Was snachts uren wakker en was toen opgestaan en wat gegetenquote:
Gewoon weer aan de ramadan jij.quote:Op woensdag 17 juli 2019 08:32 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Was snachts uren wakker en was toen opgestaan en wat gegetendus nog even geen honger of trek hier
Ow ja dat is wel leuk als je er iemand kent. Die kan je dan ook wat van het land laten zienquote:Op woensdag 17 juli 2019 08:29 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Anders moet ik alleen op vakantie en deze keer (nog) niet zoveel zin in. M'n vorige vriendin was Roemeens en voel me welkom bij haar familie ook al zijn we alleen vrienden nu. Verder is het ook gewoon een leuk landKroatië en Slovenië zijn ook leuk ja!
Negeer me nietquote:Op woensdag 17 juli 2019 08:34 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ow ja dat is wel leuk als je er iemand kent. Die kan je dan ook wat van het land laten zien
Ik zeg doen!
Ben jij geweest in Kroatië of Slovenië?
Haha zo voelt het soms wel jaquote:Op woensdag 17 juli 2019 08:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Gewoon weer aan de ramadan jij.
24 uur, net als gister.quote:Op woensdag 17 juli 2019 08:35 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Haha zo voelt het soms wel ja
Vandaag lange dag voor jou?
Hey. Gaat goed hoor, met jou?quote:Op woensdag 17 juli 2019 06:53 schreef eNGine10 het volgende:
Hee kopjehoe is het? Werk je nog in dat andere team?
Goedemorgenquote:Op woensdag 17 juli 2019 07:04 schreef Limoentjuh het volgende:
Goedemorgen dame![]()
Krijg door jouw usersname altijd gelijk zin in cappuccino
En dan buitenland?quote:Op woensdag 17 juli 2019 08:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Daarna. Maar is nog allerminst zeker
DOEN! Zijn hier nog een aantal users die geen koffie drinkenquote:Op woensdag 17 juli 2019 08:39 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Goedemorgen
Hihi, ik maak gewoon iedereen koffieverslaafd
Moet je niet opdringen.quote:Op woensdag 17 juli 2019 08:43 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
DOEN! Zijn hier nog een aantal users die geen koffie drinkenhelemaal van het zotte
Schande idd.quote:Op woensdag 17 juli 2019 08:43 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
DOEN! Zijn hier nog een aantal users die geen koffie drinkenhelemaal van het zotte
Wordt het dan weer warm land of een echte wintervakantie? Snowboarden skiënquote:Op woensdag 17 juli 2019 08:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Als mijn chick vrij kan krijgen wel. Maar die kans lijkt klein.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |