die heeft er 4 thuis zittenquote:Op zondag 14 juli 2019 21:17 schreef Vinniiee het volgende:
"Zwak voor mannen die kindjes leuk vinden"
Eigen rubbers meenemen dan maar.quote:Op zondag 14 juli 2019 21:17 schreef Vinniiee het volgende:
Maar goed dat ik met mijn neefje op de foto sta danquote:Op zondag 14 juli 2019 21:17 schreef Vinniiee het volgende:
Voor Vinniiee mag dat nog net. Ik ga dan naar de gevangenis.quote:Op zondag 14 juli 2019 21:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
18-19 schijnt de ideale leeftijd te zijn.
Dat is te dicht bij de leeftijd van mijn kindjes. Oei.quote:Op zondag 14 juli 2019 21:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
18-19 schijnt de ideale leeftijd te zijn.
Als je al zolang samen bent wil je toch samen op vakantiequote:Op zondag 14 juli 2019 21:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee want dit is zijn laatste werkweek
Dus we hebben niet samen vrij.
Onze 1e keer moet nog komen dus ik weet niet wat ik mis.quote:Op zondag 14 juli 2019 21:45 schreef MCH het volgende:
[..]
Als je al zolang samen bent wil je toch samen op vakantie
Heel apartquote:Op zondag 14 juli 2019 21:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Onze 1e keer moet nog komen dus ik weet niet wat ik mis.
Jammer wel.quote:Op zondag 14 juli 2019 21:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee want dit is zijn laatste werkweek
Dus we hebben niet samen vrij.
Gadverdamme waarom wil ze een pedofiel?quote:Op zondag 14 juli 2019 21:17 schreef Vinniiee het volgende:
Jij hebt een zwak voor alles met een piellemuis volgens mijquote:Op zondag 14 juli 2019 21:47 schreef Californium het volgende:
Ik heb een zwak voor Vinnie![]()
Vandaag maar weer eens gewerkt. Ik was gister zo kapot dat ik de hele dag af en aan heb gedut en vannacht zeker nog 10 uur geslapen. Vandaag was ik een stuk beter
Morgen weer een dagje typen en bellen
Oh dat klinkt wel leuk. Lijkt me wel een mooie omgeving om met de trein door te rijden.quote:Op zondag 14 juli 2019 21:53 schreef MCH het volgende:
[..]
Met de trein door midden Europa en dan nog een week Kroatië
En alles met een vagijnquote:Op zondag 14 juli 2019 21:54 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jij hebt een zwak voor alles met een piellemuis volgens mij
Nee hoorquote:Op zondag 14 juli 2019 21:54 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jij hebt een zwak voor alles met een piellemuis volgens mij
quote:Op zondag 14 juli 2019 21:47 schreef Californium het volgende:
Ik heb een zwak voor Vinnie![]()
Vandaag maar weer eens gewerkt. Ik was gister zo kapot dat ik de hele dag af en aan heb gedut en vannacht zeker nog 10 uur geslapen. Vandaag was ik een stuk beter
Morgen weer een dagje typen en bellen
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
Of nietsvermoedende vrouwen hosselen, kan niet kiezen tussen die 2.quote:Op zondag 14 juli 2019 22:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nietsvermoedend vrouwen hosselen hier.
Baan: check!quote:
Voor mij 5quote:Op zondag 14 juli 2019 22:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat was ik ruim 10 jaar geleden
Ik ben heel nietsvermoedend iddquote:Op zondag 14 juli 2019 22:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nietsvermoedend vrouwen hosselen hier.
Goed zoquote:Op zondag 14 juli 2019 22:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Voor mij 5. Vind dat al aan de jonge kant hoor, meeste weten niet eens wat ze willen. Zichzelf ontdekken in India of zo waarschijnlijk.
quote:Op zondag 14 juli 2019 22:38 schreef Californium het volgende:
[..]![]()
Hoe oud was je ook alweer?27 dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Even met een olifant op de fotoquote:Op zondag 14 juli 2019 22:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Voor mij 5. Vind dat al aan de jonge kant hoor, meeste weten niet eens wat ze willen. Zichzelf ontdekken in India of zo waarschijnlijk.
quote:Op zondag 14 juli 2019 22:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
27 dus30 dus valt meeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Perfecte mix zou ik zeggen
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
Hmm dat is wel balen dan. Kan je niet bij een vriend(in) tijdelijk intrekken?0quote:Op zondag 14 juli 2019 22:39 schreef Californium het volgende:
[..]
Baan: check!
thesis: echt bijna bijna check!
Huis is nog probleem
Jong blaadje.quote:Op zondag 14 juli 2019 22:41 schreef Californium het volgende:
[..]
30 dus valt mee![]()
![]()
Ow, dat valt reuze meequote:Op zondag 14 juli 2019 22:41 schreef Californium het volgende:
[..]
30 dus valt mee![]()
![]()
Heb een vriendin die eerste 2 weken van augustus op vakantie gaat en kan nog wel 1 of 2 weken ergens blijven pitten denk ik maar wil toch graag snel iets voor mezelf. Begin pas 1 augustus trouwens dus ik heb nog evenquote:Op zondag 14 juli 2019 22:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hmm dat is wel balen dan. Kan je niet bij een vriend(in) tijdelijk intrekken?0
Sowieso jong van geestquote:
quote:
Ja eigen plek is toch altijd fijner. Hopelijk vind je snel iets.quote:Op zondag 14 juli 2019 22:43 schreef Californium het volgende:
[..]
Heb een vriendin die eerste 2 weken van augustus op vakantie gaat en kan nog wel 1 of 2 weken ergens blijven pitten denk ik maar wil toch graag snel iets voor mezelf. Begin pas 1 augustus trouwens dus ik heb nog even
Jup! Ik heb het ook heel erg nodig om op te ladenquote:Op zondag 14 juli 2019 22:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja eigen plek is toch altijd fijner. Hopelijk vind je snel iets.
Trustenquote:Op zondag 14 juli 2019 22:51 schreef Vinniiee het volgende:
Nu snel pitten want over 6 uur hoop ik in de auto te zitten
Weinig kans dat ik iets voor Nijmegen krijg te horen, maar mocht het zo zijn dan laat ik het wel weten.quote:Op zondag 14 juli 2019 22:52 schreef Californium het volgende:
[..]
Jup! Ik heb het ook heel erg nodig om op te laden! En thx! Ik hou me aanbevolen voor tips
Slaap lekkerquote:
Je hebt hier gewoon vaak met kwetsbare mensen te maken, elke mogelijke intimidatie wordt al snel hinderlijk ervaren.quote:Op maandag 15 juli 2019 06:13 schreef Chia het volgende:
Lol die kinderachtige MCH bash weer.Alsof hij hoogstpersoonlijk verantwoordelijk is voor het rustiger worden van FOK!, de trend waar deze SC in mee gaat.
En userbash maakt het allemaal natuurlijker wel gezelliger natuurlijk. Als iedereen zijn peilen op dezelfde user richt schept dat een fijn warm groepsgevoel.
Nou toen met die hysterische Fripsel die af en toe langs kwam had ik ook niet echt de vibe van een safespace hoor. Maar gewoon die van een plek waar teveel persoonlijk drama met de SC vermengd is geraakt. En dat je dus ook beter zelf niet kan doen.quote:Op maandag 15 juli 2019 06:24 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Je hebt hier gewoon vaak met kwetsbare mensen te maken, elke mogelijke intimidatie wordt al snel hinderlijk ervaren.
Dat allemaal komt natuurlijk niet door mch maar door het weinig ontwikkelde vermogen van de bashers.
Fripselquote:Op maandag 15 juli 2019 06:26 schreef Chia het volgende:
[..]
Nou toen met die hysterische Fripsel die af en toe langs kwam had ik ook niet echt de vibe van een safespace hoor. Maar gewoon die van een plek waar teveel persoonlijke drama met de SC vermengd is geraakt. En dat je dus ook beter zelf niet kan doen.
Alleen daar is niet echt een schuldige voor aan te wijzen, dus veel minder spicy.
Nou ja, die heeft mensen blijkbaar uit hun naïviteitsbubbel gehaald. Deze SC is gewoon onderdeel van een groter openbaar forum en niet je persoonlijke safespace. Dat het vroeger wel zo gebruikt werd en dat dat heel mooi en fijn was en zo, doet daar niets aan af.quote:Op maandag 15 juli 2019 06:30 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Fripsel
Alleen maar mooi dat delen, nu merk je de persoonlijke shit ook wel.
Mch is gewoon lekker direct en dat kan je gevoelens raken, dan bepaal jezelf welke safespace je nodig hebt.
Je bent zelf net zo vreselijk met je gebash op Fripsel samen met Elvi dus doe maar niet zo schijnheilig en jullie hebben dit zelf getriggerd.quote:Op maandag 15 juli 2019 07:02 schreef CherryLips het volgende:
Het enge is dat er details van zeven topics geleden naar boven worden gehaald alsof ze serieus in een excelletje worden bijgehouden. Al staat het op een openbaar forum. Veel dingen gaan bij mij het ene oog in en het andere weer uit zeg maar, dus het is griezelig als iemand beter weet wat je hebt gezegd dan jijzelf. En zo krijg je de neiging om het bericht dat je aan het tikken was toch maar weer te verwijderen, anders word je over drie maanden weer geconfronteerd met een persoonlijk feitje dat je tussen neus en lippen door hebt gedeeld. En zo blijven de oppervlakkige berichten over en sterft alles een beetje uit, want niemand durft nog ergens wat dieper op in te gaan.
Jezus heb ik eindelijk je lange tenen gevonden.quote:Op maandag 15 juli 2019 07:05 schreef MCH het volgende:
[..]
Je bent zelf net zo vreselijk met je gebash op Fripsel samen met Elvi dus doe maar niet zo schijnheilig en jullie hebben dit zelf getriggerd.
Ik droomde laatst dat mijn huis gebombardeerd werd en het balkon knalde eraf.quote:Op maandag 15 juli 2019 07:16 schreef Samzz het volgende:
Goedemorgen.
Ik heb vannacht gedroomd dat m'n ramen uit m'n huis waaiden. Vraag me af wat dat betekent.
Topics worden ook niet verwijderd eenmaal aangemaakt. Ik snap de gedachte daarachter niet.quote:Op maandag 15 juli 2019 07:02 schreef CherryLips het volgende:
Het enge is dat er details van zeven topics geleden naar boven worden gehaald alsof ze serieus in een excelletje worden bijgehouden. Al staat het op een openbaar forum. Veel dingen gaan bij mij het ene oog in en het andere weer uit zeg maar, dus het is griezelig als iemand beter weet wat je hebt gezegd dan jijzelf. En zo krijg je de neiging om het bericht dat je aan het tikken was toch maar weer te verwijderen, anders word je over drie maanden weer geconfronteerd met een persoonlijk feitje dat je tussen neus en lippen door hebt gedeeld. En zo blijven de oppervlakkige berichten over en sterft alles een beetje uit, want niemand durft nog ergens wat dieper op in te gaan.
Maar wat betekent hetquote:Op maandag 15 juli 2019 07:18 schreef Chia het volgende:
[..]
Ik droomde laatst dat mijn huis gebombardeerd werd en het balkon knalde eraf.
Jezus wat een username.quote:Op maandag 15 juli 2019 07:18 schreef x_PusSy_DeStRoYer_69_X het volgende:
[..]
Topics worden ook niet verwijderd eenmaal aangemaakt. Ik snap de gedachte daarachter niet.
Dat is inderdaad wel spijtig, maar gebeurde 10 jaar geleden ook al op FOK!. Users waar ik het erg goed mee kon vinden zijn toen al afgehaakt.quote:Op maandag 15 juli 2019 07:02 schreef CherryLips het volgende:
Geen idee. Vorig jaar was er in de buurt een ramkraak en toen schrok ik van die knal wakker. Dus denk gewoon een soort herinnering daaraan.quote:
Lijkt me eng, zo'n ramkraakquote:Op maandag 15 juli 2019 07:32 schreef Chia het volgende:
[..]
Geen idee. Vorig jaar was er in de buurt een ramkraak en toen schrok ik van die knal wakker. Dus denk gewoon een soort herinnering daaraan.In mijn droom dacht ik ook bij de eerste knal dat het weer een ramkraak was en bij de tweede knal raakte ons huis dus ook echt beschadigd.
En dan ben ik nog niet begonnen over jullie fantastische klantenbinding door users zoals Budapestenaar, Lotusss en Cots weg te pestenquote:Op maandag 15 juli 2019 07:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jezus heb ik eindelijk je lange tenen gevonden.
Ik welquote:Op maandag 15 juli 2019 07:18 schreef x_PusSy_DeStRoYer_69_X het volgende:
[..]
Topics worden ook niet verwijderd eenmaal aangemaakt. Ik snap de gedachte daarachter niet.
Ook mensen die niet mee posten kunnen in theorie alles bijhouden en je er een jaar of jaren later mee om de oren slaan. Zaken waarbij je dat niet wilt moet je inderdaad niet posten.quote:Op maandag 15 juli 2019 07:02 schreef CherryLips het volgende:
Hoo, hier ga je de mist in. Als je niet weet wat er gebeurd is, begin er dan niet over.quote:Op maandag 15 juli 2019 07:39 schreef MCH het volgende:
[..]
En dan ben ik nog niet begonnen over jullie fantastische klantenbinding door users zoals Budapestenaar, Lotusss en Cots weg te pesten
Kutnewbie gespotquote:Op maandag 15 juli 2019 07:39 schreef MCH het volgende:
[..]
En dan ben ik nog niet begonnen over jullie fantastische klantenbinding door users zoals Budapestenaar, Lotusss en Cots weg te pesten
Twee van de drie welquote:Op maandag 15 juli 2019 07:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoo, hier ga je de mist in. Als je niet weet wat er gebeurd is, begin er dan niet over.
Volgens mij was het hemelsbreed zo'n km verderop, maar het slaapkamerraam zit aan de kant van die knal en stond op dat moment wijd open.quote:
Oh, ik dacht dat t dichterbij was.quote:Op maandag 15 juli 2019 07:43 schreef Chia het volgende:
[..]
Volgens mij was het hemelsbreed zo'n km verderop, maar het slaapkamerraam zit aan de kant van die knal en stond op dat moment wijd open.
Het is wel hoorbaar dat het ver van je bed (hihaho) is, dus ben bijna direct weer in slaap gevallen om rustig verder te slapen.
Lotusss is er toch nog? En met CotS speelden meer dingen.quote:Op maandag 15 juli 2019 07:39 schreef MCH het volgende:
[..]
Het blijft gewoon jammer dat je bij alles dat enigszins persoonlijk is heel goed moet “uitkijken” voor wat gekkies die je achtervolgen over het hele forum en met een beetje pech je ook nog elders opzoeken.quote:Op maandag 15 juli 2019 07:39 schreef Chia het volgende:
[..]
Ook mensen die niet mee posten kunnen in theorie alles bijhouden en je er een jaar of jaren later mee om de oren slaan. Zaken waarbij je dat niet wilt moet je inderdaad niet posten.
Het nadeel van een openbaar forum.quote:Op maandag 15 juli 2019 07:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Het blijft gewoon jammer dat je bij alles dat enigszins persoonlijk is heel goed moet “uitkijken” voor wat gekkies die je achtervolgen over het hele forum en met een beetje pech je ook nog elders opzoeken.
Ik wilde zeggen dat het hier ook eens is gebeurd op x meter afstand, maar als ik te veel info geef weet MCH waar ik woon.quote:Op maandag 15 juli 2019 07:43 schreef Chia het volgende:
[..]
Volgens mij was het hemelsbreed zo'n km verderop, maar het slaapkamerraam zit aan de kant van die knal en stond op dat moment wijd open.
Het is wel hoorbaar dat het ver van je bed (hihaho) is, dus ben bijna direct weer in slaap gevallen om rustig verder te slapen.
Yep. Voordat je het weet krijg je een mention bij ieder bericht dat ook maar in de buurt van koffers sorteren komt.quote:Op maandag 15 juli 2019 07:47 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Het nadeel van een openbaar forum.
En je KVK nummer.quote:Op maandag 15 juli 2019 07:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wilde zeggen dat het hier ook eens is gebeurd op x meter afstand, maar als ik te veel info geef weet MCH waar ik woon.
Wens ze veel plezier aangezien notificaties uitstaanquote:Op maandag 15 juli 2019 07:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Yep. Voordat je het weet krijg je een mention bij ieder bericht dat ook maar in de buurt van koffers sorteren komt.
Zou je continu bellen en vragen of je zelf je energiecontract regelt en een nieuw voorstel wilt.quote:
"We zien dat je contract bijna afloopt."quote:Op maandag 15 juli 2019 07:51 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Zou je continu bellen en vragen of je zelf je energiecontract regelt en een nieuw voorstel wilt.
quote:Op maandag 15 juli 2019 07:51 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Zou je continu bellen en vragen of je zelf je energiecontract regelt en een nieuw voorstel wilt.
Er is een meisje vermoord en de dader heeft de foto op Insta gezetquote:Op maandag 15 juli 2019 07:57 schreef ElDinosaur het volgende:
Wat een domme mensen zijn er ook![]()
Artikel over de toename van zware / dodelijke ongelukken in buitensporten en de aansporing tot hoger, sneller, gevaarlijker etc door instagram en andere social media.
“Ive never seen instagram take a knife and kill someone”
“They’re all grown men and can make choices themselves”
Hurrdurrrr
Maar dat is niets nieuws, dat was altijd al. Alleen sommigen realiseerden zich dat blijkbaar nooit.quote:Op maandag 15 juli 2019 07:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Het blijft gewoon jammer dat je bij alles dat enigszins persoonlijk is heel goed moet “uitkijken” voor wat gekkies die je achtervolgen over het hele forum en met een beetje pech je ook nog elders opzoeken.
Gewoon lekker in de rij gaan staan op de Mount Everest.quote:Op maandag 15 juli 2019 07:57 schreef ElDinosaur het volgende:
Artikel over de toename van zware / dodelijke ongelukken in buitensporten en de aansporing tot hoger, sneller, gevaarlijker etc door instagram en andere social media.
Hurrdurrrr
ze kunnen die bergtop toch wel even nabouwen in een studio voor de selfies?quote:Op maandag 15 juli 2019 08:11 schreef Chia het volgende:
[..]
Gewoon lekker in de rij gaan staan op de Mount Everest.
Precies, met al die kutfilters zie je toch niet of het echt of nep is.quote:Op maandag 15 juli 2019 08:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ze kunnen die bergtop toch wel even nabouwen in een studio voor de selfies?
Nee men wil wel de adrenalinekick van het zuurstoftekort en de bijna-doodervaring door de te lange rij. Anders telt het niet hè.quote:Op maandag 15 juli 2019 08:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ze kunnen die bergtop toch wel even nabouwen in een studio voor de selfies?
Ik weet niet of het op de Everest te zien is dat je een filter voor je kut hebt gebruikt.quote:Op maandag 15 juli 2019 08:15 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Precies, met al die kutfilters zie je toch niet of het echt of nep is.
kunnen ze dan wel een koek & zopie stand maken bij de wachtrij?quote:Op maandag 15 juli 2019 08:17 schreef Chia het volgende:
[..]
Nee men wil wel de adrenalinekick van het zuurstoftekort en de bijna-doodervaring door de te lange rij. Anders telt het niet hè.
Het gaat om alle vormen van “extreme” buitensport, van mountainbiken tot skieen.quote:Op maandag 15 juli 2019 08:17 schreef Chia het volgende:
[..]
Nee men wil wel de adrenalinekick van het zuurstoftekort en de bijna-doodervaring door de te lange rij. Anders telt het niet hè.
IJsgrot.quote:Op maandag 15 juli 2019 08:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik weet niet of het op de Everest te zien is dat je een filter voor je kut hebt gebruikt.
Wat?quote:Op maandag 15 juli 2019 08:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik weet niet of het op de Everest te zien is dat je een filter voor je kut hebt gebruikt.
Wat is extreem aan MTB of skieen?quote:Op maandag 15 juli 2019 08:24 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Het gaat om alle vormen van “extreme” buitensport, van mountainbiken tot skieen.
Haha ja. Ik noem geen namen.quote:Op maandag 15 juli 2019 07:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Goedemorgen mevrouw Deb.quote:
ja, op zich wel. maar niks bijzonders.quote:
kan ik niks van. Snowboarden gaat beterquote:
Ja, zekerquote:Op maandag 15 juli 2019 08:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, op zich wel. maar niks bijzonders.
en jij?
ach ja, deze week nog door komen en dan vakantiequote:Op maandag 15 juli 2019 08:41 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja, zeker. Gisteren wel een brakke dag maar ook dat was wel fijn.
wat heb je gehad?quote:Op maandag 15 juli 2019 08:42 schreef CherryLips het volgende:
Jezus wat ben ik brak. Zit nog steeds m'n avondeten van gister op te boeren.
Woop woopquote:Op maandag 15 juli 2019 08:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ach ja, deze week nog door komen en dan vakantie
[..]
wat heb je gehad?
Pizza en een dikke chocoladekoek van de AH to Goquote:Op maandag 15 juli 2019 08:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ach ja, deze week nog door komen en dan vakantie
[..]
wat heb je gehad?
van die triple chocolat cookies?quote:Op maandag 15 juli 2019 08:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Pizza en een dikke chocoladekoek van de AH to Go
Wanneer geeft jouw baas je vakantie?quote:Op maandag 15 juli 2019 08:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Pizza en een dikke chocoladekoek van de AH to Go
Wanneer ik dood ben.quote:Op maandag 15 juli 2019 08:55 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wanneer geeft jouw baas je vakantie?
Ik vidn t maar fris en druilerigquote:
Dat laatste is natuurlijk absoluut waar. Als jij je laat aansporen door de eerste de beste domme influencer om domme dingen te doen, ben je zelf ook behoorlijk dom. Lekker Darwin.quote:Op maandag 15 juli 2019 07:57 schreef ElDinosaur het volgende:
Hurrdurrrr
Schatje, open je gift eensquote:Op maandag 15 juli 2019 09:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat laatste is natuurlijk absoluut waar. Als jij je laat aansporen door de eerste de beste domme influencer om domme dingen te doen, ben je zelf ook behoorlijk dom. Lekker Darwin.
hurrrdurrrrrrquote:Op maandag 15 juli 2019 09:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat laatste is natuurlijk absoluut waar. Als jij je laat aansporen door de eerste de beste domme influencer om domme dingen te doen, ben je zelf ook behoorlijk dom. Lekker Darwin.
O ja, pokemonquote:
Je komt hiermee niet bijster intelligent over, schat.quote:
Smoesjes, smoesjes.quote:Op maandag 15 juli 2019 09:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O ja, pokemon
Hele weekend niet open gehad.
Museum, babyshower, feestje etc
Ik had er maar 1 te vergeven, en die heb je net gekregen.quote:
Ja getverdemme!quote:Op maandag 15 juli 2019 09:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hij heeft een... een... een 'leven'
Ik zag jou niet bij TAC2STAY. Wat was jouw smoesje?quote:
Ja dat hoefde niet, kan er vandaag toch geen meer openenquote:Op maandag 15 juli 2019 09:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik had er maar 1 te vergeven, en die heb je net gekregen.
Prijs uzelf gelukkig!
Ik had housewarming en toen nog naar de Altstadt geweest.quote:Op maandag 15 juli 2019 09:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zag jou niet bij TAC2STAY. Wat was jouw smoesje?
Domme posts, domme reacties.quote:Op maandag 15 juli 2019 09:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je komt hiermee niet bijster intelligent over, schat.
Misschien moet je gaan influencen?
Ik vind je "laten" pushen door social media zelf dom.quote:Op maandag 15 juli 2019 09:30 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Domme posts, domme reacties.
Het gaat voornamelijk om de continue 'progressie' wat bij een hoop sporten weinig risico met zich mee brengt, maar vooral bij de extremere sporten zich vooral uit in veel dodelijke ongelukken bij de semi / pro's die gepushed worden door sponsors en social media.
O ja, die extreme sport is ook weer begonnenquote:Op maandag 15 juli 2019 09:30 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Als het morgen maar droog is.
Loopt toch fijner in Nimma eo
O ja hoooooooooooooooooor!quote:Op maandag 15 juli 2019 09:29 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja dat hoefde niet, kan er vandaag toch geen meer openen. Toch bedankt.
Ja wilde ik ook nog naartoe.quote:Op maandag 15 juli 2019 09:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja getverdemme!
Museum Voorlinden was trouwens wel echt schitterend zeg
Mijn huis is inmiddels al echt niet warm meer.quote:Op maandag 15 juli 2019 09:38 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Oh heb de serre deuren open staan, vind wel lekker zo
Helemaal mee eens.quote:Op maandag 15 juli 2019 09:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind je "laten" pushen door social media zelf dom.
En meedoen met extreme sports brengt nou eenmaal risico's met zich mee. Wil ej die niet lopen, doe t dan niet. Is toch simpel?
Dat t voor social media allemaal spannender en gevaarlijker moet, sure.
Maar je doet er echt zelf in mee door het in stand te houden.
Ja. Kun je de schuld wel lekker bij social media gaan leggen, maar je doet zelf mee.quote:
Ik widle heel graag de inifinity rroom van Yayoi Kusama zien.quote:
Surequote:
Nee, het toont dat je geen enkel benul hebt hoe die markt werkt en de druk die opgelegd wordt aan sporters om dat te kunnen blijven doen.quote:Op maandag 15 juli 2019 09:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Sure
Iemand denkt niet zoals jij en HOPSA kortzichtig en hurdurdur.
Het is anders wel extreem druk jaar in jaar uitquote:Op maandag 15 juli 2019 09:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O ja, die extreme sport is ook weer begonnen
Zal straks een appen hoe t met m'n tante gaat. Die loopt elk jaar mee.
quote:Op maandag 15 juli 2019 09:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja getverdemme!
Museum Voorlinden was trouwens wel echt schitterend zeg
O bedankt voor de tipquote:Op maandag 15 juli 2019 09:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik widle heel graag de inifinity rroom van Yayoi Kusama zien.
Rij je 1,5 uur, werkt t met timeslots en zijn die om 14:00 al allemaal vergeven voor de dag
Maar toen kwamen we bij t meisje aan en keken we lief en liet ze ons eer tussendoor glippen
Is maar een "ervaring" van 45 sec, maar damn
De Arbowet is eigenlijk ook overbodig. Als werknemer moet je gewoon alleen werken als je het veilig kan uitvoeren en anders je poot stijf houden.quote:Op maandag 15 juli 2019 09:42 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Nee, het toont dat je geen enkel benul hebt hoe die markt werkt en de druk die opgelegd wordt aan sporters om dat te kunnen blijven doen.
Ik geloof wel in de invloed die social media uitoefent. Maar het is idd alsnog eigen keus erin mee te gaan.quote:Op maandag 15 juli 2019 09:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja. Kun je de schuld wel lekker bij social media gaan leggen, maar je doet zelf mee.
Voelt bijna als de opvoeding van je kind aan de school overlaten of zo , en dan mekkeren
Lekker je eigen verantwoordelijkheid ontduiken.
Trump twittert des Trumps, gras is groen.quote:Op maandag 15 juli 2019 09:48 schreef Lospedrosa het volgende:
Niemand een mening over Trump?![]()
https://www.ad.nl/buitenl(...)eigen-land~a63bc232/
Het is hier nog een 21 graden in huis, vind het wel lekker zoquote:Op maandag 15 juli 2019 09:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mijn huis is inmiddels al echt niet warm meer.
Laat ook 's avonds de ramen inmiddels dicht.
Zit jij in de OR?quote:Op maandag 15 juli 2019 09:46 schreef Chia het volgende:
[..]
De Arbowet is eigenlijk ook overbodig. Als werknemer moet je gewoon alleen werken als je het veilig kan uitvoeren en anders je poot stijf houden.
25 hierquote:Op maandag 15 juli 2019 09:53 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Het is hier nog een 21 graden in huis, vind het wel lekker zo
Beetje vriendelijk zijn kom je ver meequote:Op maandag 15 juli 2019 09:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O bedankt voor de tipIk ben geen lekker wijf dus krijg zulke dingen niet snel gedaan.
Hou maar op, wij hebben schijnbaar geen benul en hij wel.quote:Op maandag 15 juli 2019 09:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik geloof wel in de invloed die social media uitoefent. Maar het is idd alsnog eigen keus erin mee te gaan.
De OR is een redelijke wassen neus, die uiteindelijk alleen over de BBQ gaatquote:Op maandag 15 juli 2019 09:59 schreef Chia het volgende:
[..]
Want alleen die bekommeren zich om veiligheid?
quote:Op maandag 15 juli 2019 10:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hou maar op, wij hebben schijnbaar geen benul en hij wel.
Hij zal wel research gedaan hebben. Of een beter inlevingsvermogen hebben.
Hurrdurrdurr.
Dan moet je niet selectief posts overslaan.quote:Op maandag 15 juli 2019 09:43 schreef ElDinosaur het volgende:
Want die graatmagere modellen deden het ook allemaal zelf, en de mode industrie was daar niet schuldig aan.
Ik heb gewoon geen zin in dit geneuzel.quote:Op maandag 15 juli 2019 10:13 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
[..]
Dan moet je niet selectief posts overslaan.
Het is geen discussie als 1 partij meteen met durrdurrdurr gaat gooien.quote:
Dat doet ie zeker.quote:
Tja ik ben niet degene die over de OR begint.quote:Op maandag 15 juli 2019 10:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De OR is een redelijke wassen neus, die uiteindelijk alleen over de BBQ gaat
Ten tijden van reorganisaties kunnen ze nog wel wat tegengas geven, maar in principe gebruiken ze daar de bonden voor, en uiteindelijk gebeurd t toch zoals t bedrijf t wil (na druk).
(Een pessimist is een realist met ervaring)
Ze vroegen me vorige week (toevallig tijdens de BBQ) voor de ORquote:Op maandag 15 juli 2019 10:20 schreef Chia het volgende:
[..]
Tja ik ben niet degene die over de OR begint.
Een mening die neerkomt op "als je influencers volgt ben je dom" nodigt inderdaad uit tot een benoeming als kortzichtig en dom. Dat klopt. Wellicht had je de discussie een stuk constructiever kunnen insteken door een keer je gebrek aan kennis toe te geven.quote:Op maandag 15 juli 2019 10:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb gewoon geen zin in dit geneuzel.
Want ja, ik vind idd dat de graatmagere modellen ook mee hebben gedaan aan deze massale trend.
Jij vind van niet, dat t allemaal de druk is van buitenaf.
De waarheid ligt in t midden. Klaar.
Voor mij, klaar
Dan heet niet selectief overslaan, dat heet negeren omdat ik er geen zin in heb.
Schiet nl voor geen meter op. Jij hebt je mening, ik de mijne.
Jij doet echter meteen mensen met een andere mening af als dom en kortzichtig en hurdurdur. Dat is jouw manier van "discussieren". Dat vind ik persioonlijk irrritanter en doet me al helemaal geen zin hebben in enige discussie.
Dan ben ik er snel klaar mee.
Vandaar: ignoring and moving on.
Je weet dat beslissingen door de ER moeten worden goedgekeurd, echt iets voor jou joh.quote:Op maandag 15 juli 2019 10:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ze vroegen me vorige week (toevallig tijdens de BBQ) voor de OR
Denk niet dat ik t ga doen. Druk zat. En beetje een poppenkast.
Ik eigenlijk welquote:Op maandag 15 juli 2019 10:57 schreef Samzz het volgende:
Wie is er ook zo nieuwsgierig naar the Lion King?
Neh. Beetje over die hele Disney-"real life" versions heenquote:Op maandag 15 juli 2019 10:57 schreef Samzz het volgende:
Wie is er ook zo nieuwsgierig naar the Lion King?
Die heb ik idd ook nog niet gezien...quote:Op maandag 15 juli 2019 12:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Neh. Beetje over die hele Disney-"real life" versions heen
Aladdin en Dumbo ook nog niet gezien, en dat terwijl ik behoorlijk Disney fan ben/was.
Maar t ziet er wel echt schitterend uit, in de trailers.quote:Op maandag 15 juli 2019 13:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die heb ik idd ook nog niet gezien...
Ik snap je gevoel wel.
Jungle Book was tof. Beauty and the Beast ook, vind ik. Cinderella was kut.quote:Op maandag 15 juli 2019 13:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar t ziet er wel echt schitterend uit, in de trailers.
Net als Jungle Book, en ik vond die dan ook wel leuk.
Hij kan gewoon nooit in de buurt komen van de echte geest. Maar heb wel goede berichten gehoord over de film.quote:Op maandag 15 juli 2019 14:43 schreef Samzz het volgende:
Ben wel benieuwd naar Aladdin eigenlijk. Will Smith vind ik leuk.
Alice in Wonderland, ook kut (vind ik).quote:Op maandag 15 juli 2019 14:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jungle Book was tof. Beauty and the Beast ook, vind ik. Cinderella was kut.
De rest heb ik nog niet gezien.
Ja true.quote:Op maandag 15 juli 2019 14:45 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Hij kan gewoon nooit in de buurt komen van de echte geest. Maar heb wel goede berichten gehoord over de film.
Het gaat wel heel hard iddquote:Op maandag 15 juli 2019 15:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Alice in Wonderland, ook kut (vind ik).
Mulan trailer zag er mooi uit. En dan komt Lady & The Tramp nog.
En Little Mermaid wordt nu ook gecast (met alle drama vandien).
Ze poepen er echt 3 per jaar uit omgeveer nu
Ze moeten straks content hebben voor Disney+ of zoquote:Op maandag 15 juli 2019 15:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja true.
[..]
Het gaat wel heel hard idd.
Ik vind dat zo kut, straks 3 miljoen streamingdienstenquote:Op maandag 15 juli 2019 15:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ze moeten straks content hebben voor Disney+ of zo
Die zit ik wel echt te overwegen, ook omdat alles Marvel en FOX daar op gaat komen (en van Netflix afgaat).
Ja dan zeg ik alles op en ga ik weer downloaden. Doei.quote:Op maandag 15 juli 2019 15:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind dat zo kut, straks 3 miljoen streamingdiensten.
Dit iddquote:Op maandag 15 juli 2019 15:13 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja dan zeg ik alles op en ga ik weer downloaden. Doei.
Gewoon tussen diensten hoppen.quote:Op maandag 15 juli 2019 15:13 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja dan zeg ik alles op en ga ik weer downloaden. Doei.
Gewoon ¤120 in de maand betalen voor alle diensten toch?quote:Op maandag 15 juli 2019 15:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je slaat de eerste nu gewoon over om het gezeik te voorkomen?quote:Op maandag 15 juli 2019 15:19 schreef Californium het volgende:
Laatste hoofdstuk naar mijn 2e promotor.
Het gaat gewoon deze week gebeuren mensen (als mijn 2e promotor meewerkt)
Tot je ip geblokkeerd wordtquote:Op maandag 15 juli 2019 15:19 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Gratis proef abbo hoppen. Even 100 Email adressen aanmaken.
Die heeft nu goedgekeurd dat het naar de 2e magquote:Op maandag 15 juli 2019 15:19 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Je slaat de eerste nu gewoon over om het gezeik te voorkomen?
Die 2e is wat soepeler dan se eerste hoop ik?quote:Op maandag 15 juli 2019 15:22 schreef Californium het volgende:
[..]
Die heeft nu goedgekeurd dat het naar de 2e magDaar was het wachten op
Neuh... Maar het is een beetje een bijzondere hiërarchie. Hij zal meer inhoudelijk commentaar hebben maar daar kan ik hiervoor niets aan veranderen, misschien voor het uiteindelijk stuk dat gesubmit word in een journal wel. Maar hij moet het zien om zijn ok te gevenquote:Op maandag 15 juli 2019 15:25 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Die 2e is wat soepeler dan se eerste hoop ik?
Duimen dat ie een dezer dagen een mailtje terug doet met "is goed zo" danquote:Op maandag 15 juli 2019 15:27 schreef Californium het volgende:
[..]
Neuh... Maar het is een beetje een bijzondere hiërarchie. Hij zal meer inhoudelijk commentaar hebben maar daar kan ik hiervoor niets aan veranderen, misschien voor het uiteindelijk stuk dat gesubmit word in een journal wel. Maar hij moet het zien om zijn ok te geven
Waarna er vast wel weer een overkoepelende service komt, die dat dan weer voor je regelt of zo.quote:Op maandag 15 juli 2019 15:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, gedoe.quote:Op maandag 15 juli 2019 15:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Waarna er vast wel weer een overkoepelende service komt, die dat dan weer voor je regelt of zo.
Si!quote:Op maandag 15 juli 2019 15:30 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Duimen dat ie een dezer dagen een mailtje terug doet met "is goed zo" dan
Mja, dan zal ik wel eerder stoppen met series die ik niet zo boeiend vindquote:
We zijn allemaal ontzettend blij als dat stukje proza van je goedgekeurd word.quote:
Same.quote:Op maandag 15 juli 2019 15:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mja, dan zal ik wel eerder stoppen met series die ik niet zo boeiend vind
Kijk wel eens omdat ik me verveel, of omdat ik bv seizoen 1 en 2 al gezien heb.
Dat gaat dan accuut stoppen!
Zijn jullie van mijn gezeur en geWOG afquote:Op maandag 15 juli 2019 15:57 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
We zijn allemaal ontzettend blij als dat stukje proza van je goedgekeurd word.
Ga je straks ook aan het werk, weer iemand wegquote:Op maandag 15 juli 2019 16:17 schreef Californium het volgende:
[..]
Zijn jullie van mijn gezeur en geWOG af![]()
![]()
lotmodus off
Alsof ik hier nooit kwam toen ik werktequote:Op maandag 15 juli 2019 16:18 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ga je straks ook aan het werk, weer iemand weg
Geen ideequote:Op maandag 15 juli 2019 16:32 schreef Californium het volgende:
[..]
Alsof ik hier nooit kwam toen ik werkte?
Succesquote:Op maandag 15 juli 2019 16:53 schreef Joosie200 het volgende:
Zo, startbewijs opgehaald en polsbandje om. Boodschappen gedaan en mijn spullen gedropt in Nimma. Nog minder dan 12u tot de eerste dagstart.
quote:
Ze heeft natuurlijk gehoord dat je promotie hebt gemaakt.quote:Op maandag 15 juli 2019 18:19 schreef ElDinosaur het volgende:
Voormalig scharrel die vanuit het niets over koetjes en kalfjes begint te appen en vraagt of ik binnenkort weer eens iets wil komen drinken bij haar.
Ja, dat lijkt me geen goed plan.
Ik zie er geen kwaad inquote:Op maandag 15 juli 2019 18:19 schreef ElDinosaur het volgende:
Voormalig scharrel die vanuit het niets over koetjes en kalfjes begint te appen en vraagt of ik binnenkort weer eens iets wil komen drinken bij haar.
Als vliegen op een hoop stront.quote:Op maandag 15 juli 2019 18:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze heeft natuurlijk gehoord dat je promotie hebt gemaakt.
Thnx. En jij succes met je PhD perikelen.quote:
Doe maar niet neequote:Op maandag 15 juli 2019 18:19 schreef ElDinosaur het volgende:
Succes en veel plezierquote:Op maandag 15 juli 2019 16:53 schreef Joosie200 het volgende:
Zo, startbewijs opgehaald en polsbandje om. Boodschappen gedaan en mijn spullen gedropt in Nimma. Nog minder dan 12u tot de eerste dagstart.
Ligt aan mijn 2e promotor maar er zit nu eindelijkkkkk schot inquote:Op maandag 15 juli 2019 18:26 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Thnx. En jij succes met je PhD perikelen.
Of is alles dan eindelijk in kannen en kruiken?
Jij don Juanquote:Op maandag 15 juli 2019 18:19 schreef ElDinosaur het volgende:
quote:Op maandag 15 juli 2019 18:19 schreef ElDinosaur het volgende:
Ja basic bitchesquote:Op maandag 15 juli 2019 18:38 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft 2 ton als ondergrens
Ik ben je grootste mannelijke fan hoorquote:Op maandag 15 juli 2019 18:43 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Was jij maar een verzonnen verhaal
Thnx Debquote:
Ah kiek. Beter laat dan nooit. Zeker na veelvuldig aandringen en pushen van jou uit niet? Is eind augustus het idee of niet einde, van dit studiejaar?quote:Op maandag 15 juli 2019 18:31 schreef Californium het volgende:
[..]
Ligt aan mijn 2e promotor maar er zit nu eindelijkkkkk schot in
Leuk leuk.quote:Op maandag 15 juli 2019 19:04 schreef eNGine10 het volgende:
BBC komt met een nieuwe massamoordenaarserie
https://www.gelderlander.(...)enaarserie~a93a4867/
Dit klinkt wel interessant!
Kasten?quote:Op maandag 15 juli 2019 18:52 schreef MCH het volgende:
[..]
Jij bent wel een paar kasten gestegen als je die phd binnen hebt
Na veelvoudig aandringen iddquote:Op maandag 15 juli 2019 19:00 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Thnx Deb
[..]
Ah kiek. Beter laat dan nooit. Zeker na veelvuldig aandringen en pushen van jou uit niet? Is eind augustus het idee of niet einde, van dit studiejaar?
Hij doelt op het kastenstelsel uit India gok ikquote:Op maandag 15 juli 2019 19:28 schreef Californium het volgende:
[..]
Kasten?
[..]
Na veelvoudig aandringen idd
En hopelijk deze week nog submittenmaar promotie als ik een goede tijd vind. Kan ook pas in Januari zijn, boeit me niet zo.
Lachen omdat het grappig is. Huilen omdat het de waarheid is.quote:
Ga koffiedrinken bij die scharrel wacht tot ze kut aanbiedt en dan heel hard lachen en weglopen.quote:
Vroeger, toen Dino nog naar zijn schoenen keek als hij een fit girl zag. Tegenwoordig bezet én gaat 5x modaal verdienen. Nu werpen de fit girls zich aan diezelfde schoenen.quote:Op maandag 15 juli 2019 19:48 schreef Lospedrosa het volgende:
Ga koffiedrinken bij die scharrel wacht tot ze kut aanbiedt en dan heel hard lachen en weglopen.
Allemaal kuthoerenquote:Op maandag 15 juli 2019 19:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vroeger, toen Dino nog naar zijn schoenen keek als hij een fit girl zag. Tegenwoordig bezet én gaat 5x modaal verdienen. Nu werpen de fit girls zich aan diezelfde schoenen.
Justem. Toch mooi dat het richting het einde gaat.quote:Op maandag 15 juli 2019 19:28 schreef Californium het volgende:
[..]
Kasten?
[..]
Na veelvoudig aandringen idd
En hopelijk deze week nog submittenmaar promotie als ik een goede tijd vind. Kan ook pas in Januari zijn, boeit me niet zo.
Moet mijn reputatie even hoog houden hier.quote:
Ik vind stoephoer lekkerderquote:Op maandag 15 juli 2019 20:04 schreef CherryLips het volgende:
Greppeldel is toch de juiste benaming?
Deed jouw piemel dat maarquote:
GMTAquote:
Wat een slechte typoooooquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |