After aidsquote:Op woensdag 17 juli 2019 08:59 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaa !!! Jij snapt het![]()
👊
After eight
Ik drink ook beide nietquote:Op woensdag 17 juli 2019 08:58 schreef stokj het volgende:
[..]
Geen redbull, geen alcohol...ik ben geen mens![]()
![]()
@ToT en ik noemde ze zo vroeger.quote:Op woensdag 17 juli 2019 09:01 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]nou... dat dan weer niet hoor Haags
1x in het jaar misschien.. net als met cola. Alleen sprite drink ik wel regelmatigquote:Op woensdag 17 juli 2019 09:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Red bull kap daarmee, slecht voor je gebit!
quote:Op woensdag 17 juli 2019 09:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
@:tot en ik noemde ze zo vroeger.
Ook slechtquote:Op woensdag 17 juli 2019 09:02 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
1x in het jaar misschien.. net als met cola. Alleen sprite drink ik wel regelmatig
Ow oke.. dronk je vroeger zoveel dan?quote:Op woensdag 17 juli 2019 08:47 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Jawellll, maar probeer er wat mee te minderen
Alleen op werk is het ook een sociaal iets en bne ik er meestal ook wel echt aan toe
Ach ja zoveel is slecht voor je.. ik kan niet alles laten staan hoor. Doe ik al met meer dan genoeg vind ikquote:
Eenschquote:Op woensdag 17 juli 2019 09:04 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ach ja zoveel is slecht voor je.. ik kan niet alles laten staan hoor. Doe ik al met meer dan genoeg vind ik
quote:
Doe je zelf.quote:Op woensdag 17 juli 2019 09:13 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Wel nodig vandaag, wel erg weinig geslapen......
Join the fucking club, ik denk dat ik zo aan m'n 4e bak koffie ga beginnen.quote:Op woensdag 17 juli 2019 09:13 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Wel nodig vandaag, wel erg weinig geslapen......
Cutequote:Op woensdag 17 juli 2019 09:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Net ff melk gegeven nadat-ie met 25 dingen tegelijk aan het spelen was op z'n matje, en nu zit hij Nijntje te kijken terwijl hij zichzelf herhaaldelijk voor de kop slaat!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |