Sexyquote:
Ben jij telepathisch?quote:Op dinsdag 16 juli 2019 20:27 schreef devzero het volgende:
[..]
Die is nu druk bezig aan het uitzoeken hoe ze een selfie op imgur kan posten.
https://imgur.com/a/uqj2gzQ Daar zie je dat je kunt kiezen tussen public of hiddenquote:Op dinsdag 16 juli 2019 20:18 schreef Fancy2 het volgende: [..] Ik heb een Imgur account gemaakt, maar ik zie geen optie om de foto's privé te houden.
Ik moest even naar de TT kijken want je maakte me wel bang. Dit is gelukkig de dagbaggerquote:Op dinsdag 16 juli 2019 20:29 schreef hemarookworst het volgende:
Dev als TS van ONZ-SCdat ik dat mag meemaken
ja keek verkeerdquote:Op dinsdag 16 juli 2019 20:30 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik moest even naar de TT kijken want je maakte me wel bang. Dit is gelukkig de dagbagger
Ah, thanks!quote:Op dinsdag 16 juli 2019 20:29 schreef moemoe het volgende:
[..]
https://imgur.com/a/uqj2gzQ Daar zie je dat je kunt kiezen tussen public of hidden.
Staat er ook alleen in caps lock ofzoquote:
Nee myAT zit vol met gesloten en open SC en Dagbagger, plus ben niet helemaal scherp vandaagquote:Op dinsdag 16 juli 2019 20:31 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Staat er ook alleen in caps lock ofzo
@Fancy2 Komen die bionic ogen nog of hoe zit datquote:Op dinsdag 16 juli 2019 20:27 schreef devzero het volgende:
[..]
Die is nu druk bezig aan het uitzoeken hoe ze een selfie op imgur kan posten.
Heb je hem toch gesnapt!quote:Op dinsdag 16 juli 2019 20:30 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik moest even naar de TT kijken want je maakte me wel bang. Dit is gelukkig de dagbagger
Die is te druk met Hamlet te oeefenen:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Imgur weigert het te uploadenquote:Op dinsdag 16 juli 2019 20:33 schreef stokj het volgende:
[..]
@:fancy2 Komen die bionic ogen nog of hoe zit dat![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |