Heb geen crackers, dus maar direct uit de pot geproefd met wat zeezout. Ok, het smaakt ietsjes beter, maar ik meng het liever met andere dingenquote:
Zo koop ik het meestal, met zeezoutquote:Op donderdag 11 juli 2019 03:12 schreef devzero het volgende:
[..]
Heb geen crackers, dus maar direct uit de pot geproefd met wat zeezout. Ok, het smaakt ietsjes beter, maar ik meng het liever met andere dingen
[ afbeelding ]
Het is een beetje bitter en vettig, Dus liefst iets zurig (bv citroensap), iets pittig (bv chipotle) en dan iets ala kikkererwten, aubergines, tuinbonen (!). En natuurlijk veel geroosterde knoflook. Maar nooit echt puur.quote:Op donderdag 11 juli 2019 03:13 schreef moemoe het volgende:
[..]
Zo koop ik het meestal, met zeezout.
Met wat meng je het liever dan?
Dan hou ik jullie 2 wel vast en jullie alleen mijquote:Op donderdag 11 juli 2019 03:15 schreef moemoe het volgende:
[..]
Bij nader inzien wil ik jou toch liever niet knuffelen.
Als het maar een armlengte afstand is.quote:Op donderdag 11 juli 2019 03:17 schreef devzero het volgende:
[..]
Dan hou ik jullie 2 wel vast en jullie alleen mij
Eitjes schieten?quote:Op donderdag 11 juli 2019 03:16 schreef moemoe het volgende:
Oeeeeeeeeeeeeeh, weet je wat ik ga doen!!!!
Eitjes schieten!
Daar heb ik nou echt zin in.
ik heb hele brede schoudersquote:Op donderdag 11 juli 2019 03:17 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Als het maar een armlengte afstand is.
Klinkt goed allemaal Devviequote:Op donderdag 11 juli 2019 03:16 schreef devzero het volgende:
[..]
Het is een beetje bitter en vettig, Dus liefst iets zurig (bv citroensap), iets pittig (bv chipotle) en dan iets ala kikkererwten, aubergines, tuinbonen (!). En natuurlijk veel geroosterde knoflook. Maar nooit echt puur.
Ben je het geliefde eierspel vergeten?quote:
Oh datquote:Op donderdag 11 juli 2019 03:19 schreef moemoe het volgende:
[..]
Klinkt goed allemaal Devvie.
[..]
Ben je het geliefde eierspel vergeten?
ONZ / [Shell Shockers, een doldwaas schietspel] #4
Dan heb je wel een goed excuus hoor.quote:Op donderdag 11 juli 2019 03:22 schreef devzero het volgende:
[..]
Oh datDat was leuk. Ik ga over 20 minuten mijn dochtertje van het vliegveld ophalen anders had ik direct meegedaan
Oudje gespotquote:Op donderdag 11 juli 2019 03:22 schreef devzero het volgende:
[..]
Oh datDat was leuk. Ik ga over 20 minuten mijn dochtertje van het vliegveld ophalen anders had ik direct meegedaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |