelde eigenlijk op iets anders.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |