abonnement Unibet Coolblue
pi_187945361

quote:
Iedere doordeweekse dag ontvangt Eva spraakmakende gasten uit de politiek, entertainment, sportwereld en meer. Samen met haar gasten word er teruggeblikt op de afgelopen dagen maar ook zeker vooruit gekeken op de weken die komen gaan!

Website

Jinek op Twitter

Uitzending terugkijken.

Teletekst pagina 229





4.gif Op topickapen staat 1 jaar de oven in! 4.gif

Hier worden de gasten, in de regel, meestal eerder bekend gemaakt dan via de eigen site. >:)
Iedere avond wordt er gratis popcorn uitgedeeld. Vanavond is degene die uitdeelt: * -Chakotay-

:P
pi_187945370
zwarttax, het aantal zwarte mensen dat minimaal per uitzending te zien dient te worden zijn bent is komt enzo
pi_187945375
Zit Fonsie aan de botox?
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
  maandag 15 juli 2019 @ 23:57:06 #4
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_187945379
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2019 23:56 schreef -Chakotay- het volgende:
zwarttax, het aantal zwarte mensen dat minimaal per uitzending te zien dient te worden zijn bent is komt enzo
aha op die manier, thx voor de uitleg gehehe :)
Do what you love, love what you do!
  maandag 15 juli 2019 @ 23:57:34 #6
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_187945381
Ik ga mijn kleren klaarleggen voor morgen, een moeilijk gesprek.
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
pi_187945382
40 cm. @monkyyy

*zap
  maandag 15 juli 2019 @ 23:57:55 #8
65846 Bocaj
Vámonos!
pi_187945383
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2019 23:57 schreef RedFever007 het volgende:
nou tabee :W ik ga slapen :)
:W :Z
pi_187945386
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2019 23:57 schreef monkyyy het volgende:
Ik ga mijn kleren klaarleggen voor morgen, een moeilijk gesprek.
vertel?
Do what you love, love what you do!
  maandag 15 juli 2019 @ 23:58:17 #10
65846 Bocaj
Vámonos!
pi_187945387
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2019 23:57 schreef monkyyy het volgende:
Ik ga mijn kleren klaarleggen voor morgen, een moeilijk gesprek.
De laan uit?
  maandag 15 juli 2019 @ 23:58:54 #11
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_187945391
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2019 23:57 schreef monkyyy het volgende:
Ik ga mijn kleren klaarleggen voor morgen, een moeilijk gesprek.
maskertje op
pi_187945393
dit is saai trouwens
Do what you love, love what you do!
pi_187945395
Die vent dacht vanmorgen in de spiegel, ik doe mn blauwe bloemetjes blouse aan.
  dinsdag 16 juli 2019 @ 00:00:34 #14
65846 Bocaj
Vámonos!
pi_187945413
Wat doet de Poel nog eigenlijk?
pi_187945414
blabla ok draai er maar einde aan enzo gehehe
Do what you love, love what you do!
pi_187945417
wat een cliche gelul weer.. ik ga netflixen

lator
  dinsdag 16 juli 2019 @ 00:01:06 #17
65846 Bocaj
Vámonos!
pi_187945420
Step right up!
  dinsdag 16 juli 2019 @ 00:01:35 #18
407525 BlackNero
De zwarte Nero
pi_187945423
Wandelen is geen sport.
Legend has it that while a fire destroyed the city of Rome, the emperor Nero played his violin, thus revealing his total lack of concern for his people and his empire.
pi_187945424
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2019 00:01 schreef Bocaj het volgende:
Step right up!
jamai jeeeeh :') faal enzo
Do what you love, love what you do!
  dinsdag 16 juli 2019 @ 00:02:19 #20
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_187945435
ouch
  dinsdag 16 juli 2019 @ 00:02:47 #21
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_187945439
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2019 23:58 schreef kree het volgende:

[..]

vertel?
Een klant, die ik al veel te weinig factureer, loopt voor de 3e keer in een jaar te zeiken over m'n tarief (over de mail ook nog, niet eens face-to-face), dus morgen vertel ik hem (bij de bespreking van de halfjaar cijfers) dat ik afscheid van hem neem en hij maar een ander gaat zoeken, want ik heb het gevoel dat we beiden ongelukkig zijn met elkaar. Eerste keer dat ik afscheid neem van een klant.
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
pi_187945442
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2019 00:01 schreef kree het volgende:

[..]

jamai jeeeeh :') faal enzo
Zat jij in kamp Jim?

Zijn carriere is verder ook niet van de grond gekomen. Niet gek nu ik erover nadenk.
  dinsdag 16 juli 2019 @ 00:03:55 #23
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_187945450
tot morgen
  dinsdag 16 juli 2019 @ 00:04:07 #24
65846 Bocaj
Vámonos!
pi_187945453
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2019 00:02 schreef monkyyy het volgende:

[..]

Een klant, die ik al veel te weinig factureer, loopt voor de 3e keer in een jaar te zeiken over m'n tarief (over de mail ook nog, niet eens face-to-face), dus morgen vertel ik hem (bij de bespreking van de halfjaar cijfers) dat ik afscheid van hem neem en hij maar een ander gaat zoeken, want ik heb het gevoel dat we beiden ongelukkig zijn met elkaar. Eerste keer dat ik afscheid neem van een klant.
Sterkte dan maar!
  dinsdag 16 juli 2019 @ 00:04:41 #25
65846 Bocaj
Vámonos!
pi_187945457
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2019 00:03 schreef x_PusSy_DeStRoYer_69_X het volgende:

[..]

Zat jij in kamp Jim?

Zijn carriere is verder ook niet van de grond gekomen. Niet gek nu ik erover nadenk.
Beiden doen musicals nu...
  dinsdag 16 juli 2019 @ 00:05:33 #26
65846 Bocaj
Vámonos!
pi_187945462
Amerikaanse politiek is gek geworden!
pi_187945469
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2019 00:03 schreef x_PusSy_DeStRoYer_69_X het volgende:

[..]

Zat jij in kamp Jim?

Zijn carriere is verder ook niet van de grond gekomen. Niet gek nu ik erover nadenk.
geen kamp zit ik in in deze, kijk of luister ff naar de nrs. jamai of Jim hebben het qua producers en miuziek ok gehad wel? door pro's gemaakt, muzikanten niks mis mee dus of muziek opzich. Talent hmmmms nope ze komen aan klusjes door de media maar wil niet echt JIm of Jamai zien in een muzikaal bv, kan me betere bedenken
Do what you love, love what you do!
pi_187945489
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2019 00:02 schreef monkyyy het volgende:

[..]

Een klant, die ik al veel te weinig factureer, loopt voor de 3e keer in een jaar te zeiken over m'n tarief (over de mail ook nog, niet eens face-to-face), dus morgen vertel ik hem (bij de bespreking van de halfjaar cijfers) dat ik afscheid van hem neem en hij maar een ander gaat zoeken, want ik heb het gevoel dat we beiden ongelukkig zijn met elkaar. Eerste keer dat ik afscheid neem van een klant.
Nou zo te lezen, gelijk heb je toch? Gewoon kappen ermee.
succes morgen iig ;)
Do what you love, love what you do!
pi_187945636
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2019 00:02 schreef monkyyy het volgende:

[..]

Een klant, die ik al veel te weinig factureer, loopt voor de 3e keer in een jaar te zeiken over m'n tarief (over de mail ook nog, niet eens face-to-face), dus morgen vertel ik hem (bij de bespreking van de halfjaar cijfers) dat ik afscheid van hem neem en hij maar een ander gaat zoeken, want ik heb het gevoel dat we beiden ongelukkig zijn met elkaar. Eerste keer dat ik afscheid neem van een klant.
Ga je een oven noemen?
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  dinsdag 16 juli 2019 @ 09:02:17 #30
158136 Joooo-pi
Do you want a balloon...
pi_187947565
Flopshow. Laatste item was sowieso een chaos. De andere items waren ook zeer matig. Eva kon er ook niks mee, of ze had haar dag niet.

Verder had de regisseur opvallend veel oog voor Annemieke van Vleuten.
heitieh
  dinsdag 16 juli 2019 @ 18:42:01 #31
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_187954732
Korpschef Erik Akerboom reageert op negatieve berichten over de politie :')



Afgelopen weekend kwam er zware kritiek naar buiten op de politie. Korpschef Erik Akerboom reageert vanavond voor eerst bij Jinek op de berichten.

Komt weer een faalhaas zijn beeldvorming bijstellen op tv :|W :r
Gisteren was het Sander Dekker :r de randdebiel, vandaag een nog grotere randdebiel :X
  dinsdag 16 juli 2019 @ 18:46:23 #32
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_187954817
Drie jaar na het aantreden van korpschef Akerboom kraakt het nog steeds bij de politie :')

Korpschef Erik Akerboom wordt beschuldigd van wegkijken. Hij is aan zet.

Dat Erik Akerboom niet enthousiast was over de omvorming van de Nederlandse politie tot een hiërarchisch geleid bedrijf met 65.000 medewerkers, bleek alleen al uit het feit dat hij in 2016 niet uit eigen beweging had gesolliciteerd naar de functie van korpschef, maar was gevráágd.

In zijn eerste interview, in Trouw, sprak hij van een ‘korps dat kraakt’ en dat hem zorgen baart. Vooral dat alle verantwoordelijkheden van lokale chefs waren weggehaald en ondergebracht bij een landelijke leiding in Den Haag, had de politie geen goed gedaan, zei hij. Hij wilde juist weer méér verantwoordelijkheid naar de basis brengen. ‘Vernieuwend werken’, noemde hij dat.

Drie jaar later heeft Akerboom een setje rapporten op zijn bureau liggen waar hij niet vrolijk van wordt. :') De commissie Ruys deed in 2017 onderzoek naar de cultuur waarin het declaratieschandaal binnen de centrale ondernemingsraad (COR) kon plaatsvinden. Het kenniscentrum WODC van het ministerie van justitie constateerde in diezelfde periode dat allochtone agenten relatief vaker corrupt zijn. En dan was er nog het blad Justitiële Verkenningen waarin consultant Walter Landman constateerde dat schaalvergroting en concentratie bij de politie hebben geleid tot ‘ongewenste anonimisering in de onderlinge relaties’. Kort gezegd: politiemensen weten elkaar niet meer te vinden. :')

Noodkreet
Dit weekend kwam daar via NRC de noodkreet van politiecoach Carel Boers bij. Na de korpsleiding dertien jaar geadviseerd te hebben over de aanpak van intimidatie, discriminatie, seksisme en moslimfobie, neemt hij ontslag: er wordt door de top volgens hem toch niet geluisterd. :D

Hoewel de aard van de onderwerpen uit al die rapporten steeds verschillend is, is de oorzaak steeds hetzelfde. De politie is een piramide geworden waarin de korpsleiding zich steeds meer als een raad van bestuur gedraagt. Politiemensen aan de basis voelen zich niet gehoord, waardoor zij het management de rug toekeren en op lokaal niveau het recht van de sterkste gaat gelden, dat van de blanke mannen met de grote mond. :') En dat is niet gemakkelijk voor vrouwelijke collega’s en agenten met een migratie-achtergrond. Andersom loopt het ook niet. De top heeft door het gebrek aan communicatie vanuit Den Haag ook weinig invloed op wat er op de werkvloer gebeurt. Samengevat: het wapen van Akerboom tegen grensoverschrijdend gedrag (via ‘vernieuwend werken’) blijkt niet te werken.

De kritiek van Carel Boers in NRC gaat verder dan die constatering. Hij valt zijn voormalige opdrachtgever persoonlijk aan door de stellen dat ‘het leiderschap van Akerboom bestaat uit het stelselmatig vermijden van elke vorm van conflict’. :') Geen fouten maken is voor hem belangrijker dan goed dingen doen, zegt hij. Dat wegkijken heeft volgens Boers geleid tot informeel leiderschap dat moreel en ethisch ontspoord is. :')

Akerboom reageerde met het commentaar dat hij geschrokken is van de persoonlijke verwijten aan hemzelf en het hele korps. ‘Dit soort berichtgeving raakt niet alleen mij, maar iederéén binnen de politie’, schrijft Akerboom in een blog. Toch zou die kritiek vooral hem moeten raken. Want Boers stelt feitelijk: Kan Akerboom zijn opdracht wel aan? :')

https://www.trouw.nl/binn(...)F%2Fwww.google.nl%2F

Dat komt deze randdebiel vanavond dus even lekker ontkennen en rechtpraten :r :|W

Eva grijp eens in en brand deze lul tot zijn sokken af
  dinsdag 16 juli 2019 @ 18:52:13 #33
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_187954917
Binnen de politie gebeurt er niets tegen homo- en moslimhaat, discriminatie, intimidatie van vrouwen en ander wangedrag. In de top heerst een ‘afdekcultuur’, de werksfeer is onveilig, de top laat na te handhaven, handelen en te hervormen :') De brandbrief waarmee Carel Boers, voormalig coach en adviseur van het politieleiderschapsprogramma, vorige week de deur van de Nationale Politie achter zich sloot, is er één van zeldzame urgentie.

Korpschef Erik Akerboom (nu ruim drie jaar de baas) krijgt het advies per direct het gehele personeelsbeleid op z’n kop te zetten. Neem afscheid van een groot deel van de zittende leiding, benoem zo snel mogelijk jonge, diverse, slimme en ‘maatschappelijk verbonden’ mensen en rehabiliteer iedereen die beschadigd is geraakt. Het personeel is in nood. Men wordt onvoldoende gehoord, komt met klachten en observaties niet langs het ‘zittende leiderschap’ en wordt weer teruggestuurd naar de echelons waar het misging. De korpsleiding blijft onderzoeken aankondigen, beloften van verbetering doen en vrijblijvend citeren uit normen waar iedereen zich aan moet houden.

De realiteit is echter rauw – de associatie met de Amsterdamse brandweer dringt zich op :') , waar een giftige macho kazernecultuur tot verloedering en intimidatie leidde. Wie de externe politie-adviseur Boers na tien jaar ervaring mag geloven, ziet ook hier een ontspoorde organisatie waar vijandige ‘oudere blanke heteromannen’ de toon bepalen, met discriminatie en racisme ten gevolg. Niet alleen intern, maar ook extern. Wat er in politie-appgroepen over burgers wordt gemeld is ronduit ziek. Etnisch profileren op straat door agenten is nog altijd een hardnekkig probleem.

Erger is dat dit alles niet nieuw is. :')
In 2017 boden 26 politiemensen het ‘zwartboek discriminatie’ aan hun korpschef aan. Dat bevatte een lijst incidenten over pesten, schelden en intolerantie in het algemeen. De politie als een incestueuze organisatie. Wie er anders uitziet, anders denkt of nóg een moedertaal beheerst maakt weinig kans zich er thuis te zullen voelen. ‘Waar is de neger’, was destijds het fameuze zinnetje van een teamchef die een ondergeschikte zocht.

In 2015 trok de toenmalige korpschef Bouman aan de bel. Hij constateerde moslimhaat en uitsluiting van al wie niet in het gewone plaatje past. En dat terwijl juist de politie pal moet staan voor wie anders is. Die cultuurstrijd speelt binnen de politie dus al langer. Een substantieel deel van het korps ziet de nadruk op diversiteit als overbodig, dan wel een bedreiging van de eigen positie, wat tot wantrouwen en verharding leidt. Dat gaat gelijk op met de polarisatie in het publieke debat, waarin openlijk racisme niet meer taboe is en nationalisme, identiteit en de ‘eigen groep’ pasmunt zijn. Tegelijk wordt van de politie verwacht dat zij de orde handhaaft, de criminaliteit bestrijdt en iedere uitwas die zich maar voordoet, prompt in de kiem smoort. Of het nu mestfraude is, xtc, witwassers in ‘patserbakken’ of huiselijk geweld. Roept u maar.

Akerboom verwijst nu ter verdediging naar het gestegen vertrouwen in de politie, het percentage vrouwen op leidinggevende posities bij de politie dat gestegen is tot 42 en de verzekering dat hij hetzelfde doel nastreeft en juist wel van zijn leidinggevenden verwacht dat er wordt opgetreden. Maar onmiskenbaar begint voor de korpschef wel de klok te tikken. Brandbrieven van dit kaliber zijn zeldzaam. Ze gaan ook zelden vergezeld van concrete adviezen. En de ongemakkelijke waarheid die erin stond was bovendien niet onbekend.

https://www.nrc.nl/nieuws(...)n-het-weten-a3967199

Dit is de uitkomst na drie jaar Akerboom aan de macht :')

Akerboom je hebt je kans gehad en verneukt dus nu .......



:W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W
pi_187955123
quote:
6s.gif Op dinsdag 16 juli 2019 18:42 schreef ikweethetookniet het volgende:
Korpschef Erik Akerboom reageert op negatieve berichten over de politie :')

[ afbeelding ]

Afgelopen weekend kwam er zware kritiek naar buiten op de politie. Korpschef Erik Akerboom reageert vanavond voor eerst bij Jinek op de berichten.

Komt weer een faalhaas zijn beeldvorming bijstellen op tv :|W :r
Gisteren was het Sander Dekker :r de randdebiel, vandaag een nog grotere randdebiel :X
Pak de bingokaart er maar bij en streep alvast deze af: de politie werkt keihard om ...
pi_187956601
quote:
6s.gif Op dinsdag 16 juli 2019 18:52 schreef ikweethetookniet het volgende:
Binnen de politie gebeurt er niets tegen homo- en moslimhaat, discriminatie, intimidatie van vrouwen en ander wangedrag. In de top heerst een ‘afdekcultuur’, de werksfeer is onveilig, de top laat na te handhaven, handelen en te hervormen :') De brandbrief waarmee Carel Boers, voormalig coach en adviseur van het politieleiderschapsprogramma, vorige week de deur van de Nationale Politie achter zich sloot, is er één van zeldzame urgentie.

Korpschef Erik Akerboom (nu ruim drie jaar de baas) krijgt het advies per direct het gehele personeelsbeleid op z’n kop te zetten. Neem afscheid van een groot deel van de zittende leiding, benoem zo snel mogelijk jonge, diverse, slimme en ‘maatschappelijk verbonden’ mensen en rehabiliteer iedereen die beschadigd is geraakt. Het personeel is in nood. Men wordt onvoldoende gehoord, komt met klachten en observaties niet langs het ‘zittende leiderschap’ en wordt weer teruggestuurd naar de echelons waar het misging. De korpsleiding blijft onderzoeken aankondigen, beloften van verbetering doen en vrijblijvend citeren uit normen waar iedereen zich aan moet houden.

De realiteit is echter rauw – de associatie met de Amsterdamse brandweer dringt zich op :') , waar een giftige macho kazernecultuur tot verloedering en intimidatie leidde. Wie de externe politie-adviseur Boers na tien jaar ervaring mag geloven, ziet ook hier een ontspoorde organisatie waar vijandige ‘oudere blanke heteromannen’ de toon bepalen, met discriminatie en racisme ten gevolg. Niet alleen intern, maar ook extern. Wat er in politie-appgroepen over burgers wordt gemeld is ronduit ziek. Etnisch profileren op straat door agenten is nog altijd een hardnekkig probleem.

Erger is dat dit alles niet nieuw is. :')
In 2017 boden 26 politiemensen het ‘zwartboek discriminatie’ aan hun korpschef aan. Dat bevatte een lijst incidenten over pesten, schelden en intolerantie in het algemeen. De politie als een incestueuze organisatie. Wie er anders uitziet, anders denkt of nóg een moedertaal beheerst maakt weinig kans zich er thuis te zullen voelen. ‘Waar is de neger’, was destijds het fameuze zinnetje van een teamchef die een ondergeschikte zocht.

In 2015 trok de toenmalige korpschef Bouman aan de bel. Hij constateerde moslimhaat en uitsluiting van al wie niet in het gewone plaatje past. En dat terwijl juist de politie pal moet staan voor wie anders is. Die cultuurstrijd speelt binnen de politie dus al langer. Een substantieel deel van het korps ziet de nadruk op diversiteit als overbodig, dan wel een bedreiging van de eigen positie, wat tot wantrouwen en verharding leidt. Dat gaat gelijk op met de polarisatie in het publieke debat, waarin openlijk racisme niet meer taboe is en nationalisme, identiteit en de ‘eigen groep’ pasmunt zijn. Tegelijk wordt van de politie verwacht dat zij de orde handhaaft, de criminaliteit bestrijdt en iedere uitwas die zich maar voordoet, prompt in de kiem smoort. Of het nu mestfraude is, xtc, witwassers in ‘patserbakken’ of huiselijk geweld. Roept u maar.

Akerboom verwijst nu ter verdediging naar het gestegen vertrouwen in de politie, het percentage vrouwen op leidinggevende posities bij de politie dat gestegen is tot 42 en de verzekering dat hij hetzelfde doel nastreeft en juist wel van zijn leidinggevenden verwacht dat er wordt opgetreden. Maar onmiskenbaar begint voor de korpschef wel de klok te tikken. Brandbrieven van dit kaliber zijn zeldzaam. Ze gaan ook zelden vergezeld van concrete adviezen. En de ongemakkelijke waarheid die erin stond was bovendien niet onbekend.

https://www.nrc.nl/nieuws(...)n-het-weten-a3967199

Dit is de uitkomst na drie jaar Akerboom aan de macht :')

Akerboom je hebt je kans gehad en verneukt dus nu .......

[ afbeelding ]

:W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W

Akerboom*
Voor jong en oud.
Oke we kunnen!
pi_187958470
Wat een lap tekst.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_187958827
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 juli 2019 21:54 schreef superniger het volgende:
Wat een lap tekst.
@ikweethetookniet en ik hebben iets tegen Akerboom.
pi_187958850
En nee, hij heeft niet aan onze vrouw gezeten.
  dinsdag 16 juli 2019 @ 23:00:43 #39
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_187959730
jahhh
pi_187959789
FLOPSHOW
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_187959809
FUCK DE BLAUW!!!!
pi_187959818
Ik ben MH17 moe.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_187959820
Jinek
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_187959828
Je hebt ook de app.
  dinsdag 16 juli 2019 @ 23:06:40 #45
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_187959830
Rode lippen :D _O-
pi_187959834
Armoedige onderwerpen, duidelijk vakantie luiheid bij de redactie
٩๏̯͡๏)۶
pi_187959844
Ik ben geen NSB'er.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_187959850
Alle 100 per direct ontslaan.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_187959853
Lekker de buitenlandse politie bellen die hij al heeft omgekocht.
  dinsdag 16 juli 2019 @ 23:07:50 #50
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_187959855
Meest gezochte man van nl

Dat is een binnenkomer zeg :') _O- _O-
pi_187959856
“Realityster”
٩๏̯͡๏)۶
  dinsdag 16 juli 2019 @ 23:07:54 #52
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_187959859
Jinek weer met haar kleuter vragen :')
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
  dinsdag 16 juli 2019 @ 23:08:28 #53
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_187959866
Betere application controls dus
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
  dinsdag 16 juli 2019 @ 23:08:52 #54
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_187959872
Iris zag er bij die Rembrandt-show beter uit.
  dinsdag 16 juli 2019 @ 23:09:04 #55
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_187959875
Iris die lippen :D :|W
  dinsdag 16 juli 2019 @ 23:09:20 #56
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_187959880
Amerikanen Amerikanen , Trump Trump Trump
RED ONS HENNIEGOD
  dinsdag 16 juli 2019 @ 23:09:25 #57
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_187959881
Het lijkt wel of ze een vermomming draagt
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
pi_187959883
Weer die vervelende neppe Amerikaan aan tafel. Rot op.
  dinsdag 16 juli 2019 @ 23:09:38 #59
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_187959887
ik ben esf moe
pi_187959891
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2019 23:09 schreef Bolasie het volgende:
Weer die vervelende neppe Amerikaan aan tafel. Rot op.
Ja
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_187959894
Mooie lippen heeft ze.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_187959895
Vies wijf.
pi_187959898
Maastricht 2020 in een rijtje zetten met al die grote steden in Europa. Alleen in Nederland :')
pi_187959900
Wat ziet die agent eruit als een lulletje in die lelijke polo
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  dinsdag 16 juli 2019 @ 23:10:33 #65
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_187959902
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2019 23:07 schreef monkyyy het volgende:
Jinek weer met haar kleuter vragen :')
Daarom zit Akerboom juist daar. ;)
Makkelijk een intelligente indruk te maken :7
Idd om te :r
  dinsdag 16 juli 2019 @ 23:10:50 #66
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_187959907
quote:
16s.gif Op dinsdag 16 juli 2019 23:10 schreef FlippingCoin het volgende:
Wat ziet die agent eruit als een lulletje in de lelijke polo
Is het ook :7
pi_187959924
Gay? Je doet niet meer mee.
pi_187959928
quote:
16s.gif Op dinsdag 16 juli 2019 23:10 schreef FlippingCoin het volgende:
Wat ziet die agent eruit als een lulletje in die lelijke polo
Verdient wel anderhalf ton per jaar. Zie ik jou niet doen.
  dinsdag 16 juli 2019 @ 23:12:27 #69
407525 BlackNero
De zwarte Nero
pi_187959934
En dan gezellig meevaren tijdens de pride. :D
Legend has it that while a fire destroyed the city of Rome, the emperor Nero played his violin, thus revealing his total lack of concern for his people and his empire.
  dinsdag 16 juli 2019 @ 23:12:49 #70
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_187959937
Hij herkent zich er niet in het beeld wat geschetst wordt :') :r
pi_187959940
Is toch geen gezicht. Zo een iel mannetje in een politie uniform.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  dinsdag 16 juli 2019 @ 23:13:29 #72
372302 Revanches
Soeverein en onafhankelijk
pi_187959944
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 juli 2019 23:13 schreef superniger het volgende:
Is toch geen gezicht. Zo een iel mannetje in een politie uniform.
_O-
And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function
pi_187959947
Ach, met mbo 4 kan je al agent worden. Dat zegt wel genoeg, denk ik zo.
pi_187959948
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2019 23:12 schreef Bolasie het volgende:

[..]

Verdient wel anderhalf ton per jaar. Zie ik jou niet doen.
Dat denk jij makker
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_187959953
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 juli 2019 23:13 schreef superniger het volgende:
Is toch geen gezicht. Zo een iel mannetje in een politie uniform.
Dat uniform an sich is al zo lelijk
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  dinsdag 16 juli 2019 @ 23:14:27 #76
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_187959955
Gierend incompetent die lul :7
pi_187959961
Tijd voor Robocop.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_187959982
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 juli 2019 23:13 schreef superniger het volgende:
Is toch geen gezicht. Zo een iel mannetje in een politie uniform.
Ik snap ook niet waarom dat uniform altijd aan moet bij Jinek en Pauw, voegt toch niks toe
٩๏̯͡๏)۶
  dinsdag 16 juli 2019 @ 23:17:08 #79
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_187959986
Ik heb nog nooit problemen gehad met de politie. Ik kan me er niet in vinden wat Kareltje zegt.
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
  dinsdag 16 juli 2019 @ 23:17:23 #80
407525 BlackNero
De zwarte Nero
pi_187959992
Wat een slap verhaal :')
Legend has it that while a fire destroyed the city of Rome, the emperor Nero played his violin, thus revealing his total lack of concern for his people and his empire.
pi_187959999
Ja vind je het gek dat er discriminatie is als je mensen met een andere cultuur sneller naar de top gaat werken. :')
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_187960002
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2019 23:17 schreef monkyyy het volgende:
Ik heb nog nooit problemen gehad met de politie. Ik kan me er niet in vinden wat Kareltje zegt.
En met de Fok! politie weleens in opspraak geweest?
pi_187960005
Positieve discriminatie. :')
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_187960007
Puur racisme weer
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_187960008
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2019 23:17 schreef monkyyy het volgende:
Ik heb nog nooit problemen gehad met de politie. Ik kan me er niet in vinden wat Kareltje zegt.
Dit is toch een meer interne kwestie?
  dinsdag 16 juli 2019 @ 23:18:36 #86
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_187960018
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2019 23:17 schreef BlackNero het volgende:
Wat een slap verhaal :')
Gierend incompetent die lul :7
  dinsdag 16 juli 2019 @ 23:18:41 #87
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_187960019
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2019 23:17 schreef x_PusSy_DeStRoYer_69_X het volgende:

[..]

En met de Fok! politie weleens in opspraak geweest?
Ik ben weleens in het gevang gegooid voor een week, posten van een niet zo netjes gifje :(
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
pi_187960020
Nou nou nou
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_187960022
Waar is die neger.
pi_187960031
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2019 23:18 schreef Bolasie het volgende:
Waar is die neger.
@Oscar.
pi_187960032
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2019 23:18 schreef monkyyy het volgende:

[..]

Ik ben weleens in het gevang gegooid voor een week, posten van een niet zo netjes gifje :(
Dan moet je ook niet binnenkomen en afvragen waar die neger is he.
pi_187960039
Maar waarom is die discriminatie binnen de politie wel goed dan, waarom moeten mensen met een andere cultuur sneller naar de top? :')


Wtf
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_187960043
Onzin dit, bij een roodharige had iemand gezegd 'waar is die rooie'.
- verwijderd door admin -
  dinsdag 16 juli 2019 @ 23:19:42 #94
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_187960044
Ah gossie hij krijgt geen signalen :')
pi_187960046
Positieve racisme voor verschillende ''culturele'' achtergronden.

Terwijl de pliesie neutraal dient te zijn, met de juiste mensen op de juiste plek.
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
pi_187960055
Allemaal de schuld van TrumpGod zeker? MISSELIJK VOLK.
pi_187960062
Conclusie: Akerboom werkt er keihard aan voor een beter klimaat bij de politie.
  dinsdag 16 juli 2019 @ 23:21:19 #98
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_187960083
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2019 23:20 schreef x_PusSy_DeStRoYer_69_X het volgende:
Conclusie: Akerboom werkt er keihard aan voor een beter klimaat bij de politie.
Al drie jaar en het helpt geen reet :7
pi_187960102
Stom dat je dat niet mag bijhouden.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  dinsdag 16 juli 2019 @ 23:23:05 #100
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_187960106
Beeldvorming deugt niet :|W :|W :|W
  dinsdag 16 juli 2019 @ 23:23:17 #101
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_187960111
ik wacht nog nog steeds op een zwart/homo/moslim agent
pi_187960120
Da heb op instagram gestaan!
pi_187960126
Donder op met je Instagram, Jinek.
pi_187960130
Nieuwe social media is voor mongolen.
  dinsdag 16 juli 2019 @ 23:24:27 #105
407525 BlackNero
De zwarte Nero
pi_187960135
Ik ben benieuwd hoe zijn werkdag eruit ziet. Hij heeft daarnaast toch nog gewoon ander werk? :')
Legend has it that while a fire destroyed the city of Rome, the emperor Nero played his violin, thus revealing his total lack of concern for his people and his empire.
pi_187960140
Het gaat weer om de zielige moslimrootsjesslachtoffers.
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
pi_187960149
Schuld van Oekraďne.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  dinsdag 16 juli 2019 @ 23:25:05 #108
407525 BlackNero
De zwarte Nero
pi_187960150
Waar is Timmermans?
Legend has it that while a fire destroyed the city of Rome, the emperor Nero played his violin, thus revealing his total lack of concern for his people and his empire.
pi_187960152
Vijf jaar alweer, de tering.
pi_187960156
MH-17 muur bouwen.
pi_187960158
HERMAN DE SCHERMMAN
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_187960161
quote:
4s.gif Op dinsdag 16 juli 2019 23:24 schreef SpaceOddity het volgende:
Het gaat weer om de zielige moslimrootsjesslachtoffers.
Waar is die neger moslimrootsjesslachtoffer?
  dinsdag 16 juli 2019 @ 23:26:14 #113
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_187960171
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2019 23:25 schreef Bolasie het volgende:
Vijf jaar alweer, de tering.
Maar de onderste steen is boven nu :') :')
  dinsdag 16 juli 2019 @ 23:26:20 #114
407525 BlackNero
De zwarte Nero
pi_187960173
Wie is die vrouw aan tafel?
Legend has it that while a fire destroyed the city of Rome, the emperor Nero played his violin, thus revealing his total lack of concern for his people and his empire.
pi_187960177
gaat jinek weer huilen?
pi_187960179
Smeris :r
pi_187960190
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2019 23:26 schreef BlackNero het volgende:
Wie is die vrouw aan tafel?
Eva Jinek
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_187960191
Truike? Wat zijn dit godverdomme voor namen man?
  dinsdag 16 juli 2019 @ 23:27:53 #119
407525 BlackNero
De zwarte Nero
pi_187960197
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 juli 2019 23:27 schreef superniger het volgende:

[..]

Eva Jinek
Ik zei vrouw :{w
Legend has it that while a fire destroyed the city of Rome, the emperor Nero played his violin, thus revealing his total lack of concern for his people and his empire.
  dinsdag 16 juli 2019 @ 23:28:22 #120
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_187960207
Ik zit te wachten op een vieze grijns van Akerboom :r dat hij zo goed het beeld van hem heeft kunnen kantelen :P
pi_187960216
Paar 1000 kaarten. :')
Vieze ramptoeristen. :')
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_187960232
Het mocht wat kosten.
pi_187960233
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2019 23:26 schreef -Chakotay- het volgende:
gaat jinek weer huilen?
Schijt een beer in het bos?
pi_187960239
quote:
6s.gif Op dinsdag 16 juli 2019 23:28 schreef ikweethetookniet het volgende:
Ik zit te wachten op een vieze grijns van Akerboom :r dat hij zo goed het beeld van hem heeft kunnen kantelen :P
pi_187960255
Teun van der Keuken dit.
  dinsdag 16 juli 2019 @ 23:30:40 #126
407525 BlackNero
De zwarte Nero
pi_187960257
Nummer 10 en aanvoerdersband. Dat soort types. :')
Legend has it that while a fire destroyed the city of Rome, the emperor Nero played his violin, thus revealing his total lack of concern for his people and his empire.
pi_187960259
Graf accent.
pi_187960261
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2019 23:29 schreef x_PusSy_DeStRoYer_69_X het volgende:

[..]

Schijt een beer in het bos?
heeft de poes een poes?
pi_187960270
Je hoort ze nooit zeggen: 'Hij/Zij was een teringlul'
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_187960271
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2019 23:31 schreef -Chakotay- het volgende:

[..]

heeft de poes een poes?
Miaaiwu.
  dinsdag 16 juli 2019 @ 23:31:20 #131
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_187960273
Naar de dorpskroeg waar neef en nicht een relatie hebben zonder het te weten.
RED ONS HENNIEGOD
pi_187960278
Best wel een nutteloos item.
pi_187960284
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2019 23:31 schreef -Chakotay- het volgende:

[..]

heeft de poes een poes?
Zo diep ben ik nooit gegaan.
pi_187960286
quote:
9s.gif Op dinsdag 16 juli 2019 23:31 schreef PowerLoungen het volgende:
Naar de dorpskroeg waar neef en nicht een relatie hebben zonder het te weten.
Tante wil wel optreden als getuige.
  dinsdag 16 juli 2019 @ 23:33:00 #135
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_187960297
quote:
9s.gif Op dinsdag 16 juli 2019 23:31 schreef PowerLoungen het volgende:
Naar de dorpskroeg waar neef en nicht een relatie hebben zonder het te weten.
Stamboom is een cirkel :+
pi_187960306
heb ik van Jinek toestemming om te huilen?
ik wil namelijk huilen
  dinsdag 16 juli 2019 @ 23:33:47 #137
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_187960308
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2019 23:32 schreef Zipportal het volgende:

[..]

Tante wil wel optreden als getuige.
De Hemel is er helemaal klaar voor met de hele familie en andere familie.
RED ONS HENNIEGOD
  dinsdag 16 juli 2019 @ 23:33:58 #138
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_187960313
Matig onderwerp.
Haters everywhere but I don't really care.
pi_187960329
Item gaat te lang door.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  dinsdag 16 juli 2019 @ 23:35:22 #140
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_187960337
:D
Haters everywhere but I don't really care.
  dinsdag 16 juli 2019 @ 23:35:24 #141
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_187960338
Henk Jan Smits in vermomming .
RED ONS HENNIEGOD
  Eindredactie Games dinsdag 16 juli 2019 @ 23:36:16 #142
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_187960352
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2019 23:19 schreef Zipportal het volgende:

[..]

@:oscar.
op het strand van Holbox. 3 weekjes vakantie vieren _O_
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_187960356
Op naar het Truike topic.
  dinsdag 16 juli 2019 @ 23:36:29 #144
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_187960359
Sneu voor de familie en vrienden.
Maar om dit nou op tv te doen. Mweh.
Haters everywhere but I don't really care.
pi_187960360
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2019 23:25 schreef x_PusSy_DeStRoYer_69_X het volgende:

[..]

Waar is die neger moslimrootsjesslachtoffer?
Marokkaanse poltieklaagmevrouw + ''verschillende culturele achtergronden'' betekenen 7 van de 10 keer ''onze cultuur + islamistische cultuur''.
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
pi_187960368
Jinek JANKT
pi_187960373
Gewoon een dagje uit dus.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  dinsdag 16 juli 2019 @ 23:37:33 #148
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_187960379
bob ross _O_
  dinsdag 16 juli 2019 @ 23:38:30 #149
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_187960392
4rde Reichgenot
RED ONS HENNIEGOD
pi_187960393
Brexit means Brexit.
pi_187960406
TrumpGOAT. .
  dinsdag 16 juli 2019 @ 23:39:29 #152
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_187960410
Wat een clown
Haters everywhere but I don't really care.
pi_187960412
Kan Corrie dr huisvrouw hobbies lekker thuis laten?
pi_187960421
200k

WTFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF
  dinsdag 16 juli 2019 @ 23:40:17 #155
407525 BlackNero
De zwarte Nero
pi_187960423
Wat een baan :o
Legend has it that while a fire destroyed the city of Rome, the emperor Nero played his violin, thus revealing his total lack of concern for his people and his empire.
  dinsdag 16 juli 2019 @ 23:40:40 #156
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_187960432
wie sist hier weleens
  dinsdag 16 juli 2019 @ 23:40:44 #157
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_187960433
Die lippen zijn respectloos.
Haters everywhere but I don't really care.
pi_187960441
wtf is aan de handje met dit fuck up landje

waarom is het erg om naar vrouwen te fluiten :')
  dinsdag 16 juli 2019 @ 23:41:24 #159
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_187960452
wtf
  dinsdag 16 juli 2019 @ 23:41:47 #160
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_187960463
Mijn werk is nog niet zo erg
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
pi_187960468
Een blaar. :')

Niet op Liveleak kijken. :')
pi_187960472
Blaren na wat wandelen :')
pi_187960477
-

[ Bericht 100% gewijzigd door -Chakotay- op 16-07-2019 23:44:06 ]
pi_187960497
die Iris Frederix is wel een moppie hoor
pi_187960501
Dierenmishandeling.
pi_187960505
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2019 23:42 schreef -Chakotay- het volgende:

[ Bericht 100% gewijzigd door -Chakotay- op 16-07-2019 23:44 ]
[ Bericht 100% gewijzigd door -Chakotay- op 16-07-2019 23:44 ]
Ik heb het gezien.
pi_187960506
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2019 23:43 schreef -Chakotay- het volgende:
die Iris Frederix is wel een moppie hoor
Haar gezicht is een beetje too much.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
  dinsdag 16 juli 2019 @ 23:44:31 #168
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_187960507
wie zou iris doen
  dinsdag 16 juli 2019 @ 23:44:34 #169
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_187960508
Bub Ras
Haters everywhere but I don't really care.
  Eindredactie Games dinsdag 16 juli 2019 @ 23:44:46 #170
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_187960510
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2019 23:44 schreef Zipportal het volgende:

[..]

[ Bericht 100% gewijzigd door -Chakotay- op 16-07-2019 23:44 ]
Ik heb het gezien.
mag niet van de avg
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_187960511
Die focus op het gezicht van Corrie _O-
pi_187960513
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2019 23:44 schreef dvdfreak het volgende:
wie zou iris doen
Ik vind haar té Barbie.
pi_187960515
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2019 23:44 schreef Oscar. het volgende:

[..]

mag niet van de avg
WOEST.
  dinsdag 16 juli 2019 @ 23:45:47 #174
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_187960526
Project Rembrandt _O_
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
pi_187960531
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2019 23:44 schreef marcodej het volgende:

[..]

Haar gezicht is een beetje too much.
beetje truttig idd

maar toch..

pi_187960533
Ze mag een stukje van mij hebben.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_187960534
Gore nagels erbij.
  dinsdag 16 juli 2019 @ 23:46:14 #178
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_187960540
Iris is zo'n vrijzinnig typje dat naakte mensen schildert
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
  dinsdag 16 juli 2019 @ 23:46:58 #179
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_187960550
Michiel. Kappen.
Haters everywhere but I don't really care.
  dinsdag 16 juli 2019 @ 23:47:14 #180
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_187960554
De vraag was niet "want vinden amerikanen van bob ross"
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
pi_187960555
Gary JenkinsGod.
pi_187960564
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2019 23:45 schreef monkyyy het volgende:
Project Rembrandt _O_
Binnenkort even bij het mauritshuis kijken
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_187960565
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2019 23:47 schreef monkyyy het volgende:
De vraag was niet "want vinden amerikanen van bob ross"
Scherp :D
pi_187960567
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2019 23:45 schreef -Chakotay- het volgende:

[..]

beetje truttig idd

maar toch..

[ afbeelding ]
Zou fap.
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
  dinsdag 16 juli 2019 @ 23:48:13 #185
158136 Joooo-pi
Do you want a balloon...
pi_187960569
Godver, die ogen dicht is echt verschrikkelijk!
heitieh
pi_187960576
Dat schilderij is toch een beetje mislukt?
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_187960577
weer zo'n gast die een erectie krijgt als hij lekker lang aan het woord is
pi_187960581
Linkshandige aids.
  dinsdag 16 juli 2019 @ 23:49:14 #189
407525 BlackNero
De zwarte Nero
pi_187960584
Jinek doe normaal :') :')
Legend has it that while a fire destroyed the city of Rome, the emperor Nero played his violin, thus revealing his total lack of concern for his people and his empire.
pi_187960591
Dit boeit toch echt niemand.
pi_187960593
Bob Ross draait zich om in zijn graf
pi_187960594
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2019 23:47 schreef monkyyy het volgende:
De vraag was niet "want vinden amerikanen van bob ross"
Snap sowieso niet waarom die namens amerikanen praat, een van de meest gepolariseerde landen maar ze denken wel allemaal hetzelfde over zus en zo
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_187960598
Houd die Amerikaanse zooi lekker daar.
  dinsdag 16 juli 2019 @ 23:50:17 #194
158136 Joooo-pi
Do you want a balloon...
pi_187960601
Bloemen... ja flowers
heitieh
  dinsdag 16 juli 2019 @ 23:50:38 #195
407525 BlackNero
De zwarte Nero
pi_187960611
Dit is Xenos meuk. :D
Legend has it that while a fire destroyed the city of Rome, the emperor Nero played his violin, thus revealing his total lack of concern for his people and his empire.
  dinsdag 16 juli 2019 @ 23:50:53 #196
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_187960614
IKEA-roos achtige schilderijen
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
  dinsdag 16 juli 2019 @ 23:50:54 #197
158136 Joooo-pi
Do you want a balloon...
pi_187960617
Jinek wil wel heel graag van de late avond af :')
heitieh
pi_187960625
quote:
99s.gif Op dinsdag 16 juli 2019 23:50 schreef Joooo-pi het volgende:
Jinek wil wel heel graag van de late avond af :')
Het sowieso een rot zomer.
pi_187960628
Mondriaan kan ook ieder kind.
"Roken is slecht. Vooral voor de gordijnen." - Willem van Hanegem
pi_187960630
Bob Ross, nog steeds iedere middag te zien op Viceland. Niet dat ik ernaar kijk maar als ik tv gids.nl doorscroll.
Vroeger wel gekeken maar toen had je nog maar 3 zenders ofzo.
pi_187960632
Voor mij he als proffesioneel kunstenaar :')


Wat een tut
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_187960634
Elitaire kut. :r
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  dinsdag 16 juli 2019 @ 23:51:43 #203
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_187960635
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2019 23:49 schreef Zipportal het volgende:
Linkshandige aids.
RED ONS HENNIEGOD
pi_187960638
Dit doe je toch alleen in de kleuterklas.
  dinsdag 16 juli 2019 @ 23:51:56 #205
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_187960639
Ik had liever een item over de nukes op volkel of Von der Leyen
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
pi_187960647
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2019 23:51 schreef monkyyy het volgende:
Ik had liever een item over de nukes op volkel of Vonder Leyen
Ja idd wtf zijn dit voor baggeronderwerpen bij jinek de hele tijd
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_187960650
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2019 23:51 schreef monkyyy het volgende:
Ik had liever een item over de nukes op volkel of Von der Leyen
Nee, het moet luchtig blijven.
  dinsdag 16 juli 2019 @ 23:52:40 #208
407525 BlackNero
De zwarte Nero
pi_187960652
''Beat the devil out of it.''
Legend has it that while a fire destroyed the city of Rome, the emperor Nero played his violin, thus revealing his total lack of concern for his people and his empire.
pi_187960663
De Bob Ross coma zal wel een flinke XTC-trip zijn.
pi_187960669
Flikker op Michiel.
pi_187960673
Kwijlend over Bob praten, maar zijn werk niets vinden.

But i'm not a rapper.
pi_187960684
wat een vreselijk irritant geval zeg

de slaapkamer in terwijl de voordeur op een kier staat
  dinsdag 16 juli 2019 @ 23:55:08 #213
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_187960690
Michiel moet eens van een keukentrapje vallen nabij een hoekig tafeltje.
RED ONS HENNIEGOD
  dinsdag 16 juli 2019 @ 23:55:26 #214
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_187960694
bob ross maagd lol
pi_187960695
Wereldvreemd bevestigd
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_187960699
}:|
pi_187960701
Mindfulness :')
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  dinsdag 16 juli 2019 @ 23:56:04 #218
158136 Joooo-pi
Do you want a balloon...
pi_187960703
Tupperwaremevrouw
heitieh
  dinsdag 16 juli 2019 @ 23:56:09 #219
407525 BlackNero
De zwarte Nero
pi_187960705
Ff je bedrijf pluggen. Netjes Corry!
Legend has it that while a fire destroyed the city of Rome, the emperor Nero played his violin, thus revealing his total lack of concern for his people and his empire.
pi_187960706
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2019 23:55 schreef dvdfreak het volgende:
bob ross maagd lol
zei ze dat nou echt?
pi_187960710
Hippe Engelse woordjes, voor wat verf op een doekje.
  dinsdag 16 juli 2019 @ 23:57:18 #222
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_187960721
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2019 23:56 schreef -Chakotay- het volgende:

[..]

zei ze dat nou echt?
yep :)
pi_187960725
Zou leuk zijn als Jinek een filmpje van Bob Ross laat zien.
pi_187960728
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2019 23:57 schreef dvdfreak het volgende:

[..]

yep :)
wat een seksistische opmerking
pi_187960729
Doorschilderen zwijn. Laat zien dat je een certiciffififififfiicaaaaaaaaaaaaaaat hebt.
pi_187960732
Waarom zit dat stomme mens op bob ross te haten is ze jaloers of zo :')
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  dinsdag 16 juli 2019 @ 23:58:41 #227
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_187960735
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
  dinsdag 16 juli 2019 @ 23:59:08 #228
407525 BlackNero
De zwarte Nero
pi_187960743
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2019 23:58 schreef monkyyy het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe ging je gesprek met die klant?
Legend has it that while a fire destroyed the city of Rome, the emperor Nero played his violin, thus revealing his total lack of concern for his people and his empire.
  dinsdag 16 juli 2019 @ 23:59:11 #229
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_187960744
tot morgen
  woensdag 17 juli 2019 @ 00:09:00 #230
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_187960864
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2019 23:59 schreef BlackNero het volgende:

[..]

Hoe ging je gesprek met die klant?
Dat was een pittig gesprek. Hij had andere verwachtingen van wat ik zou doen (in principe wil hij 100% ontzorgd worden op het gebied van de cijfers, op dit moment doet hij wat voorbereidend werk zodat ik snel cijfers kan rapporteren en een begroting kan maken ieder kwartaal voor zijn financierders).

Wil ik best doen, maar dan gaat er meer tijd in zitten. Dus ik ga doen wat hij wil, op voorwaarde dat hij waardering toont (en niet alleen maar loopt te zeiken) en gewoon de rekeningen betaalt, als hij eind dit jaar nog steeds ontevreden is dan is het einde verhaal. Want dan kan ik het blijkbaar nooit goed doen.
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
  woensdag 17 juli 2019 @ 00:24:41 #231
407525 BlackNero
De zwarte Nero
pi_187961102
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2019 00:09 schreef monkyyy het volgende:

[..]

Dat was een pittig gesprek. Hij had andere verwachtingen van wat ik zou doen (in principe wil hij 100% ontzorgd worden op het gebied van de cijfers, op dit moment doet hij wat voorbereidend werk zodat ik snel cijfers kan rapporteren en een begroting kan maken ieder kwartaal voor zijn financierders).

Wil ik best doen, maar dan gaat er meer tijd in zitten. Dus ik ga doen wat hij wil, op voorwaarde dat hij waardering toont (en niet alleen maar loopt te zeiken) en gewoon de rekeningen betaalt, als hij eind dit jaar nog steeds ontevreden is dan is het einde verhaal. Want dan kan ik het blijkbaar nooit goed doen.
Een laatste kans dus?
Legend has it that while a fire destroyed the city of Rome, the emperor Nero played his violin, thus revealing his total lack of concern for his people and his empire.
  woensdag 17 juli 2019 @ 00:27:42 #232
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_187961135
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2019 00:24 schreef BlackNero het volgende:

[..]

Een laatste kans dus?
^O^
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
pi_187970576

  woensdag 17 juli 2019 @ 17:22:52 #234
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_187970834
martosaurus :r
pi_187970871
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2019 17:22 schreef dvdfreak het volgende:
martosaurus :r
"jaaaah"
  woensdag 17 juli 2019 @ 18:13:13 #236
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_187971789
  woensdag 17 juli 2019 @ 18:16:46 #237
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_187971837
Arjan Postma _O_ _O_
Wat een verademing eindelijk een normale vent met een goed verhaal *O* *O*
  woensdag 17 juli 2019 @ 21:18:19 #238
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_187975439
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2019 17:22 schreef dvdfreak het volgende:
martosaurus :r
RED ONS HENNIEGOD
pi_187977331
MARTGOD
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_187977978
ik zit er al klaar voor :P
Do what you love, love what you do!
pi_187978011
wie the fuck is Bela Kubat btw? :')
Do what you love, love what you do!
pi_187978091
Wéér die Joost?

Pfffft....

:{w
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
pi_187978153
Kjeld je moeke is een vuilnisbelt.
  woensdag 17 juli 2019 @ 22:57:54 #244
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_187978184
DeMartGOD
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_187978199
"welkom bij Jinek" haha dat is de nieuwe ipv we gaan beginnen :)
Do what you love, love what you do!
  woensdag 17 juli 2019 @ 23:00:56 #246
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_187978262
jahhh
  woensdag 17 juli 2019 @ 23:02:34 #248
158136 Joooo-pi
Do you want a balloon...
pi_187978301
Ik stuit de hele avond al op deze akelige reclame met die kinderen. :(
heitieh
pi_187978302
  woensdag 17 juli 2019 @ 23:02:35 #250
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_187978303
pi_187978317
quote:
99s.gif Op woensdag 17 juli 2019 23:02 schreef Joooo-pi het volgende:
Ik stuit de hele avond al op deze akelige reclame met die kinderen. :(
Net goed, doneren


Verdienen ze wel met onze bondegenoot SA :r
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  woensdag 17 juli 2019 @ 23:03:01 #252
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_187978318
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
pi_187978319
Avond :)
pi_187978347
"welkom bij Jinek" :D
Do what you love, love what you do!
  woensdag 17 juli 2019 @ 23:04:38 #255
158136 Joooo-pi
Do you want a balloon...
pi_187978355
quote:
16s.gif Op woensdag 17 juli 2019 23:03 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Net goed, doneren

Verdienen ze wel met onze bondegenoot SA :r
Ik doneer niet. Helpt toch niet.
heitieh
pi_187978360
reuzenteek. brrrrrrrrrrrrrr
Do what you love, love what you do!
  woensdag 17 juli 2019 @ 23:05:04 #257
407525 BlackNero
De zwarte Nero
pi_187978366
Bob Ross in de uitzending. :D
Legend has it that while a fire destroyed the city of Rome, the emperor Nero played his violin, thus revealing his total lack of concern for his people and his empire.
  woensdag 17 juli 2019 @ 23:05:08 #258
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_187978368
Prima Bob Ross cosplay aan tafel
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
pi_187978378
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2019 23:05 schreef BlackNero het volgende:
Bob Ross in de uitzending. :D
bobrossgod :D
Do what you love, love what you do!
pi_187978380
quote:
99s.gif Op woensdag 17 juli 2019 23:04 schreef Joooo-pi het volgende:

[..]

Ik doneer niet. Helpt toch niet.
Die lulletjes in den haag zouden zich moeten uitspreken maar goed die zien alleen geld
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_187978381
Eva kent haar klassiekers: DeMart
pi_187978390
DSIGoden.
  woensdag 17 juli 2019 @ 23:05:53 #263
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_187978391
quote:
16s.gif Op woensdag 17 juli 2019 23:05 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Die lulletjes in den haag zouden zich moeten uitspreken maar goed die zien alleen geld
Mijn geld ja :(
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
pi_187978392
Mart en zijn act
pi_187978396
Rodney King praktijken.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_187978408
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2019 23:05 schreef monkyyy het volgende:

[..]

Mijn geld ja :(
Jouw oliedollars? :?
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  woensdag 17 juli 2019 @ 23:06:44 #267
158136 Joooo-pi
Do you want a balloon...
pi_187978415
quote:
16s.gif Op woensdag 17 juli 2019 23:05 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Die lulletjes in den haag zouden zich moeten uitspreken maar goed die zien alleen geld
Wij moeten niet de illusie hebben dat we in het buitenland de problemen op kunnen lossen.
heitieh
pi_187978418
hahaha dat kapsel ook weer naja ok
Do what you love, love what you do!
pi_187978420
Van mij hadden ze hem dood mogen trappen
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_187978424
MartGod.
pi_187978425
Feyenoord :')
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  woensdag 17 juli 2019 @ 23:07:10 #272
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_187978430
quote:
16s.gif Op woensdag 17 juli 2019 23:06 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Jouw oliedollars? :?
Ik las "Den Haag" en "Geld" dus ik dacht mijn geld :@
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
  woensdag 17 juli 2019 @ 23:07:11 #273
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_187978431
Feyenoord heeft een groot probleem
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  woensdag 17 juli 2019 @ 23:07:19 #274
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_187978433
quote:
16s.gif Op woensdag 17 juli 2019 23:06 schreef FlippingCoin het volgende:
Van mij hadden ze hem dood mogen trappen
Nou Nou Nou Flodder.gif
  woensdag 17 juli 2019 @ 23:07:27 #275
407525 BlackNero
De zwarte Nero
pi_187978436
Die de Jong heeft lekker lopen lekken bij Arno Vermeulen.
Legend has it that while a fire destroyed the city of Rome, the emperor Nero played his violin, thus revealing his total lack of concern for his people and his empire.
pi_187978437
quote:
16s.gif Op woensdag 17 juli 2019 23:06 schreef FlippingCoin het volgende:
Van mij hadden ze hem dood mogen trappen
wie?
pi_187978439
quote:
99s.gif Op woensdag 17 juli 2019 23:06 schreef Joooo-pi het volgende:

[..]

Wij moeten niet de illusie hebben dat we in het buitenland de problemen op kunnen lossen.
Nee maar je hoeft ook niet met die zwijnen te handelen als ze dit soort zaken op hun geweten hebben
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_187978441
Mart stoort zich nu al aan die autocue.
pi_187978449
Mart _O_
pi_187978450
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2019 23:07 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

wie?
Michael P
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  woensdag 17 juli 2019 @ 23:07:56 #281
158136 Joooo-pi
Do you want a balloon...
pi_187978452
quote:
1s.gif Op woensdag 17 juli 2019 23:07 schreef superniger het volgende:
Feyenoord :')
Lekker geoefend tegen Panathinaikos :')
heitieh
  Moderator woensdag 17 juli 2019 @ 23:07:58 #282
362868 crew  Slobeend
of all places
  woensdag 17 juli 2019 @ 23:07:59 #283
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_187978455
Mart :D
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_187978460
Gezellig Mart Smeets aan tafel :')
pi_187978464
Eva is een debieltje.
pi_187978465
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2019 23:07 schreef monkyyy het volgende:

[..]

Ik las "Den Haag" en "Geld" dus ik dacht mijn geld :@
:D
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_187978470
De Mart heeft er geen zin in.
pi_187978473
Merkwaardig
pi_187978475
quote:
16s.gif Op woensdag 17 juli 2019 23:07 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Michael P
Tsja, wel raar dat @GGMM hem met fluwelen handschoenen zou behandelen.
pi_187978483
Mart is in ieder geval ouderwets zichzelf
pi_187978487
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2019 23:05 schreef BlackNero het volgende:
Bob Ross in de uitzending. :D
:Y
  woensdag 17 juli 2019 @ 23:08:45 #292
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_187978489
Vraag het de tekenexpert, misschien weet die van alle ins en outs in de voetbal wereld.
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
  woensdag 17 juli 2019 @ 23:08:57 #293
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_187978497
Auke-Florian? :')
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  woensdag 17 juli 2019 @ 23:08:59 #294
158136 Joooo-pi
Do you want a balloon...
pi_187978499
quote:
16s.gif Op woensdag 17 juli 2019 23:07 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Nee maar je hoeft ook niet met die zwijnen te handelen als ze dit soort zaken op hun geweten hebben
Ik heb gezapt dus ik weet niet eens precies waar ze nu weer geld voor willen hebben :@
heitieh
  woensdag 17 juli 2019 @ 23:09:01 #295
65846 Bocaj
Vámonos!
pi_187978500
Wie is die Bob Ross aan tafel?
  woensdag 17 juli 2019 @ 23:09:23 #296
155387 Martinello
Pretty, Pretty, Pretty Good
pi_187978505
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2019 23:08 schreef Doevelaer het volgende:
Mart is in ieder geval ouderwets zichzelf
Heerlijk de verpersoonlijking van pedanterie aan tafel.
Just remember, it’s not a lie if you believe it.
pi_187978506
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2019 23:08 schreef Szura het volgende:
Auke-Florian? :')
Zo'n kapsel en jij let op de naam!
  woensdag 17 juli 2019 @ 23:09:34 #298
158136 Joooo-pi
Do you want a balloon...
pi_187978510
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2019 23:08 schreef Zipportal het volgende:
Eva is een debieltje.
Wat is deze?
heitieh
pi_187978512
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2019 23:08 schreef monkyyy het volgende:
Vraag het de tekenexpert, misschien weet die van alle ins en outs in de voetbal wereld.
Bob Ross tekent toch niet? Die schildert.
pi_187978514
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2019 23:09 schreef Bocaj het volgende:
Wie is die Bob Ross aan tafel?
nou die is redelijk makkelijk te radfen wel :')
Do what you love, love what you do!
pi_187978518
ja
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')