Hoezo ?quote:Op woensdag 17 juli 2019 07:47 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Wat krijg ik jeuk van dat mens zeg!
Leuk hequote:Op woensdag 17 juli 2019 08:10 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ow van haar heb ik gehoord door FOKwat was het nou “expeditie robinson” of “wie is de mol”
Hoe dan ook knappe dame hoor
Bloed irritant! En zo knap vind ik haar ook niet.quote:
Preciesquote:Op woensdag 17 juli 2019 07:57 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ah ja weinig keus dandan maar rusten nu ze er nog niet zijn
Zou wel willen maar nee
Misschien twee weekjes naar Roemenië. Eigenlijk nog niks besloten.
Waaromquote:Op woensdag 17 juli 2019 08:18 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Nog even niet.. ik wacht nog even met ontbijten
Nee joh maar is weer eens wat anders dan koffie toch? Nu wel beetje benieuwd hoe dat smaaktquote:
Ben je vrij?quote:Op woensdag 17 juli 2019 08:18 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Nog even niet.. ik wacht nog even met ontbijten
Anders moet ik alleen op vakantie en deze keer (nog) niet zoveel zin in. M'n vorige vriendin was Roemeens en voel me welkom bij haar familie ook al zijn we alleen vrienden nu. Verder is het ook gewoon een leuk landquote:Op woensdag 17 juli 2019 08:15 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Preciesnu nog van de rust genieten. Wel lachen met ze altijd maar ook vermoeiend
die nemen geen pauze van het spelen
Hoezo Roemenië? Je hebt nog even om rustig een keuze te maken he
Kroatië wil ik zelf wel heen.
Nee hoor. Ik vind het wel gezellig als jij er bent.quote:Op woensdag 17 juli 2019 08:28 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Gelukkig wel. Moet ik weer uitloggen?
Echt he,quote:Op woensdag 17 juli 2019 08:03 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ja ziet er niet uit. Zou denken dat ze tegenwoordig in photoshop wel wat zouden kunnen bij justitie.
En goedemorgen
Ga je weg uit Amsterquote:Op woensdag 17 juli 2019 08:28 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Gelukkig wel. Moet ik weer uitloggen?
Lijkt mij niet lekker.. maar had ooit hier ergens geloof ik gelezen dat mensen dat juist wel drinkenquote:Op woensdag 17 juli 2019 08:20 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Nee joh maar is weer eens wat anders dan koffie toch? Nu wel beetje benieuwd hoe dat smaakt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |