Als jonger persoon niet goede ervaringen ermee gehad. Maar ik mis zo te horen niet veelquote:Op woensdag 17 juli 2019 09:01 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ik drink ook beide nietoke red bull heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel soms dan. Maar geen koffie is wel
@haags_kwartiertje doe ff danquote:
Wat ga je lunchen?quote:
Ik probeer niet veel te eten en meer te bewegen (nu mijn agenda wat losser in elkaar zit).quote:Op woensdag 17 juli 2019 12:05 schreef stokj het volgende:
[..]
Brood met kaas en een kop thee (heeeeeel simpel).
JAAAquote:
Minder eten, meer bewegen... Eigenlijk simpel hequote:Op woensdag 17 juli 2019 12:06 schreef stokj het volgende:
[..]
Ik probeer niet veel te eten en meer te bewegen (nu mijn agenda wat losser in elkaar zit).
Kan ik ook wat meer in vorm raken dan dat ik nu ben.
Toen ik 2 maanden geleden aan mijn voet was geblesseerd kon ik niet makkelijk lopen. Maar al mijn afspraken waren aan de andere kant van het gebouw. (we hebben 4 vleugels). Ik zat in de A-vleugel en om naar de D-vleugel te gaan ben je al gauw 10 minuten onderweg. Met mijn tempo toen 20 minuten.quote:Op woensdag 17 juli 2019 12:08 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Minder eten, meer bewegen... Eigenlijk simpel he
Je afspraken zo onlogisch mogelijk plannen zodat je hele dag heen en weer moet
Jazeker, afgelopen maandag was cliënt al heel blij dat ik er weer ben en dat zal morgen precies zo zijnquote:
Leuk!!quote:Op woensdag 17 juli 2019 12:22 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Jazeker, afgelopen maandag was cliënt al heel blij dat ik er weer ben en dat zal morgen precies zo zijn
Snap ik, na al die maanden.quote:Op woensdag 17 juli 2019 12:22 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
en ik kan wel wat afleiding gebruiken......
Doelde eigenlijk op iets anders.....quote:Op woensdag 17 juli 2019 12:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Snap ik, na al die maanden.
Oh..quote:Op woensdag 17 juli 2019 12:23 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Doelde eigenlijk op iets anders.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |