Beetje kunnen slapen vannacht?quote:
Goede TT al zeg ik het zelfquote:
Doe dat. Ik ben onderweg naar den Haagquote:Op dinsdag 16 juli 2019 09:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
Vandaag ga ik maar eens een van mijn fietsen repareren.
Misschien nog even naar de stad om wat boeken te verkopen.
Toen ik eenmaal in slaap viel wel. Maar nu zeer moequote:
Boekenquote:Op dinsdag 16 juli 2019 09:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
Vandaag ga ik maar eens een van mijn fietsen repareren.
Misschien nog even naar de stad om wat boeken te verkopen.
quote:Op dinsdag 16 juli 2019 09:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Toen ik eenmaal in slaap viel wel. Maar nu zeer moe
[..]
Boeken
Stripboeken.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 09:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Toen ik eenmaal in slaap viel wel. Maar nu zeer moe
[..]
Boeken
quote:Op dinsdag 16 juli 2019 09:17 schreef Solotovski het volgende:
Wajo 't liedje blauw blauw blauuuuuw staat aan op de radio.
Dat is geen toeval
Welke stripboeken? Ik heb vroeger vooral spul vanuit de image stal gelezen. Maar ben er mee gestopt toen Spawn niet meer hier uitgebracht werd.quote:
4:36 toen een uur ofzo wakker gelegen, beetje gewerkt en toen nog een uur en tweeëntwintig minuten geslapen. Dus eigenlijk voor geen meterquote:Op dinsdag 16 juli 2019 09:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Kantoor
Heb jij goed geslapen?
[..]
Hehe had het kunnen weten
11 uur is het strevenquote:Op dinsdag 16 juli 2019 09:10 schreef dud0r het volgende:
12 uur VU! Je kan het naatje!
Vuoruit met de geit!
Nog beter zelfsquote:
Je bedoelt vertaling van Spawn?quote:Op dinsdag 16 juli 2019 09:19 schreef dud0r het volgende:
[..]
Welke stripboeken? Ik heb vroeger vooral spul vanuit de image stal gelezen. Maar ben er mee gestopt toen Spawn niet meer hier uitgebracht werd.
Soms nog wel een beetje spijt van.
Moet meer ruimte maken voor nieuwe boeken.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 09:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Kantoor
Heb jij goed geslapen?
[..]
Hehe had het kunnen weten
Shit.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 09:20 schreef dud0r het volgende:
[..]
4:36 toen een uur ofzo wakker gelegen, beetje gewerkt en toen nog een uur en tweeëntwintig minuten geslapen. Dus eigenlijk voor geen meter
quote:Op dinsdag 16 juli 2019 09:22 schreef naatje_1 het volgende:
@:solotovski mods horen niet in FB te posten... (of bedoel je de forum specifieke)
Je voelt je wel helemaal het mannetje hequote:Op dinsdag 16 juli 2019 09:24 schreef Solotovski het volgende:
Tering wat een hardnekkige huilies in fb. Hopelijk kan ik daar een beetje mee omgaan als mod
Er is een NWS mod gestopt, misschien kun je NSW mod worden.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 09:24 schreef Solotovski het volgende:
Tering wat een hardnekkige huilies in fb. Hopelijk kan ik daar een beetje mee omgaan als mod
quote:Op dinsdag 16 juli 2019 09:24 schreef Solotovski het volgende:
Weet je zeker dat je WO doet ja?quote:Op dinsdag 16 juli 2019 09:22 schreef naatje_1 het volgende:
@:solotovski mods horen niet in FB te posten... (of bedoel je de forum specifieke)
Er zijn nog wel meer lege fora, hij heeft keuze genoegquote:Op dinsdag 16 juli 2019 09:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er is een NWS mod gestopt, misschien kun je NSW mod worden.
Nooitquote:Op dinsdag 16 juli 2019 09:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er is een NWS mod gestopt, misschien kun je NSW mod worden.
Ik zou me maar even gedragen als ik jou was.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 09:24 schreef Driepink het volgende:
[..]
Je voelt je wel helemaal het mannetje he![]()
wannabe-mod
Ik dacht dat je goed was in troll herkennenquote:Op dinsdag 16 juli 2019 09:24 schreef Solotovski het volgende:
Ok, vooruitquote:Op dinsdag 16 juli 2019 09:27 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Alles wat ik voor 12 s ochtends beweer is waardeloos, brein is dan nog niet opgestart
Mikey is troll, driep is bloedserieusquote:Op dinsdag 16 juli 2019 09:29 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik dacht dat je goed was in troll herkennen
Ja de vertaling bedoelde ik. Ik vond het kut om naar het Engels te schakelen aangezien ik al een hele stapel in het Nederlands had.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 09:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je bedoelt vertaling van Spawn?
Want ze worden nog steeds iedere maand uitgebracht hier, maar in het Engels. En eens in de zoveel tijd een paperback.
Zijn nu bij 298 geloof ik.
Euhm, wat losse dingen. Dr. Strange, Spider-Man, dat soort dingen.
[..]
Moet meer ruimte maken voor nieuwe boeken.
quote:
Hoi driepquote:Op dinsdag 16 juli 2019 09:26 schreef Driepink het volgende:
[..]
Er zijn nog wel meer lege fora, hij heeft keuze genoeg
quote:Op dinsdag 16 juli 2019 09:29 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ik zou me maar even gedragen als ik jou was.
Even een frisse neus halen zou je goed doen
Driep is een troll.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 09:30 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Mikey is troll, driep is bloedserieus
Hahahaha kijk hem onwetend zijn jongens!!!quote:
Geen idee hoe ie eruit zietquote:
Ben niet bekend met Spawn verder, dus weet niet hoe de verzamelingen werken. Bij Image doen ze allemaal maar wat, omdat het een verzameling zelfstandigen is. Kan best zijn dat er ook mooie hardcovers zijn. Maar zijn bundelingen van een aantal issues, ja.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 09:31 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja de vertaling bedoelde ik. Ik vond het kut om naar het Engels te schakelen aangezien ik al een hele stapel in het Nederlands had.
Die paperback is een bundeling van een x aantal issues of niet?
Misschien dat ik er daar anders wat van haal. Dan kan ik weer eens bijlezen.
Zo dan, vriendelijk ben je opeens.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 09:33 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Als je het wist dan was je het met me eens. Zeker als ie baardje heeft staan
Je laat je weer kennen pinkieboyquote:Op dinsdag 16 juli 2019 09:35 schreef Driepink het volgende:
[..]
Zo dan, vriendelijk ben je opeens.
Was je altijd al zo'n secreet?
Zie, is dus geen troll. Hij is bloedserieus.quote:
Het werd op een gegeven moment wel minder ja. Heb ooit nog wel digitaal een stapel gelezen. Maar het werd wel minder na verloop van tijd. Weet nog dat de frequentie van uitgaven steeds verder naar beneden ging toen de vertalingen nog uit kwamen.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 09:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ben niet bekend met Spawn verder, dus weet niet hoe de verzamelingen werken. Bij Image doen ze allemaal maar wat, omdat het een verzameling zelfstandigen is. Kan best zijn dat er ook mooie hardcovers zijn. Maar zijn bundelingen van een aantal issues, ja.
Laatste 1,5 jaar ongeveer zitten de verkopen van Spawn weer in de lift. Kennelijk is het een stuk beter geworden.
Toen het populair was, was ik te jong van die edgyness.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 09:39 schreef dud0r het volgende:
[..]
Het werd op een gegeven moment wel minder ja. Heb ooit nog wel digitaal een stapel gelezen. Maar het werd wel minder na verloop van tijd. Weet nog dat de frequentie van uitgaven steeds verder naar beneden ging toen de vertalingen nog uit kwamen.
quote:Op dinsdag 16 juli 2019 09:33 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Als je het wist dan was je het met me eens. Zeker als ie baardje heeft staan
Ik ben teleurgesteld in jequote:Op dinsdag 16 juli 2019 09:39 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Zie, is dus geen troll. Hij is bloedserieus.
Hey JCGodquote:
Dat was al redelijk vroeg in de serie dat dat duidelijk werd volgens mij. Heb wel ooit nog eens een Amerikaanse nummer 1 gescoord voor de verzameling.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 09:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Toen het populair was, was ik te jong van die edgyness.
Geloof dat er ook veel mensen ophielden met lezen toen bleek dat Spawn een Afro-American was.
Wow echtquote:Op dinsdag 16 juli 2019 09:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ben teleurgesteld in je
[..]
Hey JCGod
Volgende week kermis genot hier
Bij jou ook?quote:Op dinsdag 16 juli 2019 09:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ben teleurgesteld in je
[..]
Hey JCGod
Volgende week kermis genot hier
Mij veel te druk en te duurquote:Op dinsdag 16 juli 2019 10:22 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ouiiii. Jij niet zeker?
[..]
Jaaaaaaaa. Gezellig he.
Of ga je niet heen?
Ahh ik ga alleen voor het bierquote:Op dinsdag 16 juli 2019 10:27 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Mij veel te druk en te duur
quote:
hoiiii allebeiquote:
Veel plezier in elk geval!quote:Op dinsdag 16 juli 2019 10:35 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ahh ik ga alleen voor het bier
[..]
[..]
hoiiii allebei
Wat doe je daar nu zo'n beetje de hele dagquote:
De afgelopen dagen keek ik tour, zat ik op FOK! en was er vanaf 17.00 gezelligheid en dronk ik bier, nu er een rustdag in de tour is heb ik geen complete SOG-mogelijkheid meer...quote:Op dinsdag 16 juli 2019 10:41 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Wat doe je daar nu zo'n beetje de hele dag
Klinkt alsof ik dat ook zou kunnenquote:Op dinsdag 16 juli 2019 10:45 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
De afgelopen dagen keek ik tour, zat ik op FOK! en was er vanaf 17.00 gezelligheid en dronk ik bier, nu er een rustdag in de tour is heb ik geen complete SOG-mogelijkheid meer...
Niet echt, alleen even bezig in mijn huisje. De boel weer beetje netjes maken en schoon, ook al is dat het sowieso wel maar heb 2 dagen niet stof gezogen dus mag wel weer.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 11:01 schreef naatje_1 het volgende:
Behalve kapper ook nog andere dingen vandaag @:amarantha ?
zou niet weten waarmeequote:
Gefeliciteerd!quote:
quote:Op dinsdag 16 juli 2019 11:33 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
Zult het vast verdiend hebben
bedanktquote:Op dinsdag 16 juli 2019 11:33 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
Zult het vast verdiend hebben
Oh ik was geen eigen topic waard?quote:
Bedoel je niet felicitatiesquote:Op dinsdag 16 juli 2019 12:00 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Jij vroeg niet om sollicitaties volgens mij?
Ja geen idee heel gekquote:
droppie ben je ook hequote:
Dit doet me denken aan @Kiidquote:Op dinsdag 16 juli 2019 12:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij bent 365 dagen per jaar jarig.
quote:Op dinsdag 16 juli 2019 12:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Euhm ik ga denk ik voor de zalm met witte wijn saus.
wat zit er bij de zalm? pasta?quote:Op dinsdag 16 juli 2019 12:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik hoop dat het ook echt lekker is, wel honger dus maar even gaan lunchen
Nee heb gewoon zelfde als altijd maar weer even netjes bijgeknipt.quote:
Wauwquote:Op dinsdag 16 juli 2019 12:30 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee heb gewoon zelfde als altijd maar weer even netjes bijgeknipt.
cutequote:Op dinsdag 16 juli 2019 12:30 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee heb gewoon zelfde als altijd maar weer even netjes bijgeknipt.
Bohhhquote:Op dinsdag 16 juli 2019 12:31 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Gewoon lekker basic blond kapsel met laagjes.
Ik ook... Heb 't van donker naar licht echt zoooo leukquote:
Haloaquote:Op dinsdag 16 juli 2019 12:35 schreef aloa het volgende:
Een hele goede en fantastische middag iedereen
Hebben ze daar een stripboek van gemaakt?quote:Op dinsdag 16 juli 2019 12:35 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ik ook... Heb 't van donker naar licht echt zoooo leuk
Nee heb vroeger keer geblondeerd kuifje gehad
Maar laagjes is niet van donker naar licht.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 12:35 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ik ook... Heb 't van donker naar licht echt zoooo leuk
Nee heb vroeger keer geblondeerd kuifje gehad
haha baas bedanktquote:
Ohquote:Op dinsdag 16 juli 2019 12:41 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar laagjes is niet van donker naar licht.
Toen zat k in groep 8 dus dan mag hetquote:Op dinsdag 16 juli 2019 12:37 schreef aloa het volgende:
[..]
Hebben ze daar een stripboek van gemaakt?
Kuifje op FOK!
Jij slaapt wel echt veeeel de laatste tijd. Komt dat nog door je operatie?quote:
Ik ben maar 1x echt jarig, maar het is wel 364 spanning voor het moment daar isquote:Op dinsdag 16 juli 2019 12:12 schreef Flippiee het volgende:
[..]
droppie ben je ook he
[..]
Dit doet me denken aan @:kiid
Weet ook niet wat het is.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 12:57 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Jij slaapt wel echt veeeel de laatste tijd. Komt dat nog door je operatie?
operatie?quote:Op dinsdag 16 juli 2019 13:04 schreef I. het volgende:
[..]
Weet ook niet wat het is.Maar ben wel bijna elke dag behoorlijk gaar sinds de operatie ja.
Altijd tochquote:
Vast wel.quote:
Staaroperatie, zou over het algemeen een vrij kleine ingreep moeten zijn, mja, mijn oog is redelijk verneukt de afgelopen jaren, dus het gaat allemaal nogal met een omweg.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 13:07 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
operatie?niks ernstigs hoop ik?
Ik denk aan je.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 13:09 schreef I. het volgende:
[..]
Vast wel.
[..]
Staaroperatie, zou over het algemeen een vrij kleine ingreep moeten zijn, mja, mijn oog is redelijk verneukt de afgelopen jaren, dus het gaat allemaal nogal met een omweg.
Dat is wel cutequote:Op dinsdag 16 juli 2019 13:00 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik ben maar 1x echt jarig, maar het is wel 364 spanning voor het moment daar is
rtquote:Op dinsdag 16 juli 2019 13:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat is wel cute
Ik kijk niet zo heel erg uit naar mijn verjaardag tbh
Hoezo dat?quote:Op dinsdag 16 juli 2019 13:19 schreef Flippiee het volgende:
Om een of ander reden zie ik er tegenop dit jaar lol
Weet nietquote:
verdorie sukkelquote:Op dinsdag 16 juli 2019 13:19 schreef I. het volgende:
Oh die van mij is dit jaar al geweest gelukkig
Accepteer gewoon dat je een ouwe tang bentquote:Op dinsdag 16 juli 2019 13:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Weet nietVoelt gewoon lichtelijk als een keerpunt en ik weet niet eens welk keerpunt.
[..]
verdorie sukkel
Je zit nog onder de dertig toch?quote:Op dinsdag 16 juli 2019 13:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Weet nietVoelt gewoon lichtelijk als een keerpunt en ik weet niet eens welk keerpunt.
[..]
verdorie sukkel
hoezo je bent nog steeds jonge godinquote:Op dinsdag 16 juli 2019 13:19 schreef Flippiee het volgende:
Om een of ander reden zie ik er tegenop dit jaar lol
quote:Op dinsdag 16 juli 2019 13:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
verdorie sukkel
Kloptquote:Op dinsdag 16 juli 2019 13:46 schreef CharlesKinbote het volgende:
denk dat niemand na zijn achttiende nog uitkijkt naar zijn verjaardag tbh
Spreek voor jezelf tsssquote:Op dinsdag 16 juli 2019 13:46 schreef CharlesKinbote het volgende:
Kloptquote:Op dinsdag 16 juli 2019 13:46 schreef CharlesKinbote het volgende:
@haags_kwartiertjequote:Op dinsdag 16 juli 2019 13:57 schreef Sked het volgende:
[..]
Had er net een bij mij binnen, vond hem raar.
Heb je 'You sang my song' gezien van haar?quote:Op dinsdag 16 juli 2019 13:48 schreef Solotovski het volgende:
Begin Billie Eilish steeds meer te waarderen
HHa wp is 11 jongensquote:Op dinsdag 16 juli 2019 14:17 schreef wietparkiet het volgende:
ben bomen aan het planten in runescape
waar gaat het heen
Ga k zo ff doenquote:Op dinsdag 16 juli 2019 14:10 schreef I. het volgende:
[..]
Heb je 'You sang my song' gezien van haar?
Denk dat ik ook runescape maar weer eens ga spelen. Want waarom nietquote:Op dinsdag 16 juli 2019 14:17 schreef wietparkiet het volgende:
ben bomen aan het planten in runescape
waar gaat het heen
osrs natuurlijkquote:Op dinsdag 16 juli 2019 14:22 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Denk dat ik ook runescape maar weer eens ga spelen. Want waarom niet
Maar ga ik voor osrs of voor rs3
Ik ging het 2 jaar geleden ofzo weer even spelem maar had toen geen idee dat osrs ook bestondquote:Op dinsdag 16 juli 2019 14:23 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
osrs natuurlijk
mensen die rs3 spelen mogen ze wmb het internet van afsluiten
combat level?quote:Op dinsdag 16 juli 2019 14:25 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik ging het 2 jaar geleden ofzo weer even spelem maar had toen geen idee dat osrs ook bestond
En nu heb ik daar geloof ik 50mil dusja
Maar bem ook iets van lvl 50 nog op osrs
Oooh is dat datquote:Op dinsdag 16 juli 2019 14:10 schreef I. het volgende:
[..]
Heb je 'You sang my song' gezien van haar?
Neequote:Op dinsdag 16 juli 2019 13:32 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Accepteer gewoon dat je een ouwe tang bent
Jaquote:
quote:Op dinsdag 16 juli 2019 13:38 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
hoezo je bent nog steeds jonge godin
ok, ik ac milan350quote:
wat is je wc dan?quote:Op dinsdag 16 juli 2019 14:33 schreef skysherrif het volgende:
[..]
ok, ik ac milan350
Nog steeds dezelfde naam die ik had toen ik er mee begon op mijn 10e![]()
Stiekem om 0400 opstaan om te gaan woodcutten
Het zou fijner zijn met gezelschap 😜👻🐣quote:Op dinsdag 16 juli 2019 14:33 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Lekker hoor Borrel, groot gelijkBuiten is er toch niks aan
On my wayquote:Op dinsdag 16 juli 2019 14:34 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Het zou fijner zijn met gezelschap 😜👻🐣
quote:
Maar ben ook tering brak eigenlijk dus daardoor komt het. Hoe gaat het mee jullie?quote:
Als je de deuren voor die mannen dicht houdt, neem ik comfort food, wijn en alles mee. Maken we er een meidendag vanquote:Op dinsdag 16 juli 2019 14:34 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Het zou fijner zijn met gezelschap 😜👻🐣
Haha smoothquote:
Oh, dat is minder. Wel oké hier.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 14:35 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
[..]
Maar ben ook tering brak eigenlijk dus daardoor komt het. Hoe gaat het mee jullie?
GUUUUUURLquote:Op dinsdag 16 juli 2019 14:36 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Haha smoothen wat snel reageer je daarop 😂
Sowwwwquote:Op dinsdag 16 juli 2019 14:36 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Als je de deuren voor die mannen dicht houdt, neem ik comfort food, wijn en alles mee. Maken we er een meidendag van
Zie, houd die deur voor de mannen maar gesloten.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 14:37 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Sowwwwklinkt verleidelijk. Ik had net wel een intense mannendroom die slecht afliep. Its a SIGN 👻
zie het jaquote:Op dinsdag 16 juli 2019 14:36 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Oh nu heel laag op dit acc heb ik maar een paar dagen gespeeld.
43 ..
Miss komt het door het overschot alchohol maarja i love mannen 😜🙅🏻quote:Op dinsdag 16 juli 2019 14:38 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zie, houd die deur voor de mannen maar gesloten.
Lekkerrrr nog even genieten van mn laatste 3 daagjes hier in Rotterdam voorlopig.quote:
jmrquote:Op dinsdag 16 juli 2019 14:38 schreef skysherrif het volgende:
ja ben wel weer klaar met runescape, maar wel gelachen hoor.
Overleven we wel. Oké is wel content? Of niet zo goed..quote:
En groot gelijk, mannen zijn fijn.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 14:39 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Miss komt het door het overschot alchohol maarja i love mannen 😜🙅🏻
Vandaag is het wel content.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 14:39 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Overleven we wel. Oké is wel content? Of niet zo goed..
Awww, ben je beetje melancholisch of dat niet.. maar je komt weer terug na de zomer toch? Ik ben nog vrij en heb nu niks meer geplant. Dus wat ik ga doen geen idee go with the flow 👏quote:Op dinsdag 16 juli 2019 14:39 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Lekkerrrr nog even genieten van mn laatste 3 daagjes hier in Rotterdam voorlopig.
Met jou biatch
quote:Op dinsdag 16 juli 2019 14:35 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
[..]
Maar ben ook tering brak eigenlijk dus daardoor komt het. Hoe gaat het mee jullie?
quote:Op dinsdag 16 juli 2019 14:36 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Haha smoothen wat snel reageer je daarop 😂
Heel sociaal van je, maar mis wel je aanwezigheid (denk ik? 😜). En een massage 👻quote:Op dinsdag 16 juli 2019 14:40 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
ja sorry was al opgestaan, wilde je niet wakker maken
Valt wel mee. Ik zit me vooral af te vragen of ik nog dingen ga plannen komende 2 dagen of juist gewoon helemaal NIETS ga doen.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 14:41 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Awww, ben je beetje melancholisch of dat niet.. maar je komt weer terug na de zomer toch? Ik ben nog vrij en heb nu niks meer geplant. Dus wat ik ga doen geen idee go with the flow 👏
En miss word de dag nog beter. Je weet het niet 🕺🏿quote:
Dan hoef je je nog nergens druk over te maken. Als je eenmaal zo oud bent als ik ben mag je je druk gaan maken.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 14:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Neemeneer die al 30 is!!
[..]
Ja
[..]dank
DM je adres dan evenquote:Op dinsdag 16 juli 2019 14:43 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
En miss word de dag nog beter. Je weet het niet 🕺🏿
Lekker op tijd.quote:
Een beetje van beide 😎 Lekker comfortfood chillbroek aan met een trui de thuisleef 🙌quote:Op dinsdag 16 juli 2019 14:43 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Valt wel mee. Ik zit me vooral af te vragen of ik nog dingen ga plannen komende 2 dagen of juist gewoon helemaal NIETS ga doen.
En ik kom altijd terug
Ga iets lekker vettigs eten en verder gewoon chillen en serie kijken/gamen
sow wat gebeurt hier dan 😜 Doelgericht opeensquote:
Klinkt als mijn dag vandaagquote:Op dinsdag 16 juli 2019 14:45 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Een beetje van beide 😎 Lekker comfortfood chillbroek aan met een trui de thuisleef 🙌
I SHOT THE SHERRIFquote:Op dinsdag 16 juli 2019 14:47 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Klinkt als mijn dag vandaag
[ afbeelding ]
Respect voor ouderen graagquote:Op dinsdag 16 juli 2019 14:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Neemeneer die al 30 is!!
[..]
Ja
[..]dank
Dit kan niet echt zijn 😜quote:Op dinsdag 16 juli 2019 14:46 schreef I. het volgende:
[ afbeelding ]
Smokkelaar stopt halve kilo coke onder pruik
Yeaaaaaaah 👏 superfijn ookquote:Op dinsdag 16 juli 2019 14:47 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Klinkt als mijn dag vandaag
[ afbeelding ]
Ja, waarom moeilijk doen? Je woont hier toch in de buurtquote:Op dinsdag 16 juli 2019 14:47 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
sow wat gebeurt hier dan 😜 Doelgericht opeens
bakkenquote:Op dinsdag 16 juli 2019 14:50 schreef Solotovski het volgende:
Iemand nog leuke dingen die ik met een varkenshaas kan doen
Haha nou zo werkt het natuurlijk niet he 😜 Ik ben dan in sommige dingen best moeilijk.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 14:50 schreef Sked het volgende:
[..]
Ja, waarom moeilijk doen? Je woont hier toch in de buurt
Oh jammerquote:Op dinsdag 16 juli 2019 14:51 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Haha nou zo werkt het natuurlijk niet he 😜 Ik ben dan in sommige dingen best moeilijk.
Omg blessssssedquote:Op dinsdag 16 juli 2019 14:51 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik kan kiezen uit appelgebak of lemoncake gemaakt door mn huisgenote.
Miss heb ik al onbewust gezienquote:
Instant appelsmaak in mijn mond 💩quote:Op dinsdag 16 juli 2019 14:54 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Heb 2 stukjes appeltaart, ik zend wel een stukje.
Vullen met basilicum, zongedroodje tomaatjes en knoflook?quote:Op dinsdag 16 juli 2019 14:53 schreef Solotovski het volgende:
Maar ff serieus
Zat beetje aan spek en brie te denken
Als je regelmatig door het centrum hobbelt heb je me sowieso wel gezien.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 14:54 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Miss heb ik al onbewust gezienhet kan zomaar.. maar toch ik waardeer het wel sked 😜
Krijg hier niet echt een omg jaaaaaaa gevoel vanquote:Op dinsdag 16 juli 2019 14:55 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Vullen met basilicum, zongedroodje tomaatjes en knoflook?
Iets met rozemarijn, bosui en champignons dan?quote:Op dinsdag 16 juli 2019 14:56 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Krijg hier niet echt een omg jaaaaaaa gevoel van
Of een lekker hemels sausje erbij makenquote:Op dinsdag 16 juli 2019 14:56 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Krijg hier niet echt een omg jaaaaaaa gevoel van
quote:Op dinsdag 16 juli 2019 14:46 schreef I. het volgende:
[ afbeelding ]
Smokkelaar stopt halve kilo coke onder pruik
Champignonroomsaus bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 16 juli 2019 14:57 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Of een lekker hemels sausje erbij maken
Ahhhquote:Op dinsdag 16 juli 2019 14:55 schreef Sked het volgende:
[..]
Als je regelmatig door het centrum hobbelt heb je me sowieso wel gezien.
Waarom?quote:
Ben echt total noob met kruiden enzoquote:Op dinsdag 16 juli 2019 14:57 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Iets met rozemarijn, bosui en champignons dan?
Dat is de bedoeling zo rollen wij hier. Fatties gonna feedquote:
quote:Op dinsdag 16 juli 2019 15:00 schreef Sked het volgende:
[..]
Waarom?
Mocht je iemand met knalroze schoenen zien lopen, zeg dan even hallo. Daar ben ik het best aan te herkennen tegenwoordig.
Champignonroomsausquote:Op dinsdag 16 juli 2019 14:57 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Of een lekker hemels sausje erbij maken
Dan liever jachtsausjequote:
WHAT ARE THOOOOOSEquote:
Knalroze? Sportschoenen?quote:Op dinsdag 16 juli 2019 15:00 schreef Sked het volgende:
[..]
Waarom?
Mocht je iemand met knalroze schoenen zien lopen, zeg dan even hallo. Daar ben ik het best aan te herkennen tegenwoordig.
Sneakers, heb hier weleens foto gepost. Nergens voor nodig, ik bijt niet (tenzij je dat lekker vindtquote:Op dinsdag 16 juli 2019 15:02 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Knalroze? Sportschoenen?ja gewoon, ben soms ietwat verlegen dus dan heb je dat.
Sowwwwquote:Op dinsdag 16 juli 2019 15:03 schreef Sked het volgende:
[..]
Sneakers, heb hier weleens foto gepost. Nergens voor nodig, ik bijt niet (tenzij je dat lekker vindt)
Probeer het te overtreffen.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 15:04 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Sowwww🐣 Jij past je aan aan gekte van de vrouw?
is dat weekend van 27 juli ?quote:Op dinsdag 16 juli 2019 10:22 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ouiiii. Jij niet zeker?
[..]
Jaaaaaaaa. Gezellig he.
Of ga je niet heen?
trek je shirt maar uitquote:Op dinsdag 16 juli 2019 14:42 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Heel sociaal van je, maar mis wel je aanwezigheid (denk ik? 😜). En een massage 👻
quote:Op dinsdag 16 juli 2019 15:20 schreef Solotovski het volgende:
Graag deze tt behouden
Diegene die dat doet krijgt stukje varkenshaas
Oké, jij wint. Zonde om hiervoor een halve varkenshaas weg te geven.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 15:24 schreef Solotovski het volgende:
Graag deze tt behouden.
Diegene die dat doet krijgt straks de helft van m'n varkenshaas
HA
Ik ben vrijgevigquote:Op dinsdag 16 juli 2019 15:25 schreef Sked het volgende:
[..]
Oké, jij wint. Zonde om hiervoor een halve varkenshaas weg te geven.
xDquote:Op dinsdag 16 juli 2019 15:33 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
hallo vrijgevig ik ben wietparkiet
Qftquote:
2 stukjes is meer.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 15:24 schreef Solotovski het volgende:
Graag deze tt behouden.
Diegene die dat doet krijgt straks de helft van m'n varkenshaas
HA
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |