Sexyquote:
Ben jij telepathisch?quote:Op dinsdag 16 juli 2019 20:27 schreef devzero het volgende:
[..]
Die is nu druk bezig aan het uitzoeken hoe ze een selfie op imgur kan posten.
https://imgur.com/a/uqj2gzQ Daar zie je dat je kunt kiezen tussen public of hiddenquote:Op dinsdag 16 juli 2019 20:18 schreef Fancy2 het volgende: [..] Ik heb een Imgur account gemaakt, maar ik zie geen optie om de foto's privé te houden.
Ik moest even naar de TT kijken want je maakte me wel bang. Dit is gelukkig de dagbaggerquote:Op dinsdag 16 juli 2019 20:29 schreef hemarookworst het volgende:
Dev als TS van ONZ-SCdat ik dat mag meemaken
ja keek verkeerdquote:Op dinsdag 16 juli 2019 20:30 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik moest even naar de TT kijken want je maakte me wel bang. Dit is gelukkig de dagbagger
Ah, thanks!quote:Op dinsdag 16 juli 2019 20:29 schreef moemoe het volgende:
[..]
https://imgur.com/a/uqj2gzQ Daar zie je dat je kunt kiezen tussen public of hidden.
Staat er ook alleen in caps lock ofzoquote:
Nee myAT zit vol met gesloten en open SC en Dagbagger, plus ben niet helemaal scherp vandaagquote:Op dinsdag 16 juli 2019 20:31 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Staat er ook alleen in caps lock ofzo
@Fancy2 Komen die bionic ogen nog of hoe zit datquote:Op dinsdag 16 juli 2019 20:27 schreef devzero het volgende:
[..]
Die is nu druk bezig aan het uitzoeken hoe ze een selfie op imgur kan posten.
Heb je hem toch gesnapt!quote:Op dinsdag 16 juli 2019 20:30 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik moest even naar de TT kijken want je maakte me wel bang. Dit is gelukkig de dagbagger
Die is te druk met Hamlet te oeefenen:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Imgur weigert het te uploadenquote:Op dinsdag 16 juli 2019 20:33 schreef stokj het volgende:
[..]
@:fancy2 Komen die bionic ogen nog of hoe zit dat![]()
![]()
quote:Op dinsdag 16 juli 2019 20:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Die is te druk met Hamlet te oeefenen:
[ afbeelding ]Hahaha! Praatte hij nou tegen dat ding?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Refresh je browser en ga weer naar die site toe en stel het op private in en dan hoort het te lukken.quote:
Maybe.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 20:19 schreef devzero het volgende: [..] jij kunt alles, maar dat wist je zelf ook wel
quote:Op dinsdag 16 juli 2019 20:22 schreef eNGine10 het volgende: [..] Hee peep, ja dat is zo. Katten mag ook.
Neuh, hij zat er gewoon naar te kijken!quote:Op dinsdag 16 juli 2019 20:34 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Hahaha! Praatte hij nou tegen dat ding?
ONZ / [ONZ-SC #1934] Tahini op een crackerquote:
Jawel hoor! En met jou en je gezin?quote:
Ik zag al wat foto’s voorbij komen ja van die kleine deugnietquote:
of 450 foto's van je zoontjequote:Op dinsdag 16 juli 2019 20:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Gauw een famfare voorbij laten komen zodat het niet opvalt!
Surinaams/hindoestaans. Klinkt dat je bekend?quote:Op dinsdag 16 juli 2019 20:37 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ben jij Hindoestaans...?
Ik zag ergens in CUL dat je postte dat je bhaat op had.
High five!quote:Op dinsdag 16 juli 2019 20:38 schreef stokj het volgende:
[..]
Surinaams/hindoestaans. Klinkt dat je bekend?
Mijn vrouw heeft een Surinaams/Hindoestaanse collega!quote:Op dinsdag 16 juli 2019 20:38 schreef stokj het volgende:
[..]
Surinaams/hindoestaans. Klinkt dat je bekend?
Ondeugd is het!quote:Op dinsdag 16 juli 2019 20:36 schreef moemoe het volgende:
[..]
Jawel hoor! En met jou en je gezin?
[..]
Ik zag al wat foto’s voorbij komen ja van die kleine deugniet.
Dat heeft dus net iemand geflikt, een meeting in mijn kalender duwen over een uurtje die totaal niet interessant is. Gelukkig is het een microsoft teams meeting, dus ik kan even inloggen, hallo zeggen en net doen of het network problemen heeft.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 17:41 schreef stokj het volgende:
Meetings waar ik bij voorbaat alleen voor de show moet zijn ga ik niet naar toe of ik verlaat die meetings na een paar minuten om het voor de rest aan anderen over te laten.
Nee ik zit niet in de productiewerkquote:Op dinsdag 16 juli 2019 20:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Mijn vrouw heeft een Surinaams/Hindoestaanse collega!
Doe je toevallig productiewerk?
Juist, je begint het al te leren!quote:Op dinsdag 16 juli 2019 20:40 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat heeft dus net iemand geflikt, een meeting in mijn kalender duwen over een uurtje die totaal niet interessant is. Gelukkig is het een microsoft teams meeting, dus ik kan even inloggen, hallo zeggen en net doen of het network problemen heeft.
Wel een hele kleine wereld.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 20:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Mijn vrouw heeft een Surinaams/Hindoestaanse collega!
Doe je toevallig productiewerk?
Ik heb geen managementassistent, hoewel de execute assistant van mijn baas wel een beetje die rol op zicht neemt.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 20:41 schreef stokj het volgende:
[..]
Juist, je begint het al te leren!
Heb je een managementassistent of doe je alles zelf?
Ik ook welquote:Op dinsdag 16 juli 2019 20:42 schreef eNGine10 het volgende:
Wel nog benieuwd naar die bionic eyes @Fancy2
Ik weet niet hoe en wat maar als je merkt dat je assistentie nodig hebt kan je daar met je baas over praten.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 20:42 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik heb geen managementassistent, hoewel de execute assistant van mijn baas wel een beetje die rol op zicht neemt.
Ik heb die prachtige ogen van mij al vereeuwigd, maar Imgur stokt steeds bij de aanblik.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 20:42 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ga wat anders doen
Wel nog benieuwd naar die bionic eyes @:Fancy2
Ja met grote foto's heeft-ie nogal moeite.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 20:45 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Ik heb die prachtige ogen van mij al vereeuwigd, maar Imgur stokt steeds bij de aanblik.
Ow was het de groottequote:Op dinsdag 16 juli 2019 20:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja met grote foto's heeft-ie nogal moeite.
Geef hem wat tijd om te wennenquote:Op dinsdag 16 juli 2019 20:45 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Ik heb die prachtige ogen van mij al vereeuwigd, maar Imgur stokt steeds bij de aanblik.
Ik kan het nog prima alleen aan hoor. Ik begin alleen een beetje te walgen van al die process/change management consultants die eigenlijk weinig hebben toe te voegenquote:Op dinsdag 16 juli 2019 20:45 schreef stokj het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe en wat maar als je merkt dat je assistentie nodig hebt kan je daar met je baas over praten.
En als je de assistenten goed africht (= goede afspraken maakt) dan worden ze zelfs je operationeel assistent. Neem dan wel een wat jonger persoon, niet zoals ik twee mensen die ik heb moeten overerven en die al te veel kilometers hebben gemaakt.
quote:Building on the attached email, this webinar will be facilitated by Prosci to discuss service options to support the development of an ITS Organizational/Enterprise Change Management (OCM/ECM) Program.
Building a change-ready organization at XXX.
kan limoentjuh dat niet worden van jouquote:Op dinsdag 16 juli 2019 20:42 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik heb geen managementassistent, hoewel de execute assistant van mijn baas wel een beetje die rol op zicht neemt.
Die zorgt al voor morele support.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 20:50 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
kan limoentjuh dat niet worden van jou
Daarom kan jij je leiderschap tonen door jouw statement daar te maken!quote:Op dinsdag 16 juli 2019 20:49 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik kan het nog prima alleen aan hoor. Ik begin alleen een beetje te walgen van al die process/change management consultants die eigenlijk weinig hebben toe te voegen
[..]
Waarschijnlijk zijn jouw ogen zo mooi dat Imgur daar moeite mee heeft om het aan iedereen te laten zienquote:Op dinsdag 16 juli 2019 20:49 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Als het maar niet te lang duurt. Ook mijn geduld raakt ooit op
Oooo is dát hetquote:Op dinsdag 16 juli 2019 20:51 schreef stokj het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zijn jouw ogen zo mooi dat Imgur daar moeite mee heeft om het aan iedereen te laten zien![]()
![]()
Been there, done it, Werd niet goed opgevatquote:Op dinsdag 16 juli 2019 20:50 schreef stokj het volgende:
[..]
Daarom kan jij je leiderschap tonen door jouw statement daar te maken!
Blijf je statement maken, je zal zien dat mensen dat gaan waarderen. Ze zien dat je een eigen lijn kan trekken en gaan je dan volgen als leider. En voordat je het weet heb je nog meer kuddos!quote:Op dinsdag 16 juli 2019 20:52 schreef devzero het volgende:
[..]
Been there, done it, Werd niet goed opgevatHoewel ik niet de enige ben die er zo over denkt.
Van die lean sixma black belt scrum agile master figuren?quote:Op dinsdag 16 juli 2019 20:49 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik kan het nog prima alleen aan hoor. Ik begin alleen een beetje te walgen van al die process/change management consultants die eigenlijk weinig hebben toe te voegen
[..]
Die letterlijk Lean kwijlenquote:Op dinsdag 16 juli 2019 20:55 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Van die lean sixma black belt scrum agile master figuren?
Ja.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 20:55 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Van die lean sixma black belt scrum agile master figuren?
quote:Op dinsdag 7 juni 2016 21:21 schreef hemarookworst het volgende:
Terwijl ik bezig was met een project kwam mijn leidinggevende met het idee om met iemand te brainstormen. Hij kwam diezelfde ochtend nog langs en het enige wat ik weet is dat het een 'Lean Six Sigma Black Belt' is.
TS is zelf een 6th dan ubergrandmaster sensei en heeft dus een pikzwarte band om zijn middel hangen en heeft verder niet veel met die hippe engelse termen in het bedrijfsleven. In ieder geval dacht ik aan hem wel een goede sparringpartner te hebben, maar dan in een andere betekenis dan het bedrijfsleven hanteert.
Dus ik zag hem aanwandelen en dacht in eerste instantie: wat een iele grijze kantoormuis en zo'n gast heeft een black belt? Maar ik besloot hem toch te begroeten met een roundhouse kick tegen zijn gezicht om hem uit te testen. Hij lag direct op de grond en wilde niet meer verder met de brainstormsessie. Leidinggevende natuurlijk boos, maar gelukkig was hij wel een soort hemarookworst en kon hij mijn humor wel begrijpen.
Klacht: Pretentieuze Engelse namen gebruiken in je functie en zo verwarring scheppen met een schadelijk afloop
Tja, verloedering he.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 20:57 schreef hemarookworst het volgende:
KLB / Brainstormsessie gaat helemaal fout
[..]
Mooie OP. En het nivo van KLB is ook weer duidelijk uit de 1ste postquote:Op dinsdag 16 juli 2019 20:57 schreef hemarookworst het volgende:
KLB / Brainstormsessie gaat helemaal fout
[..]
Ik zat ook ooit in zo een sessie met een grijze muis die een brown paper sessie hield. En hij maar uitleggen hoe we het gingen doen en corrigeren als we een post-it in een processchema verkeerd hadden geplakt. Doe het dan maar lekker zelf.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 20:59 schreef devzero het volgende:
[..]
Mooie OP. En het nivo van KLB is ook weer duidelijk uit de 1ste post
Dan komt hij tenminste met iets concreets. Ik heb nog nooit iets concreets gehoord hoe we dingen kunnen verbeteren. Een bedrijf als Gartner is erg goed in het vertellen dat ze allemaal white papers hebben over x, y en z. En natuurlijk zijn het allemaal open deuren, dus we hadden gewoon beter in een bar met zn allen kunnen gaan zitten en met een groot schrijfblok over strategie gaan praten.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 21:02 schreef stokj het volgende:
[..]
Ik zat ook ooit in zo een sessie met een grijze muis die een brown paper sessie hield. En hij maar uitleggen hoe we het gingen doen en corrigeren als we een post-it in een processchema verkeerd hadden geplakt. Doe het dan maar lekker zelf.
Uiteindelijk gaf hij de opdracht terug omdat wij hem 'geen voldoende context' hadden gegeven.
Terwijl de simpelste sjonnie van de afdeling zelfs een hele processchema kon maken.
Pure tijdsverspilling inderdaad.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 21:05 schreef devzero het volgende:
[..]
Dan komt hij tenminste met iets concreets. Ik heb nog nooit iets concreets gehoord hoe we dingen kunnen verbeteren. Een bedrijf als Gartner is erg goed in het vertellen dat ze allemaal white papers hebben over x, y en z. En natuurlijk zijn het allemaal open deuren, dus we hadden gewoon beter in een bar met zn allen kunnen gaan zitten en met een groot schrijfblok over strategie gaan praten.
Gewoon roundhouse kick in z'n gezichtquote:Op dinsdag 16 juli 2019 21:05 schreef devzero het volgende:
[..]
Dan komt hij tenminste met iets concreets. Ik heb nog nooit iets concreets gehoord hoe we dingen kunnen verbeteren. Een bedrijf als Gartner is erg goed in het vertellen dat ze allemaal white papers hebben over x, y en z. En natuurlijk zijn het allemaal open deuren, dus we hadden gewoon beter in een bar met zn allen kunnen gaan zitten en met een groot schrijfblok over strategie gaan praten.
Zal wel dezelfde grijze muis zijn als bij @devzero . Die van ons had een gebroken hand (in de gips) en zijn lip gescheurd (te hete soep van zijn vrouw gegeten).quote:Op dinsdag 16 juli 2019 21:09 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Gewoon roundhouse kick in z'n gezicht
Waar wil je over kletsen?quote:Op dinsdag 16 juli 2019 21:19 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Ja, dat saaie gepraat over meetings heeft mij slaperig gemaakt
Gezond bezig jaquote:Op dinsdag 16 juli 2019 21:24 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Lekker zo;n groot glas appelsap
Sssst...quote:Op dinsdag 16 juli 2019 21:25 schreef stokj het volgende:
[..]
Alsof dat lekkers niet door jouw keel gaat Geerdje![]()
![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 16 juli 2019 21:29 schreef stokj het volgende:
[..]Scheelt weer geen frituur in huis..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zwaai naar dieren.
Het bakje leeg likkenquote:Op dinsdag 16 juli 2019 21:36 schreef stokj het volgende:
[..]
Ga je dubbeldippen of single dippen in de saus?
Ik zie het op borrels vaak: dan is de schaal met snacks leeg en dan pakken mensen een kruimel of gaan met hun vinger in de sausbak om nog even aan hun vinger te likken.quote:
Daarom gewoon altijd zelf een bak met mayo meenemen.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 21:39 schreef stokj het volgende:
[..]
Ik zie het op borrels vaak: dan is de schaal met snacks leeg en dan pakken mensen een kruimel of gaan met hun vinger in de sausbak om nog even aan hun vinger te likken.
Zit niks anders op dan inderdaad zelf met je saus te komen.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 21:40 schreef devzero het volgende:
[..]
Daarom gewoon altijd zelf een bak met mayo meenemen.
Oh??quote:Op dinsdag 16 juli 2019 21:40 schreef devzero het volgende:
[..]
We bereiden ons voor op de bagger van @:fancy2
Dubbel natuur, een poes lik je toch ook niet 1xquote:Op dinsdag 16 juli 2019 21:36 schreef stokj het volgende:
[..]
Ga je dubbeldippen of single dippen in de saus?
Mark heeft altijd gelijkquote:Op dinsdag 16 juli 2019 21:40 schreef devzero het volgende:
[..]
Daarom gewoon altijd zelf een bak met mayo meenemen.
Altijd, toch?quote:Op dinsdag 16 juli 2019 21:46 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ah.....dit is het niveau van vanavond
zo stel ik mij haags wel voor als die op FOK! bezig isquote:
beetje raar om iemand aan te spreken met kantoorquote:Op dinsdag 16 juli 2019 21:53 schreef FlippingCoin het volgende:
ik zou de kosten ook op hun hoofd verhalen
Ja, wat is het nut om tegen dronkelappen te baggeren?quote:Op dinsdag 16 juli 2019 21:40 schreef devzero het volgende:
[..]
We bereiden ons voor op de bagger van @:fancy2
ja zal wel slang zijn van een of ander gehuchtquote:Op dinsdag 16 juli 2019 21:55 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
beetje raar om iemand aan te spreken met kantoor
Hey.....ik ben niet dronken.....quote:Op dinsdag 16 juli 2019 21:56 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Ja, wat is het nut om tegen dronkelappen te baggeren?
quote:Op dinsdag 16 juli 2019 21:58 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Hey.....ik ben niet dronken.....
-------------------quote:Op dinsdag 16 juli 2019 21:59 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
loop dan eens over een rechte lijn om dat aan te tonen
oké hierbij afdoende aangetoondquote:
Een nuchtere toehoorder maarquote:Op dinsdag 16 juli 2019 21:58 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Hey.....ik ben niet dronken.....
hallo sherrifquote:
straks bij Jinekquote:
indrinken voor jinekquote:
nee dat lijkt mij niksquote:
En dan uitzending op stelten zetten met je bezopen matenquote:
quote:Op dinsdag 16 juli 2019 22:16 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Was al even bang dat de leukste user hier me niet zou begroeten
quote:Op dinsdag 16 juli 2019 22:16 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Was al even bang dat de leukste user hier me niet zou begroeten
quote:Op dinsdag 16 juli 2019 22:19 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Hoe gaat het met je, lang niet gesproken
Je liefstequote:Op dinsdag 16 juli 2019 22:28 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik denk dat ik mijn liefste heb weggejaagd
Nee hoor. Ik ben weer terugquote:Op dinsdag 16 juli 2019 22:28 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik denk dat ik mijn liefste heb weggejaagd
Heeft die snode vrouw dingen lopen verkondigen hier ja?quote:Op dinsdag 16 juli 2019 23:03 schreef devzero het volgende:
[..]
En laat je niets wijsmaken door zuurpruimen als @:moemoe
BoeBoequote:Op dinsdag 16 juli 2019 23:03 schreef devzero het volgende:
[..]
En laat je niets wijsmaken door zuurpruimen als @:moemoe
Geniaalquote:
Hee.. Nog geen bed tijd?quote:
quote:Op woensdag 17 juli 2019 00:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik was om half 9 in slaap gevallen tot netwtf
Ga je dadelijk wel weer verder pitten?quote:Op woensdag 17 juli 2019 00:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jaman man man wat was ik moe.
Ja ik ookquote:Op woensdag 17 juli 2019 00:23 schreef eNGine10 het volgende:
Dan zal het ook wel nodig zijn geweest.. Val ook wel eens in slaap maar wordt meestal na een uurtje wel weer wakker
Heequote:
Fappen?quote:Op woensdag 17 juli 2019 00:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Hoooow ik w8 nog wel even met slapen.
Hoe groot moet die mok zijn?quote:Op woensdag 17 juli 2019 00:32 schreef eNGine10 het volgende:
Zit nu over de turbonap te lezen. Moet je eerst een kop koffie drinken en dan 20 minuten slapen, dan word je wakker als de caffeine in kickt
300ml espressoquote:Op woensdag 17 juli 2019 00:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hoe groot moet die mok zijn?
40-45 literquote:Op woensdag 17 juli 2019 00:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hoe groot moet die mok zijn?
Speed en wheypoeder ipv van suiker en melkquote:Op woensdag 17 juli 2019 00:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zou dat echt een kick geven?
STUITERENquote:Op woensdag 17 juli 2019 00:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Als je daar niet van gaat....
Doe ik niet aan.quote:Op woensdag 17 juli 2019 00:35 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Speed en wheypoeder ipv van suiker en melk
Maffe Japanners met hun tv showsquote:
Waarom buitenshuis wel?quote:Op woensdag 17 juli 2019 00:38 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Goeie bak gewoon zwart. Koffie buitenshuis mag wat in.
Volgens mij lig jij er helemaal dubbel om ja.quote:Op woensdag 17 juli 2019 00:40 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik vind het zo raar dat ik het geweldig vind
Ga je darten?quote:Op woensdag 17 juli 2019 00:41 schreef SoS87 het volgende:
Ik heb zojuist voor 60 euro aan shafts en flights besteld
Ik vind het ook wel mooi vermaak. Hoe krijg je het bedacht zit ik de hele tijd te denken als ik die clips zie op YouTubequote:Op woensdag 17 juli 2019 00:40 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik vind het zo raar dat ik het geweldig vind
Ik ga niet kijken okquote:Op woensdag 17 juli 2019 00:42 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel mooi vermaak. Hoe krijg je het bedacht zit ik de hele tijd te denken als ik die clips zie op YouTube
Wat voor pijlen heb je?quote:Op woensdag 17 juli 2019 00:41 schreef SoS87 het volgende:
Ik heb zojuist voor 60 euro aan shafts en flights besteld
Mag ik dan gvd wel hopenquote:
Niet OKquote:
Ja beetje zonde andersquote:Op woensdag 17 juli 2019 00:43 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Wat voor pijlen heb je?
[..]
Mag ik dan gvd wel hopen
90% tungsten, 26 gramquote:Op woensdag 17 juli 2019 00:43 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Wat voor pijlen heb je?
[..]
Mag ik dan gvd wel hopen
Heequote:
quote:Op woensdag 17 juli 2019 00:46 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Redelijk, maar ik vind het een fijn gewicht
Flinke barrels dan? Heb zelf 23 gram, dacht ook 90% tungstenquote:
Boks.quote:Op woensdag 17 juli 2019 00:47 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Flinke barrels dan? Heb zelf 23 gram, dacht ook 90% tungsten
Alles onder de 24 gram gaat bij mij wat zwabberen tijdens de vlucht.quote:Op woensdag 17 juli 2019 00:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]daar gaat het om.
Volgens mij zijn die van mij 23 gram.
Haha yeah that's mequote:
haaaaagsie. Heb nog steeds een kater. Was na het eten in slaap gevallen nu net ontwaakt. Valt tegenquote:
Ja dat denk ik ook hele tijd als ik het ziequote:Op woensdag 17 juli 2019 00:42 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel mooi vermaak. Hoe krijg je het bedacht zit ik de hele tijd te denken als ik die clips zie op YouTube
Dart je op niveau? Of gewoon thuis?quote:Op woensdag 17 juli 2019 00:48 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Alles onder de 24 gram gaat bij mij wat zwabberen tijdens de vlucht.
Iets langere barrelquote:Op woensdag 17 juli 2019 00:47 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Flinke barrels dan? Heb zelf 23 gram, dacht ook 90% tungsten
Ja hier hetzelfdequote:Op woensdag 17 juli 2019 00:49 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
haaaaagsie. Heb nog steeds een kater. Was na het eten in slaap gevallen nu net ontwaakt. Valt tegen
23 gram beste gram ofzoietsquote:
Te kang powernapje? En dan maar nu nachtbraken?quote:Op woensdag 17 juli 2019 00:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja hier hetzelfde
Niet goed dit.
Pijlen? Vraag je het de goede persoon? 😜quote:Op woensdag 17 juli 2019 00:49 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Haha yeah that's me![]()
Wat voor pijlen heb jij?
Ja precies.quote:Op woensdag 17 juli 2019 00:50 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Te kang powernapje? En dan maar nu nachtbraken?
Thuis, soms toernooitje. Geen competitie ofzo, het moet een hobby blijven, geen verplichting.quote:Op woensdag 17 juli 2019 00:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dart je op niveau? Of gewoon thuis?
Pas op, hij gaat zo speren!quote:Op woensdag 17 juli 2019 00:51 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Pijlen? Vraag je het de goede persoon? 😜
Lekker man.quote:Op woensdag 17 juli 2019 00:52 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Thuis, soms toernooitje. Geen competitie ofzo, het moet een hobby blijven, geen verplichting.
Zware dag morgen wel dan wellichtquote:
Of Cupido spelen 😜quote:Op woensdag 17 juli 2019 00:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Pas op, hij gaat zo speren!
Nee dat verwacht ik niet. Dat was het gister wel.quote:Op woensdag 17 juli 2019 00:53 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Zware dag morgen wel dan wellichthopelijk niet voor je.
Hoe kwam dat? O... je eerste werkdag? Geen vrijheid blijheid meer..quote:Op woensdag 17 juli 2019 00:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee dat verwacht ik niet. Dat was het gister wel.
Dat wordt hele nacht wakker danquote:Op woensdag 17 juli 2019 00:49 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
haaaaagsie. Heb nog steeds een kater. Was na het eten in slaap gevallen nu net ontwaakt. Valt tegen
Nee niet 1e werkdag.quote:Op woensdag 17 juli 2019 00:55 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Hoe kwam dat? O... je eerste werkdag? Geen vrijheid blijheid meer..
quote:Op woensdag 17 juli 2019 00:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]sow was je een matchmaker. Zoveel verborgen talenten heb jij 😜👻
Die tijd heb ik gehad.
Ja zag het.quote:Op woensdag 17 juli 2019 00:57 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Fuck ik sloop de quote. Maar ga hem nier fixen 💩
Wat let je?quote:Op woensdag 17 juli 2019 00:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Netjes. Ik nauwelijks meer. Mis het wel
Lekker wat smikkelen nachtsnackjes genot. Maar ik jan rustig bijslapen want ben echt vies brak 😜quote:Op woensdag 17 juli 2019 00:56 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dat wordt hele nacht wakker dan
Feestbeestquote:Op woensdag 17 juli 2019 00:58 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Lekker wat smikkelen nachtsnackjes genot. Maar ik jan rustig bijslapen want ben echt vies brak 😜
Ja ik niet, dus zo wel naar bed.quote:Op woensdag 17 juli 2019 00:58 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Lekker wat smikkelen nachtsnackjes genot. Maar ik jan rustig bijslapen want ben echt vies brak 😜
Ja dat is minder zeker als je dat niet verwacht had. Maarja soms is het gewoon kutquote:Op woensdag 17 juli 2019 00:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee niet 1e werkdag.
Moest een keer zelf cursus geven vanwege zieken. En moest daar een tering eind voor rijden, terugweg gedaan in 3 uur en een kwartier ipv 2 uur. Man man man
Ik heb gister meer gewerkt dan in 2 jaar tijd bij elkaar.quote:Op woensdag 17 juli 2019 00:59 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ja dat is minder zeker als je dat niet verwacht had. Maarja soms is het gewoon kut
Maar je staat ook vroeg op dus je bent nu al vrij laatquote:Op woensdag 17 juli 2019 00:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja ik niet, dus zo wel naar bed.
Netjesquote:
Ach je moet ergens beginnen.quote:Op woensdag 17 juli 2019 01:02 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Netjesals ik thuis ben half uurtje meestal wel maar kan er eigenlijk geen zak van
Ik gooide geen kut vandaagquote:Op woensdag 17 juli 2019 01:02 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Netjesals ik thuis ben half uurtje meestal wel maar kan er eigenlijk geen zak van
En sniperen? 😏quote:Op woensdag 17 juli 2019 01:02 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ben meer van het acclimatiseren
Ik hap wel ff een broodje hoorquote:Op woensdag 17 juli 2019 01:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ben je wel vroeg mee hoor.
Ik mag nog ffquote:Op woensdag 17 juli 2019 01:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Krijg ik teveel energie van nu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |