Ik ben teleurgesteld in jequote:Op dinsdag 16 juli 2019 09:39 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Zie, is dus geen troll. Hij is bloedserieus.
Hey JCGodquote:
Dat was al redelijk vroeg in de serie dat dat duidelijk werd volgens mij. Heb wel ooit nog eens een Amerikaanse nummer 1 gescoord voor de verzameling.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 09:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Toen het populair was, was ik te jong van die edgyness.
Geloof dat er ook veel mensen ophielden met lezen toen bleek dat Spawn een Afro-American was.
Wow echtquote:Op dinsdag 16 juli 2019 09:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ben teleurgesteld in je
[..]
Hey JCGod
Volgende week kermis genot hier
Bij jou ook?quote:Op dinsdag 16 juli 2019 09:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ben teleurgesteld in je
[..]
Hey JCGod
Volgende week kermis genot hier
Mij veel te druk en te duurquote:Op dinsdag 16 juli 2019 10:22 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ouiiii. Jij niet zeker?
[..]
Jaaaaaaaa. Gezellig he.
Of ga je niet heen?
Ahh ik ga alleen voor het bierquote:Op dinsdag 16 juli 2019 10:27 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Mij veel te druk en te duur
quote:
hoiiii allebeiquote:
Veel plezier in elk geval!quote:Op dinsdag 16 juli 2019 10:35 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ahh ik ga alleen voor het bier
[..]
[..]
hoiiii allebei
Wat doe je daar nu zo'n beetje de hele dagquote:
De afgelopen dagen keek ik tour, zat ik op FOK! en was er vanaf 17.00 gezelligheid en dronk ik bier, nu er een rustdag in de tour is heb ik geen complete SOG-mogelijkheid meer...quote:Op dinsdag 16 juli 2019 10:41 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Wat doe je daar nu zo'n beetje de hele dag
Klinkt alsof ik dat ook zou kunnenquote:Op dinsdag 16 juli 2019 10:45 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
De afgelopen dagen keek ik tour, zat ik op FOK! en was er vanaf 17.00 gezelligheid en dronk ik bier, nu er een rustdag in de tour is heb ik geen complete SOG-mogelijkheid meer...
Niet echt, alleen even bezig in mijn huisje. De boel weer beetje netjes maken en schoon, ook al is dat het sowieso wel maar heb 2 dagen niet stof gezogen dus mag wel weer.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 11:01 schreef naatje_1 het volgende:
Behalve kapper ook nog andere dingen vandaag @:amarantha ?
zou niet weten waarmeequote:
Gefeliciteerd!quote:
quote:Op dinsdag 16 juli 2019 11:33 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
Zult het vast verdiend hebben
bedanktquote:Op dinsdag 16 juli 2019 11:33 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
Zult het vast verdiend hebben
Oh ik was geen eigen topic waard?quote:
Bedoel je niet felicitatiesquote:Op dinsdag 16 juli 2019 12:00 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Jij vroeg niet om sollicitaties volgens mij?
Ja geen idee heel gekquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |