Maar laagjes is niet van donker naar licht.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 12:35 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ik ook... Heb 't van donker naar licht echt zoooo leuk
Nee heb vroeger keer geblondeerd kuifje gehad
haha baas bedanktquote:
Ohquote:Op dinsdag 16 juli 2019 12:41 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar laagjes is niet van donker naar licht.
Toen zat k in groep 8 dus dan mag hetquote:Op dinsdag 16 juli 2019 12:37 schreef aloa het volgende:
[..]
Hebben ze daar een stripboek van gemaakt?
Kuifje op FOK!
Jij slaapt wel echt veeeel de laatste tijd. Komt dat nog door je operatie?quote:
Ik ben maar 1x echt jarig, maar het is wel 364 spanning voor het moment daar isquote:Op dinsdag 16 juli 2019 12:12 schreef Flippiee het volgende:
[..]
droppie ben je ook he
[..]
Dit doet me denken aan @:kiid
Weet ook niet wat het is.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 12:57 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Jij slaapt wel echt veeeel de laatste tijd. Komt dat nog door je operatie?
operatie?quote:Op dinsdag 16 juli 2019 13:04 schreef I. het volgende:
[..]
Weet ook niet wat het is.Maar ben wel bijna elke dag behoorlijk gaar sinds de operatie ja.
Altijd tochquote:
Vast wel.quote:
Staaroperatie, zou over het algemeen een vrij kleine ingreep moeten zijn, mja, mijn oog is redelijk verneukt de afgelopen jaren, dus het gaat allemaal nogal met een omweg.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 13:07 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
operatie?niks ernstigs hoop ik?
Ik denk aan je.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 13:09 schreef I. het volgende:
[..]
Vast wel.
[..]
Staaroperatie, zou over het algemeen een vrij kleine ingreep moeten zijn, mja, mijn oog is redelijk verneukt de afgelopen jaren, dus het gaat allemaal nogal met een omweg.
Dat is wel cutequote:Op dinsdag 16 juli 2019 13:00 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik ben maar 1x echt jarig, maar het is wel 364 spanning voor het moment daar is
rtquote:Op dinsdag 16 juli 2019 13:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat is wel cute
Ik kijk niet zo heel erg uit naar mijn verjaardag tbh
Hoezo dat?quote:Op dinsdag 16 juli 2019 13:19 schreef Flippiee het volgende:
Om een of ander reden zie ik er tegenop dit jaar lol
Weet nietquote:
verdorie sukkelquote:Op dinsdag 16 juli 2019 13:19 schreef I. het volgende:
Oh die van mij is dit jaar al geweest gelukkig
Accepteer gewoon dat je een ouwe tang bentquote:Op dinsdag 16 juli 2019 13:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Weet nietVoelt gewoon lichtelijk als een keerpunt en ik weet niet eens welk keerpunt.
[..]
verdorie sukkel
Je zit nog onder de dertig toch?quote:Op dinsdag 16 juli 2019 13:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Weet nietVoelt gewoon lichtelijk als een keerpunt en ik weet niet eens welk keerpunt.
[..]
verdorie sukkel
hoezo je bent nog steeds jonge godinquote:Op dinsdag 16 juli 2019 13:19 schreef Flippiee het volgende:
Om een of ander reden zie ik er tegenop dit jaar lol
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |