Ja inderdaad. En dat heeft nu tot gevolg dat mannen in zijn positie voortaan wel oppassen om met een vrouw alleen in een ruimte te zitten.quote:Op maandag 15 juli 2019 22:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
Bizarre onzin idd. Dit topic![]()
Ik weet niet eens meer waar te beginnen. Het werkelijk ver buiten proportie getrokken slachtoffergejank is al mindblowing..
Jij krijgt de kans niet eens..quote:Op maandag 15 juli 2019 22:49 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja inderdaad. En dat heeft nu tot gevolg dat mannen in zijn positie voortaan wel oppassen om met een vrouw alleen in een ruimte te zitten.
Ik ken je pohi knul... En niet alleen ikquote:
Ben jij er ook weer?quote:Op maandag 15 juli 2019 22:50 schreef Croupouque het volgende:
Dit is nou precies de reden waarom ik al mijn hele leven niet alleen durf te zijn met een vrouw.
Ik ken de jouwe ookquote:Op maandag 15 juli 2019 22:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik ken je pohi knul... En niet alleen ik
Ik wens je er veel succes meequote:
Hoe meer macht en geld je hebt, hoe meer slangen om je heen die op jouw positie willen komen op allerlei dimensies. Of ze nou je baan, promotie, geld, informatie of connecties willen. Deze actie van hem zie ik slechts als een 'verzekeringsmaatregel' op de dimensie van gierige vrouwen die op zijn geld uit zijn of een rancune hebben naar zijn politieke ideologie en zijn reputatie willen besmeuren. Voor zijn politieke vrienden kan ik het me voorstellen dat hij andere maatregelen heeft; alle afspraken zwart op wit zetten bijvoorbeeld. Ik snap heel goed dat hoe meer macht je hebt hoe meer paranoïde je wordt. En als je een Republikein bent in het huidige Amerika kan ik het me voorstellen dat je op dit gebied geen risico wilt nemen.quote:Op maandag 15 juli 2019 22:25 schreef probeer het volgende:
[..]
Zou je dan niet beter helemaal niet meer alleen moeten zijn met andere mensen? Iedereen kan liegen over gebeurtenissen, en bovendien loop je bij een man ook gewoon een significant groter risico om vermoord of mishandeld te worden.
Maar nee, alleen zijn met een vrouw moet vermeden worden, omdat er blijkbaar een enorm risico is dat een vrouw je valselijk beschuldigt van ongewenst gedrag.
Komt op mij toch echt over alsof de mannen die zoiets zeggen of doen, hun seksisme weer in een nieuw jasje gestoken hebben.
Vrouwen ook niet aan jou, dus tsja..quote:Op maandag 15 juli 2019 22:53 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dank je, lukt prima. Heb niet het idee dat ik ik veel mis aan je.
Je breekt m'n hart, echt.quote:Op maandag 15 juli 2019 22:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Vrouwen ook niet aan jou, dus tsja..
Maar we dwalen af..
Dit.quote:Op maandag 15 juli 2019 21:34 schreef ChipsZak. het volgende:
Het zou veel logischer zijn als vrouwen niet in één ruimte willen zijn met een man, aangezien de kans op intimidatie, aanranding, rare opmerkingen en, in het ergste geval, verkrachting groter is dan een valse beschuldiging.
Inderdaad meer een 'ongezonde relatie waarin beiden elkaar uit irreële angst / eigen onzekerheid zeer restrictieve regels opleggen' of iets dergelijks. Plus in zijn geval een flinke dosis religieus conservatisme. Had zo een R&P topic kunnen zijn, waar het advies 'kappen met die relatie' zou zijn.quote:Overigens;
[..]
Geen echte #metoo dus, want die hashtag bestond toen nog helemaal niet. Dus niks 'in deze tijd van #metoo' of 'dat begrijp ik wel anno nu'.
Het heeft alleen waarschijnlijk niets met #metoo of een hysterische samenleving te maken. Eerder met een soort van diep doordrongen christelijke boodschap dat je al overspel hebt gepleegd als je een vrouw hebt begeerd, en dat 'ie dat nu koste wat het kost wil voorkomen. Zichzelf niet in de verleiding brengen. Ken meerdere (christelijke) mannen die zo met dit soort situaties omgaan. Al jaren. Komt volgens mij van Bill Hybels ofzo (een Amerikaanse theoloog).quote:Op maandag 15 juli 2019 15:18 schreef BasEnAad het volgende:
Misschien is het een beetje gechargeerd, maar hij heeft wel een punt. De maatschappij is hysterisch aan het worden.
Dit hele topic is bizarre nonsens en misplaatst slachtoffergejank.quote:Op maandag 15 juli 2019 22:59 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Het heeft alleen waarschijnlijk niets met #metoo of een hysterische samenleving te maken. Eerder met een soort van diep doordrongen christelijke boodschap dat je al overspel hebt gepleegd als je een vrouw hebt begeerd, en dat 'ie dat nu koste wat het kost wil voorkomen. Zichzelf niet in de verleiding brengen. Ken meerdere (christelijke) mannen die zo met dit soort situaties omgaan. Al jaren. Komt volgens mij van Bill Hybels ofzo (een Amerikaanse theoloog).
quote:Op maandag 15 juli 2019 23:03 schreef Faxie het volgende:
Hij had beter moslim kunnen zijn. Dan hadden degenen die hem nu zitten af te branden hem verdedigd waarschijnlijk.
Ik zeg alleen maar hoe er in bepaalde kringen tegenaan wordt gekeken.quote:Op maandag 15 juli 2019 23:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dit hele topic is bizarre nonsens en misplaatst slachtoffergejank.
Jawel, die bestaan.quote:Op maandag 15 juli 2019 21:02 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Ja want valse beschuldigingen/mensen met een grote fantasie bestaan niet natuurlijk.
Neuh..quote:Op maandag 15 juli 2019 23:03 schreef Faxie het volgende:
Hij had beter moslim kunnen zijn. Dan hadden degenen die hem nu zitten af te branden hem verdedigd waarschijnlijk.
Het was een aanvulling, geen kritiek.quote:Op maandag 15 juli 2019 23:04 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Ik zeg alleen maar hoe er in bepaalde kringen tegenaan wordt gekeken.
Je hebt het zelf gezegd: "Maar als je dan in zo'n sterk competitief wereldje zit, moet je dan niet gewoon altijd oppassen voor mensen met slechte intenties?"quote:Op maandag 15 juli 2019 23:04 schreef probeer het volgende:
[..]
Jawel, die bestaan.
Maar het is toch belachelijk dat je vanuit het risico 'dat iemand je valselijk beschuldigt' beredeneert dat je dan dus geen sociale interactie met iemand alleen meer kan hebben.
Dan heb je gewoon waanideeën.
Paranoia ten top hoor...quote:Op maandag 15 juli 2019 23:08 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Je hebt het zelf gezegd: "Maar als je dan in zo'n sterk competitief wereldje zit, moet je dan niet gewoon altijd oppassen voor mensen met slechte intenties?"
Ik gaf aan dat dit slechts op een bepaald aspect is, namelijk vrouwen die op zijn geld uit zijn of rancuneus zijn naar zijn politieke ideologie. Voor politici zal hij wel andere verzekeringsmaatregelen hebben.
Waar lees jij dat ik hem een slachtoffer noem? En als er vrouwen zijn die mannen willen mijden, doen ze dat toch lekker? Ik ga dan niet hypocriet lopen zeggen dat dat overdreven is. Je kunt mensen niet verplichten om anderen te vertrouwen.quote:Op maandag 15 juli 2019 23:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Paranoia ten top hoor...
En zoals eerder al tig x gezegd is hier: vrouwen hebben veel meer en zeer reële redenen om mannen te mijden.
Maar mannen zijn uiteraard het échte slachtoffer..![]()
"Goedemiddag mevrouw Whiskers2009, welkom bij bedrijf X voor uw sollicitatiegesprek voor de functie Y. Neem gerust plaats maar laat alstublieft de deur open staan. We moeten namelijk even wachten op mijn collega van HR. Zij zal verder niet betrokken zijn bij dit kennismaking-gesprek hoor, zij is er alleen maar bij om er op toe te zien dat ik, als man, u niet seksueel intimideer, misbruik, verkracht of vermoord. Dat begrijpt u natuurlijk."quote:
Ik mis even het verband tussen mijn post en jouw reactie. Care to explain?quote:Op maandag 15 juli 2019 23:17 schreef probeer het volgende:
[..]
"Goedemiddag mevrouw Whiskers2009, welkom bij bedrijf X voor uw sollicitatiegesprek voor de functie Y. Neem gerust plaats maar laat alstublieft de deur open staan. We moeten namelijk even wachten op mijn collega van HR. Zij zal verder niet betrokken zijn bij dit kennismaking-gesprek hoor, zij is er alleen maar bij om er op toe te zien dat ik, als man, u niet seksueel intimideer, misbruik, verkracht of vermoord. Dat begrijpt u natuurlijk."
In het geval van valse beschuldigingen wel ja. Vrouwen worden dan een stuk sneller serieus genomen (mind the pun) dan mannen.quote:Op maandag 15 juli 2019 23:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Paranoia ten top hoor...
En zoals eerder al tig x gezegd is hier: vrouwen hebben veel meer en zeer reële redenen om mannen te mijden.
Maar mannen zijn uiteraard het échte slachtoffer..![]()
Dat was er ook niet echtquote:Op maandag 15 juli 2019 23:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik mis even het verband tussen mijn post en jouw reactie. Care to explain?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |