Beetje kunnen slapen vannacht?quote:
Goede TT al zeg ik het zelfquote:
Doe dat. Ik ben onderweg naar den Haagquote:Op dinsdag 16 juli 2019 09:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
Vandaag ga ik maar eens een van mijn fietsen repareren.
Misschien nog even naar de stad om wat boeken te verkopen.
Toen ik eenmaal in slaap viel wel. Maar nu zeer moequote:
Boekenquote:Op dinsdag 16 juli 2019 09:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
Vandaag ga ik maar eens een van mijn fietsen repareren.
Misschien nog even naar de stad om wat boeken te verkopen.
quote:Op dinsdag 16 juli 2019 09:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Toen ik eenmaal in slaap viel wel. Maar nu zeer moe
[..]
Boeken
Stripboeken.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 09:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Toen ik eenmaal in slaap viel wel. Maar nu zeer moe
[..]
Boeken
quote:Op dinsdag 16 juli 2019 09:17 schreef Solotovski het volgende:
Wajo 't liedje blauw blauw blauuuuuw staat aan op de radio.
Dat is geen toeval
Welke stripboeken? Ik heb vroeger vooral spul vanuit de image stal gelezen. Maar ben er mee gestopt toen Spawn niet meer hier uitgebracht werd.quote:
4:36 toen een uur ofzo wakker gelegen, beetje gewerkt en toen nog een uur en tweeëntwintig minuten geslapen. Dus eigenlijk voor geen meterquote:Op dinsdag 16 juli 2019 09:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Kantoor
Heb jij goed geslapen?
[..]
Hehe had het kunnen weten
11 uur is het strevenquote:Op dinsdag 16 juli 2019 09:10 schreef dud0r het volgende:
12 uur VU! Je kan het naatje!
Vuoruit met de geit!
Nog beter zelfsquote:
Je bedoelt vertaling van Spawn?quote:Op dinsdag 16 juli 2019 09:19 schreef dud0r het volgende:
[..]
Welke stripboeken? Ik heb vroeger vooral spul vanuit de image stal gelezen. Maar ben er mee gestopt toen Spawn niet meer hier uitgebracht werd.
Soms nog wel een beetje spijt van.
Moet meer ruimte maken voor nieuwe boeken.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 09:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Kantoor
Heb jij goed geslapen?
[..]
Hehe had het kunnen weten
Shit.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 09:20 schreef dud0r het volgende:
[..]
4:36 toen een uur ofzo wakker gelegen, beetje gewerkt en toen nog een uur en tweeëntwintig minuten geslapen. Dus eigenlijk voor geen meter
quote:Op dinsdag 16 juli 2019 09:22 schreef naatje_1 het volgende:
@:solotovski mods horen niet in FB te posten... (of bedoel je de forum specifieke)
Je voelt je wel helemaal het mannetje hequote:Op dinsdag 16 juli 2019 09:24 schreef Solotovski het volgende:
Tering wat een hardnekkige huilies in fb. Hopelijk kan ik daar een beetje mee omgaan als mod
Er is een NWS mod gestopt, misschien kun je NSW mod worden.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 09:24 schreef Solotovski het volgende:
Tering wat een hardnekkige huilies in fb. Hopelijk kan ik daar een beetje mee omgaan als mod
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |