Ja idd wtf zijn dit voor baggeronderwerpen bij jinek de hele tijdquote:Op dinsdag 16 juli 2019 23:51 schreef monkyyy het volgende:
Ik had liever een item over de nukes op volkel of Vonder Leyen
Nee, het moet luchtig blijven.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 23:51 schreef monkyyy het volgende:
Ik had liever een item over de nukes op volkel of Von der Leyen
Hoe ging je gesprek met die klant?quote:
Dat was een pittig gesprek. Hij had andere verwachtingen van wat ik zou doen (in principe wil hij 100% ontzorgd worden op het gebied van de cijfers, op dit moment doet hij wat voorbereidend werk zodat ik snel cijfers kan rapporteren en een begroting kan maken ieder kwartaal voor zijn financierders).quote:
Een laatste kans dus?quote:Op woensdag 17 juli 2019 00:09 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Dat was een pittig gesprek. Hij had andere verwachtingen van wat ik zou doen (in principe wil hij 100% ontzorgd worden op het gebied van de cijfers, op dit moment doet hij wat voorbereidend werk zodat ik snel cijfers kan rapporteren en een begroting kan maken ieder kwartaal voor zijn financierders).
Wil ik best doen, maar dan gaat er meer tijd in zitten. Dus ik ga doen wat hij wil, op voorwaarde dat hij waardering toont (en niet alleen maar loopt te zeiken) en gewoon de rekeningen betaalt, als hij eind dit jaar nog steeds ontevreden is dan is het einde verhaal. Want dan kan ik het blijkbaar nooit goed doen.
quote:
Net goed, donerenquote:Op woensdag 17 juli 2019 23:02 schreef Joooo-pi het volgende:
Ik stuit de hele avond al op deze akelige reclame met die kinderen.
Ik doneer niet. Helpt toch niet.quote:Op woensdag 17 juli 2019 23:03 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Net goed, doneren
Verdienen ze wel met onze bondegenoot SA
Die lulletjes in den haag zouden zich moeten uitspreken maar goed die zien alleen geldquote:
Mijn geld jaquote:Op woensdag 17 juli 2019 23:05 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Die lulletjes in den haag zouden zich moeten uitspreken maar goed die zien alleen geld
Jouw oliedollars?quote:
Wij moeten niet de illusie hebben dat we in het buitenland de problemen op kunnen lossen.quote:Op woensdag 17 juli 2019 23:05 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Die lulletjes in den haag zouden zich moeten uitspreken maar goed die zien alleen geld
Ik las "Den Haag" en "Geld" dus ik dacht mijn geldquote:
Nou Nou Nou Flodder.gifquote:Op woensdag 17 juli 2019 23:06 schreef FlippingCoin het volgende:
Van mij hadden ze hem dood mogen trappen
wie?quote:Op woensdag 17 juli 2019 23:06 schreef FlippingCoin het volgende:
Van mij hadden ze hem dood mogen trappen
Nee maar je hoeft ook niet met die zwijnen te handelen als ze dit soort zaken op hun geweten hebbenquote:Op woensdag 17 juli 2019 23:06 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Wij moeten niet de illusie hebben dat we in het buitenland de problemen op kunnen lossen.
Michael Pquote:
quote:Op woensdag 17 juli 2019 23:07 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik las "Den Haag" en "Geld" dus ik dacht mijn geld
Ik heb gezapt dus ik weet niet eens precies waar ze nu weer geld voor willen hebbenquote:Op woensdag 17 juli 2019 23:07 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Nee maar je hoeft ook niet met die zwijnen te handelen als ze dit soort zaken op hun geweten hebben
Heerlijk de verpersoonlijking van pedanterie aan tafel.quote:Op woensdag 17 juli 2019 23:08 schreef Doevelaer het volgende:
Mart is in ieder geval ouderwets zichzelf
Bob Ross tekent toch niet? Die schildert.quote:Op woensdag 17 juli 2019 23:08 schreef monkyyy het volgende:
Vraag het de tekenexpert, misschien weet die van alle ins en outs in de voetbal wereld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |