Jaquote:Op dinsdag 16 juli 2019 23:09 schreef Bolasie het volgende:
Weer die vervelende neppe Amerikaan aan tafel. Rot op.
Is het ookquote:Op dinsdag 16 juli 2019 23:10 schreef FlippingCoin het volgende:
Wat ziet die agent eruit als een lulletje in de lelijke polo
Verdient wel anderhalf ton per jaar. Zie ik jou niet doen.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 23:10 schreef FlippingCoin het volgende:
Wat ziet die agent eruit als een lulletje in die lelijke polo
quote:Op dinsdag 16 juli 2019 23:13 schreef superniger het volgende:
Is toch geen gezicht. Zo een iel mannetje in een politie uniform.
Dat denk jij makkerquote:Op dinsdag 16 juli 2019 23:12 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Verdient wel anderhalf ton per jaar. Zie ik jou niet doen.
Dat uniform an sich is al zo lelijkquote:Op dinsdag 16 juli 2019 23:13 schreef superniger het volgende:
Ik snap ook niet waarom dat uniform altijd aan moet bij Jinek en Pauw, voegt toch niks toequote:Op dinsdag 16 juli 2019 23:13 schreef superniger het volgende:
En met de Fok! politie weleens in opspraak geweest?quote:Op dinsdag 16 juli 2019 23:17 schreef monkyyy het volgende:
Ik heb nog nooit problemen gehad met de politie. Ik kan me er niet in vinden wat Kareltje zegt.
Dit is toch een meer interne kwestie?quote:Op dinsdag 16 juli 2019 23:17 schreef monkyyy het volgende:
Ik heb nog nooit problemen gehad met de politie. Ik kan me er niet in vinden wat Kareltje zegt.
Ik ben weleens in het gevang gegooid voor een week, posten van een niet zo netjes gifjequote:Op dinsdag 16 juli 2019 23:17 schreef x_PusSy_DeStRoYer_69_X het volgende:
[..]
En met de Fok! politie weleens in opspraak geweest?
Dan moet je ook niet binnenkomen en afvragen waar die neger is he.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 23:18 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik ben weleens in het gevang gegooid voor een week, posten van een niet zo netjes gifje
Al drie jaar en het helpt geen reetquote:Op dinsdag 16 juli 2019 23:20 schreef x_PusSy_DeStRoYer_69_X het volgende:
Conclusie: Akerboom werkt er keihard aan voor een beter klimaat bij de politie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |