SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
Nope.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 17:54 schreef Dave het volgende:
Is iedereen voorzichtigaan de zachte G al aan het oefenen?
Vandaag verscheidene malen gedaan maar dan op zijn Utregs.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 17:54 schreef Dave het volgende:
Die is top hèquote:Op dinsdag 16 juli 2019 16:54 schreef Guanabana het volgende:
Dit lijkt me ook wel een geschikte emoticon om toe te voegen aan ons paniek-arsenaal
[ afbeelding ]
Nee, ik oefen de Rotterdamse Rquote:Op dinsdag 16 juli 2019 17:54 schreef Dave het volgende:
Hopelijk lucht het opquote:Op dinsdag 16 juli 2019 17:55 schreef ato het volgende:
Vandaag 2 x de tyfus gevloekt (moet dat nou ato?).
Achterlijke ING medewerker die mij betuttelt aan de telefoon dat ik het fout had (echt niet lul). Ik heb mij ingehouden omdat ik met mijn client een taak deed.
En nog een klootzak met een koptelefoon op, die voorkruipt in de rij bij Albert Heyn waar ik mijn boodschappen wil scannen.
Die vervolgens mij onverschillig aankijkt. Klote wereld. Zo het is eruit.
Ja dank je, ja normaal stop ik geen energie in in zulke negativiteit. Maar ik was meer moe dan anders en het lontje was korterquote:Op dinsdag 16 juli 2019 18:53 schreef MaLo het volgende:
[..]
Nee, ik oefen de Rotterdamse R
[..]
Hopelijk lucht het op. Sommige mensen kunnen je inderdaad het bloed onder de nagels vandaan halen
Was hem echt een heeele tijd kwijt, en kwam hem toevallig laatst weer tegen.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 18:49 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja![]()
Hadden we maanden eerder moeten hebben.
'Panic smiley gif' brengt je in elk geval bij dezequote:Op dinsdag 16 juli 2019 19:02 schreef I. het volgende:
[..]
Was hem echt een heeele tijd kwijt, en kwam hem toevallig laatst weer tegen.Kon hem ook niet vinden via Google, want ja, hoe omschrijf je zo'n ding.
Ik heb 'm geüpload vanaf mijn eigen computerquote:Op dinsdag 16 juli 2019 19:02 schreef I. het volgende:
[..]
Was hem echt een heeele tijd kwijt, en kwam hem toevallig laatst weer tegen.Kon hem ook niet vinden via Google, want ja, hoe omschrijf je zo'n ding.
ING medewerkers.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 17:55 schreef ato het volgende:
Achterlijke ING medewerker die mij betuttelt aan de telefoon dat ik het fout had (echt niet lul). Ik heb mij ingehouden omdat ik met mijn client een taak deed.
En nog een klootzak met een koptelefoon op, die voorkruipt in de rij bij Albert Heyn waar ik mijn boodschappen wil scannen.
Close enoughquote:Op dinsdag 16 juli 2019 19:06 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
'Panic smiley gif' brengt je in elk geval bij deze
[ afbeelding ]
Nicequote:Op dinsdag 16 juli 2019 19:06 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik heb 'm geüpload vanaf mijn eigen computer
quote:Op dinsdag 16 juli 2019 19:10 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze stond er ook bij
Groot gelijk. Hufters.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 17:55 schreef ato het volgende:
quote:Op dinsdag 16 juli 2019 17:55 schreef ato het volgende:
Soms moet je dat soort dingen gewoon even kwijtquote:Op dinsdag 16 juli 2019 17:55 schreef ato het volgende:
* Roger_Epiales pakt de tuinslang.quote:
Oh heerlijk jaquote:Op dinsdag 16 juli 2019 19:54 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
* Roger_Epiales pakt de tuinslang.
Standje koud goed?
Ik heb dan ook nooit liefde gegarandeerd, wel koud water.quote:
Nou ja, daar doe ik het dan maar meequote:Op dinsdag 16 juli 2019 20:00 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik heb dan ook nooit liefde gegarandeerd, wel koud water.
Kut.. ik zag er net zo naar uit om in de gids te gaan kijken hoe laat het zou beginnenquote:Op dinsdag 16 juli 2019 20:08 schreef I. het volgende:
Over een kwartiertje weer De Slimste Mens!
En dat is dan ook alles wat ik er verder over ga delen.![]()
Idd, geen spoilers aubquote:Op dinsdag 16 juli 2019 20:08 schreef I. het volgende:
Als mensen hier graag antwoorden mee willen gillen is dat geen probleem. En ik weet duizend procent zeker dat Cee dat ook vindt. Alleen de winnaar sowieso echt ff onder een spoiler ajb. Dan scrollt ze wel voorbij de rest maar kan ze niet per ongeluk de winnaar zien. Of wie dan ook.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 20:08 schreef I. het volgende:
Redquote:
Shit nu weet ik dat ik het ga missen omdat ik Opsporing Verzocht ga kijken.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 20:08 schreef I. het volgende:
Zo allemaal door naar het Slimste Mens topic!quote:Op dinsdag 16 juli 2019 20:08 schreef I. het volgende:
quote:
Sh*t ben zoals altijd de partypooperquote:Op dinsdag 16 juli 2019 20:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Als mensen hier graag antwoorden mee willen gillen is dat geen probleem. En ik weet duizend procent zeker dat Cee dat ook vindt. Alleen de winnaar sowieso echt ff onder een spoiler ajb. Dan scrollt ze wel voorbij de rest maar kan ze niet per ongeluk de winnaar zien. Of wie dan ook.![]()
Oh @:grazz er werd hier gister meegespeeld met antwoorden dus niet gisteren teruglezen dan iig.En straks ook er even voorbij scrollen maar de winnaar zullen ze niet spoiler.
Komt helemaal goed.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 20:12 schreef grazz het volgende:
[..]
Idd, geen spoilers aub. Ik moet nog beginnen aan de aflv van gisteren.
Mwah, gewoon rekening met elkaar houden, is niks mis mee. Zei ik gisteren al, en nu nog steeds.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 20:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Als mensen hier graag antwoorden mee willen gillen is dat geen probleem. En ik weet duizend procent zeker dat Cee dat ook vindt. Alleen de winnaar sowieso echt ff onder een spoiler ajb. Dan scrollt ze wel voorbij de rest maar kan ze niet per ongeluk de winnaar zien. Of wie dan ook.![]()
Oh @:grazz er werd hier gister meegespeeld met antwoorden dus niet gisteren teruglezen dan iig.En straks ook er even voorbij scrollen maar de winnaar zullen ze niet spoiler.
Nee johquote:Op dinsdag 16 juli 2019 20:21 schreef grazz het volgende:
[..]
Sh*t ben zoals altijd de partypooper![]()
Tijdens de repetities wilde ik ook al alles achter spoiler tags. Ik zal je advies opvolgen Greysie
Ik duik weer een tijdje onder
quote:Op dinsdag 16 juli 2019 20:18 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Zo allemaal door naar het Slimste Mens topic!![]()
TV / [NL] De slimste mens #87 Nieuwe graphics
quote:Die nicht ligt er in ieder geval uit die maar wat riep.
Wat denk je zelf?quote:Wordt echt aids.
Ik zal af en toe es gluren hier. Komt goedquote:
Wij brengen de liefde wel daarheenquote:
quote:Op dinsdag 16 juli 2019 20:25 schreef grazz het volgende:
[..]
Ik zal af en toe es gluren hier. Komt goedVeel plezier met kijken!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 16 juli 2019 20:31 schreef Strani het volgende:
Over spoilers gesproken:Goeie!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C’est Davie :o)
Over spoilers gesproken:Wist dat dit het ging zijn, toch een beetje beter je best doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Koel en donker bewaren
Oh ik dacht Gert-Jan.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 20:32 schreef Kreator het volgende:
Wel mooi dat Henk won bij de slimste mens net.
Nee helaas, dit is wel zo'n beetje mijn piek qua mogelijkheden.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 20:32 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Wist dat dit het ging zijn, toch een beetje beter je best doen
Basmati?quote:Op dinsdag 16 juli 2019 20:32 schreef Kreator het volgende:
Verder goddelijk gegeten bij de india'aan. Er gaat toch weinig boven dippen met naanbrood met een glaasje lassi.
Welnee, ik ben veel beter van je gewend.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 20:33 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee helaas, dit is wel zo'n beetje mijn piek qua mogelijkheden.
Mooi optreden van Westbroek jaquote:Op dinsdag 16 juli 2019 20:32 schreef Kreator het volgende:
Verder goddelijk gegeten bij de india'aan. Er gaat toch weinig boven dippen met naanbrood met een glaasje lassi.
Ik probeer verschillende doelgroepen te bereiken hè, het kan niet altijd briljant zijnquote:Op dinsdag 16 juli 2019 20:33 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Welnee, ik ben veel beter van je gewend.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C’est Davie :o)
Lekker is datquote:
Augustus toch?quote:Op dinsdag 16 juli 2019 20:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Wanneer wordt er eigenlijk weer wat bekend over dit onderwerp?
Heb je nou mijn Gert-Jan grap gemist?quote:
Ik ook! Curry, naan, rijst, lassi, echt heerlijkquote:Op dinsdag 16 juli 2019 21:03 schreef Kreator het volgende:
[..]
Zeker. Had iets kouder gemogen. Sowieso ben ik gek op Indiaas eten.
Ik zie een meet zonder sjoelen in mijn kristallen bol.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 21:05 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik ook! Curry, naan, rijst, lassi, echt heerlijk
quote:Op dinsdag 16 juli 2019 20:56 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Heb je nou mijn Gert-Jan grap gemist?Die was speciaal voor jou!
(of was dat niet met jou?)
Oh nee dat was @:Hawaii_Tim, sorry! Nou bij deze H_T
Dat zijn inderdaad wel van die momenten dat je je realiseert hoe tof het hier isquote:Op dinsdag 16 juli 2019 21:09 schreef I. het volgende:
Nou, snel weer weg uit dat Slimste mens topic. Ik schaam me bijna voor de uitspraken van anderen daar.
Preciesquote:Op dinsdag 16 juli 2019 21:10 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat zijn inderdaad wel van die momenten dat je je realiseert hoe tof het hier is
Het topic doet z’n naam geen eer aan?quote:Op dinsdag 16 juli 2019 21:09 schreef I. het volgende:
Nou, snel weer weg uit dat Slimste mens topic. Ik schaam me bijna voor de uitspraken van anderen daar.
Over spoilers gesproken:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Vandaag werden de laatste twee bekend en de uitslag zal half augustus zijn geloof ik. Na het stedenbezoek.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 20:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Wanneer wordt er eigenlijk weer wat bekend over dit onderwerp?
Hennyquote:Op dinsdag 16 juli 2019 21:18 schreef Dave het volgende:
Gepresenteerd door Herman de Schermman overigens.
quote:Op dinsdag 16 juli 2019 21:18 schreef Dave het volgende:
Gepresenteerd door Herman de Schermman overigens.
Beloof je wel dat het gewoon Rotterdam wordt Krees? Geen geintjes nou he?quote:Op dinsdag 16 juli 2019 21:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Vandaag werden de laatste twee bekend en de uitslag zal half augustus zijn geloof ik. Na het stedenbezoek.
Dit kan een mogelijke spoiler zijn, maar ik ga er maar vanuit dat het niet zo isquote:
Nou...quote:Op dinsdag 16 juli 2019 21:50 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dit kan een mogelijke spoiler zijn, maar ik ga er maar vanuit dat het niet zo is
Fijn dat dit topic spoilervrij bleef!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C’est Davie :o)
Mwah, dat herhaal ik hier liever niet, maar @Dave gaf al een voorzetje hierboven ergens, en op die toon gingen sommigen ook wel verder daar.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 22:00 schreef Strani het volgende:
[..]
Wat werd er zoal gezegd dat het zo erg was?
De mensheid is verdoemd, laat daar geen twijfel over bestaan.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 22:05 schreef I. het volgende:
[..]
Mwah, dat herhaal ik hier liever niet, maar @:Dave gaf al een voorzetje hierboven ergens, en op die toon gingen sommigen ook wel verder daar.
Bob Ross zo ook bij Jinek.quote:
Stedenophefquote:Op dinsdag 16 juli 2019 23:07 schreef Strani het volgende:
Ik zat eerder vandaag even te kijken hoe dit topic een jaar geleden was. Heel stil, is het antwoord. Ter illustratie; een beetje zoals nu.
Hahaquote:Op dinsdag 16 juli 2019 23:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Stedenophef
Oh en moest lachen:
KLB / Fruitvliegjes zo groot als vogels
Is hier ook wel ellende hoor, met die hitte. Als je de vuilnisbak niet snel genoeg ververst, zit je snel met de gebakken perenquote:Op dinsdag 16 juli 2019 23:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zag het voor me, vuilnisbak open en dan van die fruitgieren eruit.
Ik ben wel dolblij dat hij niet naar Spanje is gekomen hoor. Alle voetballers worden verpest in dit land (en nog wel het meest bij Barcelona en Madrid).quote:Op dinsdag 16 juli 2019 23:50 schreef Em31 het volgende:
Toch jammer dat we De Ligt volgend jaar niet in Spanje of Engeland zien voetballen
quote:Op dinsdag 16 juli 2019 23:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik ben wel dolblij dat hij niet naar Spanje is gekomen hoor. Alle voetballers worden verpest in dit land (en nog wel het meest bij Barcelona en Madrid).
Nou geef ik toe dat Barcelona mijn minst geliefde club ter wereld is maar dat heeft ook wel politieke redenen.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 23:57 schreef Em31 het volgende:
[..]kijk juist zo uit naar Frenkie bij Barcelona dus hoop het toch niet! Waarom dan precies?
vind Juventus zo’n meh keuze, of vooral die competitie ook, maarja voor een miljoen per maand..
Ah oké! Daar weet ik zelf te weinig van maar krijg jij natuurlijk alles van mee. Hoop het ook! Ben heel benieuwd hoe hij het gaat doen.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 23:58 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou geef ik toe dat Barcelona mijn minst geliefde club ter wereld is maar dat heeft ook wel politieke redenen.
Verder vind ik altijd dat spelers hier veranderen in acterende primadonnas. Ik hoop echt dat Frenkie dat kan voorkomen, zoals bijvoorbeeld ook Rakitic gelukkig goed gelukt is.
quote:
Ik ook! Als hij Busquets uit de basis speelt, dan ben ik hem al levenslang dankbaarquote:Op woensdag 17 juli 2019 00:04 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ah oké! Daar weet ik zelf te weinig van maar krijg jij natuurlijk alles van mee. Hoop het ook! Ben heel benieuwd hoe hij het gaat doen.
Ik lees nog terug, maar ik heb het dus gezienquote:Op dinsdag 16 juli 2019 20:56 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Heb je nou mijn Gert-Jan grap gemist?Die was speciaal voor jou!
(of was dat niet met jou?)
Oh nee dat was @:Hawaii_Tim, sorry! Nou bij deze H_T
Ik dacht al wat meurt er zo.quote:
Alioli is een uitvinding van de Heere God zelf. Zulk lekker spul. Gewoon met brood of met kabeljauwkroketjes of zo.. heerlijkquote:
Dat welquote:Op woensdag 17 juli 2019 00:24 schreef Strani het volgende:
[..]
Alioli is een uitvinding van de Heere God zelf. Zulk lekker spul. Gewoon met brood of met kabeljauwkroketjes of zo.. heerlijk
Ik dacht dat jij geen vis lustte, maar gefrituurd zeker ineens welquote:Op woensdag 17 juli 2019 00:24 schreef Strani het volgende:
[..]
Alioli is een uitvinding van de Heere God zelf. Zulk lekker spul. Gewoon met brood of met kabeljauwkroketjes of zo.. heerlijk
Daar komt het wel op neerquote:Op woensdag 17 juli 2019 00:32 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij geen vis lustte, maar gefrituurd zeker ineens wel
Je ruikt je bovenlipquote:
Nee, dan zou het wel naar vis ruikenquote:
quote:Op woensdag 17 juli 2019 01:00 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Nee, dan zou het wel naar vis ruiken
Hoelaat moet jij eruit? Ik half 6quote:Op woensdag 17 juli 2019 01:20 schreef ijs_beer het volgende:
K mot potverdomme slapen. Gewoon weer op tijd er uit morgenvroeg. Maar slaap vatten lukt niet.
Bij mij ook niet en ik heb nu ook nog honger gekregen.quote:Op woensdag 17 juli 2019 01:20 schreef ijs_beer het volgende:
K mot potverdomme slapen. Gewoon weer op tijd er uit morgenvroeg. Maar slaap vatten lukt niet.
Wat bij mij nog wel eens helpt: een filmpje of wat muziek opzetten met het geluid zo zacht dat je het nog net kan horen. Dat haalt de aandacht weg bij dat je nog steeds niet slaapt, maar is niet luid genoeg om je wakker te houdenquote:Op woensdag 17 juli 2019 01:20 schreef ijs_beer het volgende:
Tel lamskoteletten en los twee problemen in een keer opquote:Op woensdag 17 juli 2019 01:27 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Bij mij ook niet en ik heb nu ook nog honger gekregen.
quote:
Hé psst, ijs_beer. Pssst, ijsbeer, hé... Slaap je al?quote:Op woensdag 17 juli 2019 01:20 schreef ijs_beer het volgende:
quote:
En ook weer iets warmer.quote:Op woensdag 17 juli 2019 07:17 schreef ato het volgende:
Goedemorgen, eindelijk een zonnige dag vandaag.
Is het niet gewoon de lassi van de inda'aan?quote:Op woensdag 17 juli 2019 08:33 schreef Kreator het volgende:
Goedemorgen! Ik werd extreem verrot wakker, alsof ik griep heb. Maar ik negeer het gewoon.
Dat appraisen doe ik echt nooit meerquote:Op woensdag 17 juli 2019 07:59 schreef Dave het volgende:
Nieuw appraisal systeem in Pokemon Go. Moet even 3 dagen wennen!
Ik gooi de "slechte" meestal meteen weg. En op iphone moet je dan eigenlijk wel appraisal gebruiken, omdat Calcy IV etc dara nte zo lekker op werken.quote:Op woensdag 17 juli 2019 11:46 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dat appraisen doe ik echt nooit meer
Zulke apps gebruik ik ook nietquote:Op woensdag 17 juli 2019 11:54 schreef Dave het volgende:
[..]
Ik gooi de "slechte" meestal meteen weg. En op iphone moet je dan eigenlijk wel appraisal gebruiken, omdat Calcy IV etc dara nte zo lekker op werken.
Het helpt me bij m'n keuzestress.quote:Op woensdag 17 juli 2019 11:57 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Zulke apps gebruik ik ook nietHet maakt me weinig uit hoe goed die beestjes precies zijn, als ik er nog niet een heb dan hou ik hem en als ik er in om kom gaan ze bijna allemaal weer weg. De meeste zijn toch niet de moeite, hoe goed hun IV ook is.
twitter:ladypalerider twitterde op dinsdag 16-07-2019 om 15:28:26Unpopular opinion: white people love dogs so much because deep down they miss owning slaves. They love the owner and master dynamic, desperate for something to control. reageer retweet
twitter:nosleepems twitterde op dinsdag 16-07-2019 om 22:22:38@ladypalerider I'll be honest I do miss owning slaves. Hoping someone buys me one for my next birthday when I turn 170 fucking years old. https://t.co/oHbjl4gb1M reageer retweet
twitter:Chapter7 twitterde op woensdag 17-07-2019 om 00:59:15@ProTayToeGamer @ladypalerider Does that make the dog a sub-woofer? reageer retweet
twitter:BethLynch2020 twitterde op woensdag 17-07-2019 om 00:52:13@ladypalerider you understand that domesticated dogs probably pre-date slavery by about 10,000 years, right? reageer retweet
twitter:oufenix twitterde op woensdag 17-07-2019 om 00:12:56@ladypalerider That's ridiculous. That's why we have kids. reageer retweet
quote:Op woensdag 17 juli 2019 13:08 schreef Greys het volgende:
Heb vannacht in bed me bescheurd om sommige reacties onder deze tweet.
..
twitter:ladypalerider twitterde op woensdag 17-07-2019 om 04:23:58Well this got taken way out of context. I CONDEMN slavery. Period. reageer retweet
Ze is met de tijd wel beter geworden ja. Maar aantrekkelijk heb ik haar nooit gevonden. Niet dat dat haar iets uit zou moeten maken natuurlijk, ze heeft al genoeg aanbidders.quote:Op woensdag 17 juli 2019 13:40 schreef Guanabana het volgende:
Ik vind Georgina Verbaan echt leuk en een onderschatte actrice. Hoewel ze voor deze rol wel een Gouden Kalf heeft gekregen.
Ik vind haar erg mooi/knap, maar ze is wel erg mager (vooral ook in deze film).quote:Op woensdag 17 juli 2019 13:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Ze is met de tijd wel beter geworden ja. Maar aantrekkelijk heb ik haar nooit gevonden. Niet dat dat haar iets uit zou moeten maken natuurlijk, ze heeft al genoeg aanbidders.
Ja precies, te mager. En een beetje plastic in bepaalde zonesquote:Op woensdag 17 juli 2019 13:43 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik vind haar erg mooi/knap, maar ze is wel erg mager (vooral ook in deze film).
Nee ze heeft geen nepborsten.quote:Op woensdag 17 juli 2019 13:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja precies, te mager. En een beetje plastic in bepaalde zones
Dat zegt ze ja.. maar waren ze destijds niet opeens veel groter dan voorheen? Of heb je bewijs?quote:
Daar is destijds toch nog zulke belachelijke ophef over geweest dat ze zelfs röntgenfoto's heeft laten maken om te bewijzen dat ze gewoon echt zijn.quote:Op woensdag 17 juli 2019 13:51 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat zegt ze ja.. maar waren ze destijds niet opeens veel groter dan voorheen? Of heb je bewijs?
Ik pak en ruim de poep op van m'n honden, voelt toch ook eerder andersom.quote:Op woensdag 17 juli 2019 13:37 schreef Aoibhin het volgende:
Daarom ook katten nemen; wij zijn hún slaven
Moet ze maar niet zulke grote borsten hebbenquote:Op woensdag 17 juli 2019 13:55 schreef Guanabana het volgende:
Sommige vrouwen hebben gewoon grote, of fluctuerende, door omstandigheden, borsten. Vind het altijd wat flauw dat er dan vanuit worden gegaan dat ze dan niet echt zijn.
quote:Op woensdag 17 juli 2019 14:00 schreef I. het volgende:
[..]
Moet ze maar niet zulke grote borsten hebben
Georgina is toch ook vegetariër geworden op een gegeven moment? Door veel soja-inname d.m.v. vleesvervangers (zitten fyto-oestrogenen in) kunnen borsten ook in korte tijd veel groeien.quote:Op woensdag 17 juli 2019 13:55 schreef Guanabana het volgende:
Sommige vrouwen hebben gewoon grote, of fluctuerende, door omstandigheden, borsten. Vind het altijd wat flauw dat er dan vanuit worden gegaan dat ze dan niet echt zijn.
Lief zijn voor I. Guana!quote:
Dit realiseer ik me nu pas!quote:
Bonustietquote:Op woensdag 17 juli 2019 14:04 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Georgina is toch ook vegetariër geworden op een gegeven moment? Door veel soja-inname d.m.v. vleesvervangers (zitten fyto-oestrogenen in) kunnen borsten ook in korte tijd veel groeien.
Zo had ik laatst een paar 70-F in de hand en dat voelde toch beduidelijk minder groot dan ik me had voorgesteld. Ik kon me eigenlijk niet voorstellen dat het F was. Het waren wel prachtige exemplaren, zo niet-gehinderd door de zwaartekracht.quote:Op woensdag 17 juli 2019 13:55 schreef Guanabana het volgende:
quote:Op woensdag 17 juli 2019 14:18 schreef Kreator het volgende:
[..]
Zo had ik laatst een paar 70-F in de hand en dat voelde toch beduidelijk minder groot dan ik me had voorgesteld. Ik kon me eigenlijk niet voorstellen dat het F was. Het waren wel prachtige exemplaren, zo niet-gehinderd door de zwaartekracht.
Ik denk er nog vaak aan terug, was een mooie tijd.
Eens. Sowieso zijn cupletters alleen niet synoniem voor een bepaalde grootte. Er zit een flink verschil tussen 65D en 90D. Het eerste is qua volume niet groter dan een 75B. Voor de uiteindelijke grootte moet altijd het cijfer ervoor worden meegeteld.quote:Op woensdag 17 juli 2019 14:20 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja, maar sowieso moeten sommige jongens/mannen (ik zeg niet jij) hun beeld van 'grote borsten' wat bijstellen. 'Cup D' is in de volksmond synoniem voor flinke jetsers, terwijl dat behoorlijk meevalt, je loopt er dan echt niet bij als een [insert iemand met enorme jopen].
Ja ook dat.quote:Op woensdag 17 juli 2019 14:24 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Eens. Sowieso zijn cupletters alleen niet synoniem voor een bepaalde grootte. Er zit een flink verschil tussen 65D en 90D. Het eerste is qua volume niet groter dan een 75B. Voor de uiteindelijke grootte moet altijd het cijfer ervoor worden meegeteld.
En dan sowieso kunnen bepaalde borsten groter lijken dan andere met dezelfde maat door de vorm, de lengte van de vrouw, de verhouding met de rest van haar lichaam, etc.
Hahaquote:Op woensdag 17 juli 2019 13:54 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Daar is destijds toch nog zulke belachelijke ophef over geweest dat ze zelfs röntgenfoto's heeft laten maken om te bewijzen dat ze gewoon echt zijn.
Weet ik hoorquote:Op woensdag 17 juli 2019 14:00 schreef Guanabana het volgende:
de '' was niet voor jou bedoeld hoor Strani.
11cm is gewoon heel gemiddeld hoorquote:Op woensdag 17 juli 2019 14:25 schreef I. het volgende:
Ik heb er geen verstand van. En een 'goede hand vol' is in mijn geval vaak toch maar een 'handje vol'.
Precies. Bij een slanke vrouw van gemiddelde lengte, is D (dan vaak met een gemiddelde onderwijdte van 75/80) echt helemaal niet zo ontzettend groot. Sterker nog; het is de gemiddelde cupmaat in Nederland.quote:Op woensdag 17 juli 2019 14:25 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja ook dat.
Maar bij 'cup D' stellen veel jongens (ik denk dat dat vooral vaak onervaren jongens zijn) zich borsten voor die in werkelijkheid H zijn ofzo
Ja, maar er is ook geen touw aan vast te knopen (figuurlijk dan). Ik heb wel eens een C cup microscopisch bekeken die beduidend groter waren dan een E cup.quote:Op woensdag 17 juli 2019 14:20 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja, maar sowieso moeten sommige jongens/mannen (ik zeg niet jij) hun beeld van 'grote borsten' wat bijstellen. 'Cup D' is in de volksmond synoniem voor flinke jetsers, terwijl dat behoorlijk meevalt, je loopt er dan echt niet bij als een [insert iemand met enorme jopen].
Beter is iedereen juist gewoon trots op haar borsten. Of ze nou AA of G zijn.quote:Op woensdag 17 juli 2019 14:34 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja, maar er is ook geen touw aan vast te knopen (figuurlijk dan). Ik heb wel eens een C cup microscopisch bekeken die beduidend groter waren dan een E cup.
En dat is niet zo raar als 70 vs 85 hebt ofzo, maar wees dan ook niet trots op je cup E. Want dat stelt dus soms gewoon minder voor dan het lijkt.
Niet dat er verder iets mis mee is. Of dat het belangrijk is. Ik vind kleine heuveltjes vaak net zo mooi, zo niet mooier dan grote jetsers.
Of op zijn borsten! Er is in deze SC geen ruimte voor seksisme Krees.quote:Op woensdag 17 juli 2019 14:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Beter is iedereen juist gewoon trots op haar borsten. Of ze nou AA of G zijn.
Ja, dat bedoel ik. Maar het maakt bijvoorbeeld mijn huidige-liefde-van-mijn-deze-maand-leven onzeker. En dat is nergens voor nodig, want ondanks dat ze het af zou kunnen met een trainings-bh zien ze er meer dan prima uit (enzo).quote:Op woensdag 17 juli 2019 14:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Beter is iedereen juist gewoon trots op haar borsten. Of ze nou AA of G zijn.
Anders ik wel, ik heb er jaren over gedaan om ze te krijgen!quote:Op woensdag 17 juli 2019 14:38 schreef I. het volgende:
Ik ben heel trots op mijn mannelijke borsten ja.
Tis te hopen dat ze hier niet meeleest, je zou van minder onzeker worden dan liefde van deze maand.quote:Op woensdag 17 juli 2019 14:38 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja, dat bedoel ik. Maar het maakt bijvoorbeeld mijn huidige-liefde-van-mijn-deze-maand-leven onzeker. En dat is nergens voor nodig, want ondanks dat ze het af zou kunnen met een trainings-bh zien ze er meer dan prima uit (enzo).
Gelukkig heb ik sinds '99 consequent vastgehouden aan een scheiding tussen Krea en mijn echte leven.quote:
Verstandig, Krea. Verstandig...quote:Op woensdag 17 juli 2019 14:43 schreef Kreator het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik sinds '99 consequent vastgehouden aan een scheiding tussen Krea en mijn echte leven.
Wat is hier aan de hand?quote:
Dat heb je goed gezienquote:Op woensdag 17 juli 2019 14:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik concludeer dat Kreator een kloonaccount is.
Ik werk in QA (Quality Assurance), ik heb een ziekelijke gewoonte op alle kleine details te lettenquote:
quote:Op woensdag 17 juli 2019 16:18 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik werk in QA (Quality Assurance), ik heb een ziekelijke gewoonte op alle kleine details te letten
Hoe was dat een FOK!-moment dan?quote:Op woensdag 17 juli 2019 16:25 schreef naatje_1 het volgende:
Met het gesprek dat hier gaande was moet ik direct denken aan een van de grote FOK!-momenten:
Boobies, boobies, IK ZIE JE BORSTEN
PiRaNiA-god
@PiRANiA was degene die de testbeelden van het NOS-journaal had bekeken en op dit moment was gestuitquote:
Ohquote:Op woensdag 17 juli 2019 16:27 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
@:pirania was degene die de testbeelden van het NOS-journaal had bekeken en op dit moment was gestuit
FOK!ker ontdekt repetities NOS journaalquote:Op woensdag 17 juli 2019 16:27 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Oh
Hoe/waar kon je zoiets bekijken dan?
Iedereen is nu borsten kijken in plaats van erover te postenquote:Op woensdag 17 juli 2019 17:12 schreef Strani het volgende:
Voor een topic over borsten loopt het hier niet echt storm he?
De vrouwen ook, blijkbaar!quote:Op woensdag 17 juli 2019 17:14 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Iedereen is nu borsten kijken in plaats van erover te posten
En wat was het verdict? Heb je hulp nodig om een mening te vormen?quote:
quote:
quote:Op woensdag 17 juli 2019 17:22 schreef Strani het volgende:
[..]
En wat was het verdict? Heb je hulp nodig om een mening te vormen?
Herstel: iedereen - 1quote:Op woensdag 17 juli 2019 17:14 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Iedereen is nu borsten kijken in plaats van erover te posten
Heb je wel eerst toestemming aan jezelf gevraagd?quote:Op woensdag 17 juli 2019 17:37 schreef I. het volgende:
Ik heb m'n eigen borsten net even grondig betast. En ze gaan nog door de keuring hoor.
Het was een gevalletje #Ietoo.quote:Op woensdag 17 juli 2019 17:45 schreef Dave het volgende:
[..]
Heb je wel eerst toestemming aan jezelf gevraagd?
Dylan zelf ook niet goed genoeg, hoor. In topvorm zou hij deze nog over de streep kunnen trekken.quote:Op woensdag 17 juli 2019 17:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Dylan zat te vroeg op kop. Maar ja, het kan niet elke dag feest zijn.
Hij werd echt te vroeg afgezet, Ewan had met Groenewegen een soort perfecte lead out, als hij paar meter later was afgezet dan had Groenewegen gewoon gewonnenquote:Op woensdag 17 juli 2019 17:49 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Dylan zelf ook niet goed genoeg, hoor. In topvorm zou hij deze nog over de streep kunnen trekken.
En als die eindstreep 10 cm eerder op de weg was getrokken had Groenewegen ook gewonnenquote:Op woensdag 17 juli 2019 18:07 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Hij werd echt te vroeg afgezet, Ewan had met Groenewegen een soort perfecte lead out, als hij paar meter later was afgezet dan had Groenewegen gewoon gewonnen
Correctemundoquote:Op woensdag 17 juli 2019 18:08 schreef MaLo het volgende:
[..]
En als die eindstreep 10 cm eerder op de weg was getrokken had Groenewegen ook gewonnen
Hoop dat de tafel dat kan houden johquote:Op woensdag 17 juli 2019 18:12 schreef Strani het volgende:
[..]
Als jij de jouwe op tafel legt, hebben we het er over!
Het is een hele zware, eiken tafel. Gaat goedkomen!quote:Op woensdag 17 juli 2019 18:12 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hoop dat de tafel dat kan houden joh
Als het maar geen sjoeltafel is. Ik kom volgende week gewoon gekleed hoorquote:Op woensdag 17 juli 2019 18:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Het is een hele zware, eiken tafel. Gaat goedkomen!
Alles wat aan is, kan uit! Jatog!quote:Op woensdag 17 juli 2019 18:14 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Als het maar geen sjoeltafel is. Ik kom volgende week gewoon gekleed hoor
Dat kunnen inderdaad interessante bijeenkomsten worden...quote:Op woensdag 17 juli 2019 18:21 schreef Momo... het volgende:
Straks informatieavond verhuurder, ze willen op de enige 3 grasveldjes 100+ meter flats neerzetten en onder de bestaande flat een parkeergarage en onze flat heeft al een parkeergarage. Als ik andere flatbewoners hoorde gaat het gezellig worden.
Ik volg de tour nauwelijks dit jaar, was net aan het zappen en zag toevallig dat ze nog maar 2 km moestenquote:Op woensdag 17 juli 2019 18:12 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
CorrectemundoOverigens vind ik het niet heel erg, ik had Ewan voor vandaag
Jij bent daar toch nietquote:
Oei, nou, succes ermee!quote:Op woensdag 17 juli 2019 18:21 schreef Momo... het volgende:
Straks informatieavond verhuurder, ze willen op de enige 3 grasveldjes 100+ meter flats neerzetten en onder de bestaande flat een parkeergarage en onze flat heeft al een parkeergarage. Als ik andere flatbewoners hoorde gaat het gezellig worden.
Dankuquote:
quote:Op woensdag 17 juli 2019 18:29 schreef MaLo het volgende:
[..]
Dat kunnen inderdaad interessante bijeenkomsten worden...
Vind het persoonlijk wel jammer dat ze steeds meer vol willen bouwen, maar hoogbouw is wel praktisch
Eurovisie 2020 in de parkeergarage hierquote:Op woensdag 17 juli 2019 18:40 schreef Dave het volgende:
[..]
Hoef je in Maastricht niet mee aan te komen.
quote:Op woensdag 17 juli 2019 18:40 schreef Dave het volgende:
[..]
Hoef je in Maastricht niet mee aan te komen.
Dit zou technischjuridisch een uitdaging zijn.quote:Op woensdag 17 juli 2019 18:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Mag ik met jou trouwen? Alleen voor vanavond?
Jaaaaquote:Op woensdag 17 juli 2019 18:49 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nee hoor, voor tetten is altijd ruimte
[ afbeelding ]
Deze emoticon heeft twee pluspuntenquote:Op woensdag 17 juli 2019 18:49 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nee hoor, voor tetten is altijd ruimte
[ afbeelding ]
te maken met dit?quote:Op woensdag 17 juli 2019 14:18 schreef Kreator het volgende:
[..]
Zo had ik laatst een paar 70-F in de hand en dat voelde toch beduidelijk minder groot dan ik me had voorgesteld. Ik kon me eigenlijk niet voorstellen dat het F was. Het waren wel prachtige exemplaren, zo niet-gehinderd door de zwaartekracht.
Ik denk er nog vaak aan terug, was een mooie tijd.
quote:Op woensdag 22 mei 2019 21:05 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dit doet me denken aan de fantastische boezem van mijn collega die ik al maanden wil bekijken. Ik kan alleen nog geen manier vinden om dit op een collegiale manier te vragen.
is dat je type?quote:Op woensdag 17 juli 2019 18:58 schreef Dave het volgende:
Met al dat getet, wil ik ook wat pret.
[ afbeelding ]
Vind jij borsten echt 100% niets aan?quote:Op woensdag 17 juli 2019 18:58 schreef Dave het volgende:
Met al dat getet, wil ik ook wat pret.
[ afbeelding ]
Symbolisch dan? Niemand hoeft er achter te komen, na het eten scheiden we ook symbolisch meteen weer.quote:Op woensdag 17 juli 2019 18:49 schreef Dave het volgende:
[..]
Dit zou technischjuridisch een uitdaging zijn.
Je kan ook een vorkje meeprikken zonder getrouwd te zijn hè?quote:Op woensdag 17 juli 2019 18:59 schreef Strani het volgende:
Symbolisch dan? Niemand hoeft er achter te komen, na het eten scheiden we ook symbolisch meteen weer.
Ik had deze optie niet overwogenquote:Op woensdag 17 juli 2019 19:01 schreef Dave het volgende:
[..]
Je kan ook een vorkje meeprikken zonder getrouwd te zijn hè?
quote:Op woensdag 17 juli 2019 19:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Degelijke, godvrezende mensen doen dat Guana!
Daar vond ik dan weer weinig aan. Snap ook niet waarom mensen er zo veel aan uit willen geven, maar ieder z'n meug.quote:
10k somsquote:Op woensdag 17 juli 2019 19:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Daar vond ik dan weer weinig aan. Snap ook niet waarom mensen er zo veel aan uit willen geven, maar ieder z'n meug.
Ben jij getrouwd?quote:
Dat lijkt me juist het ergste deel van allemaalquote:
Daar kan je ook een verdomd leuke huwelijksreis voor makenquote:
Nee, degelijk en godvrezend!quote:
Een feestje omdat je getrouwd bent lijkt me best leukquote:Op woensdag 17 juli 2019 19:08 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Dat lijkt me juist het ergste deel van allemaal![]()
Als ik dan toch ooit zou gaan trouwen, dan liever zo simpel mogelijk (echt alleen tekenen en zo). Lijkt me best awkward/raar om op die manier in de belangstelling te staan of zo.
Zo godvrezend ook weer niet als je god niet met een hoofdletter schrijft. You're in trouble!!!quote:Op woensdag 17 juli 2019 19:10 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Nee, degelijk en godvrezend!
Heb nog nooit ook maar iets wat in de buurt komt van een relatie gehad, joh
Ja ik vind feestjes al eigenlijk nooit leuk, dus daar houdt het al op.quote:Op woensdag 17 juli 2019 19:11 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Een feestje omdat je getrouwd bent lijkt me best leukMaar dat hoeft niet per se in een kasteel en dat je aankomt in een koets getrokken door witte paarden
Daarom was ik ook zo verbaasdquote:Op woensdag 17 juli 2019 19:10 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Nee, degelijk en godvrezend!
Ik weet niet waar je het over hebt, @Straniquote:Op woensdag 17 juli 2019 19:10 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Nee, degelijk en Godvrezend!
Nee, het staat daarboven al registreerd nuquote:Op woensdag 17 juli 2019 19:11 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je het over hebt, @:Strani
Heb je zelf gewoon gedaan, beetje klooien in de quote!quote:Op woensdag 17 juli 2019 19:12 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee, het staat daarboven al registreerd nu
Ik moet toch eens wat minder details posten. Maar nee. Was het maar waar.quote:Op woensdag 17 juli 2019 18:58 schreef Guanabana het volgende:
Trouwens @:Kreator, had dit:
[..]
te maken met dit?
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |