Ik snap ook niet waarom dat uniform altijd aan moet bij Jinek en Pauw, voegt toch niks toequote:Op dinsdag 16 juli 2019 23:13 schreef superniger het volgende:
Is toch geen gezicht. Zo een iel mannetje in een politie uniform.
En met de Fok! politie weleens in opspraak geweest?quote:Op dinsdag 16 juli 2019 23:17 schreef monkyyy het volgende:
Ik heb nog nooit problemen gehad met de politie. Ik kan me er niet in vinden wat Kareltje zegt.
Dit is toch een meer interne kwestie?quote:Op dinsdag 16 juli 2019 23:17 schreef monkyyy het volgende:
Ik heb nog nooit problemen gehad met de politie. Ik kan me er niet in vinden wat Kareltje zegt.
Ik ben weleens in het gevang gegooid voor een week, posten van een niet zo netjes gifjequote:Op dinsdag 16 juli 2019 23:17 schreef x_PusSy_DeStRoYer_69_X het volgende:
[..]
En met de Fok! politie weleens in opspraak geweest?
Dan moet je ook niet binnenkomen en afvragen waar die neger is he.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 23:18 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik ben weleens in het gevang gegooid voor een week, posten van een niet zo netjes gifje
Al drie jaar en het helpt geen reetquote:Op dinsdag 16 juli 2019 23:20 schreef x_PusSy_DeStRoYer_69_X het volgende:
Conclusie: Akerboom werkt er keihard aan voor een beter klimaat bij de politie.
Waar is die neger moslimrootsjesslachtoffer?quote:Op dinsdag 16 juli 2019 23:24 schreef SpaceOddity het volgende:
Het gaat weer om de zielige moslimrootsjesslachtoffers.
Ik zei vrouwquote:
quote:Op dinsdag 16 juli 2019 23:28 schreef ikweethetookniet het volgende:
Ik zit te wachten op een vieze grijns van Akerboomdat hij zo goed het beeld van hem heeft kunnen kantelen
heeft de poes een poes?quote:Op dinsdag 16 juli 2019 23:29 schreef x_PusSy_DeStRoYer_69_X het volgende:
[..]
Schijt een beer in het bos?
Tante wil wel optreden als getuige.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 23:31 schreef PowerLoungen het volgende:
Naar de dorpskroeg waar neef en nicht een relatie hebben zonder het te weten.
Stamboom is een cirkelquote:Op dinsdag 16 juli 2019 23:31 schreef PowerLoungen het volgende:
Naar de dorpskroeg waar neef en nicht een relatie hebben zonder het te weten.
De Hemel is er helemaal klaar voor met de hele familie en andere familie.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 23:32 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Tante wil wel optreden als getuige.
op het strand van Holbox. 3 weekjes vakantie vierenquote:
Marokkaanse poltieklaagmevrouw + ''verschillende culturele achtergronden'' betekenen 7 van de 10 keer ''onze cultuur + islamistische cultuur''.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 23:25 schreef x_PusSy_DeStRoYer_69_X het volgende:
[..]
Waar is die neger moslimrootsjesslachtoffer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |