Sexyquote:
Ben jij telepathisch?quote:Op dinsdag 16 juli 2019 20:27 schreef devzero het volgende:
[..]
Die is nu druk bezig aan het uitzoeken hoe ze een selfie op imgur kan posten.
https://imgur.com/a/uqj2gzQ Daar zie je dat je kunt kiezen tussen public of hiddenquote:Op dinsdag 16 juli 2019 20:18 schreef Fancy2 het volgende: [..] Ik heb een Imgur account gemaakt, maar ik zie geen optie om de foto's privé te houden.
Ik moest even naar de TT kijken want je maakte me wel bang. Dit is gelukkig de dagbaggerquote:Op dinsdag 16 juli 2019 20:29 schreef hemarookworst het volgende:
Dev als TS van ONZ-SCdat ik dat mag meemaken
ja keek verkeerdquote:Op dinsdag 16 juli 2019 20:30 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik moest even naar de TT kijken want je maakte me wel bang. Dit is gelukkig de dagbagger
Ah, thanks!quote:Op dinsdag 16 juli 2019 20:29 schreef moemoe het volgende:
[..]
https://imgur.com/a/uqj2gzQ Daar zie je dat je kunt kiezen tussen public of hidden.
Staat er ook alleen in caps lock ofzoquote:
Nee myAT zit vol met gesloten en open SC en Dagbagger, plus ben niet helemaal scherp vandaagquote:Op dinsdag 16 juli 2019 20:31 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Staat er ook alleen in caps lock ofzo
@Fancy2 Komen die bionic ogen nog of hoe zit datquote:Op dinsdag 16 juli 2019 20:27 schreef devzero het volgende:
[..]
Die is nu druk bezig aan het uitzoeken hoe ze een selfie op imgur kan posten.
Heb je hem toch gesnapt!quote:Op dinsdag 16 juli 2019 20:30 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik moest even naar de TT kijken want je maakte me wel bang. Dit is gelukkig de dagbagger
Die is te druk met Hamlet te oeefenen:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Imgur weigert het te uploadenquote:Op dinsdag 16 juli 2019 20:33 schreef stokj het volgende:
[..]
@:fancy2 Komen die bionic ogen nog of hoe zit dat![]()
![]()
quote:Op dinsdag 16 juli 2019 20:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Die is te druk met Hamlet te oeefenen:
[ afbeelding ]Hahaha! Praatte hij nou tegen dat ding?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Refresh je browser en ga weer naar die site toe en stel het op private in en dan hoort het te lukken.quote:
Maybe.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 20:19 schreef devzero het volgende: [..] jij kunt alles, maar dat wist je zelf ook wel
quote:Op dinsdag 16 juli 2019 20:22 schreef eNGine10 het volgende: [..] Hee peep, ja dat is zo. Katten mag ook.
Neuh, hij zat er gewoon naar te kijken!quote:Op dinsdag 16 juli 2019 20:34 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Hahaha! Praatte hij nou tegen dat ding?
ONZ / [ONZ-SC #1934] Tahini op een crackerquote:
Jawel hoor! En met jou en je gezin?quote:
Ik zag al wat foto’s voorbij komen ja van die kleine deugnietquote:
of 450 foto's van je zoontjequote:Op dinsdag 16 juli 2019 20:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Gauw een famfare voorbij laten komen zodat het niet opvalt!
Surinaams/hindoestaans. Klinkt dat je bekend?quote:Op dinsdag 16 juli 2019 20:37 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ben jij Hindoestaans...?
Ik zag ergens in CUL dat je postte dat je bhaat op had.
High five!quote:Op dinsdag 16 juli 2019 20:38 schreef stokj het volgende:
[..]
Surinaams/hindoestaans. Klinkt dat je bekend?
Mijn vrouw heeft een Surinaams/Hindoestaanse collega!quote:Op dinsdag 16 juli 2019 20:38 schreef stokj het volgende:
[..]
Surinaams/hindoestaans. Klinkt dat je bekend?
Ondeugd is het!quote:Op dinsdag 16 juli 2019 20:36 schreef moemoe het volgende:
[..]
Jawel hoor! En met jou en je gezin?
[..]
Ik zag al wat foto’s voorbij komen ja van die kleine deugniet.
Dat heeft dus net iemand geflikt, een meeting in mijn kalender duwen over een uurtje die totaal niet interessant is. Gelukkig is het een microsoft teams meeting, dus ik kan even inloggen, hallo zeggen en net doen of het network problemen heeft.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 17:41 schreef stokj het volgende:
Meetings waar ik bij voorbaat alleen voor de show moet zijn ga ik niet naar toe of ik verlaat die meetings na een paar minuten om het voor de rest aan anderen over te laten.
Nee ik zit niet in de productiewerkquote:Op dinsdag 16 juli 2019 20:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Mijn vrouw heeft een Surinaams/Hindoestaanse collega!
Doe je toevallig productiewerk?
Juist, je begint het al te leren!quote:Op dinsdag 16 juli 2019 20:40 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat heeft dus net iemand geflikt, een meeting in mijn kalender duwen over een uurtje die totaal niet interessant is. Gelukkig is het een microsoft teams meeting, dus ik kan even inloggen, hallo zeggen en net doen of het network problemen heeft.
Wel een hele kleine wereld.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 20:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Mijn vrouw heeft een Surinaams/Hindoestaanse collega!
Doe je toevallig productiewerk?
Ik heb geen managementassistent, hoewel de execute assistant van mijn baas wel een beetje die rol op zicht neemt.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 20:41 schreef stokj het volgende:
[..]
Juist, je begint het al te leren!
Heb je een managementassistent of doe je alles zelf?
Ik ook welquote:Op dinsdag 16 juli 2019 20:42 schreef eNGine10 het volgende:
Wel nog benieuwd naar die bionic eyes @Fancy2
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |